3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu

woensdag 30 december 2009 om 19:12

woensdag 30 december 2009 om 19:18
Het ligt er heel erg aan waar ze zijn, op de heel erg toeristische all in plekken komt het zogenaamde scum. Om daar exact te drinken wat ze altijd drinken, te eten wat ze altijd eten en het gedrag te vertonen dat ze thuis zouden willen vertonen alleen daar durven ze het niet want die mensen moeten ze nog zien daarna. Vakantievierende Engelsen...tis maar net waar je ze treft...

woensdag 30 december 2009 om 19:18
Goedenavond allemaal.
Net op tijd om de knuffels en kaarsjes in ontvangst te nemen, thx
Bi, sloten vol hoor, vraag maar alvast een dijkverhoging aan. Al zit ik in de luxe positie dat ik ga en dus niet hoef te dealen met het 'achterblijven', toch geloof ik een beetje te snappen in welke achtbaan jullie terecht gekomen zijn. Denk aan je, telkens flitsen mijn gedachten even naar jou en je familie.
Hier is alles zover 'over'. Kamertjes in het nieuwe gezin zijn ingericht. En hun kamer hier hebben we samen tot logeerkamer gemaakt.
Nog twee nachtjes.
Net op tijd om de knuffels en kaarsjes in ontvangst te nemen, thx
Bi, sloten vol hoor, vraag maar alvast een dijkverhoging aan. Al zit ik in de luxe positie dat ik ga en dus niet hoef te dealen met het 'achterblijven', toch geloof ik een beetje te snappen in welke achtbaan jullie terecht gekomen zijn. Denk aan je, telkens flitsen mijn gedachten even naar jou en je familie.
Hier is alles zover 'over'. Kamertjes in het nieuwe gezin zijn ingericht. En hun kamer hier hebben we samen tot logeerkamer gemaakt.
Nog twee nachtjes.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 30 december 2009 om 19:20
Oh, mag nog even blijven.
Hond blaft als een gek.
Doe hem steeds naar e hal en als ie weer stil is maggie terug en doe ik lief. Als ik de deur van de hal open doe, gaat zal vanzelf.
WIJ HEBBEN AL FLAPPEN GEBAKKEN!!! baasje wist niet meer hoelang hij erover zou doen, dacht de hele dag.
Ahum nu dus heeeeel veel flapjes en nemen er stiekem als de ander niet kijkt er 1. Valt niet op.
Hond blaft als een gek.
Doe hem steeds naar e hal en als ie weer stil is maggie terug en doe ik lief. Als ik de deur van de hal open doe, gaat zal vanzelf.
WIJ HEBBEN AL FLAPPEN GEBAKKEN!!! baasje wist niet meer hoelang hij erover zou doen, dacht de hele dag.
Ahum nu dus heeeeel veel flapjes en nemen er stiekem als de ander niet kijkt er 1. Valt niet op.

woensdag 30 december 2009 om 19:20
quote:appeltjesgroen25 schreef op 30 december 2009 @ 19:17:
Lijkt me ook wel een leuk land, als je toch naar het buitenland gaat voor werk Lunaan.Woonde voor griekenland ook al in het buitenland, beetje raar, ben heel trots dat ik uit nederland kom en nederlandse ben. Maar zou er absoluut nooit meer willen wonen.
Lijkt me ook wel een leuk land, als je toch naar het buitenland gaat voor werk Lunaan.Woonde voor griekenland ook al in het buitenland, beetje raar, ben heel trots dat ik uit nederland kom en nederlandse ben. Maar zou er absoluut nooit meer willen wonen.