minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Mag ik ajb even offtopic?

Voel me zo ellendig, en wil er geen nieuw (zeik)topic voor maken.

Vandaag ga ik mijn zusje (de urn) naar het kerkhof brengen.

Date heeft het gisterenavond af laten weten (verkouden, later zag ik ook... WK darts, dus??)

Nu nog niks gehoord, zag hem wel op msn maar stond zelf offline, geen zin om met hem te praten. Misschien zie ik spoken, ben ook erg over de zeik natuurlijk. Maar voel me (weer) zo in de steek gelaten

Hoe vaak kun je iets goedpraten?

Oh, hij smst nu dat hij aan me denkt, hartverwarmend hoor...
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 03-01-2010 13:35
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Jij mag altijd offtopic wat mij betreft Toy .

Zwaar, de urn wegbrengen. Laat je de urn staan of ga je uitstrooien?

Pfff alleen een sms van date? Maar goed hij denkt wel aan je.

Zou hij een smoes verzinnen omdat hij darts wil kijken?

Nee toch zeker? Als hij dat wil kijken kan hij het gewoon zeggen toch?

Snap wel dat je je juist dit weekend dan weer zo alleen voelt ...

mannen arggggggggggggghhhhh (soms dan en niet alle).

Overigens, ik wil er niet te veel over kwijt hier. Ik zit nu ook in een dip vanwege iets prive, in de nabije omgeving. En denk je dat ik maar iets hoor van sc daarover?

Pff dat na zn lieve oud en nieuw mails.
Ja fijn hè, hij denkt aan me, voel ik ook echt iets van. NOT!

De urn wordt niet uitgestrooid (gelukkig)

Weet niet of het een smoes was, mijn gevoel zegt van wel, te danken aan eerdere heel veel ervaringen met hem!

Klote van je sc, grote verschil hierin is is dat date geen sv is maar partner zou moeten zijn. Maar dan nog, begrijp héél goed dat het klote is Ninah....
Natuurlijk mag jij offtopic, lieve Toy! Het wordt een moeilijke dag voor je, daar zie je tegenop dus irriteer je je aan kleine dingetjes. Als hij WK-darts had willen zien had dat ook met jou gekund, en je weet dat mannen heel erg ziek kunnen zijn he....zelfs als ze verkouden zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat je spoken ziet. Ga je vandaag op je zusje concentreren, iemand anders doet er vandaag even niet toe. Sterkte lieverd.
Ja, had gekund Stew, van dat WK-darts, maar zal er inhoudelijk niet te veel op ingaan. Heb mijn redenen voor die gedachten. En zit inderdaad natuurlijk helemaal verkeerd in mijn vel. Maar toch, weet niet hoor, van die spoken. Denk er het mijne van en denk dat ik hem beter een paar dagen niet kan spreken.

Ik zal zo eens gaan ja.... en thx jullie
Je hebt gelijk Toy, is wel degelijk een verschil .... jouw date of mijn sc. Maar toch he? Een kleine moeite, een groot enz ...

Had me toch wel wat gedaan denk ik, als ie me wel iets had laten horen.

Je gaat toch niet alleen Toy, naar de begraafplaats ....

en sterkte.
anoniem_82861 wijzigde dit bericht op 03-01-2010 15:15
Reden: iets te veel info
% gewijzigd
@ Toy, jeetje zeg, pittige dag zo, vooral dat je naar de begraafplaats gaat, met alle emoties die daarbij komen kijken.

Ik snap je gedachtes helemaal, maar het is de vraag of ze terecht zijn. Daar kom je alleen maar achter door het er over te hebben, door date te zeggen hoe het voor jou voelde. En dat kan later. Uit zijn reactie kun je dan wel opmaken of je gelijk hebt.

Sterkte vandaag!
Hoi Toy, ik had je net een mail gestuurd ivm vandaag en nu lees ik dit. Vreselijk balen. Probeer Haddock z'n advies op te volgen en erachter proberen te komen of het terecht is of niet.

Dit is idd een echte Date actie maar probeer hem nog de voordeel van de twijfel te gunnen. Hij had tenslotte beloofd, etc.. De rest staat in mijn mail.

BIG
Hier verloopt alles rustig en niet zoals ik had gehoopt. Maar geeft niet. En step by step. Het zonnetje schijnt, het is een mooie dag. Gewoon daar lekker van genieten.

O ja, en Stew: Geen spijt van hebben.
@ CL, geniet van de 'rust'! En je hebt gelijk, spijt is zonde van mijn tijd.
@Ninah, ja ik ben alleen gegaan, maar daar was ik niet alleen hoor.

@Haddock, ja, het was pittiger dan ik al verwacht had, ben kapot nu.

En ik zal je advies opvolgen.

@CL, gezien thx, ik lees hem later, mijn hoofd zit helemaal vol nu.

Net wat je zegt, typische Date actie....

Inmiddels kan ik er wel weer wat rustiger tegenaan kijken gelukkig, niet meer het gevoel dat ik zijn kop wel van zijn romp kan rukken.

Gelukkig voor hem ook maar!

En ja, spijt is zonde van je tijd!
quote:toytje schreef op 03 januari 2010 @ 17:45:

Inmiddels kan ik er wel weer wat rustiger tegenaan kijken gelukkig, niet meer het gevoel dat ik zijn kop wel van zijn romp kan rukken.

Gelukkig voor hem ook maar!

Heel gelukkig, want hij smst net dat hij straks komt, (en ik heb het niet gevraagd) hèhè, dat is wat ik wil, geen woorden maar daden dus!
@toy: geniet dadelijk maar van date zijn schouder!

komt echt wel goed

ik voel me nog beroerder dan beroerd en tis nog steeds stil aan de overkant.

ik kruip weer diep onder mijn dekentje
Toytje, zie je dat je 'spoken' zag! Laat je vanavond lekker vertroetelen door date.....
@Angel, blijf jij voorlopig maar onder je dekentje

@Stew, ja ik denk dat je gelijk had, (goh hoe weet jij dat??) maar denk ook dat ik het er toch nog wel even over ga hebben.

Maar ik zal me laten vertroetelen...
@ Toy: vind ook dat je het er wel met hem over moet hebben hoor! Kan best zijn dat je spoken ziet, en dat je nu wat minder goed in je vel zit (understatement!( maar dat zou hij ook moeten weten, toch? Do NOT blame yourself, maar leg hem goed uit hoe je je voelt (of gevoeld hebt)! Goodluck!

@ Look: hier is het relatief rustig. De normale dagen zijn wat mij betreft nog niet echt aangebroken, maar merk wel dat ik wat rustiger in het hoofd ben. Het boom-credo begint echt een mantra te worden, welke nog eens lijkt te werken ook. Vandaag een goede dag gehad; das mooi! Morgen zien we wel weer verder

Ik heb in het nieuwe jaar ook al 1x hardgelopen; viel nog niet mee. Boerde gewoon mijn kerstmaaltijden nog op, zo leek het Maar gewoon volhouden, want lekker is het lopen wel!

@ Stew: ben toch wel erg benieuwd wat je met je dronken hoofd gedaan hebt....?

Rustige dagen hier overigens...
@Toy fijn dat de urn een plaats blijft om te herdenken (zelf de ervaring met uitstrooien dat er nog meer leegte en zoveel niets achterblijft (snap je wat ik bedoel?))

Enne...heb het er over met je date, het komt vast goed en je hebt een fijne schouder.

@Angel zorg goed voor jezelf en je weet dat het goed zit met je sv

@Bkst Mantra's zijn goed en tel je goede dagen!!!

Hier is alle kerstrotzooi weer eruit gegooid, heerlijk weer!!!

Ook erg fijn dat de dagen weer gewoon z'n gangetje gaan.

Nog 3 nachtjes slapen...............
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
@Toy, sterkte met ook dit weer een plekje geven. Date maakt vast iets goed. Ik denk aan je x

@justl, 72 uur min een beetje....lekker hoor.

@bkstr, lekker he 2 keer je kerstmaal...hihi. en ja lopen is zo goed voor je nounou. Ik ga aanstaande zondag 10,6 kilometer lopen..waarom wil ik het...o ja het is leuk en goed...
hahaha Jeroen, je gaat lopen omdat je ervan GENIET; don't ever forget that Laatst ging het voor geen meter (leuke twist of words) en toen heb ik me bij iedere stap moeten bedenken: ik vind dit leuk, het gaat hartstikke goed, wat is dit leuk, het gaat heel erg goed, dit is echt heel leuk! (over mantra's gesproken)

Maar ik val er in ieder geval wel van af (samen met de stress, die is dan toch ook nog ergens goed voor), dat is een mooie stimulans! Van de week kleding gekocht: broeken 2 maten kleiner, jihoe!
@Jeroen, Mmmmmm....dat is ook een benadering....klinkt het nog korter

Wat voor tijd wil je lopen?
@Bkstr de flow van hardlopen voelt zo lekker
brrr hardlopen en dat dan nog bij deze temperaturen.. ik heb zo''n hekel aan hardlopen, kan me dus heel goed voorstellen dat het helemaal niet leuk is

Ik weet wel leukere activiteiten, lekker binnen blijven, kacheltje warm, broeierig sfeertje, leuke man erbij en dan bijv een heerlijke massage ... van dat soort dingen loop ik nou warm

@toy, dikke knuffel..vind het allemaal zo k*t voor je .. fijne avond en een goed gesprek met date. xx
quote:JustI schreef op 03 januari 2010 @ 19:25:

@Bkstr de flow van hardlopen voelt zo lekkerJajaja de flow, je blijft er slank bij en ik ken nog meer bijkomstigheden
ja ninah, bij jóu wel!.... tsss...
@ Bloem, door veel seks te hebben blijven we toch ook in conditie

@ Bkstr, dat vertel ik je nog, maar niet hier. Er zijn me hier te veel ziekelijk nieuwsgierige mensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven