Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
Bestaat er al een alcoholslot voor mobieltjes? Dat zou best handig zijn. Aan de andere kant verdwijnen daarmee wel veel grappige smsjes of telefoontjes en komt de waarheid waarschijnlijk minder vaak boven water.

Kjong, goed zo. Ik weet dat ik ooit op 30 december (1908 waarschijnlijk) een documentaire heb zitten kijken met mijn zus. Ik was nog mini-mensje toen. Over mensen die een ongeluk gehad hadden met vuurwerk. Nu ben ik al een schijtert natuurlijk, maar het was wel doeltreffend. Die zou ik best op dvd willen hebben voor eventuele kinderen. Alhoewel het inmiddels wat clownesk zou zijn vanwege de kleding en toenmalige hippe woorden enzo. Misschien moeten ze dat gewoon elk jaar zoiets uitzenden! Op mijn to-do-lijst: brief naar baas van de publieke omroep.
Fille, Lowlands is ook leuk Maar Werchter heeft wel geweldige headliners dit jaar (vind ik). Grappig wat je zegt over douches en wc's; heb namelijk van anderen juist gehoord dat Werchter beter geregeld is dan Lowlands en Pinkpop. Lowlands ben ik nog nooit geweest, dus kan ik niet beoordelen. Maar het kan nooit zo erg zijn als op Carling festival in Leeds, wat was dat een puinhoop...

En ik ben voor zo'n film, dus Fille, ik zet m'n handtekening er graag onder als je die brief schrijft Postbus 52 had toch vroeger ook van die afschrikkende reclames over vuurwerk, met kwijtgeraakte vingers en verloren ogen? Je bent een rund etc... Ik vind vuurwerk niks. Doodeng. Dus ik word later ook zo'n moeder. Tijdens dat Carling festival in Leeds vonden de dronken Engelsen het leuk om 's nachts op de camping (alle tenten hutjemutje) vuurwerk af te steken. Ik was echt panisch dat een vuurpijl op onze tent terecht zou komen en in de fik zou gaan...Nee, ik kijk liever vuurwerk vanachter een raam of zo
Jooles zal ik je ook uitnodigen voor Paiq?

Kan ik ook evt nog mannen naar je doorschuiven cq delen
Ik zit al op Paiq, zelfs net te chatten Maar dan kunnen we toch ook "vrienden" worden of zo, toch?
Ah, ik heb net heel lui vanaf de bank pasta besteld. Kom maar, ik heb opeens gierend honger!

Aaaaah, lekkere luie 1 januari is het.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
oh echt?

Maar dát had je niet gezegd mevrouw Jooles!

Ik weet niet of je als vrouwen onderling vrienden kan worden...

Weet wel dat als je mensen uitnodigd je credits krijgt

Als je mensen uit je lijst verwijderd kan je ze ook altijd weer voorstellen aan vriendinnen en vandaag heb ik iemand verwijderd die best leuk was maar gewoon nie tmijn type en hé dan kan je toch beter hem aan iemand voorstellen of niet?

Spijker: eet smakelijk!

Ik ga weer naar papa en mama. ff mn mama troosten.
Tjezus, waarom woon ik in 'n dorp waar je helemaal niet vanaf de bank pasta kan bestellen? Je kan hier helemaal NIKS laten bezorgen. Niks. Dat is toch triest.

En ik heb honger. Heel de dag staan koken en echt geen zin in iets Marokkaans. En al helemaal niet in koken.

Spijker, goeie daad. Dat wil je toch niet morgen in de krant lezen nee, vooral als je er zelf nog bij hebt gestaan. Klinkt als 'n goeie nieuwjaarsnacht verder.

Nemo, ik heb ook even je hyves gecheckt en dr. J. ziet er wel oké uit. Zelfde stad als m'n broer, misschien is 't wel z'n dr.

Staan al die mensen met 'tzelfde doel op paiq, of is 't wel 'n relatie-zoek-site?
Haha, ik ben al zo'n 2 jaar lid van Paiq, nog uit de tijd dat ik druk online aan het daten was. Paiq is de enige site, waar ik nog lid van ben, de rest is allemaal de deur uit. Maar veel soeps is ook uit Paiq nog niet gekomen, helaas.

Ja, weet dat je credits krijgt als je iemand lid maakt. Die komt dan ook automatisch in de contactenlijstje, want een vriendin van mij heeft zich ooit via mij aangemeld en dat werd toen een contact van mij. En een paar weken later ook weer afgemeld, maar ja.

Ik heb helemaal geen honger. Of nou ja, misschien wel een beetje, maar ik heb geen zin om alle hapjes weer tevoorschijn te halen en het brood af te bakken en zo. Gewoon te lui. Dus dat ga ik wel doen als ik écht héél erg honger krijg
Ik wil trouwens hier een sushi-afhaal/bezorger. Die is er niet en ik heb al een week of wat zo'n zin in sushi...jaloers op mensen die in R'dam of A'dam wonen....
Hè verdorie, je kon tot op heden via RTL gemist ook de Next topmodel-series bekijken, maar nu ik Australia's Next Topmodel van afgelopen week op mijn nieuwe, snelle laptop wil gaan kijken, kan dat plotseling niet meer. Bummer!!
Oh ja, sushi. Ook lekker. Hmm, alles is lekker op dit moment, als 't maar niet uit onze eigen keuken komt.

We zijn er uit nu: 't wordt 'n afhaalpizza. Ook lekker hoop ik.
Ik wil hetzelfde vragen als Isiss: is paiq voor serieuze relaties bedoelt en, zo ja, waarom staan er dan allerlei mensen op die dat niet willen?

Ik heb heel weinig eten in huis maar ook niet echt honger dus dat past mooi.

Ik heb net documentaire 'Carmen vs. Borat' gezien. Over het dorp in Roemenië waar delen van Borat opgenomen zijn. Beetje treurig verhaal.
Euhm.

Chip zegt net uit de grond van haar hart:

Jééézus Fallus!!!

Ik vind Boratfilms helemaal niet leuk.

Net als ushi en in nog erger(lijke) mate Dushi.
Die Chip!

Paiq is op zich wel een echt een datingsite, geloof ik. Alleen op een andere manier dan de meeste anderen: je wordt gekoppeld ipv dat je zelf profielen uitzoekt en dan kan je pas na een tijdje chatten/berichten sturen elkaars foto bekijken. Ik zelf ben hier nog geen mensen tegen gekomen die géén relatie wilden, maar je hebt volgens mij op alle datingsites ook mensen die geen relatie, maar een one night stand of een seksmaatje of zo zoeken.
Dames, ik heb een eerste korte update in de AK gezet. Ik weet even niets uitgebreiders maar dat zal later wel komen denk ik, ik zit er nog zó vol van. (nu ik dit schrijf bedenk ik alweer dat ik vergeten ben te vertellen over dat rumba feest, over de ruzies op straat, ....).

Ik heb daar niets verteld over het toeristische gedeelte, maar ik zal snel even zeggen dat ik bij een tabaksboer ben geweest, suikerriet-water gedronken heb, sigaren gerookt heb, urenlang paardgereden heb, gesnorkeld heb, een waterval heb gezien, een tocht door de jungle heb gemaakt, gezwommen heb in een diep meer binnenin een donkere grot, enne.... verder weet ik het zo gauw niet meer. Echt een droomreis dus!

Ik lees later (of morgen) hier bij hoe het jullie vergaan is met de feestdagen!!!!
quote:es1450 schreef op 31 december 2009 @ 14:54:

Marg zou toch iig Oud&Nieuw in Parijs vieren?

Wat mij eraan herinnert dat zij het erover had dat zij alleen handbagage mee zou nemen omdat zij op de teruchvlucht al in Parijs uit zou stappen ipv over te stappen naar de eindbestemming. Mijn vriend attendeerde mij erop dat dat vaak helemaal niet mag van de maatschapij. Zomaar niet verschijnen op een vlucht waarop je geboekt staat. En dus niet alleen maar geboekt maar ook bevestigt, want je bent al ingechecked.

Omdat die maatschapijen dan moeite moeten doen om je te vinden en daardoor soms later vertrekken en zo. Het kan dus dat je een boete van ze krijgt achteraf. Laten we maar hopen dat dat bij Marg niet het geval is.

.Ohjee!!!! Dit heb ik idd. gedaan maar ik heb vantevoren AirFrance gemaild hoe ik dat moest aanpakken. Zij mailden terug dat ik alleen handbagage mee kon nemen en dan kon uitstappen, dus ik verwacht er geen trammelant mee. De vlucht had trouwens vertraging, al bij vertrek en bij aankomst weer (staking) en ik ging nog eens even kijken hoe het zat met die vervolgvlucht maar die gate was zelfs al dicht toen ik bij de schermen was. Dussss, het zal wel meevallen allemaal.
Jeeej Marg is terug. Ik denk dat je heel veel te lezen hebt hier, ik zou sommige dingen skippen.

Een indrukwekkende reis dus! Was Parijs ook nog leuk?

Nemo, waarom stuit jij dan op allerlei mensen die geen relatie willen of net hun relatie verbroken hebben bij Paiq? Heb je veel geleerd?

Isiss, was het eten een succes?

Ik ben toch kateriger dan ik dacht, dus ik ga lekker naar bed. En ik voel me opeens ook heel slecht en schuldig over het voorvalletje van vannacht. Al heb ik niet zoveel gedaan, maar goed. Laat ik maar gaan slapen.
Jee, Marg! Ben benieuwd naar je verhalen!

Slecht en schuldig, hoezo dat fille? Ik ben ook katerig maar mn hele dag-nacht ritme lijkt in de war. Zo toch maar naar bed, dat is verstandig. Verstandig. Maar ook saai.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja jullie hebben ontzettend veel geschreven, heb nu even wat gehopt van pagina naar pagina maar nog niet veel gelezen, wel dat Spijker een scharrel heeft ( ) en dat Nemo haar moeder moet troosten ( ) maar ik weet nog niet waarom en hoe en wat dit nieuws allemaal betekent!!!!!

Parijs was ook leuk, prachtige stad zeg, dat hoor je natuurlijk ook altijd maargoed, nu weet ik het dan zelf ook! Op elke hoek kan je wel foto's maken (heb ik ook gedaan aan de drie duizend ben ik bij lange na niet gekomen, van alleen Cuba heb ik er meer dan 300 maar dat is schijnbaar superweinig vergeleken met anderen, ik vond het mega veel, vooral omdat ik bij mensen thuis natuurlijk niet zo snel de camera pak "even deze verrotte douche vast laten leggen voor de thuisblijvers"). Oud en Nieuw vond ik wel wat teleurstellend, maar dat gaf niet want ik had de volgende dag toch mijn terugvlucht. Ik was om twaalf uur op straat maar er was geen vuurwerk, misschien bij de Eiffeltoren wel maar daar kon ik niet op tijd komen. Wel koud, wat dat betreft is het hier wel weer lekker, vanavond was het nog 15 graden!!!!
Hey Marg!
Allemaal een heel gelukkig 2010! Dat het een jaar met veel liefde mag worden!

Meisjes, wat is er hier een hoop gescheven! Maar wat een prachtige verhalen, heb gelachen.

Marg, welkom terug! Heb net je verhaal in de AK gelezen, indrukwekkend hoor.

Zelf ben ik alweer sinds afgelopen zondag terug op m'n eiland. Het is dat ik graag weer naar E. toe wilde na een maand NL, maar had anders graag willen blijven. De eerste dagen hier deden me weer heel erg denken aan de laatste tijd voor m'n vakantie, dus aan het misselijk, kotsend op de bank hangen.

Inderdaad was ik hier de eerste paar dagen opeens weer misselijk en niet lekker.

Gisteren heb ik eindelijk eens mn koffer uitgepakt en heb het huis eens opgeruimd, dus ik ben weer geland.

Oudejaarsavond heb ik voor het eerst van mn leven alleen doorgebracht en ik vond het heerlijk. Lekker op de bank met uitzendinggemist. Wel kwam E, om kwart voor twaalf (in zn pauze) snel even thuis en hebben we om twaalf uur op het dak van het huis geproost en vuurwerk gekeken. Om kwart over twaalf moest hij weer weg, maar het was een geslaagde avond (en ik zag er nog wel zo tegenop). En zo lekker, geen kater vanmorgen!
Heej Moon, welkom terug op je eiland

Kan me voorstellen dat je in NL had willen blijven, lekker bij je familie en vrienden in de buurt. Weet je al meer concreet wat jullie willen doen? Hoe wat en waar?

Waar werkt E eigenlijk dat hij met O&N moest werken? Wel lief dat ie om 0.00u naar jou kon komen!

Volgens mij is paiq ook een "serieuze" datingsite. Maar er zitten ook best veel mensen op denk ik om het gewoon eens te proberen. Die gewoon willen kijken waar het schip strand, voor een leuk contact en niet zozeer meteen serieus. Denk ook dat het het type man is waar ik op val... Ik wil ook gewoon een leuk gesprek, niet de standaard: "waar zie jezelf over 5 jaar" onzin. Gisteren zat ik te chatten met een opzich leuk uitziende man die wel serieus was. Maar die vond dat je niet teveel lijntjes tegelijk moest uitzetten en je moest concentreren op 1. Hij vond het dus niet zo leuk dat ik met meerdere mannen chatte en dacht daarom dat ik het niet voor hem zou zijn. Wilde graag kinderen, leek betrouwbaar, maar daar krijg ik het dan toch meteen benauwd van. Denk ook weleens dat ik bewust op de "foute" man val omdat ik die toch nooit zal krijgen..

Kweenie.

In elk geval gaat internet nu uit en ga ik vandaag echt wel wat doen. Anders krijg ik nog een hartaanval van al die stress nu de examens dichterbij komen!
Marg en Moon, welcome back!
Ik ben aan het leren echt

Zit altijd te luisteren, als ik moet studeren, naar versies van Buddha bar. Lounge muziek een beetje. Anyway.. er zit een goed LDR liedje bij. Dus hoe ik ook mijn best doe, moest toch aan jullie denken Miles Away
Ik ben echt zo blij dat er geen forum bestond toen ik studeerde, echt waar. Dan was ik nou nog niet afgestudeerd.

Ha, Marg weer terug! Las je verhaal in de ak net, indrukwekkend.

En leuk dat Parijs leuk was! Wanneer komt vriend terug?

En Moon weer op haar eiland. Ben benieuwd naar dezelfde dingen als Nemo.

Lief dat E. even snel thuis komt proosten (Nemo, ik antwoord maar even voor Moon: E. is muzikant)

Fieje: die gastheer is toch degene die zich slecht en schuldig zou moeten voelen, als er iemand is die zich zo moet voelen. Jij toch niet?

Koken is denk ik goed geweest, ik twijfel 'n beetje. Grote groep, paar enthousiaste reacties, maar ook flink wat mensen die helemaal niets zeiden. Nou hoeven ze niet allemaal achteraf naar mij toe te komen om te zeggen of ze 't wel of niet lekker vonden, en ik merk ook wel dat Belgen over het algemeen wat minder enthousiasme laten merken, maar ik heb er m'n twijfels over. Want ze zullen ook altijd beleefd blijven, ook als ze niet beleefd willen zijn. Oma (de betaler) vond 't in ieder geval erg lekker zei ze.

Spijker, heb eergister nog aan je gedacht. Oudjaarsavond bij vrienden had 'n andere vriend ook zo'n Erlend (zo heet ie toch? Geen zin om terug te zoeken) -bril op. Stond 'm erg goed, maar hij kreeg er vooral 'n grappig uiterlijk door vond ik. Of misschien is hij gewoon grappig (dat is ie) en vond ik 'm daardoor extra grappig. Sexy vond ik 'm iig niet (maar dat is ie ook weer niet in 't echt, ik ben 1,5 kop groter). Oké, dit wordt een heel duidelijk verhaal. In ieder geval: ik heb aan je gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven