3000 plus topic deel 15!!

29-12-2009 03:21 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
De fluit

We zijn er niet uit

Is hij van een vrouw of een man?

Ach....als je er maar op fluiten kan.

We gaan fluitend naar deel 15!!

Iedereen is welkom!

Twee notes:

* We respecteren elkaar.

* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.

Have fun allemaal!!

Lijst volgende topicopeners:

16: BAM

17: Stratego

18: Lunaan

19: Pilous

20: Banba

21: Minny

22: Mysterie guest

23: Boogje

24: Willem

25: Mocy

26:Qwertu
quote:Jackyr schreef op 30 december 2009 @ 17:43:

[...]

Een Bongel? als in de trant van groene boontjes maar dan anders? Juist
Bianca
Hey Bianca!

Hoest nu met je (stomme vraag natuurlijk...)?
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:44:

[...]

Juist Je kunt wel zien dat ik net iets meer geschoold ben dan huishoudschool he?
Boontjes die geen boontjes zijn...

wokgerecht is geen wokgerecht...

anuswolkjes...

Waar gaaaaaaat dit over???
quote:lunaan schreef op 30 december 2009 @ 17:43:

[...]

Harry Potter zit bij floor.

Enne ... hij mag los hoor. Lekker rustig juist. Als ik maar weet waar ie zo ongeveer uithangt.
Hee Bianca, wat veel lieve en ontroerende reacties heb je al op je topic gekregen.
quote:Jackyr schreef op 30 december 2009 @ 17:45:

[...]

Je kunt wel zien dat ik net iets meer geschoold ben dan huishoudschool he? Eh...nou...het is allemaal wel heel erg om onheuse boontjes gebouwd...
voor Bianc. Hoe is 't wijffie?
@ Floor: ik overleg wel met Bam, ik pik hun op het station zodat ze niet met de bus hoeven

had je al bedacht wat ik aan slaapspullen moet meebrengen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:45:

Hey Bianca!

Hoest nu met je (stomme vraag natuurlijk...)?

Neehoor is geen stomme vraag... is een vraag die je elk half uur weer opnieuw mag stellen... en elk half uur krijg je weer een ander antwoord

Nu gaat het wel goed... een half uur geleden niet...en over een half misschien wel weer wat beter... of niet....

ligt er aan wie er bellen.. wat voor sms of email ik binnenkrijg... wat mn gedachten dit keer verzinnen om me van mn stuk te brengen. Zeer divers dus.. je kunt er makkelijk een 3000 topic mee vullen
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:46:

[...]

Eh...nou...het is allemaal wel heel erg om onheuse boontjes gebouwd...Yep.. met een beetje fantasie kunnen we er best wat van maken vind ik ben best creatief
hey Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:45:

Boontjes die geen boontjes zijn...

wokgerecht is geen wokgerecht...

anuswolkjes...

Waar gaaaaaaat dit over??? Nou, over boontjes die geen boontjes zijn, wokgerechten die geen wokgerechten zijn en kontwolkjes. Duh
quote:lunaan schreef op 30 december 2009 @ 17:46:

Hee Bianca, wat veel lieve en ontroerende reacties heb je al op je topic gekregen.Ja onwijs lief he Lunaan! Doet me echt heel goed... alleen zou ik wensen dat ik degene was die de knuffels uitdeelde, in plaats van degene die ze ontvangt
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:47:

[...]

Zeer divers dus.. je kunt er makkelijk een 3000 topic mee vullen Dus vanavond zeker O&N!!!
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:47:

[...]

Neehoor is geen stomme vraag... is een vraag die je elk half uur weer opnieuw mag stellen... en elk half uur krijg je weer een ander antwoord

Nu gaat het wel goed... een half uur geleden niet...en over een half misschien wel weer wat beter... of niet....

ligt er aan wie er bellen.. wat voor sms of email ik binnenkrijg... wat mn gedachten dit keer verzinnen om me van mn stuk te brengen. Zeer divers dus.. je kunt er makkelijk een 3000 topic mee vullen Nou gewoon vullen dan. Er schijnen er nog veeel meer op voorraad te liggen, geen enkel punt

En hoe is het met de rest van je familie?
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:48:

[...]

Nou, over boontjes die geen boontjes zijn, wokgerechten die geen wokgerechten zijn en kontwolkjes. Duh Ik kan het allemaal nog goed volgen hoor!
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 17:48:

[...]

Nou, over boontjes die geen boontjes zijn, wokgerechten die geen wokgerechten zijn en kontwolkjes. Duh Oke... neee... nu begrijp ik het
quote:Jackyr schreef op 30 december 2009 @ 17:47:

[...]

Yep.. met een beetje fantasie kunnen we er best wat van maken vind ik ben best creatief Ja, dat zal wel moeten met die doe-alsof-boontjes.
Bianca weet wel wat okra is wedden?, als ik verlies geef ik mij vrijwillig op voor jou kontwolkjes experiment.
Hee Bianc...
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:50:

[...]

Oke... neee... nu begrijp ik het Nee kijk, zo zit het:

Als je er een buis inpropt, niet te lang, en dan zorgt dat het vochtgehalte hoog genoeg is, dan krijg je wolkjes theoretisch gezien. Snap je?
*is nu heul benieuwd!!*
*trommelt met de vingers op het toetsenbord*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven