Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Gisteren Esther en Ricardo in El Salvador. Leuk stel. Ik vond haar alleen véél leuker met donker haar!
Ik vind haar toch zo stom! Ze heeft zo'n zeurderige stem en ze lijkt me helemaal niet vriendelijk.
Wie kijkt er vandaag ook?

Ik ben alsmaar bang dat hij zo meteen heel boos wordt....ik voel de spanning tussen die twee door het scherm heen, en niet op een positieve manier.
Ik val nu in (was aan de telefoon). Vind haar wel heel zelfstandig, maar hij wiebelt volgens mij een beetje tussen hoe hij eigenlijk volgens zijn familie zou moeten doen en de moderne Jessica....
Peas on earth!
Ik zie dit programma pas voor het eerst. Het is maar wat je wilt zeg. Wat een stap.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ja mee eens, ik vind hem echt vreselijk overheersend, al zegt hij van niet.

Jahoor meteen lekker trouwen
MV, dan heb je al heel veel tenenkrommende dingen gemist
Peas on earth!
Ik hoop niet dat ze samen kinderen krijgen ofzo, je kunt nu al voorspellen door de spanning die er nu al heerst dat dat helemaal fout gaat lopen.
oh gatverdamme dat schapenvlees krijg je ook geen honger van
Had me even gewaarschuwd zeg .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zij roept heel hard dat ze zélf dingen wil kiezen, maar doet dan vervolgens tóch braaf wat híj wil (zoals bijvoorbeeld die trouwjurk).
Peas on earth!
nou de spanning is om te snijden. Oma hoopte wel op leuke kindjes eerder in de aflevering
goh die moeder laat haar dochter ook wel " makkelijk" los, vind het wat hoor
Ja, moeder laat haar los omdat 'ze zo zelfstandig is', maar dat valt volgens mij reuze tegen...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2009 @ 22:14:

Zij roept heel hard dat ze zélf dingen wil kiezen, maar doet dan vervolgens tóch braaf wat híj wil (zoals bijvoorbeeld die trouwjurk).dat viel mij ook al op. Hoewel ze met die meubels wel aardig doorgeduwd heeft vond ik
dubbel
Volgens mij zijn die vriendinnen er ook niet helemaal van overtuigd dat dit zo leuk is...
Peas on earth!
Brr, schapenkoppen. Mijn honger zou wel over zijn.

Hij komt zeer overheersend over, een man die geen tegenspraak duldt en er straks met de kinderen vandoor gaat als het fout gaat.
Nee, die vriendinnen vinden het "apart".

Ik denk dat het cultuurverschil veel te groot is.
ze lijkt wel goed gebekt maar je ziet dat als hij iets zegt, zij eerst wel in protest gaat, er nog tegenin gaat, maar uiteindelijk houd ze dr mond maar en lijkt hij te denken " zo ook weer geregeld"

Dat trouwen in een taal die je niet spreekt, heb ik ook moeite mee, net als die vriendin
vreselijk dit, waar begint ze aan
Straks, na de trouwerij heeft Jessica niets meer in de pap te brokkelen. Dan mag zij naar de pijpen van man en schoonmoeder dansen. En tien kinderen baren.
ja die vriendinnen vinden de cultuurshock beetje te groot geloof ik

ah zo een jaartje verder, zie je, loopt ze toch met die hoofddoek om, ze had nog zo gezegd dat niet te gaan doen.

Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
en blijkbaar ook met die hoofddoek rondlopen, dat gaan we zo zien
Ik vind haar ook helemaal niet zo zelfstandig overkomen als haar moeder beweert.

Dat je verliefd wordt op zo'n man, oke. Het is best een knappe man. Maar laat dan in dit geval voor wat het is, die cultuurverschillen zijn veel te groot. Ik denk dat dat alleen maar erger wordt naarmate je er langer woont.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven