Bar de liefde
woensdag 30 december 2009 om 23:26
quote:robo schreef op 30 december 2009 @ 23:18:
[...]
Nou eigenlijk vind ik die reis niet eng, maar jullie ontmoeten.... Nee geintje, ik vind het niet eng maar ben er wel zenuwachtig voor en het zit erg in mijn hoofd (op een leuke manier).
Vind het echt heel erg stoer dat we het gaan doen en ik heb zoveel van mijn gevoel in dat topic zitten, dat speelt ook mee natuurlijk.
('t is toch koud hier achter de computer in mijn slaapoutfit).
Leuk is dat hé. Ik denk er ook de hele tijd aan. En ook op een leuke manier.
De medicijnen werken goed. Fijn is dat. De pijn is al een stuk minder.
Nee Norre, ik heb geen Nexum Die konden niet bij deze pijnstillers.
En mijn andere pijnstillers werkten niet dus nam ik ze ook maar niet meer in.
[...]
Nou eigenlijk vind ik die reis niet eng, maar jullie ontmoeten.... Nee geintje, ik vind het niet eng maar ben er wel zenuwachtig voor en het zit erg in mijn hoofd (op een leuke manier).
Vind het echt heel erg stoer dat we het gaan doen en ik heb zoveel van mijn gevoel in dat topic zitten, dat speelt ook mee natuurlijk.
('t is toch koud hier achter de computer in mijn slaapoutfit).
Leuk is dat hé. Ik denk er ook de hele tijd aan. En ook op een leuke manier.
De medicijnen werken goed. Fijn is dat. De pijn is al een stuk minder.
Nee Norre, ik heb geen Nexum Die konden niet bij deze pijnstillers.
En mijn andere pijnstillers werkten niet dus nam ik ze ook maar niet meer in.
woensdag 30 december 2009 om 23:29
Zoeb en HPL gaan ook meeten? Leuk! Is dat met een groepje?
Ik vind meeten heel leuk, maar ik ben niet van de groepjes... Soms haak ik in maar ik haak ook altijd weer snel af. Geen idee waarom.
Eén op één meeten doe ik wel regelmatig. Heb ook nog een lijstje beloftes met mensen die ik al een keer heb ontmoet of die ik nog zeker ga ontmoeten.
HPL daar sta jij ook op. Hoe lang is het nu geleden?
Ik vind meeten heel leuk, maar ik ben niet van de groepjes... Soms haak ik in maar ik haak ook altijd weer snel af. Geen idee waarom.
Eén op één meeten doe ik wel regelmatig. Heb ook nog een lijstje beloftes met mensen die ik al een keer heb ontmoet of die ik nog zeker ga ontmoeten.
HPL daar sta jij ook op. Hoe lang is het nu geleden?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 30 december 2009 om 23:31
quote:robo schreef op 30 december 2009 @ 23:28:
Beste botte, lieve en gezellige forummers*,
ik ga weer proberen te slapen want het wordt anders niks morgen....
Iedereen een supergoed oud&nieuwfeest gewenst en tot in 2010!
* kiezen wat van toepassing is. Meerdere antwoorden mogelijk.Robo, ik wens je een geweldig 2010. Zo mooi en goed als je hem zelf zou wensen.
Slaap lekker!
Beste botte, lieve en gezellige forummers*,
ik ga weer proberen te slapen want het wordt anders niks morgen....
Iedereen een supergoed oud&nieuwfeest gewenst en tot in 2010!
* kiezen wat van toepassing is. Meerdere antwoorden mogelijk.Robo, ik wens je een geweldig 2010. Zo mooi en goed als je hem zelf zou wensen.
Slaap lekker!
woensdag 30 december 2009 om 23:31
woensdag 30 december 2009 om 23:33
quote:HoiPippiLangkous schreef op 30 december 2009 @ 23:30:
Truste Robo, heeeel veel plezier!!!
Ik denk 2008 Poez, te lang in ieder geval Mmm, Zo leuk was het dan blijkbaar ook weer niet dat we er zoveel tijd overheen hebben laten gaan
Kitty heeft je popje trouwens nog. Ze vind hem nog steeds leuk!
Truste Robo, heeeel veel plezier!!!
Ik denk 2008 Poez, te lang in ieder geval Mmm, Zo leuk was het dan blijkbaar ook weer niet dat we er zoveel tijd overheen hebben laten gaan
Kitty heeft je popje trouwens nog. Ze vind hem nog steeds leuk!
woensdag 30 december 2009 om 23:34
quote:Poezewoes schreef op 30 december 2009 @ 23:33:
[...]
Mmm, Zo leuk was het dan blijkbaar ook weer niet dat we er zoveel tijd overheen hebben laten gaan
Hahahahaa, kreng
Kitty heeft je popje trouwens nog. Ze vind hem nog steeds leuk!Fijn
[...]
Mmm, Zo leuk was het dan blijkbaar ook weer niet dat we er zoveel tijd overheen hebben laten gaan
Hahahahaa, kreng
Kitty heeft je popje trouwens nog. Ze vind hem nog steeds leuk!Fijn
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 30 december 2009 om 23:34
quote:[message=47806 :flower: 69,noline]Norre schreef op 30 december 2009 @ 23:31[/message]:
Ik ga ook slapen. Wens Robo op de valreep nog een goede reis en jullie een leuke meet.
Wil natuurlijk niet afsluiten hier voordat ik weet (geheel in de lijn van dit topic, ga namelijk nooit off-topic) of we nog een beetje van elkaar houwen hier?
Ik ga ook slapen. Wens Robo op de valreep nog een goede reis en jullie een leuke meet.
Wil natuurlijk niet afsluiten hier voordat ik weet (geheel in de lijn van dit topic, ga namelijk nooit off-topic) of we nog een beetje van elkaar houwen hier?