December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Oef je hebt toch van die opklap verschoon dingen? Even googlen hoor ...........

Deze lijkt me wel handig (als je het kwijt kunt):

Link 1

Of deze: link 2

Of van de Ikea: Link 3

Zomaar wat ideetjes, weet niet of ze uitvoerbaar zijn voor jullie.
Km ik zal dan inderdaad eens kijken op het forum ja. Wij hebben nog wat zeep liggen, maar moet zeggen dat ik het weinig gebruik meer. Ik gebruik alleen nog maar Dermolin, daar reageert mijn huid veeeeel beter op. Heb de shampoo, gezichtcreme, deo en douche/badgel oh en wasgel om mijn gezicht te wassen. Van andere producten krijg ik schilfers/rode plekken/jeuk en dat soort onzin. Zelfs de haargel van neutral kan ik niet tegen hihi. Maaarrrrr we zijn nog steeds wel fan van vooral de badproducten van de Lush. En die krijgen hier echt niet de kans om te beschimmelen hihi. Wij hebben nog steeds 1 poezebeest, onze Elmo. Die zit bijna iedere avond bij mij opschoot. Hij vond het vuurwerk echt weer eng en kwam alleen naar beneden samen met mij. Hij ging ook alleen maar eten toen ik hem aanmoedigde en continu aaide haha dat malle ding. Het is een hele stoere en dominante kater, maar af en toe dus ook gewoon een mama's kindje hihi.
Oeffie: het is echt niet gek hoor dat je soms even baalt van het huilen. Je baalt niet van je kindjes maar van het huilen. En idd pak wat tijd voor jezelf !! Ik ben toen ik er doorheen zat bij Floortje uit logeren geweest. Nu snap ik dat dat niet zo maar voor iedereen even makkelijk gaat hoor maar ik weet wel uit ervaring dat het echt belangrijk is om aan jezelf te denken en je ook op te laden.

Nurse; qua logeren enz. Ik ga er vanuit dat ieder doet waar hij/zij zich goed bij voelt en vooral waar het kind zich goed bij voelt..... Geniet er lekker van.

Tinus; en al weeen ??

Dus die boorman is zo slecht nog nie.....

Oef; je kan het dan toch ook om de dag doen ? De ene dag de 2 ling in bad en de andere dag B ? Dan kunnen ze in het weekend oid samen als P er wl is om te helpen ? Ik gebruik ook al wel een badring en die vul ik op met een handdoek. Dan glijden ze niet onderuit. Ik leg dan ook wel eens een grote handdoek op de grond en dara droog ik op af. Heb er een badmat onder en ik zit op een krukje. Is ook wel te doen als je niet zo veel ruimte hebt ofzo.

Nou, ben helemaal rozig. Met Timo in bad geweest en lekker met P pizza gegeten. Zal morgen wel spierpijn hebben van het schaatsen denk. Morgen werken en naar de fysio. En hopen wanneer dat ik hoor wanneer we de sleutel krijgen !!

Km: pip is een (veel te duur) merk. En voor Floor heb ik een rol pip behang. Die had ik (oa) geruils tegen het bed van Floortje.

Sannie; denk je dat er op die plek van de bank 2 mensen gaan zitten als het een hoekbank is ? Wij keken ook naar een hoekbank maar we dachten dat als er visite is dat die mensen nooit met z'n 2en daar in de hoek gaan zitten.....
vandaar dat we ook geen rechte hoeken hebben in onze bank, maar 2 keer een 45 graden hoek, waardoor op die plekken wel mensen kunnen zitten... ik kan helaas geen goed plaatje vinden van wat ik wil...
Jammer ja want ik zie het geloof ik niet helemaal voor me :-)
Nou eerst nog maar s reageren op jullie hoor na al die ego berichten van gisteravond. Maar ja HALF 3 is toch niet normaal zeg. Ze slaapt nu nog niet maar ze is wel stil van al het extra eten en drinken en de paracetamol die ze gekregen heeft vandaag haha.

Tinus oooh spannend. Ik hoop dat t doorzet. Geen idee of ze aan het indalen is oid. Bevallen lijkt me logischer gezien je uitgerekende datum. Peet was gister 1 uur thuis en die heeft het overgenomen van me. Om half 3 waren we het gewoon zat en heeft ze zich in slaap gehuild. Inderdaad aankleedkussen op de grond is wel zo veilig.

Klets ik ga voor je zoeken. Het is hier nogal een puinhoop (als je verder kijkt dan de dichte kastdeur) dus ik hoop dat ik nog wat voor je vind! Het zijn geen langharige katten he? Volgens mij hebben wij hier nog kammen/borstels heel veel speeltjes. Als ik t gevonden heb dan stuur ik t wel op.

Sannie ja wij doen ook wel de kinderen samen naar bed brengen maar dan is Peet met B bezig en als B dan even geen aandacht krijgt loopt het altijd uit de hand. En je hebt wel gelijk dat ik veel opzij zet maar het is wel een bewuste keuze geweest. Dat ik een jaar (eigenlijk 1,5 incl verhuizing en verlof) niet zou werken. Maar de laatste paar maanden is alles wel erg scheef getrokken. Vandaag hebben we weer duidelijke afspraken gemaakt. Peet zou vanavond thuis zijn maar hij had gister per ongeluk de huissleutels meegenomen van degene waar hij op bezoek was haha. Dus hij moest vanavond wel terug daarheen.

Flodder ja om de dag kan natuurlijk ook. Die badringen lijken mij ook handig. Het gaat inderdaad niet om het aankleden in de badkamer maar voorkomen dat de ander onderuitzakt in bad als ze er tegelijk inzitten. Nou ja om en om doe ik normaal gesproken altijd en gaat ook best goed hoor.

Ik snap niet waarom ze nu weer ligt te krijsen. Ik begrijp het gewoon echt echt echt echt niet. Nou ja ik ga dr toch maar weer halen.

shit
Weet je zeker dat ze geen last van haar oren heeft ?

Je zou het ook kunnen `testen' om haar een nacht (of 3) uit logeren te brengen. Als ze het daar niet heeft....... En 3 is omdat je eventueel een cirkel dan echt doorbreekt.

Heeeele dikke knuffel in elk geval !!!
Nee weet ik niet zeker. Ik ga morgen even naar de HA met haar. Het is gewoon te zielig. Of ik ben te soft. Maar ik kan het niet aanhoren dat gekrijs. Ik heb haar hier lekker in de box liggen en ik zie wel weer.

Enne uit logeren? Er melden zich hier geen vrijwilligers hoor. Mijn kinderen zijn pas uitgenodigd vanaf een jaar of 5 haha. Nou ja in noodgevallen kan t natuurlijk wel.

Ik zit net iets te lezen over een 11 maanden sprong. Hopelijk springt D er dan met een grote boog overheen zeg.
nou ja ik bedenk me net dat ze in de box dan opeens geen last heeft van haar oren.... en daarnaast heeft ze paracetamol gehad. Goed ik zal t toch maar laten controleren. Wordt ik nu gewoon al in de maling genomen door mn meisje.
Oef: klinkt heel herkenbaar hoor dat niet snappen waarom ze nou weer ligt te krijsen. En dat is precies de reden waarom ik geen kinderen meer wil. Ik neem wel een hond of nog een kat.

Je moet dan maar zeggen hoeveel je wilt hebben ervoor en hoe veel het verzenden kost Het heeft geen haast en nee, geen langhaarexemplaren

Ik dacht dat je de een nog in bad liet zitten als je de ander al aan ging kleden en dan is in de badkamer blijven wel handig. Ik kon het me in ieder geval voorstellen dat ik het zo zou gaan doen.
ja maar ja klets. Misschien krijg je ooit toch nog een kind en dan blijkt het een heel lief knuffelig jongetje wat nooit huilt en alitjd tevreden is. Want die zijn er natuurlijk ook. D bijvoorbeeld .. tot nu toe dan *klopt heel hard af*
Of Pepijntje.....of Timo of of of.............

Oef; als je het medische uit hebt gesloten weet je tenminste zeker dat dat het niet is en dan kan je plan de campagne bedenken. Misschien heeft de ha tips. In elk geval weet ik uit ervaring dat gewoon je hart luchten en deze check al een opluchting kan zijn.

Ik meen wel dat als ik in A woon dat ze echt wel mag komen logeren hoor !!!! Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat je er niet zo snel gebruik van gaat maken.........

Hoe is de nacht gegaan.
En ik weet niet of ik het mag zeggen maar stiekum was ik ook wel een beetje opgelucht dat Pepijn een jongetje is......
Is er al een baby trouwens ??????

Zo en nu back to work............
quote:floddertje1 schreef op 04 januari 2010 @ 09:00:

Is er al een baby trouwens ??????

Nooop helaas! Gisteravond was het gerommel ineens over en ik heb vannacht als een blok geslapen. Vanmorgen wel weer een beetje krampjes maar het is zo minimaal... weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Denk maar niks...

Straks komt mijn moeder, kan ze me een beetje helpen met Manuel.

Oef: Knuffel voor jou. Ik hoop maar dat er gewoon een simpele verklaring is voor haar gekrijs. Wel goed plan om de ha even te laten kijken, you never know...

Nou ik ga weer de wachtstand in. Ik hou jullie op de hoogte als er wat te melden valt.
Nou Tinus wel lekker dat je ff een nachtje flink hebt kunnen slapen!
Nog een reden om geen tweede kind te nemen vind ik ook de hoge opvangkosten. Ik moet dit jaar 160 euro per maand aan het gastouderbureau betalen. Het uurtarief waar je vergoeding voor krijgt is ook gedaald dus of de gastouder krijgt nu minder per uur of ik moet ook nog eens bijbetalen aan de gastouder. Dus ik ben echt blij als Y. straks naar school gaat en het aantal opvanguren bij de gastouder naar beneden gaat.

Tinus: Ik check check check mn telefoon wel wat vaker :p

Waarschijnlijk nog even goed kunnen bijslapen voordat het echt gaat beginnen
O jammer Tinus, ik had zo gehoopt op Zus d'r komst! Moet er niet aan denken maar straks loop je zo 2 weken over

Mainecoon: gezellig dat je hier weer vaker bent!

Over lieve/brave jongentjes:

Ik durf het bijna niet op te schrijven, het voelt als een soort goden verzoeken, maaaar Stef is nu ook zo zoet en blij. Hij wordt overal waar ik kom zowat opgevroten Sjansen, en lacht altijd en naar iedereen.

Wat nu ook een hele grote grap is, is dat Tris gister na Stef z'n slaapie erachter kwam dat zijn speen nog op het randje lag. Hij heeft dus gewoon geslapen zonder speen. En vannacht weer, en nu weer. Geen huiltje niks! Najaaa!

Nova is heerlijk met de barbie's aan het spelen, ik ga even opruimen hier.
He KM: ik weet niet hoeveel opvang jij nodig hebt, maar ik betaal minder voor mijn 2 kinderen..
Misschien kun je eens kijken naar een gemeenteplek op de kinderopvang. Dan betaal je maar zo'n ¤50 per maand voor Y.

En jij (als studerende alleenstaande ouder) moet daar zeker voor in aanmerking komen. Waar ik werk, maken meerdere vrouwen daar gebruik van.
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 04-01-2010 11:29
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ja ik heb al gebeld want dit vind ik zo akelig veel. Ze gingen het uitzoeken Ik had vorige maand al gebeld maar toen was het steeds zo druk dat er steeds opgehangen werd.
Ik ben het aan het uitzoeken Mette zo'n gemeenteplek. Maar het lijkt me ook erg veel verandering voor Y. Ze zou straks ook naar de peuters gaan (maar dat kost ook weer 40 euro per maand omdat ik met studiefinanciering niet in aanmerking kom voor een gemeentepas). Ze hebben vast een wachtlijst en zijn niet zo flexibel als de gastouder. Eigenlijk vind ik het ook best stom om dit soort beslissingen altijd van geld af te laten hangen. (Dat heb ik toch genoeg )
Jongetjes zijn dus echt makkelijker??

Ik vind op basis van 1 van wel!

En waar ik eigenlijk voor inlog: we hebben een bod!!

Vanavond overleggen.. (het is behoorlijk laag).
Ik kan er maar beter niet meer hier over schrijven, you never know..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven