blauwe maan dip
zaterdag 2 januari 2010 om 00:46
Hallo,
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 03:48
Iry, dan zeg ik jou alleen nog even gedag .
Ik wilde eigenlijk via de maan telepatisch goedenacht aan je wensen, maar ja dat kan alleen als je met je ogen dicht richting de maan kijkt...en onderwijl een mantra ratelt uit Minny 6 vers 9 '' Maan, maan, maan, de kromheid der banaan!'
*Hmmm...crap...laat ik maar slapen, humor niveau daalt door maanstralingen...*
Ik wilde eigenlijk via de maan telepatisch goedenacht aan je wensen, maar ja dat kan alleen als je met je ogen dicht richting de maan kijkt...en onderwijl een mantra ratelt uit Minny 6 vers 9 '' Maan, maan, maan, de kromheid der banaan!'
*Hmmm...crap...laat ik maar slapen, humor niveau daalt door maanstralingen...*

zaterdag 2 januari 2010 om 09:57
quote:emaille schreef op 02 januari 2010 @ 09:30:
Ik ben na pagina 2 maar opgehouden. Wat moeten jullie je verveeld hebben gister zeg.Ook dat is een gevolg van de blauwe maan, vooral natuurlijk na zo'n maan in december. Ik merk aan je reactie dat je het verschijnsel onderschat. Misschien ben jij een oudetijder die er niet gevoelig voor is? Probeer dan toch rekening te houden met de nieuwe tijders.
Ik ben na pagina 2 maar opgehouden. Wat moeten jullie je verveeld hebben gister zeg.Ook dat is een gevolg van de blauwe maan, vooral natuurlijk na zo'n maan in december. Ik merk aan je reactie dat je het verschijnsel onderschat. Misschien ben jij een oudetijder die er niet gevoelig voor is? Probeer dan toch rekening te houden met de nieuwe tijders.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 2 januari 2010 om 12:26
Volgens mij krijg je van een volle maan geen dip maar juist energie. Bovendien is een volle maan niet anders als ie twee keer in dezelfde maand valt want die maanden hebben wij ook maar verzonnen (het had net zo goed een andere keer blauwe maan kunnen zijn).
En nog iets: de eerst volgende is al in augustus 2012
En nog iets: de eerst volgende is al in augustus 2012

zaterdag 2 januari 2010 om 14:02