A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Hallo allemaal.....

hihi pindakaas op de bolletjes....

Ja in mijn eentje heb ik tv gekeken heel veel gebeld en geforumd.....

Ik ben al wezen sporten vanochtend en heb alle spullen voor kinderfeestje al in huis gehaald vanochtend...ik goed bezig!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dreamer, ik doe dat inderdaad al jaren. Vond de tv dit jaar nogal bagger, Paul de Leeuw redelijk oké en ook wel gelachen bij/om Ik hou van Holland. Cabaretiers van nu spreken me niet aan. Die Jan Jaap van der Wal, brrr, word al misselijk als ik 'm alleen al zie en dan ook nog moeten horen, nee dat gaat zelfs mij te ver !

En ja, spelletjes doen vind ik dan wel weer leuk en da's wat lastig in je uppie.

Hier gelukkig nu zo goed als geen sneeuw. Ik zeg 'houden zo!'.

Eendjes voeren komt er vaak niet van. Dan wel wat brood liggen maar vind het dan zelf te koud om de deur uit te gaan. Watje hè !

Mooi dat je die boodschappen al binnen hebt Freak.

Jas, goed te horen dat bij jullie de rescue ook werkte.

Als ik kon tekenen zou ik een à la Fokke & Sukke tekening maken van Carlien/Carlief en Sibbe

Hier staan 2 pakken van 500 gr erwten in de week om morgen flink wat snert te maken. Nee Dreamer, niet vegetarisch, bepaald niet..... Onderpootjes, hamschijf, ribbetjes, rookworsten (en evt. nog karbonades, maar denk dat het zo wel genoeg is).

Zo, gelijk na het boodschappen doen eerst maar m'n kasboek ingevuld. Excelbestand en nu toch wel nodig alles wat beter in de peiling te houden, zeker in de tijd van nog-geen-baan. Komt er ineens toch heel wat minder binnen

Zo, pauze voorbij en weer tijd om wat te gaan doen.
bij mij kwam eendjes voeren er ook niet van, voor de hond. Ja, toen de kinderen klein waren, tóen natuurlijk weer wél. Maar nu loop ik er nog, worden we bijna aangevallen door die beesten en we hebben hier toch altijd oud brood liggen.

Net 45 minuten staan sneeuwruimen, pff
Later is nu
quote:dreamer schreef op 01 januari 2010 @ 08:17:

(en ik vind je avatar ook zo mooi bij het nieuwe plaatje passen, Thee )

Ja, kom op Thee, een avatar als goed voornemen voor het nieuwe jaar. Je zit er namelijk niet je hele leven aan vast .

Heerlijk die snert, ga ik zelf ook nog een keer doen, toch eens proberen. Ik heb net een chocoladetaart gebakken voor m'n ouders, als dank voor oppassen hond met O&N.

Is je dochter morgen jarig Freak?

Goeie workout, sneeuwruimen Dream. Ik hoor dat er in het noorden 15cm was gevallen..... tjeee, jullie worden wel bezocht deze winter. Hier vanochtend klein laagje, nu alweer weg.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Morgen mooie plaatjes maken in haventje in Friesland.. daar heb ik dan wel weer zin in (LD moet trainen)
Later is nu
LD trainen? Ik zou eerst ff checken of het water niet bevroren is

Zal wel mooie foto's opleveren. Plaats je er hier ook eentje, ah toe?

Goeie reis alvast!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Heeee, de smileys doen het weer, als je er gewoon op klikt!!!

(hoelang is dat al, haha )
Nog een mooier plaatje hier!

En ik wens voor jullie een liefdevol 2010, gezondheid en plezier
.
quote:Demoiselle schreef op 02 januari 2010 @ 20:37:

Heeee, de smileys doen het weer, als je er gewoon op klikt!!!

(hoelang is dat al, haha )

Oh echt? Had ik ook geen idee van, zit ook nog steeds moeilijk te doen.

Nou 't werkt dus..
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Heeft bij mij nog nooit gewerkt.
Jammer, LD was niet lekker (buikpijn/pijn bij plassen, morgen dokter maar even bellen) dus niet gegaan en dus geen mooie plaatjes. Heb in plaats daarvan zelf bewogen, op/met de Wii

Schrok vanmorgen van de weegschaal (en niet omdat ie met een plotselinge ~BOE~ onder de kast vandaan kwam )

Aan 't eten wil ik even niet tornen, wegens minder pijn/moe nu ik me aan eetadvies houd (moet alleen het snoepen maar weer eens laten) maar meer bewegen is natuurlijk minstens zo belangrijk.

De smileys werken al een tijdje weer, trouwens
Later is nu
quote:thee schreef op 03 januari 2010 @ 00:51:

Waar werk je mee Thee, mss dat dat uitmaakt?

Ik zie die smiley rechtsboven ook niet als ik reageer, maar als je dan voor het posten eerst 'bekijk bericht' klikt, dan verschijnt dat icoontje wel en kun je ze erbij plaatsen (ja, wel beetje omslachtig, maar als je eerst 1 woord typt en dan al op bekijk bericht klikt dan kun je gewoon verder schrijven en meteen de smileys invoegen).

Nu ik jou bericht eerst citeer komt het icoontje ook meteen tevoorschijn (ik leef me ff uit, zo lekker dat je nu alleen weer hoeft te klikken, ipv codes overtypen).

Enne, had je dat niet ff kunnen melden Dream, dat ze het alweer een tijdje doen .

Jammer van LD, nu alweer iets beter? Wii-en is leuk!
Als je gelijk dat icoontje wil hebben, kun je ook op REAGEER klikken, dat boven het reactiescherm staat

Sorry Dee, dat ik niet eerder meldde dat de smileys het deden meestal tiep ik gewoon de code van de smiley die ik wil gebruiken in, dus ik kwam er bij toeval achter dat ze het niet deden en daarna bij toeval dat ze het wel weer deden

Heb spierpijn van het boksen op de Wii
Later is nu
O verrek, idd... ! Ik klikte ook altijd op reageer, voorheen. Geen idee waarom ik dat niet meer doe. Dank voor de tip!

En goedemorgen allemaal. LD alweer iets opgeknapt of toch naar de dokter?
Goedemorgen!

Gister getest en kan ze inderdaad aanklikken. Wat een openbaring

Verder was ik gister beetje in de war en emo door alles wat LL de laatste tijd zegt. Niet gewend om zulke zo ontzettend lieve dingen te horen. Hem leren kennen heeft de negatieve (werk)dingen van 2009 toch wel voor een heel groot deel goedgemaakt

Wii-en lijkt mij ook leuk, al heb ik het nog nooit gezien of gedaan

Er is nu toch ook een Mario voor de Wii? Dat vond ik vroeger altijd leuk, al is het natuurlijk niet zo actief als andere Wii dingen.

Straks maar eens even naar de Aldi om te zien of ze het steekkarretje nog hebben.

De snert is trouwens heerlijk!! Straks even in bakjes verdelen.

Tot later.
Mario hebben we inderdaad ook op de Wii, maar die speel ik op de DS van de kinderen Mario Kart dan.. er zijn nog meer spelletjes van.

Net Wii fit plus voor het eerst gespeeld, is met zo'n balanceboard, zitten nog leukere spelletjes op! Moet je door hindernisbanen enzo. Is vooral balanceren, door te wiebelen op het board, ga je een bepaalde richting op. Zo leuk (en ook daarvan nu spierpijn )

Plasje van LD weggebracht, geen blaasontsteking, nog steeds buikpijn, dus misschien .... wordt ze binnenkort dan toch écht een dame .. we blijven benieuwd.
Later is nu
Oh Spannend Dreamer......

Nee mijn mini is de 13e jarig en we vieren het zondag 10...

en ik zo blij kado mini gescoord bij de Lidl zojuist voor maar 30 eurootjes...... Yes

En hier sneeuwt het weer bah!

Wiien heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel enorm leuk!
effe update.. ben er flabbergated van...ex slaapt/woont weer bij zijn ouders
Zo, dat is apart! Weet je of hij is weggegaan of eruit geschopt?

Goeimorgen!

Hoe is het trouwens met jouw gewicht gegaan, Freak? Niet aangekomen door troostvoedsel of afgevallen door stress? Dat vroeg ik mij laatst zo ineens af en hoe onbelangrijk het ook lijkt, je had er veel moeite voor gedaan op streef te komen, is het ook wel lekker als je daarop blijft, toch?

Ik ben door pijn enzo gewoon weer 10 kg aangekomen. In zo'n 2 jaar tijd, denk ik. Baal ik van en ga er NU wat aan doen. Ik móet wel! Vandaar dus het Wii-en, ook. Volgens apparaat gisteren 350 kcal verbrand.. tsss.. en nu alleen maar spierpijn, geen fibro-pijn. Die spierpijn kan ook nog combi zijn met sneeuwschuifspierpijn, natuurlijk

Vandaag afscheidslunch van werkplek. En ik ga goede nieuwe schoenen kopen. Misschien ook gelijk goede wandelschoenen. Oftewel, ik ga geld uitgeven..
Later is nu
Hihi en veel geld uitgegeven Dreamer????

En hier helaas nog meer afgevallen dreamer door stress zit nu op 57 kilo... is niet echt mooi meer moet stoppen nu maar he ik eet normaal snoep zelfs af en toe weer enzo ....

Zo mini naar school en ik naar de opticien..bril laten maken en even ogen op laten meten...

En verhaal ex.. tja duister... ik hoor niets van hem en heb 3 mailtjes gestuurd voor allemaal geregel en gedoe enzo...

Nou Goedemorgen allemaal en een fijne dag
Tjemig Freak, wat een vreemd bericht van ex. Wat moet je daar nou weer van denken? En erg balen dat hij niet antwoort op je berichten, ik hoop zo voor je dat het uiteindelijk allemaal goed gaat uitpakken!

Leuk dat je nu ook smileys kunt plakken Thee, en geweldig dat LL 2009 een stuk beter heeft kunnen maken

Hoe was je afscheidslunch Dream?

De zon schijnt hier heerlijk, lekker zeg!
Haihai

Jaaa.. ik heb 3 paar schoenen gekocht, geen goede stevige en brave schoenen, maar wel allemaal in de uitverkoop. Samen waren ze dus ongeveer net zo duur als één braaf paar schoenen. Nu nog wandelschoenen . En dit zijn ze

Daarnaast nog t-shirts en maillots bij de Hema. Toen was het eerst wel genoeg, eigenlijks.

Ben nu aan 't breien, want natuurlijk zijn er nérgens mutsen van katoen en in de wintermaanden krijg ik best hoofdpijn van fietsen in de kou. Breien ging gisteren heel snel, totdat ik een leuk patroontje in wilde breien. Dat heb ik na 4 pennen maar weer uitgehaald, waarna het weer lekker snel ging
Later is nu
Leuke shoes Dreamer....

En ik heb op de fiets ook een pet op... anders hoofdpijn

Hoi Demoiselle... tja ik hoop ook dat we het nu snel af kunnen handelen ... maar ja... ben niet alleen he!

Opticien geweest en gelijk maar een nieuwe bril gescoord voor weinig.... glazen worden vergoed dus ik heb mezelf gekieteld... eenvoudig montuur met wit en zwart.. erg leuk al zeg ik het zelf

En voor mini heb ik bij de Hema een gave nieuwe jurk voor weinig gescoord... ben er helemaal blij mee...

Oh ja en slingers en balllonnen natuurlijk en papieren bordjes bestek en bekertjes... we gaan het makkelijk doen zondag

Nu admi klussen Blegh
Even heel kort, geen duidelijke uitslag, verdere onderzoeken maar nu wel op verdenking van kanker......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven