alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Misschien kan je een heel klein beetje mengen met frisdrank ofzo Minny? Voelt zij zich groot, maar krijgt ze maar 1 slok binnen.
Liever elitair dan een pauper!
vind ik nou ook minny... ga er ook eens goed over nadenken hoe ik die schop ga geven.

nadeel is dat k liever niet schop en de boel weer rustig wil hebben.
quote:minny schreef op 31 december 2009 @ 23:37:

Is het heel erg pedagogisch onverantwoord als ik Midi een vingerhoedje of twee champagne geef? Ze wil ook meedoen...

*is geen voorstander van kinderen en alcohol*Minny, ik ook niet... al had ik Larf een glaasje Shandy beloofd vanavond. Helaas voor hem was dat laatste blikje toch al op en iets anders wil hij niet. Ik weet niet of Midi alles blieft of zo haar voorkeuren heeft. Misschien vind ze het wel hartstikke goor die champagne??
Zo de katten even verwend met plakjes ham. En Whiskassnoepjes. Zijn nu nagenietend zichzelf aan het wassen.

Voor mijzelf nog even champie inschenken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 23:40:

Misschien kan je een heel klein beetje mengen met frisdrank ofzo Minny? Voelt zij zich groot, maar krijgt ze maar 1 slok binnen.Heb helaas geen 7-up in huis, anders had ik kinderchampagne gemaakt. Maar idd, ik geef dr gewoon 1 slokje. En dat is dan haar alcoholconsumptie tot volgend oud en nieuw.
champagne is ook hartstikke goor
Mijn lijf geeft eigenlijk aan dat het wel tijd is om naar bed te gaan, maar das natuurlijk wel een beetje suf om 23.45 uur. Bovendien denk ik niet dat ik kan slapen als om 24.00 uur de wereld explodeert.
Minny: appelsap met wat sprite??!!

en een beetje mosterd... duh
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:c_estelle schreef op 31 december 2009 @ 23:41:

[...]

Minny, ik ook niet... al had ik Larf een glaasje Shandy beloofd vanavond. Helaas voor hem was dat laatste blikje toch al op en iets anders wil hij niet. Ik weet niet of Midi alles blieft of zo haar voorkeuren heeft. Misschien vind ze het wel hartstikke goor die champagne??Ik gok er op dat ze het niet lekker gaat vinden idd
quote:dignity schreef op 31 december 2009 @ 23:42:

Mijn lijf geeft eigenlijk aan dat het wel tijd is om naar bed te gaan, maar das natuurlijk wel een beetje suf om 23.45 uur. Bovendien denk ik niet dat ik kan slapen als om 24.00 uur de wereld explodeert.Lullig is dat he, ik wil eigenlijk ook m'n bed wel in maar ja...
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:lotje__ schreef op 31 december 2009 @ 23:42:

champagne is ook hartstikke goor Ik ben dol op champagne, alleen mijn portemonnee niet
Ik denk dat je met 1 slok al een hele coole moeder wordt gevonden.
Ik heb overigens nog steeds die ene oliebol liggen. Die gaat nu ook maar de oven in.
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 23:45:

Ik denk dat je met 1 slok al een hele coole moeder wordt gevonden. Denk het ook ja
oeh, nog 15 minuten...

hoe oud is de spruit die champi wil proberen?

msschien dat dat wel helpt
He gezellig, volgens mij gaat die bruidegom straks in janken uitbarsten. En de bruid wellicht niet. Die zit dan meteen met een huilie echtgenoot opgescheept, happy new life year!
quote:lotje__ schreef op 31 december 2009 @ 23:46:

oeh, nog 15 minuten...

hoe oud is de spruit die champi wil proberen?

msschien dat dat wel helpt Ze is 11
Ik heb geeneens champagne in huis....voel me best wel een beetje sneu nu
Niets is zeker en zelfs dat niet
Ik zou nog ff een kwartiertje chanteren dat ze dan wel heel 2010 lief moet zijn. Aangezien ze al te oud is voor Sinterklaas als chantagemiddel, dan moet je nu maar alcohol inzetten.
dan kun je vast wel n mooi mini glaasje vinden toch?

met n randje suiker dromheen en 1 klein minislokje met n mega ijsklont der bij :D
quote:Kalliope schreef op 31 december 2009 @ 23:48:

Ik zou nog ff een kwartiertje chanteren dat ze dan wel heel 2010 lief moet zijn. Aangezien ze al te oud is voor Sinterklaas als chantagemiddel, dan moet je nu maar alcohol inzetten. Heel pedagogisch verantwoord idd, zal het eens aan de overheid voorstellen als het nieuwe opvoeden
En, heeft iemand hier de 27,5 miljoen bij de Staatsloterij gewonnen ?
quote:Ik heb geeneens champagne in huis....voel me best wel een beetje sneu nuIk ook niet, alleen canei.
quote:Leaf schreef op 31 december 2009 @ 23:50:

En, heeft iemand hier de 27,5 miljoen bij de Staatsloterij gewonnen ?ikke nie .. grmbl
-Wat zie ik nu Jantje?

-Sorry mama

-Heb je weer je kamer niet opgeruimd?

-Nee...

-Nou jammer dan jongeman, de vodka blijft achter slot en grendel vanavond

-Ah maham, toe nou

-Neen Jantje ik ben onverbiddelijk

-En als ik het nou opruim?

-Neen, je bent oud genoeg om beter te weten

-Ja mama....

-*loopt mopperend weg* verdorie al 6 jaar oud en dan nog die streken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven