3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu

woensdag 30 december 2009 om 18:26
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 18:23:
[...]
De correcte term is "niet lekker in het kupke tikken" en/of "Goed wies kapot." Gaarne hier op letten voordat je ons van dergelijke dingen beticht! Nou Hiero in regio Rotterdam zeggen we gewoon dat we goed kennen zien tot je nie helemaal honderd ben.
[...]
De correcte term is "niet lekker in het kupke tikken" en/of "Goed wies kapot." Gaarne hier op letten voordat je ons van dergelijke dingen beticht! Nou Hiero in regio Rotterdam zeggen we gewoon dat we goed kennen zien tot je nie helemaal honderd ben.

woensdag 30 december 2009 om 18:28
quote:minny schreef op 30 december 2009 @ 18:26:
Ik moet je trouwens wel mededelen dat ik eigenlijk errug dominant ben (oh nee toch, jij dominant?! hoor ik jullie roepen). Dusseh...ik kom zo ff naar je toe, met een buisje. Is heel leuk, echt waar.
Mag ik dan even wat nadere informatie alvorens je me komt 'bewerken'? Is het pvc? 32 mm? Milieuvriendelijk pvc? Verlijmbaar?
Ik weet graag waar ik aan toe ben
Ik moet je trouwens wel mededelen dat ik eigenlijk errug dominant ben (oh nee toch, jij dominant?! hoor ik jullie roepen). Dusseh...ik kom zo ff naar je toe, met een buisje. Is heel leuk, echt waar.
Mag ik dan even wat nadere informatie alvorens je me komt 'bewerken'? Is het pvc? 32 mm? Milieuvriendelijk pvc? Verlijmbaar?
Ik weet graag waar ik aan toe ben

woensdag 30 december 2009 om 18:34
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 18:28:
[...]
Ik weet graag waar ik aan toe ben Het is een....verrassing...ja, dat is het, een verrassing. En allemaal in de naam der wetenschap
[...]
Ik weet graag waar ik aan toe ben Het is een....verrassing...ja, dat is het, een verrassing. En allemaal in de naam der wetenschap

woensdag 30 december 2009 om 18:49
Als je nou niets hebt met O en N, dan heb ik nog wel 3 uitnodigingen van mij die je mag hebben
Eentje is bio-danza,..
hele aardige mensen maar prefereer toch naar oude vriendin te gaan
De andere is een disco-feest van een geweldige leuke vriend van me,die woont erg ver weg, en hij kwam te laat met de uitnodiging
De derde is mijn moeder, die gaat al voor twaalven naar bed omdat het haar te lang duurt en ze niet van vuurwerk houdt. Er worden op zo'n avond dan ook wel heel veel telefoontjes naar de politie gepleegd. , maar voor de rest wel gezellig hoor, en je moet van katten houden, want ze heeft er véél!
Eentje is bio-danza,..

De andere is een disco-feest van een geweldige leuke vriend van me,die woont erg ver weg, en hij kwam te laat met de uitnodiging
De derde is mijn moeder, die gaat al voor twaalven naar bed omdat het haar te lang duurt en ze niet van vuurwerk houdt. Er worden op zo'n avond dan ook wel heel veel telefoontjes naar de politie gepleegd. , maar voor de rest wel gezellig hoor, en je moet van katten houden, want ze heeft er véél!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.