Gezondheid alle pijlers

Pijn zijkant linker borst

29-08-2007 10:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje pijn aan de linker kant van mijn borst. Nouja, echt pijn is het niet. Het lijkt meer alsof je bh te strak heeft gezeten zeg maar. En voel het ook niet de hele dag door ofzo, maar misschien weet iemand wel wat ik bedoel. Het lijkt wel of ik een kleine verdikking voel in de buurt of op mijn rib.

Weet iemand wat dit kan zijn?? Ik ben ook heel bang om mijn borsten te onderzoeken op knobbeltjes of iets. Dat durf ik gewoonweg niet.
Onderzoek het maar wel, ik heb er toevallig ook last van. de laatste tijd werd het zo erg dat ik het al voelde als ik gewoon liep. Ik heb Maandag een mammogram gedaan en ik zag tussen alle watervlekken op de monitor allerlei engs.

Vandaag haalde ik de uitslag op: No solid or cystic lesion is detected at the outer aspect of the left breast. No abnormality of the breast tissue is detected. Glandular breast tissue ie noted. Whatever that means.

Ben weer helemaal gerust!

Bij twijfel , altijd laten onderzoeken.
Hoe lang had jij er al last van als ik vragen mag?

Tijdens mijn ongesteldheid lijkt het altijd meer te worden.
Da's mooi dat het altijd meer wordt tijdens je ongesteldheid, klinkt als gewoon klierweefsel!

Hier kun je leren hoe je je borsten zelf kunt onderzoeken. En hoe beter je je borsten kent, hoe minder eng het zelfonderzoek wordt.
een week voor de menstruatie heb ik er vaak last van maar deze keer ging het niet meer over. De borst bleef keihard en deed zeer. Na vijf weken heb ik het laten onderzoeken. Nu voel ik het nog een beetje maar omdat alles normaal blijkt zit ik er niet mee.
Hey!

Ook ik heb hier (al langer als 1 jaar !!) last van. Het zit bij mij in mijn linkerborst, links naast mijn tepel. Het is bij mij een beurs gevoel... had ook het idee dat het niet oppervlakkig is, maar dieper in mijn borst. Paar maanden geleden een mammagram laten maken: niks bijzonders.

Nu loop ik bij een orthopeet, de huisarts dacht dat het misschien toch mijn ribben/spieren zouden zijn... en ik krijg a.s. donderdag een MRI.

Ik heb het vrijwel elke dag, zie niet echt een patroon in de pijnlijke momenten.

Ik weet wel dat het heeel irritatant is, ben benieuwd wat er uit de MRI zal komen.

Liefs Kim

PS: ik heb trouwens ook heel vaak last van "druk op mijn borst" rondom het borstbeen.... ook daar weten de artsen geen raad mee....
@zonnetje, wat is er toen uit je MRI gekomen??
Let's have tea...
Ik lees even mee...hier een stekende pijn aan linkerkant borst, beginnend bij oksel. Als ik bijvoorbeeld even relaxed op de bank ligt soms een verkrampt gevoel...al een tijdje last van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven