3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
woensdag 30 december 2009 om 17:53
woensdag 30 december 2009 om 17:53
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:49:
[...]
Nou gewoon vullen dan. Er schijnen er nog veeel meer op voorraad te liggen, geen enkel punt
En hoe is het met de rest van je familie?
Ja maar we moeten toch wachten tot Bam er is? Of doet Straat de volgende?
De rest van de familie.... mn broer ongeveer hetzelfde als ik. Ook heel wisselend.
Mn vader is stuk... hij heeft al zoveel mensen in zn omgeving aan deze kaa uu teee ziekte verloren, het verdriet hoopt zich op zeg maar.
Mn stiefmoeder... wat een topwijf is het toch ook! Die trippelt (ze is klein en loopt altijd op hakjes) overal tussendoor... regelt dingen, noteert alles wat de artsen zeggen, biedt een schouder aan wie hem nodig heeft en laat ondertussen zelf de traantjes gaan. Echt een topmens!
[...]
Nou gewoon vullen dan. Er schijnen er nog veeel meer op voorraad te liggen, geen enkel punt
En hoe is het met de rest van je familie?
De rest van de familie.... mn broer ongeveer hetzelfde als ik. Ook heel wisselend.
Mn vader is stuk... hij heeft al zoveel mensen in zn omgeving aan deze kaa uu teee ziekte verloren, het verdriet hoopt zich op zeg maar.
Mn stiefmoeder... wat een topwijf is het toch ook! Die trippelt (ze is klein en loopt altijd op hakjes) overal tussendoor... regelt dingen, noteert alles wat de artsen zeggen, biedt een schouder aan wie hem nodig heeft en laat ondertussen zelf de traantjes gaan. Echt een topmens!
woensdag 30 december 2009 om 17:54
woensdag 30 december 2009 om 17:55
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:53:
[...]
Mn stiefmoeder... wat een topwijf is het toch ook! Die trippelt (ze is klein en loopt altijd op hakjes) overal tussendoor... regelt dingen, noteert alles wat de artsen zeggen, biedt een schouder aan wie hem nodig heeft en laat ondertussen zelf de traantjes gaan. Echt een topmens!Ja...het is ook echt verpletterend nieuws... Kan me nog herinneren dat ik het te horen kreeg...onvoorstelbaar...
Fijn dat je stiefmoeder de dingen voor jullie regelt nu
[...]
Mn stiefmoeder... wat een topwijf is het toch ook! Die trippelt (ze is klein en loopt altijd op hakjes) overal tussendoor... regelt dingen, noteert alles wat de artsen zeggen, biedt een schouder aan wie hem nodig heeft en laat ondertussen zelf de traantjes gaan. Echt een topmens!Ja...het is ook echt verpletterend nieuws... Kan me nog herinneren dat ik het te horen kreeg...onvoorstelbaar...
Fijn dat je stiefmoeder de dingen voor jullie regelt nu
woensdag 30 december 2009 om 17:56
quote:lunaan schreef op 30 december 2009 @ 17:51:
Bianca weet wel wat okra is wedden?, als ik verlies geef ik mij vrijwillig op voor jou kontwolkjes experiment.
Ow jee Lunaan... ik hoop niet dat ik het goed heb. Ik heb niet gegoogled... maar volgens mij zijn het een soort groene boontjes... maar dan anders. ofzo
*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit*
Bianca weet wel wat okra is wedden?, als ik verlies geef ik mij vrijwillig op voor jou kontwolkjes experiment.
Ow jee Lunaan... ik hoop niet dat ik het goed heb. Ik heb niet gegoogled... maar volgens mij zijn het een soort groene boontjes... maar dan anders. ofzo
*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit*
woensdag 30 december 2009 om 17:56
He Bianc
Het gaat een klein beetje beter.
Als in ik zie geen sterretjes meer en kan weer meer dan twee stappen zetten zonder dat ik op de vloer lig, maar meer dan 10 gaan het er ook niet worden.
Nu maar even een broodje eten met de kids...op de bank.
pfoe...tril nog aan alle kanten, what's happening??
Het gaat een klein beetje beter.
Als in ik zie geen sterretjes meer en kan weer meer dan twee stappen zetten zonder dat ik op de vloer lig, maar meer dan 10 gaan het er ook niet worden.
Nu maar even een broodje eten met de kids...op de bank.
pfoe...tril nog aan alle kanten, what's happening??
woensdag 30 december 2009 om 17:57
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:56:
[...]
*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit* Jij hebt teruggelezen, valsspelert!
[...]
*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit* Jij hebt teruggelezen, valsspelert!
woensdag 30 december 2009 om 17:59