November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Iedereen de aller- allerbeste wensen voor 2010!!

Even bijlezen..
Q, dan weet ik het ook niet met die menstruatie. Eten geef ik op de vaste tijden en het eten dat erbij hoort. Dus op fruittijd geen koek en bij de boterham zeker niet. Warm eet ze op het moment als het meezit 2 stukjes aardappel en een bakje appelmoes, dan wel 2 hapjes potje olvarit. Dan als toetje lekkere vla, maar ook dat vaak maar enkele hapjes. Afgelopen week heeft ze met ons mee kroepoek gegeten. Na 3 stukken kwam het er weer uit: maag overbelast! Kind is niets meer gewend. Ik blijf stug normaal eten aanbieden, want ik wil echt geen kind dat tijdens het eten om koek zeurt.

Brutaal: hier heeft Nelis een tweede mama die hem hele andere dingen verbiedt dan de hoofdmama. Dat gaat over een tijdje ook niet goed meer

kinderopvang zitten wij ook nog op te wachten. Wij krijgen volgens mij nog een hoop terug want een stapeltje extra dagen.

Zei ik over het middagdutje dat dat er niet meer was? Meisje heeft vannacht anderhalf uur gespookt, maar haalt dat nu al met een slaapje van ruim 3 uur in toch nog klein .....
Lala, scheurtje in je middenrif, dat klinkt vervelend.. groeit dat wel (langzaamaan) dicht?

Iedereen op zn eigen manier O&N gevierd..

Wij hadden de avond/nacht er voor een feestje gehad en waren nogal brak. We hebben dus O&N zeer rustig doorgebracht in een dorpje waar mijn vader woont. Alleen aan de horizon wat vuurwerk.

We zijn expres weggevlucht uit ons huis omdat de wijk hier altijd op zn kop staat (ME stond paraat - maar heeft niet hoeven ingrijpen) en ik een schurfthekel heb aan knalvuurwerk. Vaantje werd wel wakker om iets over middernacht van het geringe vuurwerk dat werd afgestoken, dus die heb ik even naar beneden gehaald en met wat warme chocolademelk binnen achter het raam naar het vuurwerk gekeken, wat ze mooi maar ook eng vond (de knallen).

En toen heeerlijk geslapen. Volgende dag lekker even in het zonnetje met de driewieler naar de speeltuin geweest en gewandeld.

Chica, arme Anniek zo overstuur van dat vuurwerk en ik lees dat ze voor het eerst van haar leven bij jullie in bed heeft geslapen, haha, vaantje tukt regelmatig tussen ons in. Bijvoorbeeld als ze om 4 of 5 uur huilend wakker wordt. Ik ga voor die paar uurtjes niet lopen emmeren, en leg haar gewoon naast me. Beetje gemakzuchtig ben ik ;-p als ik door slaap ben bevangen althans. Wat nogal vaak is, zeker tussen 23:00 en 8:00 u.

Waar ik vorige keer nog klaagde over dat ik weinig vooruitgang zag met praten heeft ze ineens een sprong gemaakt. Misschien omdat ik er op lette hoor, kan ook.

Maar lekker aan het babbelen.

Ik heb haar ook geleerd antwoord te geven op de vraag hoe oud ze is. En dan probeert ze twee vingers op te steken. Zoo lief.

Overigens lees ik hier veel dwarsheid, maar onze dochter heeft een nieuw woord: sorry. 'Ow, solly', zegt ze dan als ze een speelgoedbeest laat vallen of anderszins pijn doet. En als ik nies zegt ze 'gezondheid' haha. Fantastisch.

Dwars, tja niet echt nog, maar wel soms een beetje nep-jengelen.
Oh, maar ze krijgt hier ook geen koek in plaats van de hoofdmaaltijden hoor. Zie nu dat dat er wat ongelukkig staat. Ik bied sowieso aan wat er op het programma staat voor dat moment. Als ze alleen na d'r avondeten (twee hapjes) een appel wil, dan krijgt ze een appel. En als ze in plaats van een boterham een beschuitje wil, of pap, dan kan dat.

Ze vraagt ook nooit om koek of snoep tijdens een echte maaltijd. Dat heeft ze óf gewoon honger (en wil ze dus avondeten of een boterham), óf ze heeft geen honger (als ze niet zo lekker is) en dan wil ze meestal een appel of een banaan. Die geven we dan bij wijze van toetje.

Hahaha, oh, Nelis gaat het zwaar krijgen ja, met twee moeders.
Dat slechte eten is wel lastig O.

Kan wel een hoop tips geven maar ik neem aan dat je zelf ook wel alles hebt bedacht..

Vaantje eet meestal wel met de pot mee, en als ik twijfel maak ik wat groente of aardappels apart.

We hebben een potje Olvarit in de kast staan voor noodgevallen, maar die gebruiken we eens in de 4 maanden ofzo.

Tijdens het koken op de KDV dagen zetten we meestal de TV even aan. Of ik zet haar in de kinderstoel met een stickerboek of kleurtjes. Ook de iPhone (van vriend) met wat peuter-apps werkt hier goed.
Nog maar een keer officieel in het nieuwe jaar: iedereen heel veel geluk en vooral gezondheid gewenst!

Kinderopvangtoeslag; dat vroeg ik me ook al af wanneer de afrekening komt. Geen idee dus, ik wacht af.

Slecht eten; geen idee eigenlijk. Suzy eet ook wel eens een tijdje slechter, maar er gaat altijd wel wat in en ze is ook stevig genoeg zodat ik me geen zorgen hoef te maken. De fles pap (ja, nog steeds) gaat er altijd goed in, dus altijd een goede start van de dag. Maar jou kinderen houden beiden niet van pap toch, O? Brood gaat er ook slecht in? Op het kdv ook, misschien hebben ze daar nog suggesties? Suzy is ook niet zo'n koek eter, behalve de gewone droge bescuitjes. Heb je al eens een cracker, beschuitje of rijstwafel met beleg geprobeerd?

2 kinderen op bed leggen is inderdaad het handigst als je met z'n tweeën bent. Maar ik ben van het korte bedritueel en Suzoon slaapt de laatste tijd gelukkig snel en makkelijk in, dus het is te doen .

Volgens mij is de ik ben twee en ik zeg nee fase ook bij Suzy geland. Ik hoor verdacht vaak een eigenwijs neehee uit haar mond komen.

Chica; weer een beetje bijgeslapen vannacht? Wat dat betreft is lekker thuis het beste. Merk ik met Suzoon ook altijd, als we op pad zijn geweest slaapt hij nog onrustiger dan normaal. Hij wordt altijd snel en vaak wakker, maar door het vuurwerk heeft hij (en Suzy ook trouwens) gewoon heengeslapen.

Q; hopelijk landen je hormonen weer snel in de normale positie. Na de bv van Suzy was mijn cyclus snel weer normaal. Nu net gestop met bv, dus even afwachten wat er gaat gebeuren.

Tess (en Novem dan ook); aftellen tot je verlof, wat gaat het alweer snel. Rustig aan doen hoor.
Ohja, wat ik me bedenk over dat eten. Ik merk dat bij nieuwe dingen Vaantje wel eens eerst 'neeee' zegt en hoofd wegdraait als je het aanbiedt. Dan laat ik het even en dan gaan vriend en ik gewoon verder met eten. Dan probeert ze uit zichzelf toch wel eens een stukje. Soms ook niet hoor. Rode kool was bijvoorbeeld geen succes laatst, terwijl bietjes die wel de vorige dag aten er in gingen als koek. Aardappels (gekookt/gebakken/puree) en rijst zijn bij Vaantje favoriet. Pasta is niet zo'n succes. Meestal wil ze dat niet. Maar prima, ze eet al pap en brood als graanproducten. Alles volkoren trouwens.

Ei is ook een goeie. Gewoon een gekookt eitje erbij als 'vlees'.
Kinderopvangtoeslag - krijgen jullie die niet per maand?

Of bedoelen jullie de eindafrekening? Hebben wij nog niet, maar ik neem aan dat die over 2009 pas begin 2010 komt.

Of de vaststelling nieuwe bedrag? Die hebben wij al gekregen, begin december ofzo.
Q het gaat lekker met je hormonen.. lekker warm kruikje, voorraad chocola, thee en dvdtjes werken bij mij goed. Ook als ik niet ongesteld ben trouwens.

De ene keer heb ik een dag buikpijn, de andere maand nergens last van. Ik ben wel om de 24 of 25 dagen ongesteld tegenwoordig. Huisarts zei dat dat geen probleem was en vaker voorkomt na het krijgen van een kind.
Gezellig druk hier vandaag. Laatste dagen van de vakantie ook voor mij. Nog even genieten van de vrijheid!

Mijn 2 kids liggen nog te maffen en manlief heb ik op boodschappen uitgestuurd.

Grote favoriet bij het eten (van mij, Leon, zussie en moeiljk etende neefjes) is trouwens de pastasalade die Binti maakt (maar dan met een snufje van mij...)

Vana, ik bedoel de eindafrekening van 2008. Kan het geld goed gebruiken! Ik heb een maand geleden ofzo gebeld waar het bleef, en toen zou het nog in 2009 over gemaakt worden, maar niets.....

Neehee hoor ik hier ook vaak trouwens en mama niet doehoeeen. Verder soms een hele ondeugende blik!
Q; balen dat je ongesteld bent en er zoveel last van hebt. Geen idee of het door de mirena zou kunnen komen, wat ik laatst wel las in het boekje van de mirena (had m bij plaatsen maar weer ff doorgenomen) is dat heel zelden het libido van mensen daalde met het gebruik ervan....Ik lag vroeger ook 1 dag krom van de buikpijn standaard elke maand, dus ik ben ook zeer blij met mijn mirena op dat gebied (al ben ik nu alweer 2 weken achtereen ongesteld )

O; met eten is lastig zeg..kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. Misschien eens alles opschrijven wat ze op een dag eten/drinken en gaat er toch ongemerkt meer in dan je denkt? Hier wisselt het ook hoor, soms maar 1 hapje en soms wil ze 2 of 3 borden. Maar als ik hetme goed herinner is het bij jou nu al best lang zeer lastig.

Vana; nee dat scheurtje in mijn middenrif zal (voor zover ik het allemaal goed begrepen heb) niet uit zichzelf dicht gaan. Het is gewoon hopen dat ik er weinig klachten aan over houd.

Zit nu theo Maassen te kijken, gaat nu over zijn vaderschap...wel grappig..ga ff verder kijken. Nog 1 dag en dan zit mijn zwangerschapsverlof er echt op en moet ik weer volop aan de bak..blegh..nog 1 dag verplicht genieten dan maar.
Goedemorgen allemaal!

Ook vanaf hier de allerbeste wensen! Zie dat jullie aardig wat geschreven hebben, welkom back Q!

Vast niet saai wat jullie hebben geschreven, maar hopelijk genoeg wel slaapverwekkend.
Jeetje Novem; wat een tijdstip om te posten. Slaap je zo slecht? Hopelijk kun je de komende tijd nog wel een beetje goed slapen, je kunt je energie goed gebruiken.

Lala; je verlof alweer officieel en weer vol aan de slag. Succes!

Kinderopvangtoeslag bedoelde ik ook de afrekening van 2008. Niet dat ik daar veel van verwacht, want inderdaad per maand al teruggehad. Maar vind het wel lang duren.

Wat is het prachtig buiten he? Berg sneeuw en een mooi zonnetje erbij...
Olvarit hoef ik hier eigenlijk bij niemand mee aan te komen. Ze eten het liefst zelf. Iedereen eet hier met de pot mee. Mila ook, en dat gaat hartstikke goed. Gister aten we tagliatelle met spinzazie en vis. Voor de kinders had ik in plaats van spinazie komkommer en dat ging schoon leeg.

Lala, veel plezier op je laatste verlofdag. Lekkere wandeling maken in de sneeuw?

Q, Mila is juist een spriet. De vorige keer op het CB vonden ze juist dat ze onder haar eigen lijn aan het dippen was en dat ik juist meer eten moest aanbieden. T is ook nooit goed...
Ibbel spinazie is hier juist 1 van de weinige dingen die ze wel lust wat eten mijn kinderen normaal : ochtend pap, meestal half bakje, fruit halve portie, brood 4 kleine stukjes, halve Liga, paar hapjes eten en dan Neeltje een toetje en nelis ca 3/4 fles. Geen tussendoortjes en drinken ranja. Lijkt me voor beiden erg weinig, maar het cb vond het best. Vandaag gingen beide bakjes pap er helemaal in, maar ja, dan kan ik het fruit wel vergeten.....

Grappig: lala klaar met verlof en 2 die er erg naar uitkijken allemaal veel plezier met de sneeuw! Wij hebben nu een sleetje, maar gaan vanmiddag weg, misschien moeten we het maar meenemen
Iedereen nog de beste wensen.

Het was hier ook erg gezellig. En hoewel we veel vuurwerk aan het afsteken waren en de voordeur dus openstond is amber overal door heen geslapen.

Zelf ben ik alleen ook niet helemaal lekker, heb nu al een week een hele zware hoest, en het lijkt alleen maar vaster te gaan zitten.

Overzicht kdv 2008 hebben we begin december ontvangen, maar kregen niets extra terug, maar hoefde ook niet te betalen, want daar was ik bang voor.

Sneeuw, helemaal geweldig, ze wil nu dr wantjes graag aan want dan kan ze het sneeuw oppakken.
Origineel: voor mij klinkt het alsof Neeltje niet heel veel eet. Vergeleken met Bintje dan. Aan de andere kant: als ze verder wel goed groeit en ontwikkelt (en zeker over de geestelijke ontwikkeling hoef jij niet te klagen )zou ik me niet al teveel zorgen maken hoor.

De buit van een dag hier, ik heb het laatst juist eens bijgehouden omdat ik me afvroeg of ze niet teveel eet:

ontbijt kom pap (250 cc) of 2 boterhammen met 1 beker melk. Ongeveer 3 stuks fruit (mandarijntjes, kiwi, banaan) verspreid over de dag, tussen de middag weer 1 of 2 boterhammen met melk of thee, 's avonds een paar opscheplepels eten, yoghurt met honging toe. Tussendoor water, thee, appelsap (aangelengd met water). Tussendoortjes: rozijntjes, liga, soepstengel, meestal 1 x per dag, soms vaker.

Nou is Bintje nogal een vreetzak, en er zit echt wel regelmatig een dagje tussen dat ze minder eet hoor. Momenteel eet ze echt als een bootwerker. Wij moeten nog naar het CB, maar de vorige keer zat ze onderin de curve dus ik verwacht niet dat ze er nu ineens bovenin zal zitten.

Suzaa; heb jij echt een berg sneeuw? Hier een flinterdun laagje. Tot groot genoegen van Vriend, die vanochtend zijn eerste schaatstochtje over de plassen heeft gemaakt. Ik vond het nog wat te dun, maar hoop later in de week ook te kunnen. Als er maar geen sneeuw bijkomt, dan lukt dat nog wel!!

Tess en Novem richting verlof! Jeetje, voor mijn gevoel gaat het nu heel snel, voor jullie ook??

Ibbel, doe eens een recente foto van sprietje Mila op de ak? Ik heb haar nog in mijn hoofd als een lekker bol toetje, maar ze is inmiddels alweer een stuk groter natuurlijk.

Lizzie; waar haal jij ineens twee kids vandaan??

Verder hier een wijsneusje de laatste paar dagen. Favoriete tekst: "'écht niet!!" en "ja, zeker!!" Ach, het is weer eens wat anders dan neeneeneeneeneenee of ja

Oud en nieuw was super gezellig. Ze werd wakker van het vuurwerk, dus is even mee geweest naar buiten om te kijken, en ze vond het prachtig. Ze duwde steeds tegen mijn kin om mijn hoofd te laten draaien om ergens te kijken, "mama, kijk es!!" echt heel lief. Erna weer naar bed en zonder een piepje weer doorgeslapen. We zijn met z'n allen bij vrienden blijven slapen en die hebben een bad, dus de volgende ochtend met hun kindjes in bad, zo leuk die meisjes (1 van 4, Bintje van 2 en de jongste van 8 maanden) samen in dat grote bad.

De buren van onze vrienden hadden 6 dagen voor oud en nieuw hun kersverse dochtertje opgehaald in China. Meisje is ook 2 jaar (ongeveer, ze was te vondeling gelegd) maar wat een verschil dan met Bintje. Op papier schelen ze een maand, maar qua ontwikkeling is het verschil veel groter. Ben heel benieuwd hoe het gaat als ze verder is gewend in NL.
Bedankt voor vannacht. Heb nog heerlijk geslapen erna!

Soms heb je dat hé, zo'n nacht dat je eigenlijk heel moe bent, maar dat je de slaap niet kan vatten. Tja en weet niet of jullie op dat tijdstip wel eens tv gekeken hebben, maar daar word ik zelf niet vrolijk van.

Suzaa, Lizzie, Misty en misschien nog wel een paar, veel plezier met de sneeuw. Hoorde van mijn ouders dat er bij jullie inderdaad veel sneeuw ligt. Hier niets!! Ach en eerlijk gezegd vind ik het niet erg hóór. Is het morgen op de fiets tenminste goed te doen.

Hebben jullie al vakantieplannen? Jaja, Chica, van jou weten we het, haha. Maar dat gaat het bij ons dit jaar niet worden. Ben opzoek naar een huisje in nederland. Het liefst ook een huisje wat je kunt afschermen qua omheining zodat Binkie lekker zijn gang kan gaan, terwijl koffie drinken, baby eten geven etc. Tis wat hé dat ik er nu al mee bezig ben.

Lala, geniet je nog een beetje van je laatste verlofdag?

Lizzie, wat balen dat jullie vorige week slecht weer hadden. Wij hebben hier geen regen gehad. Jammer!
Novem, kun je niet gaan woningruilen met iemand die kinderen heeft. Hoef je ook niet zoveel zooi mee te zeulen en het is lekker goedkoop.

Wij gaan dit jaar wel weer kamperen. Waar heen precies weten we nog niet, maar we hebben het al jaren over Denemarken, dus de kans is groot dat we daar twee weken heen gaan.

Binti, Bintje eet meer dan Seppe zo te zien. Grappig. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is.

Spinazie lust Seppe echt niet. Vroeger wel, maar ineens moest ie ervan kokhalzen. Spruitjes is ie ook niet meer weg van, terwijl dat eerst geen probleem was en olijven vond ie als baby erg lekker, net als augurken nu niet meer. Smaak ontwikkeld zich dus echt.
Binti, ik denk dat amber ongeveer hetzelfde weg eet. Kan nog wisselen per dag. Fruit vooral banaan is erg favoriet. Drinken doet ze nog steeds niet zo goed, behalve appelsap en sinaasappelsap, maar dat krijgt ze alleen puur als we op visite zijn. Anders gewoon water of diksap of thee.

Smaak hier ook erg aan het veranderen, eerst lustte ze geen tomaat of komkommer en nu vind ze het erg lekker. En eerst ze juist wel spruitjes, maar nu begon ze te koren.

Vind het niet erg, als ze het maar probeert.

Vakantie, als het goed is dit jaar naar kroatie voor 2 weken.

Schijnt er erg mooi te zijn, En als het goed is in mei nog een midweekje centerparcs met vrienden. Altijd goed.
Binti, ik heb nr. 2 geleend (neefje van 3). Wel gezellig, want ze kunnen heel lief samen spelen.

Wij gaan van de zomer ca. 2-3 weken naar Colombia (Cartagena), het land waar ik als kind ruim 2 jaar heb gewoond. Niet bepaald het meest voor de hand liggende land, maar ik ben zo benieuwd om te zien hoe alles er (nu) uitziet. We krijgen de vlucht (airmiles) aangeboden door mijn vader, dus die kosten hebben we gelukkig niet. Verder heel hard aan het sparen om ter plaatse een mega vakantie te hebben.

Google maar eens op deze stad, dan zie je hoe mooi het is.

Verder hoop ik er een van mijn jeugdvriendinnetjes terug te zien.

Leon ontbijt hier met een papfles van 240 ml melk en 7 eetlepesl bambix, tussendoor sap, koekje/fruit/rozijntjes oid van alles 1, 1 a 2 boterhammen, en 's avonds soms wel of geen warm eten, soms alleen het vlees afhankelijk van wat hij zelf wil of niet wil (ooooo, dat geklooi met eten als je je best hebt gedaan!). Volgens mij zit hij nu ook nog steeds onder het gemiddelde voor zijn lengte, maar we moeten nog naar het CB.

Er werd hier vandaag voor het eerst geschaatst, maar ik denk dat door de enorme hoeveelheid sneeuw hier het ijs niet best is.

Manlief heeft gezegd aan het eind van de week misschien wel een dag vrij te nemen om samen het ijs op te gaan.

Novem, wat een rot tijdstip om te posten!
Novem, ik kan je de kinderbungalow van Landal aanraden. Het huisje is volledig kindvriendelijk ingericht (incl wat speelgoed) en alles wat je met een baby nodig hebt is er ook en het park is ook nog eens autovrij met animatieteam. Eigenlijk alles wat je nodig hebt.....Wij willen daar misschien ook nog een weekje naartoe in de zomer, hebben al 1 week duitsland geboekt, maar willen ook nog 1 weekje ergens anders. Haha..of je mag ook wel in ons huis als je ook voor de huisdieren zorgt .

Mijn laatste dagje zit erop. Alle was is weggewerkt (was errug nodig), kinderen gebaddert en vanavond nog uit eten geweest en nu zit het erop. Ach over een week of 6 heb ik volgens mij weer vakantie .
Qua eten; 180 melk met 4 scheppen pap, dan vaak nog wat broodkorstjes van mijn boterham, verder in de ochtend; 1 mandarijn, 1 of 2 koekjes, 1/2 glas ranja, 2 boterhammen, 's middags; 1 kiwi, 1 koekje, stuk soepstengel, 1 glas ranja, avondeten wat scheppen van alles wat op tafel staat, soms eet ze 1 of 2 happen, soms vraagt ze om nog een bord, geen pijl op te trekken, toetje en dan nog een fles met 150 ml melk voor het slapengaan.

Eerlijk gezegd vind ik het niet heel weinig wat Neeltje eet als ik het zo lees, maar misschien onderschat ik het.
Tessje's menu (normaal gesproken dan, zonder feestdagen ):

's Ochtends een boterham met appelstroop, vruchtenhagel, of chocoladepasta en een beker melk.

Tussendoor 1 a 2 stuks fruit en water.

's Middags een boterham met hartig beleg en water.

Tussendoor een tussendoortje (plak ontbijtkoek, koek, rozijntjes, maar net wat ik in huis heb) met diksap.

's Avonds warm eten met de pot mee. Dat gaat hier eigenlijk altijd goed. Daarna nog een toetje (yoghurt/vla). Bij het eten nog een beker water.

Dit is de basis, maar er komt weleens wat bij. Vorige week gingen we een rondje boodschappen doen en was Tessje en worstje van de slager en een banaantje van de groentenboer rijker. Met haar boterhammen loopt Tessje nog weleens te klooien en korstjes blijven vaak liggen. Maar over het algemeen eet ze alles goed op gelukkig.

Tessje demonstreerde vandaag bij mijn ouders dat ze ook met slaapzak binnen twee seconden uit een campingbedje kan klimmen.... Gelukkig is ze nog wel gaan slapen. Het lijkt wel alsof ze binnen een week anderhalf keer zoveel is gaan praten! Ongelofelijk hoe snel het nu gaat! Gisteren zei ze 'ik ben een beetje verlegen' toen mijn vader binnenkwam, echt heel schattig. En gisteren was ik zo trots op haar! Ik ging de auto inladen maar ik had de huissleutel niet meegenomen. Tessje wilde ook naar buiten op haar sokken dus ik zei dat ze maar naar binnen moest gaan. Dat deed ze, en ze gooide ook heel mooi de deur achter haar dicht . Via de brievenbus heb ik gevraagd of ze de deur voor me open wilde maken. Ze deed heel erg haar best, maar ze kon er net niet bij. Zei ze heel sneu 'ik kan er niet bij'. Dus toen heb ik gezegd dat ze maar even haar auto moest pakken en daar heel voorzichtig op moest gaan staan en het nog een keer moest proberen. Dat ging ze gelijk doen en toen lukte het haar wel de deur open te krijgen! Ik was zo trots op mijn meisje!!! Dat ze zo goed luisterde en alles zo goed deed. Echt super!!!
Tess, wat ontzettend knap van Tessje dat ze je zo weer binnen kon laten!

Ik heb een vriendin die haar zoontje in de auto had zitten en zelf buitenstond. Op de een of andere manier (ik weet niet meer hoe) kreeg hij de sleutel te pakken en tjoepte de auto in het slot. Vriendin kreeg het niet van hem gedaan dat hij hem weer openklikte en stond zelf in de stromende regen buiten. Zij heeft toen zsm haar vriend met de reservesleutel opgebeld en kon zoon ontzetten. Moet er niet aan denken!

Lala succes morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven