Ook ik heb liefdesverdriet

03-01-2010 15:16 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt.

Ik ben vanacht gedumpt door mijn vriend(ex). We hadden 3 weken een relatie. Die meteen heel serieus was en het voelde goed van beide kanten. Het lijkt kort, maar ik ben echt stapelgek op hem. Hij is gewoon precies de man die ik zoek. We hebben allebij een rot jaar achter de rug met alle twee een lange relatie achter de rug.

We waren eerst gewoon vrienden, maar uiteindelijk toch besloten om het te proberen en het voelde super goed. Ik ben met kerst en oud en nieuw bij hem geweest. Hij heeft me aan iedereen voorgesteld en ik hem ook. En nu ineens is zijn gevoel weg. In 1 dag. Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Hij snapt dat het moeilijk voor me is, maar wil wel gewoon vrienden blijven.

Ik heb al heel de nacht en dag gehuild. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet.
Wat geeft hij voor reden aan dan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
meid,rot voor je.

Snap best dat je je rot voelt.

maar als hij niet meer wil,dan houdt het toch echt op.

Daar zul je je bij neer moeten leggen..

Maar 3 weken kun je toch echt geen relatie noemen....ben bang dat je niet helemaal serieus genomen gaat worden hier.

En het rotgevoel slijt hoor...
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 03-01-2010 15:20
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:mylenevalerie schreef op 03 januari 2010 @ 15:17:

Wat geeft hij voor reden aan dan?

Zijn gevoel is weg, zomaar in 1 dag zegt hij.

En misschien kun je 3 weken geen relatie noemen, maar zo voelde het wel. Het was meteen serieus en we dachten alle twee dat we een toekomst hadden samen. Tot gisteren.
3 weken en dan meteen aan iedereen voorstellen, en dan weer opeens uit. En dat na een rotjaar. Dit klinkt als een heftige, instabiele achtbaan. Sorry maar dat gaat denk ik gewoon niet werken. En wat je er mee moet? Even uithuilen, bedenken dat t maar 3 weekjes was (nog niet eens een maand!), je neus ophalen en verder gaan.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat rot voor je! Welke reden heeft hij gegeven?

Lekker voor jezelf wat gaan doen en niet te veel blijven hangen in de ik ben zo zielig modus. Daar wordt het namelijk niet beter van!

Sterkte

Dat is niet leuk voor je nee... Maar om daar nu zoooo verdrietig om te zijn. Kom op! Wat is nou drie weken? Zo gehecht kun je nu nog niet aan hem zijn, dus geef je zelf een schop onder je kont en ga wat leuks doen op de zondagmiddag!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:Vlinder005 schreef op 03 januari 2010 @ 15:21:

Wat rot voor je! Welke reden heeft hij gegeven?

Lekker voor jezelf wat gaan doen en niet te veel blijven hangen in de ik ben zo zielig modus. Daar wordt het namelijk niet beter van!

Sterkte

Zijn gevoel is weg zomaar ineens in 1 dag.

Ik zal wel moeten, want ik moet vanavond werken en hij is daar ook. Dus ik zie hem al heel vlug weer.
Misschien is hij (en jij) gewoon veel te hard van stapel gegaan...ik bedoel: na 3 weken iemand al aan jan en alleman voorstellen...
Neus in de wind, Lonely, het is harstikke rot, maar wees blij dat het na 3 weken gebeurd is, en niet na 3 jaar.

Sterkte.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Nammma schreef op 03 januari 2010 @ 15:35:

Misschien is hij (en jij) gewoon veel te hard van stapel gegaan...ik bedoel: na 3 weken iemand al aan jan en alleman voorstellen...Misschien wel. Het voelde op dat moment echt super goed. Het leek of we elkaar al veel langer konden. Het klikte gewoon super goed.
Dat gevoel kan ineens heel heftig zijn en dat het dan nog maar drie weken is, doet daar niks aan af. Als je helemaal verliefd bent en je hebt jezelf als het ware helemaal in de ander ondergedompeld, dan doet het pijn. Wees blij dat hij deze twijfels heeft geuit na drie weken en niet na 3 jaar...

Je moet afscheid nemen van je plannen met hem.
Als ik het goed begrijp waren jullie al vrienden? Toch zou ik echt voor een lange tijd afstand houden totdat jou gevoel voor hem ook helemaal over is. Veel sterkte iig
quote:bicycle schreef op 03 januari 2010 @ 15:50:

Als ik het goed begrijp waren jullie al vrienden? Toch zou ik echt voor een lange tijd afstand houden totdat jou gevoel voor hem ook helemaal over is. Veel sterkte iig Ja we waren al vrienden. We konden elkaar al anderhalve maand. We hebben toen hele fijne gespreken gehad over van alles en nog wat en over onze vorige relaties
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 15:59:

[...]

Ja we waren al vrienden. We konden elkaar al anderhalve maand. We hebben toen hele fijne gespreken gehad over van alles en nog wat en over onze vorige relaties

jullie kEnden elkaar anderhalve maand waarvan drie weken verkering?of plus drie weken verkering, dan kEnden jullie elkaar dus een dikke 2 maanden.....

In beide gevallen ben je nogal hard van stapel gelopen. Goede vrienden word je niet binnen twee maanden....

Je klinkt eerlijk gezegd een beetje onvoorzichtig met je hart ....
Goede vrienden wordt je niet binnen twee maanden....

Als we dan toch gaan corrigeren....word je is zonder T....
quote:Nammma schreef op 03 januari 2010 @ 16:12:

Goede vrienden wordt je niet binnen twee maanden....

Als we dan toch gaan corrigeren....word je is zonder T....dank je wel.
quote:liselore schreef op 03 januari 2010 @ 16:01:

[...]

jullie kEnden elkaar anderhalve maand waarvan drie weken verkering?of plus drie weken verkering, dan kEnden jullie elkaar dus een dikke 2 maanden.....

In beide gevallen ben je nogal hard van stapel gelopen. Goede vrienden word je niet binnen twee maanden....

Je klinkt eerlijk gezegd een beetje onvoorzichtig met je hart ....we kenden elkaar in totaal 2 maanden ruim. We zijn al die tijd heel close geweest. Omdat we alle twee een heftig jaar achter de rug hadden. En ja misschien ben ik onvoorzichtig geweest met mijn hart, maar zo voelde het op dat moment en ik ben zo iemand die er dan gewoon helemaal voor gaat.
Ja na anderhalve maand weet je precies wat voor vlees je in de kuip hebt.
3 weken verkering.... dat kan je amper een relatie noemen
quote:meds schreef op 03 januari 2010 @ 16:39:

3 weken verkering.... dat kan je amper een relatie noemenMisschien kun je het geen relatie noemen, maar zo voelde het voor beide wel. We zijn er alle twee vol voor gegaan.
Jij bent er vol voor gegaan. Hij heeft het uitgemaakt
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 16:41:

[...]

Misschien kun je het geen relatie noemen, maar zo voelde het voor beide wel. We zijn er alle twee vol voor gegaan.jij een beetje meer dan hij zo te lezen....
lonely5, mannen doen het vaak anders voorkomen. hoe vaak gebeurt het niet dat iemand helemaal lyrisch is ("je bent zo mooi", "je bent zo leuk", "ik wil je zo vaak mogelijk zien", etc) en dat het een paar weken/maanden toch is: ik ben toch niet verliefd op je.

Ik kan me best voorstellen dat je je rot voelt, zoiets is mij ook wel eens overkomen. Het beste is om zo veel mogelijk afstand te nemen en je leven weer op te pakken. Geloof me, het komt helemaal goed en je komt iemand tegen die achteraf toch veel leuker is!
quote:biebelie schreef op 03 januari 2010 @ 16:43:

[...]

jij een beetje meer dan hij zo te lezen....Tot oud en nieuw zijn we er beide vol voor gegaan. Dat merkte ik gewoon aan hem. Waarom stelt hij me anders voor aan zijn zus die aan de andere kant van het land woont. Waarom stelt hij me voor al een hoop vrienden en klanten van hem. Waarom vertelt hij tegen iedereen dat hij zo super blij met me is en dat hij hoopt dat we nog lang bij elkaar mogen blijven. Waarom ben ik dan bijna elke dag bij hem geweest. Zelfs 's nachts na het werk bleef hij voor me wakker en dat was niet voor de sex, want daarin had ik me nog niet gegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven