ben mezelf een beetje kwijt.. denk ik

11-12-2009 00:29 520 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
wel fijn dat je nog vrienden bent gebleven met je eerste ex. Heb je ook kinderen of niet?

Heb je die depressies nog of niet meer?

Dat van die kar trekken ken ik hier ook.Dat is dus ook een van de redenen van de scheiding.Ik heb ook zoiets van dan kan ik het ook net zo goed echt helemaal alleen gaan doen.

Vreselijk zeg,dat hij je regelmatig het huis uitzette. Waar ging je dan naartoe?

Heb je nu een relatie Bosaapje of vindt het fijn om alleen te zijn?
weg
Bosaapje , fiijn dat je nu een leuke vent hebt in je leven.

Ik hoop dat die er voor mij ook eens komt.

Ik heb wel gevoelens voor iemand die 14 jaar ouder is dan ik. Staat trouwens ook in OP en er is een apart topic over,maar daar komt volgens mij niemand meer.

Heb je nu dus nog steeds medicatie,Bosaapje?

En het contact met je kinderen is nog goed?

Lijkt me zo erg dat je je kinderen voor je eigen en hun bestwil bij hun vader moet laten,maar jij kon toen niet anders..
weg
Daarom hou ik het ook maar voor me.Maar ik denk wel dat hij het door heeft.En ik heb het gevoel dat het wederzijds is. Vanwege mijn dochter hebben we nogal eens mailcontact en er worden door hem en mij ook weleens persoonlijke dingen in geschreven.Zoals dat zijn auto total loss is. Lijkt mij geen info die je als "clíënt" en "patiënt" met elkaar deelt.

Ach,ik weet het ook niet.

Zal blij zijn als ik weer in wat rustiger vaarwater zit.. Mijn gevoelens wat beter kan ordenen.
Hoe is het?

De kinderen hebben nu vakantie. Zie je dit als afleiding of is het nu erg druk voor je...

Probeer wel iets voor jezelf te doen elke dag zodat je ontspanning hebt Lichtbron. Je kunt de energie meer dan goed gebruiken.

Ik vind het erg druk,en merk dat ik mijn gedachten niet zo goed kan ordenen. Beetje veel uit mijn ritme.

Bijna-exman is ook thuis.

Ik heb vandaag in de huiskamer het een en ander gesorteerd en opgeruimd.

Wat kan weg, wat moet bewaard blijven.

Morgenmiddag wil ik boven de kamers onder handen nemen.

De advocaat/mediator is opgeschoven naar volgende week.

Thanks,voor de knuffel.had hem nodig.

16 weken zit ze thuis,mijn 14 jarige dochter,en ik ben het beu!!

Net kreeg ik weer een grote mond en een klap tegen mijn oor.Gloeit nog na..

En alleen omdat ik haar vroeg te ruilen met haar broer,zij boven t.v. kijken en hij beneden.

Krijsen,gillen,afstandbedieningen tegen de grond..

Ik weet niet meer hoe het verder moet.

De coach praat bijna twee uur met ons en een klein half uurtje met haar..

Ik ben mezelf kwijt, De hele dag heb ik iemand om me heen.Thuis,op mijn werk,als ik ga winkelen..overal.

Heb net de coach gemaild,dat ik het niet meer weet en trek en dat ze haar tijd maar aan mijn dochter moet besteden volgende week..
misschien een hele domme vraag.....maar is crisis opvang een optie?

voor je dochter?

in ieder geval heel veel sterkte
Dat gaat niet goed met jou en je dochter. Hoe is ze tegen jouw bijna exman? Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze jou slaat en om zoiets onbenulligs al helemaal niet. Wat een hoop onmacht en verdriet zul jij hebben tov je dochter...

Je zult, samen met je ex, afspraken moeten maken zodat jij je rust krijgt en iets voor jezelf kan doen zonder dat iemand je lastig valt of vergezeld.

Jullie wonen nu nog samen in één huis dus afspraken hierover maken lijkt me niet meer dan normaal en wenselijk. Mogelijk kan een onafhankelijke derde hierbij aanwezig zijn.

Ook zul je moeten leren naar je kinderen duidelijk te moeten zijn als je behoefte hebt om alleen te gaan winkelen of weg te gaan of gewoon simpelweg alleen in je slaapkamer wil zijn.
Maansa,crisisopvang heb ik het ook al over gehad.maar heb niet het gevoel dat ik daar echt in gehoord word.

Met hééél véééél geduld gaan ze dit oplossen.. ja,ja. Vergeef mij mijn sarcasme..

En de school verleent al haar medewerking,nou ik heb ze al weken niet meer gehoord of gezien..

Bosaapje, ik weet niet meer hoe ik me voel ten op zichte van mijn dochter.

Mijn zoon luistert ook niet altijd maar bij hem dring ik beter door dan op het moment bij mijn dochter..
Weet,je als de "zachte" aanpak niet werkt wordt ze uit huis geplaats in de Hondsberg voor 3 tot 9 maanden.

Mag ze om de twee/drie weken een weekendje naar huis, en mag ze één of twee keer naar huis bellen..
Dat klinkt mischien hard Lichtbron maar zoiets wordt niet zomaar in werking gesteld. Misschien knapt ze daar ontzettend van op, zal ze op een positieve manier veranderen.

Het is niet leuk dat daar ook consequenties voor jou aan zitten, dochter minder zien etc, van de andere kant kun je die rust heel goed gebruiken. Je moet ook aan de toekomst denken. Zoals je dochter zich nu gedraagd kan niet...

Lichtbron, logisch dat je niet weet wat voor gevoelens je hebt over je dochter. Het is je kind, je bloed en vast een lief kind geweest. Nu heb je geen vat op haar, ze luistert niet, ze slaat je zowaar...

Dingen die je niet van je eigen kind verwacht, hoogstens van andere kinderen die ook in de pubertijd zijn. Dit gaat gewoon te ver en je kunt niks bereiken met haar.
Het is ook hard,maar dat is het laatste "redmiddel",zal ik maar zeggen.

Schriijf straks wel weer verder. Effe t.v. kijken.
Dat denk ik ook ja... Laatste redmiddel en een investering in haar toekomst.
Zijn er hier die naar de kerk gaan vanavond?

Ik wilde met mijn dochter gaan maar met al die ijzel die ze voorspellen, blijven we maar lekker thuis.

Iedereen hele fijne dagen,hé?
Wij vieren niet echt kerst Lichtbron. We hebben dan ook geen kerstboom of zo en gaan al helemaal niet naar de kerk.

Fijne dagen en ik hoop dat je een beetje rust kunt krijgen.

Nou,wij gaan anders ook bijna nooit naar de kerk,maar mijn dochter heeft tot vorig jaar gezongen in het kerkkoortje en wilde dit jaar heel graag gaan kijken en luisteren, maar door de slechte weersverwachtingen zijn we maar thuis gebleven.

Achteraf bekeken had het wel gekund,maar,ja..

We hebben vandaag heerlijk gegeten bij mijn ouders.

En morgen gaan we naar mijn schoonmoeder.. als ze thuis is.
Vandaag die coach weer over de vloer gehad.. en weet eigenlijk niet zo wat ik ervan denken moet.

Het gaat allemaal over vroeger en de familierelaties,ik heb daar niet zo'n zin in.En toch vertel ik dan weer veel waarvan ik daarna weer spijt heb..

Het rakelt van alles op wat ik eigenlijk niet wil,en dan ga ik daar weer over nadenken en over liggen piekeren.

Maar ik kan daar verder niks mee..

Bleeeeegh!!!
Heb je iig aan de coach duidelijk kunnen maken hoe het nu gaat met je dochter?

Dat veel vertellen en naderhand spijt hebben herken ik wel. Is het niet een stukje loyaliteit die je hebt laten gaan en dat je je daar schuldig over voelt?

Heb je momenten op de dag voor jezelf gehad dat je even wat voor jezelf kon doen Lichtbron?

Ik heb heel weinig momenten om iets voor mezelf te doen.

Vanavond zijn we wel naar een theatervoorstelling geweest,de kinderen en ik.

Maar echt ontspannen ben ik dan niet.

Om de 2 weken ga ik naar de voetreflexologe dat is dan voor mij echt even ontspannen.

Ik hoop dat ze binnenkort meer tijd aan mijn dochter gaat besteden,heb het in ieder geval wel aangekaart..

Vandaag zijn we naar het juridisch loket geweest en we zijn nu doorverwezen naar een advocaat die ook als mediator werkt.

Morgen even bellen om een afspraak te maken.

Als we alles in goed overleg kunnen regelen zijn we binnen een paar maanden tot een half jaar gescheiden.
meis. Leuk om met de kinderen naar een theatervoorstelling te gaan. Mooi idee zo in de vakantie. Hoe kwam het dat je je niet kon ontspannen? Teveel afgeleid door de problemen thuis?

Zo'n voetzoolreflextherapie zou best wel eens baat kunnen hebben. Ik denk alleen niet dat je aan 1 sessie genoeg hebt maar het zou mooi zijn als er iets van spanning weg gaat.

Fijn dat er nu concrete stappen worden ondernomen en dat je een afspraak gaat maken met de mediator. Helemaal fijn zou het zijn als je man meewerkt en dat alles goed en eerlijk geregeld kan worden.

Nog even en het wordt jouw jaar Lichtbron!
Ik ga naar de voetreflexologe vanwege mijn migraine. En ik heb er wel baat bij.

Het was wel leuk gisterenavond maar met alles wat er de laatste anderhalf jaar is gebeurd,kon ik mijn gedachten en gepieker niet echt stop zetten.

Maar hoe is het met jou,Bosaapje??

Ik hoop dat het allemaal goed gaat,en natuurlijk ook met je vriend.

Gaan jullie nog iets doen met oudejaarsavond,of blijven jullie thuis?

Wij vieren het gewoon thuis. Mijn zoon wil vuurwerk afsteken samen met bijna-exman.
Hier is alles rustig Lichtbron. Laat mij maar waaien en het is goed

Wij doen vanavond helemaal niks. Kinderen komen ook niet, de oudste belde gisteren af dus lekker duf Guido Wijers kijken met een toastje en wijn en daarna pitten.

Ik hoop dat je zoon voorzichtig met het vuurwerk is Lichtbron.

Een mooie oudejaar en met volle moed op naar een heel nieuw, blanco 2010.
Ha,ha, wij kijken ook Guido!!

Wil ik graag nog eens in het theater zien.

En wij hebben ook wijn,bier,toastjes en iets om erop te doen,uiteraard!!

En chips heb ik ook nog.. CALORIËEN!!

En,nee ik ga niet lijnen per 1januari,misschien halverwege het jaar ofzo.

Jij ook een hele fijne jaarwisseling en dat je ook dit jaar veel liefde en geluk mag hebben met de kinderen en je vriend..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven