Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Tang-lief heeft tang-ouders net voor het eerst ontmoet. We zijn uit eten geweest. Tang-lief vond het leuk . (En ik ook. En mijn ouders ook.)
Tangerine Gefeliciteerd nog!! Wat een rare datum om jarig te zijn lijkt mij!
Tang, gefeliciteerd met je verjaardag gister! En, hoe jong ben je nu?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Haha, letgo, dat is waar, het is best een rare datum. Maar inmiddels ben ik er al even aan gewend .

Wel altijd lastig met vieren, ik vier het nooit met vrienden en zo. De helft is toch altijd weg/druk/nog moe van kerst/voorbereiden op oud&nieuw. Met vrienden vier ik het vaak ergens in januari/ februari pas...
Tom en jij gaan lekker he? Gaaf!

Mr N is 3 dagen weggeweest, zuipen met de mannen in zo`n all-in ding. En ik heb me heerlijk vermaakt en tegelijkertijd heb ik die man zo gemist
quote:Poezewoes schreef op 31 december 2009 @ 00:09:

Tang, gefeliciteerd met je verjaardag gister! En, hoe jong ben je nu?

26!

Toen ik begon met forummen was ik geloof ik 18....
quote:tangerine schreef op 31 december 2009 @ 00:08:

Tang-lief heeft tang-ouders net voor het eerst ontmoet. We zijn uit eten geweest. Tang-lief vond het leuk . (En ik ook. En mijn ouders ook.)Altijd spannend! Fijn dat het leuk was!
quote:tangerine wrote on 31 December 2009 @ 00:03:

Vroegah hadden we van die msn groepen. Dat bestaat niet meer he?

Spankerine! Was je jarig?! Bij deze nog een welgemeende FECILITATIEFNUKKEL!!! En zo.

Ik wil ook weer een MSN Community!...

@HPL, is aaibaar doen de nieuwe Angeltackletactiek? Want dan ga ik dat ook maar eens proberen...
quote:tangerine schreef op 31 december 2009 @ 00:09:

Haha, letgo, dat is waar, het is best een rare datum. Maar inmiddels ben ik er al even aan gewend .

Wel altijd lastig met vieren, ik vier het nooit met vrienden en zo. De helft is toch altijd weg/druk/nog moe van kerst/voorbereiden op oud&nieuw. Met vrienden vier ik het vaak ergens in januari/ februari pas...Heb ik ook al (op de 18e), maar de 30e lijkt me nog vervelender zit je er echt midden in.
quote:tangerine schreef op 31 december 2009 @ 00:08:

Tang-lief heeft tang-ouders net voor het eerst ontmoet. We zijn uit eten geweest. Tang-lief vond het leuk . (En ik ook. En mijn ouders ook.)Ow Tang heeft een Lief! Dat heb ik even gemist. Wat leuk!
Consternatie: over mijn werk bedoel je? Mwoa, het begint in te zinken. Ik moet weer op zoek. Heb geen idee waar. Eerst maar es oud en nieuw vieren.

PP en ik> even allebei op onze eigen aardstraal, nog steeds. Ik hou m in de gaten, dat ie me niet ontglipt. Hij zit hier ook op de bank onder handbereik
Ah Tang alsnog gefeliciteerd. Ik waag me even niet meer aan Smileys want die mislukken toch.

Heb je een leuke verjaardag gehad?

En mogen de meissies hier nog effe voor je zingen.

quote:HoiPippiLangkous schreef op 31 december 2009 @ 00:10:

Mr N is 3 dagen weggeweest, zuipen met de mannen in zo`n all-in ding. En ik heb me heerlijk vermaakt en tegelijkertijd heb ik die man zo gemist Jaja, jij bent mijn voorbeeld voor over 18 jaar
quote:HoiPippiLangkous schreef op 31 december 2009 @ 00:10:

Mr N is 3 dagen weggeweest, zuipen met de mannen in zo`n all-in ding. En ik heb me heerlijk vermaakt en tegelijkertijd heb ik die man zo gemist Jaaa, we gaan goed! We hebben net de zomervakantie geboekt.

Ben nu al 1,5 week elke dag samen met Tom en nog geen intensie om hem eruit te kicken. Kijk, ik kán het wel!
Tang,gefeliciteerd! mijn post was ineens verzonden (nadat ik met mijn vinger op het verstuur bericht knopje had gedrukt)

Poez, hyves? NOOIT!! (ik zit op facebook )
quote:Nijntje schreef op 31 december 2009 @ 00:11:

Consternatie: over mijn werk bedoel je? Mwoa, het begint in te zinken. Ik moet weer op zoek. Heb geen idee waar. Eerst maar es oud en nieuw vieren.

Stap voor stap

PP en ik> even allebei op onze eigen aardstraal, nog steeds. Ik hou m in de gaten, dat ie me niet ontglipt. Hij zit hier ook op de bank onder handbereikHe getver, Nijn dan toch.
quote:tangerine schreef op 31 december 2009 @ 00:10:

[...]

26!

Toen ik begon met forummen was ik geloof ik 18....En heeft het forum je veel levenswijsheid gebracht?
quote:Zoebie schreef op 31 december 2009 @ 00:01:

[...]

Nee hoor ik hoefde niet af te kicken. Sterker nog, ik heb nog nooit zoveel tijd om te forummen gehad als de laatste vier weken.

Nee zeg, door die vlekken kan ik niet goed lezen. Hele woorden vallen weg, om gek van te worden. E veel te inspannend om alles goed te doen zonder fouten.

Da's dan toch een soort van verplicht afkicken, omdat het niet ging/gaat of zoiets.

Ben geloof ik niet duidelijk vandaag.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Poez, tom, is dat die Liefde die een tijdje geleden in je leven kwam. Laat zeggen een jaartje geleden ofzo? Of is hij priller?
Nijn: Facebook? NOOIT!
quote:Ligeia schreef op 31 december 2009 @ 00:11:

[...]

Spankerine! Was je jarig?! Bij deze nog een welgemeende FECILITATIEFNUKKEL!!! En zo.

Ik wil ook weer een MSN Community!...

@HPL, is aaibaar doen de nieuwe Angeltackletactiek? Want dan ga ik dat ook maar eens proberen...

Ik dacht ik doe het eens anders. Maar heb de opmerkingen van 3 wel naar Naomi gemaild

En ik geloof dat ik bijna naar bed ga (waar ik hoor volgens Mr Nilsson hoor ik net )
Letgo, wat grappig, ik ken best veel mensen die in december jarig zijn! (Misschien dat het me meer opvalt of zo?)

Poez, het is nog best pril hoor (nu krap 2 maandjes?), dus ik praat er nog niet zoveel over op het forum. Ik zit te broeden op een naam voor tang-lief, want tang-lief of tang-vriendje vind ik ook maar zo... net niet... Dus als iemand suggesties heeft?

Ligeia, wat leuk, Spankerine, je weet het nog :-D. Die naam heb jij bedacht! Vind 'em eigenlijk nog leuker dan Tangerine, maar wil jullie niet verwarren met een nick-change...

Zoebie, dankdankdank!
quote:nikkinuts schreef op 31 december 2009 @ 00:14:

[...]

Da's dan toch een soort van verplicht afkicken, omdat het niet ging/gaat of zoiets.

Ben geloof ik niet duidelijk vandaag.Oh ja dat was het wel.

quote:HoiPippiLangkous schreef op 31 december 2009 @ 00:13:

[...]

He getver, Nijn dan toch. Odjee, zo dramatisch bedoelde ik het eigenlijk niet eens. Maar bedankt voor de knuf. :-) Maar ik moet wel zeggen, ik ben op mijn hoede voor zijn gemoedstoestand. Het is een rare toestand. Hoor om me heen nu ook steeds over stellen die uit elkaar gaan. Ik hou mijn man stevig vast, zonder dat ie het merkt (zodat ie zich een vrije jongen kan blijven voelen)
quote:Letgo schreef op 31 december 2009 @ 00:13:

[...]

En heeft het forum je veel levenswijsheid gebracht?Ik ben wat rustiger en genuanceerder geworden . (En ik geloof minder grappig . Maar dat kan je beter aan Ligeia vragen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven