3000 plus topic deel 15!!

29-12-2009 03:21 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
De fluit

We zijn er niet uit

Is hij van een vrouw of een man?

Ach....als je er maar op fluiten kan.

We gaan fluitend naar deel 15!!

Iedereen is welkom!

Twee notes:

* We respecteren elkaar.

* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.

Have fun allemaal!!

Lijst volgende topicopeners:

16: BAM

17: Stratego

18: Lunaan

19: Pilous

20: Banba

21: Minny

22: Mysterie guest

23: Boogje

24: Willem

25: Mocy

26:Qwertu
quote:lunaan schreef op 30 december 2009 @ 17:51:

Bianca weet wel wat okra is wedden?, als ik verlies geef ik mij vrijwillig op voor jou kontwolkjes experiment.Bianca, je hebt vast geeeeen idee he?
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:51:

[...]

Als je er een buis inpropt, niet te lang, en dan zorgt dat het vochtgehalte hoog genoeg is, dan krijg je wolkjes theoretisch gezien. Snap je? Yep en nu alleen de praktijk nog.. en over een paar seconden hebben we een echte vrijwilliger
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:49:

[...]

Nou gewoon vullen dan. Er schijnen er nog veeel meer op voorraad te liggen, geen enkel punt

En hoe is het met de rest van je familie?

Ja maar we moeten toch wachten tot Bam er is? Of doet Straat de volgende?

De rest van de familie.... mn broer ongeveer hetzelfde als ik. Ook heel wisselend.

Mn vader is stuk... hij heeft al zoveel mensen in zn omgeving aan deze kaa uu teee ziekte verloren, het verdriet hoopt zich op zeg maar.

Mn stiefmoeder... wat een topwijf is het toch ook! Die trippelt (ze is klein en loopt altijd op hakjes) overal tussendoor... regelt dingen, noteert alles wat de artsen zeggen, biedt een schouder aan wie hem nodig heeft en laat ondertussen zelf de traantjes gaan. Echt een topmens!
Oh Roos alles wat je aan matjes, slaapzakken, kussens hebt is welkom.

Ik ben ondertussen ook de familie en buren al aan het afstruinen.

quote:Jackyr schreef op 30 december 2009 @ 17:53:

[...]

Yep en nu alleen de praktijk nog.. en over een paar seconden hebben we een echte vrijwilliger Ik zal zorgen dat het op youtube terecht komt hoor, dus je kan er van meegenieten, deze enorme stap der weteschap.
allemaal, ik heb nog niet bijgelezen, want ik ben net klaar met mijn vreselijke ongezonde hap,,,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:52:

[...]

Bianca, je hebt vast geeeeen idee he? Heb je je koffer al klaar staan Minny? Of wacht je tot februari?
Wel fijn in deze situatie dat jullie zo close zijn met elkaar Bi.
Wat fijn dat jullie zo'n hechte familie hebben Bianc.
tsk tsk... zitten we weer op het niveau van buizen erin steken?... ;)
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:53:

[...]

Ja maar we moeten toch wachten tot Bam er is? Of doet Straat de volgende?

De rest van de familie.... mn broer ongeveer hetzelfde als ik. Ook heel wisselend.

Mn vader is stuk... hij heeft al zoveel mensen in zn omgeving aan deze kaa uu teee ziekte verloren, het verdriet hoopt zich op zeg maar.

Mn stiefmoeder... wat een topwijf is het toch ook! Die trippelt (ze is klein en loopt altijd op hakjes) overal tussendoor... regelt dingen, noteert alles wat de artsen zeggen, biedt een schouder aan wie hem nodig heeft en laat ondertussen zelf de traantjes gaan. Echt een topmens!Ja...het is ook echt verpletterend nieuws... Kan me nog herinneren dat ik het te horen kreeg...onvoorstelbaar...

Fijn dat je stiefmoeder de dingen voor jullie regelt nu
Heuj Stra!
Straatje
Ik ben even eten enzo...

Tot later!
quote:lunaan schreef op 30 december 2009 @ 17:51:

Bianca weet wel wat okra is wedden?, als ik verlies geef ik mij vrijwillig op voor jou kontwolkjes experiment.

Ow jee Lunaan... ik hoop niet dat ik het goed heb. Ik heb niet gegoogled... maar volgens mij zijn het een soort groene boontjes... maar dan anders. ofzo

*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit*
quote:boogje schreef op 30 december 2009 @ 17:55:

tsk tsk... zitten we weer op het niveau van buizen erin steken?... ;)Had je er liever een hengel in gehad dan?
He Bianc

Het gaat een klein beetje beter.

Als in ik zie geen sterretjes meer en kan weer meer dan twee stappen zetten zonder dat ik op de vloer lig, maar meer dan 10 gaan het er ook niet worden.

Nu maar even een broodje eten met de kids...op de bank.

pfoe...tril nog aan alle kanten, what's happening??
Goh verweggistan is ook mooi deze tijd van het jaar.
Heb je intussen al gegeten Boogje? Zo ja? Wat?
Jullie gaan zo snel.... en mn laptop is zo sloom... ik ga weer even bijlezen
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:56:

[...]

Ow jee Lunaan... ik hoop niet dat ik het goed heb. Ik heb niet gegoogled... maar volgens mij zijn het een soort groene boontjes... maar dan anders. ofzo

*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit* Jij hebt teruggelezen, valsspelert!
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:56:

[...]

Sh*t!!!!!!!!!!!!!!!
He Str@!
Daar gaat je reisje Minny.. de bedoeling was goed.. maar ja..
Ohw en Roos vinden jullie het heel erg als ik geen hoogstaand culinair 5 gangen diner serveer?

Beetje tijdnood en zo. Moet ook de Gazastrook kinderkamers nog opruimen.

Dacht aan mijn heul erg lekkere nasi en soep vooraf.

En wat drinken jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven