Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik mag toch ook mijn verhaal inbrengen op de singles-topic?
- Leeftijd? 31

- Hoe lang al single? Een paar maanden....

- Langste relatie ? Bijna drie jaar...

- Kortste relatie? Drie maanden

- Regio? Amsterdam

- Aan het daten? Nee.

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek). 5

- Sterrenbeeld ? Deze vraag staat op zo'n gespannen voet met alles wat een academicus heilig acht, dat ik hem niet zal flatteren met een antwoord.

- Kinderen of kinderwens ? Geen kinderen, wel wens.

- Hobby's (speciaal voor Q). Politiek, (conservatieve en liberale) filosofie
E.B.: ik bedoelde dat het EN - EN is... je verhaal inbrengen en reacties willen en dan doen alsof er helemaal geen andere verhalen staan is als een kamer binnenkomen waar een gesprek gaande is en dat gesprek onderbreken en gewoon zonder acht te slaan op wie of wat dan ook jouw verhaal op tafel leggen... maak ik het zo wat duidelijker?

En ik ken genoeg academici die het geen punt vinden hun sterrebeeld te noemen hoor.
Hoi!

Ik moet wel even een beetje meelezen voor ik snap wie bij welk verhaal hoort. Shapeshifter, veel sterkte met je broer. En als je single bent en je voelt je zo verloren, dan is het lastig om daar in je eentje overheen te komen.

Lelie, wat fijn dat je date zo leuk was. Ik heb gisteren maar weer eens mn profiel op een datingsite geactiveerd en daar kwam toch een leuke jongen op voorbij! Ik heb inmiddels ook zn msn adres!

Edmund, als je haar wilt veroveren dan moet je dat met jezelf doen en niet met allerlei eigenschappen die je naar voren brengt om maar interessant over te komen. Dan valt het zo tegen als je weer 'gewoon' jezelf bent. En als het niet zo moet zijn, nou ja, dan niet. je hebt nog niet echt met haar gesproken, misschien is ze wel heel erg stom, ijdel, arrogant, hinnikt ze heel hard, enz enz. Geen ideaalbeelden gaan scheppen van iemand die je nog niet kent!

Vanavond ga ik de bloemetjes buitenzetten met een collega, omdat we allebei vrij zijn morgen!
Hey hallo. Ik verveel me te pletter, maar zo te zien valt hier momenteel ook weinig te beleven...Hm..jammer..

Welkom Edmund. Je verhaal is welkom, interesse in anderen ook.

Pop: Heb je inmiddels al gechat met die leuke datejongen? En is ie nog steeds leuk of ben je al afgeknapt op hem?

Cardhu: Wat lekker voor je dat het zo goed klikt tussen jou en je nieuwe vriendje! Fijn! Geniet ervan!

En Miran, Janneke, Noa en Summer hoe is het met jullie?

Nou, ik krijg alweer de kriebels van mijn datemeneer. Mannen zijn slecht te peilen vaak, maar deze gewoon helemaal níet! Beetje irritant vind ik dat eigenlijk. Maar ja, hij zegt mij net zo vaag te vinden. Dat schiet dus al lekker op.. not. Pff.

Hey,

Ja ik heb al met m gemsnt, hij kwam leuk over!

Hoezo is je date-man vaag?

Anti-verveel-tip: nu friends op tv, straks sex and the city. Ik ge een kopje thee zetten!
Oh, dat is wel leuk dan Pop, snel afspreken dan hè met hem! Scheelt een hoop (onnodige) energie :)!

Ik vind hem vaag omdat ie een beetje arrogant en uit de hoogte doet. Zegt me wel graag te willen zien, me leuk te vinden, maar toch zegt mijn gevoel me steeds op mijn hoede te blijven. Kan ook puur mijn onzekerheid zijn hoor. Heb echt geen zin om op mijn bek te gaan, maar me nu al kwetsbaar naar hem opstellen, nee dat zie ik ook niet zitten. Rare situatie.
he,

Ik hoor het alweer, kblijf voorlopig lekker even single, wie genieten er nog wel van het vrijgezellenbestaan?

ben nu 2 en een halve week single....na hoeveel weken/maanden/jaren zijn jullie weer begonnen met daten?

xxx groetjesssss
Misslady: daar zijn geen protocollen voor, doe lekker waar jij je goed bij voelt

Wat is het hier stil.. daar word ik ook wel een beetje stil van.

Ik heb BM maar gebeld.
Nou idd rustig hier.

Goedemorgen.
Cum non tum age
@Lelie: vrouwen overschatten hun intuitie altijd...
quote:Edmund Burke schreef op 28 augustus 2007 @ 13:17:

@Lelie: vrouwen overschatten hun intuitie altijd... Dus ik moet niet zo achterdochtig zijn bedoel je te zeggen Edmund?

Goedenavond !

Pop en misslady welkom

Lelie, hoe was je gesprek met BM en hoe gaat het nu met je date? Nieuwe afspraak?

Shape, en nog contact gehad met Cman? Fijn dat het zo'n leuke date was en dat hij in het echt niet tegenviel he...Zou toch leuk zijn als hij kriebels had gekregen en jou nog een keertje wilde zien voordat hij weer terug gaat. Maarja, wat heb je eraan anderzijds....Hoe gaat het ermee? En....met je broer? Sterkte nogmaals !

En hoe is het met Jannek, Summer, Liefmeisje, Nemo?

Met mij goed, lekker weekend gehad, genoten van de zon en feestje.Contact met AM is nog steeds leuk. We hebben het allebei erg druk op het werk, dus weinig tijd om overdag te kletsen op msn, dat halen we dan 's avonds weer in en binnenkort zien we elkaar weer. Lelie, verbreken van zijn relatie is niet aan de orde hoor. We hebben echt een V+ relatie. En, Q, niet alleen casual sex voor de lust, daar vind ik niks aan, ik moet wel iets meer hebben met een persoon dan alleen lichamelijk gevoel. En verder heb ik er idd geen verwachtingen van, wel veel lol en ach eens per maand een dipje, dat hoort erbij (vooral bij vrouwen haha....)
Hey Miran,

heb net maar even het dateverhaal binnen een nieuwe topic hier op de pijler geopend. Het zit neit zo goed geloof ik namelijk. Maar ja. Ook iets wat ik zelf waarschijnlijk gecreeerd heb. Jammer dan. Ik weet 't allemaal niet. Krijg steeds minder het gevoel dat ik 't nog wat wordt met mij en relaties. Het gaat steeds verder van me vandaan staan.

Gesprek met BM was lastig. Confronterend. Uberhaupt al mijn drang om hem te bellen, dat had wel impact. Ik voel me er kut door, mis hem. Raar voelt dat.

Fijn dat het tussen jou en AM lekker loopt en je het helder hebt voor jezelf. Dat scheelt een hoop. Wel lastig dat jullie verliefd zijn lijkt me, of niet?
Sja, het is natuurlijk tot zolang het duurt. Het zou fijn zijn als ik hem "erbij" kan hebben tot ik die single vent ontmoet. De aandacht is erg fijn...

Maar wat is er, maak je het jezelf nou moeilijk met je date?
Snap het Miran. Als dat zou kunnen zou dat een fijne oplossing zijn hè. Ik gun het je echt.

Ach ja, die date. Een vage is het! Mijn conclusie is al rond: we zijn beide stronteigenwijs. En inderdaad, waarschijnlijk wordt dat dus ook niks.

Jammer, kan je hem niet bellen, zeggen laten we stoppen met eigenwijs zijn en gewoon afspraak plannen........
Nee, een man moet mij veroveren en zeker een volwassen vent als hij
Ok, laat je dan ook veroveren....;-)
Ach, het is ook nooit goed hè.
haha, heb net 3 dagen gratis bij RP, dus kan me weer ff vermaken daar.....
Haha! Ik dus ook zag ik net!! Leuk hè!
Hee liefjes,

Even een kus voor Lelie, het komt wel goed, uiteindelijk als het met een gozer echt goed zit dan ben jij ook gewoon die leuke lelie. Zodra je het gevoel hebt een spel te gaan spelen, zal het blijkbaar niet helemaal goed zitten. Ik heb er wel vertrouwen in, niet te snel opgeven lief lelietje!

Miran, jouw contact met AM klinkt gewoon helemaal okee vind ik. Lekker houden tot je grote liefde ineens langs komt zeilen. Ik had je laatst nog wat gevraagd over die vriend/GZ oid van je die in scheiding lag. Hoe staat het daar eigenlijk mee? (misschien wilde je er wel niet over vertellen...)

Shape, heb je je broer nog gezien vandaag? Misschien gesproken?

Even een heel korte post deze keer. Ik ben net bij wat ik met mezelf had afgesproken, mijn allerlaatste hospiteeravond geweest. En...ze vonden me helemaal gezellig en leuk en ik mag bij ze komen wonen!!!! Joepie, ik ben zo blij. Het is een té mooi nieuwbouwhuis met 3 erg leuke meiden, heel mooie keuken (vaatwasser!!) en supergave badkamer met bad enzo. Vlakbij het station van Utrecht, echt zooo gaaf. Ik kan er dit weekend al in, ik denk dus dat ik heel eventjes wat druk ben met verhuizen enzo de komende dagen. Ik spreek jullie snel weer en zal zeker gewoon meelezen hoor. Goh, ik ben er gewoon hyper van...eindelijk een paar mensen die zien dat ik best okee ben
Wow wat super Nemoooo, dus toch niet bij de oude dame maar gwoon gezellig in een huis met andere meiden! Cooool! En het huis klinkt echt super! Wou dat ik een huis met vaatwasser en badkamer had zeg, pfoeh

Ik ben op het moment erg druk en voel mezelf (lichamelijk) niet erg lekker vandaar dat ik weinig gepost heb.

Moet / mag weer naar mn werk nu. Fijne dag allemaal!
Hey.

Summer, beterschap hè. Is het wel verstandig dat je gaat werken? Snap het wel, je nieuwe baan, eerste week.. wel kut dat je je dan nu niet lekker voelt.

Ik heb slecht geslapen. Voelde me gister echt níet fijn. Datemeneer doet raar en ik weet niet echt wat ik ermee moet en tot overmaat van ramp kwam BM nog online en ik schoot toen écht compleet in de stress.

Ach kort samengevat komt het erop neer dat ik een Singledipje heb en me vannacht echt mega alleen-voelde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven