Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
donderdag 31 december 2009 om 15:13
donderdag 31 december 2009 om 15:31
donderdag 31 december 2009 om 15:33
Houdoe Pom, veel plezier!
Forumdate de 9e dus afgelast, mooi streven voor 2010 om een nieuwe te plannen!
Jouw stuk over identiteit in relatie tot je werk herken ik heel erg. Daarom detacheer ik zo graag: als ik een keer bij een bedrijf van minder "status" terecht kom is het altijd maar een opdracht!
@ Sum, je was Ceessie vergeten in je mannenopsomming! De ken nie he.
@ Frizz, ik wou dat ik zo'n tandarts had. Die van mij heeft fortuinen aan me vrdiend na de val met de motor en was alleen maar bezig mij op m'n lazer te geven dat ik mijn gebit verknoeid had. Ja, ik val ook echt voor m'n genoegen, haha.
@ Sneeze...je blijft toch lekker bij ons meeschrijven!!
Forumdate de 9e dus afgelast, mooi streven voor 2010 om een nieuwe te plannen!
Jouw stuk over identiteit in relatie tot je werk herken ik heel erg. Daarom detacheer ik zo graag: als ik een keer bij een bedrijf van minder "status" terecht kom is het altijd maar een opdracht!
@ Sum, je was Ceessie vergeten in je mannenopsomming! De ken nie he.
@ Frizz, ik wou dat ik zo'n tandarts had. Die van mij heeft fortuinen aan me vrdiend na de val met de motor en was alleen maar bezig mij op m'n lazer te geven dat ik mijn gebit verknoeid had. Ja, ik val ook echt voor m'n genoegen, haha.
@ Sneeze...je blijft toch lekker bij ons meeschrijven!!
Huts!
donderdag 31 december 2009 om 15:48
Ooooooooooooooooooh Pom wat heerlijk lang!
Met wie ga je dan?
Of ga je daar tijdens het skien bevallig met je kontje zwaaien net zo lang tot er een smakelijk hapje in hypnose achteraan komt en je elke avond bij het haardvuur kan liggen saampjes?
Nou ja MX vroeg me gister of we samen seksend het nieuwe jaar in gaan.
Ik heb nog steeds niet bevestigd eigenlijk, het wordt óf de tempel, óf eehhh... binnen vuurwerk maken.
Ik wil mijn tandarts wel met je delen hoor Bel!
Ik had eerst ook zo'n pleuris-tandarts die vond dat ik zeurde als de tranen me in de ogen schoten terwijl ie met een tandenstoker de hele boel open stond te raggen ("Het went vanzelf, oefenen!").
Had altijd zin om te janken als ik eenmaal weer buiten stond.
Mijn tandarts is een held!
Met wie ga je dan?
Of ga je daar tijdens het skien bevallig met je kontje zwaaien net zo lang tot er een smakelijk hapje in hypnose achteraan komt en je elke avond bij het haardvuur kan liggen saampjes?
Nou ja MX vroeg me gister of we samen seksend het nieuwe jaar in gaan.
Ik heb nog steeds niet bevestigd eigenlijk, het wordt óf de tempel, óf eehhh... binnen vuurwerk maken.
Ik wil mijn tandarts wel met je delen hoor Bel!
Ik had eerst ook zo'n pleuris-tandarts die vond dat ik zeurde als de tranen me in de ogen schoten terwijl ie met een tandenstoker de hele boel open stond te raggen ("Het went vanzelf, oefenen!").
Had altijd zin om te janken als ik eenmaal weer buiten stond.
Mijn tandarts is een held!
donderdag 31 december 2009 om 16:04
donderdag 31 december 2009 om 17:13
Jongens ik ben me toch een partij aan het hyperen hier!! Sjeest wat af door het huis . Vanochtend opgestaan met een beetje unheimlich gevoel (valt jullie al op? Hoe dichterbij de sneeuw, hoe meer Duits ik ga gebruiken ) en nu zit ik mij ontzettend te verheugen op vanavond.
Heb er zin in om 2009 achter mij te laten en te beginnen met 2010!!! En nu ben ik echt weg.
Heb er zin in om 2009 achter mij te laten en te beginnen met 2010!!! En nu ben ik echt weg.
donderdag 31 december 2009 om 17:20
quote:frizzy schreef op 31 december 2009 @ 17:17:
I will I will...
Komt helemaal goed.
Heb wel ondertussen wel koud, ben ik heel erg een slechterik voor het milieu als ik de verwarming op 22.5 zet?
Mijn god hier staat ie allang te ronken op Afrikaanse temperaturen! Dus ik denk dat God blij is met jou als 22.5 graden jouw maximum is qua verwarming stoken
En nu ben ik echt, echt, echt weg.
I will I will...
Komt helemaal goed.
Heb wel ondertussen wel koud, ben ik heel erg een slechterik voor het milieu als ik de verwarming op 22.5 zet?
Mijn god hier staat ie allang te ronken op Afrikaanse temperaturen! Dus ik denk dat God blij is met jou als 22.5 graden jouw maximum is qua verwarming stoken
En nu ben ik echt, echt, echt weg.
vrijdag 1 januari 2010 om 01:44
Lieve meisjes...
Dat we in 2010 maar veel mogen relativeren, cultiveren en consumeren (in welk opzicht dan ook)
Ben blij EN trots op jullie
(en te dronken om verder nog maar enige vorm van communicatie op het beeldscherm te krijgen)
Dikke zoenen van Summertje
Dat we in 2010 maar veel mogen relativeren, cultiveren en consumeren (in welk opzicht dan ook)
Ben blij EN trots op jullie
(en te dronken om verder nog maar enige vorm van communicatie op het beeldscherm te krijgen)
Dikke zoenen van Summertje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 1 januari 2010 om 10:32
Lieve Summertje,
Hopelijk heb je goed geslapen.
En hier...ik weet dat ik gisteren erg verliefd klonk maar gisterenavond voelde ik het tot in mijn tenen, nee het wordt toch niets.
Hij was al weer het type dat zo in mijn patroon vast gebakken is en nee dat wil ik niet (meer). Al was hij liever, leuker en beter dan de vorige mannen in mijn leven.
Ik gun mij zelf graag meer. En waar ik heel blij mee om, mijn wereld vergaat niet. Ik voel mij goed, heb toch goede Oud en Nieuw gehad (al vond ik het eigenlijk wel een heerlijk idee om alleen te zijn maar alla...) en zin in het nieuwe jaar.
Hoe is het met jullie gegaan?
Hopelijk heb je goed geslapen.
En hier...ik weet dat ik gisteren erg verliefd klonk maar gisterenavond voelde ik het tot in mijn tenen, nee het wordt toch niets.
Hij was al weer het type dat zo in mijn patroon vast gebakken is en nee dat wil ik niet (meer). Al was hij liever, leuker en beter dan de vorige mannen in mijn leven.
Ik gun mij zelf graag meer. En waar ik heel blij mee om, mijn wereld vergaat niet. Ik voel mij goed, heb toch goede Oud en Nieuw gehad (al vond ik het eigenlijk wel een heerlijk idee om alleen te zijn maar alla...) en zin in het nieuwe jaar.
Hoe is het met jullie gegaan?
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 1 januari 2010 om 13:03
En toen was het 2010!
Een nieuw jaar met nieuwe kansen...
Lieve Sam, wat een dappere beslissing
Vind het supergoed van je dat je zo dicht bij jezelf blijft staan!
Hier een beetje van slag
Kreeg een sms van VWM:
Im thinking about you every single day, but i can't change you or myself, and thats killing me, X,VWM
Moest er een beetje van huilen, ik deel zijn mening namelijk, ik denk veel aan hem, onze praatjes zou ik niet willen missen en op één of andere manier mist net dat ene stukje begrip voor elkaar naar de ander....
Grappige is dat ik hem een net zo;n openhartig smsje heb teruggestuurd en dat ik voor 100% zeker weet dat het hier weer bij gaat blijven
We hebben weer een paar weken geen contact en dat belt hij weer voor een praatje pot en hebben we het nergens meer over...
Maar verder heb ik zin in het nieuwe jaar
Het jaar van de kansen, de mogelijkheden en de doorstart!
Een nieuw jaar met nieuwe kansen...
Lieve Sam, wat een dappere beslissing
Vind het supergoed van je dat je zo dicht bij jezelf blijft staan!
Hier een beetje van slag
Kreeg een sms van VWM:
Im thinking about you every single day, but i can't change you or myself, and thats killing me, X,VWM
Moest er een beetje van huilen, ik deel zijn mening namelijk, ik denk veel aan hem, onze praatjes zou ik niet willen missen en op één of andere manier mist net dat ene stukje begrip voor elkaar naar de ander....
Grappige is dat ik hem een net zo;n openhartig smsje heb teruggestuurd en dat ik voor 100% zeker weet dat het hier weer bij gaat blijven
We hebben weer een paar weken geen contact en dat belt hij weer voor een praatje pot en hebben we het nergens meer over...
Maar verder heb ik zin in het nieuwe jaar
Het jaar van de kansen, de mogelijkheden en de doorstart!
vrijdag 1 januari 2010 om 13:29
Lieve meisjes!
Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en liefde toe in 2010!
Dat al jullie dromen mogen uitkomen en dat jullie genieten van het leven!
Sum was je nou alleen thuis gebleven?
Hoe voelde dat (behalve dronken?)?
Lastig hoor met VWM, dat er wel gevoel is maar dat die obstakels blijven...
Sam meisje, toch niet?
Nee natuurlijk vergaat de vwereld niet, daar ben je veel te sterk voor.
Lukt het je dan wel om vriendschappelijk met hem om te blijven gaan?
Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en liefde toe in 2010!
Dat al jullie dromen mogen uitkomen en dat jullie genieten van het leven!
Sum was je nou alleen thuis gebleven?
Hoe voelde dat (behalve dronken?)?
Lastig hoor met VWM, dat er wel gevoel is maar dat die obstakels blijven...
Sam meisje, toch niet?
Nee natuurlijk vergaat de vwereld niet, daar ben je veel te sterk voor.
Lukt het je dan wel om vriendschappelijk met hem om te blijven gaan?
vrijdag 1 januari 2010 om 13:38
Frizz, de bedoeling was alleen thuis (en daar zag ik stiekem heel erg tegenop) maar uiteindelijk zat ik hier met 5 hele goeie vrienden en 4 flessen bubbels thuis...
Dus eigenlijk een prima feestje gehad.
Tis niet zozeer lastig hoor tussen mij en VWM, het wordt het gewoon niet.
Dat stuk realisme hebben we gelukkig alletwee.
En ergens vind ik het mooi om te horen dat ik, net als hij bij mij, een heel speciaal plekje heb.
Dat Sam vriendschappelijk met Mo kan blijven omgaan dat snap ik wel.
Ik heb eigenlijk een beetje datzelfde
We zullen de deur niet bij elkaar platlopen maar een bepaalde vorm van contact zal er altijd wel zijn
Elkaar respecteren om wie we zijn en wie de ander is maakt dat het bij mij gaat, weet niet hoe dat bij Sam zit...
Dus eigenlijk een prima feestje gehad.
Tis niet zozeer lastig hoor tussen mij en VWM, het wordt het gewoon niet.
Dat stuk realisme hebben we gelukkig alletwee.
En ergens vind ik het mooi om te horen dat ik, net als hij bij mij, een heel speciaal plekje heb.
Dat Sam vriendschappelijk met Mo kan blijven omgaan dat snap ik wel.
Ik heb eigenlijk een beetje datzelfde
We zullen de deur niet bij elkaar platlopen maar een bepaalde vorm van contact zal er altijd wel zijn
Elkaar respecteren om wie we zijn en wie de ander is maakt dat het bij mij gaat, weet niet hoe dat bij Sam zit...
vrijdag 1 januari 2010 om 13:44
Oh lekker, een intiem feestje bij je thuis.
Ik bedoel niet dat het lastig is tussen jullie, maar het lijkt me lastig dat er wél gevoel is en dat het em toch niet zal worden.
Volgens mij is de situatie van Sam wel wat anders, de spreken/zien elkaar (dacht ik) wel veel, maar volgens mij hebben ze nooit over hun gevoelens voor elkaar gepraat.
Mijn inziens is het dan wat lastiger.
Maar goed, elkaar respecteren om wie je bent dat is natuurlijk áltijd goed!
Ik bedoel niet dat het lastig is tussen jullie, maar het lijkt me lastig dat er wél gevoel is en dat het em toch niet zal worden.
Volgens mij is de situatie van Sam wel wat anders, de spreken/zien elkaar (dacht ik) wel veel, maar volgens mij hebben ze nooit over hun gevoelens voor elkaar gepraat.
Mijn inziens is het dan wat lastiger.
Maar goed, elkaar respecteren om wie je bent dat is natuurlijk áltijd goed!