3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
woensdag 30 december 2009 om 19:03

woensdag 30 december 2009 om 19:03
Hij is heel mooi Jacky... en ook heel raak en waar!
Minny... ja was een fijn gesprek, ik ken mn ex vanaf mn 16e al, en hij kent mn moeder dus ook al zo lang. Hij is 2 weken geleden nog bij haar in het ziekenhuis geweest... en nu dit bericht. Hij is vreselijk ontdaan (wie niet?) en wil nog bij haar langs. Ongelofelijk moeilijk is dat, om dit bericht door te gaan geven aan de mensen om ons heen.
Minny... ja was een fijn gesprek, ik ken mn ex vanaf mn 16e al, en hij kent mn moeder dus ook al zo lang. Hij is 2 weken geleden nog bij haar in het ziekenhuis geweest... en nu dit bericht. Hij is vreselijk ontdaan (wie niet?) en wil nog bij haar langs. Ongelofelijk moeilijk is dat, om dit bericht door te gaan geven aan de mensen om ons heen.

woensdag 30 december 2009 om 19:04
Ik kan kiezen voor oud en nieuw
Of ik ga naar de kroeg, met alle dronken engelse loosers.
Of ik ga naar griekse vrienden (met de hele familie), waar dan de oude tantes die hele avond in mijn wangen knijpen en zeggen dat het zo zonde is dat ik geen man heb, en dat de zoon van Manolis uit het blalalalalalala
Of ik blijf thuis,
Of ik ga naar de kroeg, met alle dronken engelse loosers.
Of ik ga naar griekse vrienden (met de hele familie), waar dan de oude tantes die hele avond in mijn wangen knijpen en zeggen dat het zo zonde is dat ik geen man heb, en dat de zoon van Manolis uit het blalalalalalala
Of ik blijf thuis,