minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------

zondag 3 januari 2010 om 20:37
@angel: beterschap! we kunnen wel een 'help angel een hotelkamer in' actie houden. moet je wel ff zelf een lekkere vent mee nemen
@stew: leuke horoscoop heb jij dan. de mijne zegt nooit wat over mijn sexleven. misschien lees ik toch de verkeerde horoscopen..
@toy: succes met je gesprek (enzo). voor jou.
@stew: leuke horoscoop heb jij dan. de mijne zegt nooit wat over mijn sexleven. misschien lees ik toch de verkeerde horoscopen..
@toy: succes met je gesprek (enzo). voor jou.

zondag 3 januari 2010 om 20:49
maandag 4 januari 2010 om 09:07
nou toytje, wat fijn! Heb je kunnen bespreken wat je wilde bespreken? En hoe was de urn bijzetting nog geweest?
@ Angel: wat een patser ben jij: 'een telefoon vol met mannen' Veel succes in het zkh!
@ MT: lekker dattie ook aan de andere kant van de wereld nog aan je denkt!
@ Jeroen: jij wilt niet (meer) afvallen begrijp ik? Afvallen is toch meer een 'dingetje' voor vrouwen dan voor mannen denk ik he..
@ Angel: wat een patser ben jij: 'een telefoon vol met mannen' Veel succes in het zkh!
@ MT: lekker dattie ook aan de andere kant van de wereld nog aan je denkt!
@ Jeroen: jij wilt niet (meer) afvallen begrijp ik? Afvallen is toch meer een 'dingetje' voor vrouwen dan voor mannen denk ik he..
maandag 4 januari 2010 om 11:06
Toy, hoe was het gisteren? Fijn dat date er toch voor je was! Soms worden je gebeden gewoon verhoord.
Angel, hoe voel jij je?
Ik wil graag weer een date! Rehab is echt helemaal niks voor mij!
(en ik heb net gelezen dat het ook nog eens goed voor je conditie is...)
Angel, hoe voel jij je?
Ik wil graag weer een date! Rehab is echt helemaal niks voor mij!
(en ik heb net gelezen dat het ook nog eens goed voor je conditie is...)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 4 januari 2010 om 11:07
Ja fijn hè Angel, ben zo blij dat Stew altijd gelijk heeft!
Hoe is het nu met jou, eenzaam en ziek onder je dekentje?
@Bkstr, jazeker nog gepraat! En ik ben nooit te beroerd om mijn eigen aandeel in te zien, date ook niet trouwens, dus wat dat betreft komen we altijd overal wel uit. Hoop dat dat zo blijft! En hoe gaat het nu bij jullie?
Bijzetting was erg emotioneel...
Hoe is het nu met jou, eenzaam en ziek onder je dekentje?
@Bkstr, jazeker nog gepraat! En ik ben nooit te beroerd om mijn eigen aandeel in te zien, date ook niet trouwens, dus wat dat betreft komen we altijd overal wel uit. Hoop dat dat zo blijft! En hoe gaat het nu bij jullie?
Bijzetting was erg emotioneel...
maandag 4 januari 2010 om 12:29
@bkstr:die paar mannen die in mijn mob staan zijn goeie vriendjes en niet om sex mee te hebben daar blijf ik braaf van af hoor.ik heb wel wat mannen in mijn mobiel staan en die kan ik een onzedelijk voorstel doen , zit er best wel 1 tussen die ja zeg op dat onzedelijke voorstel ,heb ik gewoon geen zin in.
*IK WIL MIJN MINNAAR *
@toy/miss t: ik woon nog onder mijn dekentje eenzaam en alleen met me zieke hoofdje en wil een smsje onderhand van mijn minnaar,blijf met moeite op mijn handjes zitten .
uitstel tot woensdag ivm koorts en dan weer naar zh en dan herbeoordeeld worden door de dr,ik wacht af.............
*IK WIL MIJN MINNAAR *
@toy/miss t: ik woon nog onder mijn dekentje eenzaam en alleen met me zieke hoofdje en wil een smsje onderhand van mijn minnaar,blijf met moeite op mijn handjes zitten .
uitstel tot woensdag ivm koorts en dan weer naar zh en dan herbeoordeeld worden door de dr,ik wacht af.............
maandag 4 januari 2010 om 12:34
@ Toy, fijn dat het met date en 'praten' goed is gegaan. Ik herken dat&jou wel, ik kan voor mezelf van sommige dingen in m'n hoofd al een 'hele kwestie' maken, dus zonder dat de andere partij daar wat van af weet. En als er dan gesproken is dan valt het meestal wel mee. Ik word er gelukkig wel wat beter in want het is zo zonde van je energie.
Een bank is heerlijk, ook voor hangen en praten...
@ angel, pas goed op jezelf, hoop dat het snel weer beter gaat met je.
@ miss T, rehab sucks, al kan ik er voor drank/drugs de zin nog wel van inzien. Rehab duidt op afkicken van een verslaving. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een bovengemiddelde interesse voor seks daar vanaf zou willen komen. Ik raad je dan ook aan om onmiddellijk met deze rehab te stoppen!
Of bedoel jij met rehab ‘periodieke geheelonthouding’?
Ik heb absoluut geen gewichtsprobleem, maar desondanks vind ik sporten heerlijk om te doen (lopen niet trouwens).
Maar het staat (voor mij) buiten kijf dat seks de meest aangename manier is om calorieën te verbranden.
Een bank is heerlijk, ook voor hangen en praten...
@ angel, pas goed op jezelf, hoop dat het snel weer beter gaat met je.
@ miss T, rehab sucks, al kan ik er voor drank/drugs de zin nog wel van inzien. Rehab duidt op afkicken van een verslaving. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een bovengemiddelde interesse voor seks daar vanaf zou willen komen. Ik raad je dan ook aan om onmiddellijk met deze rehab te stoppen!
Of bedoel jij met rehab ‘periodieke geheelonthouding’?
Ik heb absoluut geen gewichtsprobleem, maar desondanks vind ik sporten heerlijk om te doen (lopen niet trouwens).
Maar het staat (voor mij) buiten kijf dat seks de meest aangename manier is om calorieën te verbranden.
maandag 4 januari 2010 om 12:35
Beetje mosterd, maar allemaal een heeel gelukkig nieuwjaar. Vol met geile ontmoetingen, goede adviezen en moeilijke beslissingen.. ik wens jullie alle goeds..
@ sgaapie, wat vervelend dit gezeik zeg... hoop dat je er achter kunt komen wie het is.. ben gelijk weer op mn hoede.
@Jeroen, dat klinkt spannend!
@Toy,
Vakantie was heerlijk.. koud maar erg romantisch.. fijn om zo lang continue samen te zijn... ik zie het helemaal zitten met hem.. Het is fijn om zo gelukkig te zijn!
Sc-relatie even goed met mezelf geevalueerd en denk er toch anders over dan halve maand terug. Soms moeten dingen even bezinken voordat ik ze helder zie. Onze omgang verandert, hij doet anders en eerlijk gezegd staat het me niet aan.. Misschien dat ik dus gewoon weer een good old mutsige Crea wordt ook al is het nog zo lekker.. Ga deze week nog even verder bezinnen...
Nu gaat crea lekker bijslapen, 5 dagen in hotel met bad is slopend
@ sgaapie, wat vervelend dit gezeik zeg... hoop dat je er achter kunt komen wie het is.. ben gelijk weer op mn hoede.
@Jeroen, dat klinkt spannend!
@Toy,
Vakantie was heerlijk.. koud maar erg romantisch.. fijn om zo lang continue samen te zijn... ik zie het helemaal zitten met hem.. Het is fijn om zo gelukkig te zijn!
Sc-relatie even goed met mezelf geevalueerd en denk er toch anders over dan halve maand terug. Soms moeten dingen even bezinken voordat ik ze helder zie. Onze omgang verandert, hij doet anders en eerlijk gezegd staat het me niet aan.. Misschien dat ik dus gewoon weer een good old mutsige Crea wordt ook al is het nog zo lekker.. Ga deze week nog even verder bezinnen...
Nu gaat crea lekker bijslapen, 5 dagen in hotel met bad is slopend
maandag 4 januari 2010 om 12:48
@ Toy, het is echt niet zo dat ik altijd gelijk heb hoor, maar ik ben wel heel erg intuitief. Ik ben blij voor je dat het een fijne avond was met date
@ Creabea, ik wens je veel succes met je overpeinzingen. Gelukkig zijn met nr1 is toch wel het allerbelangrijkst.
Mijn 'fling' van zaterdagavond heeft nog een verrassend staartje. Ik had hem een kort berichtje gestuurd op Hyves. Daarop kreeg ik een hele leuke mail terug; Hij had gisteren de hele dag naar mij gespeurd op internet, en was erg van me onder de indruk. Dus ik had hem weer terug gemaild dat ik me vereerd voelde. Hij heeft me net weer gemaild dat ik me nog meer vereerd moet voelen want hij heeft zelfs gekeken wanneer mijn oudste weer een thuiswedstrijd heeft want hij wil me snel weer zien.
Ik ben helemaal verbaasd, hij is een jonge God met altijd mooie jonge meiden om hem heen. Pffff, dit is wel lekker voor mijn zelfvertrouwen zeg!
@ Creabea, ik wens je veel succes met je overpeinzingen. Gelukkig zijn met nr1 is toch wel het allerbelangrijkst.
Mijn 'fling' van zaterdagavond heeft nog een verrassend staartje. Ik had hem een kort berichtje gestuurd op Hyves. Daarop kreeg ik een hele leuke mail terug; Hij had gisteren de hele dag naar mij gespeurd op internet, en was erg van me onder de indruk. Dus ik had hem weer terug gemaild dat ik me vereerd voelde. Hij heeft me net weer gemaild dat ik me nog meer vereerd moet voelen want hij heeft zelfs gekeken wanneer mijn oudste weer een thuiswedstrijd heeft want hij wil me snel weer zien.
Ik ben helemaal verbaasd, hij is een jonge God met altijd mooie jonge meiden om hem heen. Pffff, dit is wel lekker voor mijn zelfvertrouwen zeg!
maandag 4 januari 2010 om 12:58
Stew! You naughty girl! Gaat er een vervolg komen?
Hahaha, Haddock, I love you! Je schrijft echt leuk. Ja, met rehab bedoel ik inderdaad gewoon soort van onthouding, maar dan wel een onvrijwillige, met dus alle gevolgen van afkicken die erbij horen....
Wist je trouwens dat sex buiten verbranding van calorieen ook erg goed is voor een stralende huid, om over je humeur nog maar te zwijgen!
Crea, wat goed, die overpeinzingen. Mag ik hieruit concluderen dat je overweegt sc helemaal aan de straat te zetten? Goed hoor!
Hahaha, Haddock, I love you! Je schrijft echt leuk. Ja, met rehab bedoel ik inderdaad gewoon soort van onthouding, maar dan wel een onvrijwillige, met dus alle gevolgen van afkicken die erbij horen....
Wist je trouwens dat sex buiten verbranding van calorieen ook erg goed is voor een stralende huid, om over je humeur nog maar te zwijgen!
Crea, wat goed, die overpeinzingen. Mag ik hieruit concluderen dat je overweegt sc helemaal aan de straat te zetten? Goed hoor!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).