3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
donderdag 31 december 2009 om 17:31
donderdag 31 december 2009 om 17:36
donderdag 31 december 2009 om 18:03
donderdag 31 december 2009 om 18:09
Het zijn wel een soort van vrienden, voor zover je het zo kunt noemen. Ik ken ze nog niet zo lang, sommigen een jaar of twee en anderen nog maar een paar maanden.
Het zijn allemaal Engelsen, Nieuw-Zeelanders en Austaliers. Leuke mensen ook, maar op feestjes niet altijd.
Ik hou ook best van een drankje hoor, maar wat zij doen is toch andere koek. Het gaat er op zo'n feest ook echt om wie het snelst het meest dronken is.
Het zijn allemaal Engelsen, Nieuw-Zeelanders en Austaliers. Leuke mensen ook, maar op feestjes niet altijd.
Ik hou ook best van een drankje hoor, maar wat zij doen is toch andere koek. Het gaat er op zo'n feest ook echt om wie het snelst het meest dronken is.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
donderdag 31 december 2009 om 18:17
Bloempje, als 2009 een kutjaar voor je was, moet je bij dit oud en nieuw juist niet gaan piekeren maar is die een perfecte afsluiting van een rotjaar en het feestelijke begin van een nieuw, fantastisch, helemaal-MIJN-jaar !!!!
Als ik mijn zintuigen mag geloven gaan 2010 helemaal jouw jaar worden, Bloem!..
Als ik mijn zintuigen mag geloven gaan 2010 helemaal jouw jaar worden, Bloem!..
donderdag 31 december 2009 om 18:17