Aandacht te kort

01-01-2010 23:09 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nu 2 maanden een relatie.. En de man in questie geeft mij geen tot weinig aandacht. We hebben in die maand 1x afgesproken. Ik krijg geen smsjes, en als ik wat stuur krijg ik ook nooit wat terug. Hij is niet bepaald een type om vreemd te gaan. Dus dat laat ik links liggen.

Ik ben depressief, en heb het dus al moeilijk genoeg. Nu ik ook al geen aandacht van hem krijg, word ik er alleen maar ongelukkig van.. Vele mensen raden mij aan om de relatie te beëindigen.

Ik heb hem overigens er vaak op geattendeerd dat hij mij te weinig aandacht geeft. Hij zegt dan dat het allemaal beter zal worden. Maar reageert er verder niet op.

Wat moet ik doen?

Wat moet ik doen?

Totaal aantal stemmen: 31

Zeggen dat het over is (94%)
Hem er boos op attenderen dat hij meer aandacht moet geven Geen stemmen
Hem jaloers maken. (6%)
als je elkaar 1x in de maand ziet en verder geen contact hebt dan kan je dat toch geen relatie noemen?
Weet je zeker dat hij ook weet dat jullie een relatie hebben?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Het lijkt erop dat hij jou niet zo leuk vindt als jij hem.

Hij gedraagt zich er ook niet naar dat jullie een relatie hebben, als jullie in die 2 maanden tijd pas 1x hebben afgesproken en hij niet terug smst.

He's just not that into you.
Dit zou ik ook geen relatie durven noemen... De relatie duurt 2 maanden en je hebt in 1 maand 1 date gehad? En verder geen contact? Nope, dat is geen relatie maar hij durft volgens mij na de date niet te zeggen dat hij niet met je verder wil...
Iets anders
als jij wel wat in jullie samen ziet dan zou je kunnen Vragen waar aan het ligt want hij geeft wel aan dat het beter word ( dus er is wel iets) en anders dumpen en ga eerst eens met jezelf aan de slag....
Nou, ik heb 2 klassen samen met hem.. en als ik hem rond zie lopen op school, geeft hij me wel altijd een kus. Maar hij heeeft het nooit zo van buitenschoolse afspraken. Hij gaat liever tv kijken en slapen.. Of met zijn vrienden afspreken!
Wat denk je zelf? Je zegt dat je ongelukkig wordt van deze "relatie", is dat niet genoeg om conclusies uit te trekken?
Dat is dus geen relatie, dat is een jongen waar je op school wel eens mee zoent.
quote:krullebola schreef op 01 januari 2010 @ 23:15:

Nou, ik heb 2 klassen samen met hem.. en als ik hem rond zie lopen op school, geeft hij me wel altijd een kus. Maar hij heeeft het nooit zo van buitenschoolse afspraken. Hij gaat liever tv kijken en slapen.. Of met zijn vrienden afspreken!jullie hebben in zijn ogen geen relatie. Sorry, in mijn ogen ook niet.
Dus zeggen dat het over is ??
Hij klinkt als al iemand te hebben ...

In elk geval niet head over heels. Ik wens je een leukerder tiep!
quote:Spijker schreef op 01 januari 2010 @ 23:12:

Weet je zeker dat hij ook weet dat jullie een relatie hebben?Haha, ook mijn gedachte!!
je hebt geen verkering.....denk ik...of misschien ook wel...als verkering alleen af en toe zoenen is
Oh haha, ik schat de situatie iets te oud in, zie ik nu *grijns*
Niet zozeer zeggen dat het over is, het is immers nooit iets geweest.

Gewoon hallo en doei zeggen en verder niks.
Iemand die je geen tot weinig aandacht geeft, kun je geen relatie noemen. Hoe moeilijk het ook is, kun je het beste aan hem laten weten dat dit stopt. Probeer niet meer tot hem door te dringen want hij is overduidelijk niet in je geïnteresseerd.
Lekker met z'n vrienden laten hangen totdat ie wel droog achter z'n oren is. En zelf wat leuks gaan doen met vriendinnen.
In het begin van een relatie hoort het toch te spetteren? De vonken moeten er vanaf vliegen joh. Zoveel mogelijk samen willen zijn, elkaar missen, genieten van de aandacht...

Als jij nu al niet lekker in je vel zit en je alleen maar slechter gaat voelen door die jongen, dan zou ik als ik jou was er mee stoppen. Voor zover hier dan sprake is van een relatie. Maar als jij er vanuit gaat dat je een relatie hebt dan kun je die het beste beeindigen. Hoef jij je niet meer druk te maken om hem en even lekker tijd nemen voor jezelf. Dan komt er vanzelf weer een leuke jongen voorbij die wel voor die kriebels en aandacht zorgt!
Wat een gek verhaal zeg. Dat noem ik ook geen relatie.

Wel jammer dat je er een poll aan vastkoppelt.

Denk dat iedereen hier hetzelfde gaat zeggen: 'laat hem gaan!'

Je bent duidelijk geen prioriteit voor hem.
Sorry, moest wel een beetje gniffelen om de antwoordmogelijkheden in de poll. Zijn dat de enige opties die je kan bedenken in deze situatie?

Dan 2 maanden is erg kort. Vooral als je hem daarvan eigenlijk 1 maand lang niet gezien of gesproken hebt. Ik vraag me dan ook echt af of jij niet de enige bent die denkt dat ze in een relatie zit. Jouw vriend is daar ook voor nodig.
Oh ik zie de poll nu pas! Ik heb gestemd op 'jaloers maken' maar dat alleen omdat ik een kater heb en wel een stukje sensatie zou willen. Vraag me namelijk af hoe je dat zou doen en wat je daarmee zou willen bereiken.
Lees nu de rest pas...wist niet dat je zo jong was. Heb je nog andere leuke jongens in 1 van je klassen?
relatie? Jee wat heb ik dan veel relaties
Misschien moet je hem eens uitnodigen voor een potje triviant bij jou thuis?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven