3000 plus topic deel 15!!

29-12-2009 03:21 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
De fluit

We zijn er niet uit

Is hij van een vrouw of een man?

Ach....als je er maar op fluiten kan.

We gaan fluitend naar deel 15!!

Iedereen is welkom!

Twee notes:

* We respecteren elkaar.

* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.

Have fun allemaal!!

Lijst volgende topicopeners:

16: BAM

17: Stratego

18: Lunaan

19: Pilous

20: Banba

21: Minny

22: Mysterie guest

23: Boogje

24: Willem

25: Mocy

26:Qwertu
Er is nog niks bekend hoor van FvdM dus iedereen die nog niet gestemd heeft op Bam moet kan dat nog doen.
Ik moet je trouwens wel mededelen dat ik eigenlijk errug dominant ben (oh nee toch, jij dominant?! hoor ik jullie roepen). Dusseh...ik kom zo ff naar je toe, met een buisje. Is heel leuk, echt waar.
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 18:23:

[...]

De correcte term is "niet lekker in het kupke tikken" en/of "Goed wies kapot." Gaarne hier op letten voordat je ons van dergelijke dingen beticht! Nou Hiero in regio Rotterdam zeggen we gewoon dat we goed kennen zien tot je nie helemaal honderd ben.
Maar mag je ook op meerdere stemmen?
quote:lunaan schreef op 30 december 2009 @ 18:27:

Maar mag je ook op meerdere stemmen?Geen idee.
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 18:26:

Ik moet je trouwens wel mededelen dat ik eigenlijk errug dominant ben (oh nee toch, jij dominant?! hoor ik jullie roepen). Dusseh...ik kom zo ff naar je toe, met een buisje. Is heel leuk, echt waar.

Mag ik dan even wat nadere informatie alvorens je me komt 'bewerken'? Is het pvc? 32 mm? Milieuvriendelijk pvc? Verlijmbaar?

Ik weet graag waar ik aan toe ben
Floor ik vind dat jij dat moet weten hoor,
volgens mij mag het nie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ga nu eerst nog even 1 leuk 'klusje' doen... mn ex bellen om te vertellen van zn ex-schoonmoeder. De meeste mannen zouden misschien een gat in de lucht springen.. maar hij was nogal close met mn moeder. Dat kan ook niet anders.. want het is een wereldwijf
quote:rosanna08 schreef op 30 december 2009 @ 18:30:

volgens mij mag het niePff wat flauw, nou deze maand dan Bam, en volgende maand Iry.
Oei moeilijk Bi, succes ermee.
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 18:28:

[...]

Mag ik dan even wat nadere informatie alvorens je me komt 'bewerken'? Is het pvc? 32 mm? Milieuvriendelijk pvc? Verlijmbaar?

Ik weet graag waar ik aan toe ben Het is een....verrassing...ja, dat is het, een verrassing. En allemaal in de naam der wetenschap
Zo, ik ga zo weer, eventjes de afwas weg werken. Koffie met een kersenbonbon erbij, Straathond uitlaten, en dan weer hier, ben ik bang voor, hahaha
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
ok.. ben d'r weer..
Zo gezellig weer zen op het forum.
He, rot Bianca...dan ga ik je zometeen weer vragen hoe het gaat hoor.
En ik ga even een kopje thee zetten.
Slurpppppp even sliertje bami naar binnen werken
Boogje, heb je lekker gegeten?
Hey Strateegje .. ja hoor.. heb een varkenshaasje verorberd..
is iedereen nou nog steeds aan het eten?.. *kijkt ongeduldig op de klok*
kan natuurlijk wel in m'n eentje dit topic vol gaan zitten schrijven, maar da's wel een hele klus.. nog 430 berichtjes..
*is er ook weer*
Als je nou niets hebt met O en N, dan heb ik nog wel 3 uitnodigingen van mij die je mag hebben

Eentje is bio-danza,..:) hele aardige mensen maar prefereer toch naar oude vriendin te gaan

De andere is een disco-feest van een geweldige leuke vriend van me,die woont erg ver weg, en hij kwam te laat met de uitnodiging

De derde is mijn moeder, die gaat al voor twaalven naar bed omdat het haar te lang duurt en ze niet van vuurwerk houdt. Er worden op zo'n avond dan ook wel heel veel telefoontjes naar de politie gepleegd. , maar voor de rest wel gezellig hoor, en je moet van katten houden, want ze heeft er véél!
ff iets bij het topic van Bianca neergezet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven