3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Iry, iuk wilde precies hetzelfde kwijt over hiernaast!!!

Dat kan toch niet?

(of nieuwe mode en wij ouderwets)
quote:Sgaapie schreef op 04 januari 2010 @ 20:54:

Iry dan ben ik niet de enige die dat plaatje volledig fout vind. Wat moeten we toch met een graat mager vrouwtje in een te groot pak met een sigaret met slecht geverfd haar......... Met een p**pbekkie???????????????????????????Zeg gaan we nu persoonlijk worden?

Iry dan ben ik niet de enige die dat plaatje volledig fout vind. Wat moeten we toch met een graat mager vrouwtje in een te groot pak met een sigaret met slecht geverfd haar......... Met een p**pbekkie???????????????????????????Tsss schaap, mee identificeren, das een echte viva vrouw.
Bianc, reuze blij voor je dat morgen je moeder naar huis gaat!!! Super!

Iry dan ben ik niet de enige die dat plaatje volledig fout vind. Wat moeten we toch met een graat mager vrouwtje in een te groot pak met een sigaret met slecht geverfd haar......... Met een p**pbekkie???????????????????????????Eens!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Noanne is weer thuis, maar geloof veel last van koppie. Gelukkig komt ze af en toe iets zeggen.
Klopt Piba, rechterbeen ten opzichte van linker is heel raar, die klopt niet.
quote:lunaan schreef op 04 januari 2010 @ 20:57:

[...]

Tsss schaap, mee identificeren, das een echte viva vrouw.Way back when, toen ik maatje 34 had zag ik er gezonder uit als deze versie van een vrouw. Ik vind het eng. Echt
Heb ik dat?!

Iry dan ben ik niet de enige die dat plaatje volledig fout vind. Wat moeten we toch met een graat mager vrouwtje in een te groot pak met een sigaret met slecht geverfd haar......... Met een p**pbekkie???????????????????????????Nee, bent niet de enige, ik vind het ook raar. Haar houding en dat slechtzittende pak flatteren haar totaal niet. Terwijl het volgens mij best een mooie meid met een goed (zij het wat mager) figuur is volgens mij. Jammer dit.
Bloempje, in natura? Maar wel sigaret weg, dat snap ik nou werkelijk niet. Fout!
maar ja, ze zweeft ook in de lucht, dus ze is toch niet niet menselijk...
quote:iry schreef op 04 januari 2010 @ 20:57:

[...]

Zeg gaan we nu persoonlijk worden? Ze zei pijpbekkie, niet zelfingenomen kop
Zjen, nu is hij dat even wel. Helemaal als hij midden in je verhaal de hoorn op de haak gooit en voor jou heeft besloten dat jij niet wil samenwonen.

Buitendat is het altijd de schuld van de mannen

Lekker daggie Bloem
Ik zie die vrouw niet helemaal, zie alleen dat rare handje waarmee ze die peuk vasthoid.
Lunaan: prijs je gelukkig met je kleine beeldscherm! Met mijn joekel van een scherm staat ze er in al haar (nou ja) glorie op!
Lunaan das meer dan zat kan ik je verzekeren de nadelen van een groot beeldscherm en het forum
Heb ik dat?!
Bloem! Straathonden wegjagen???? Ruzie ok,, maar hier staat een zware srtaf op

(weet even niet wat)

PMS?
Minny kijk heel ff op beleid?
Ik vind die sigaret echt te stom! Wij roken hier dan wel, maar de trend in Nederland is STOPPEN met roken! En dan komt Viva hier mee. Ze moeten het veranderen,

(mooi klusje voor straf Bloem)
Sgaapie heeft dramatisch teruggeschakeld. Werken en een beetje forummen alle andere dingen maar even niet......
Heb ik dat?!
Ik ben weer gezegend met mijn laptoppie, hoor ik al, had ook al niet zo'n last van Arie.
In natura lukt niet Zjena, grote afstand enzo. Of heb jij hele lange armen?

Pilous, inderdaad een lekker daggie, ben er nog van slag van. Net nog een collegaatje aan de lijn of het wel goed ging, haha.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Hallo dames

Zo ben terug van mijn diensten. Leuk werk. Kan er meerdere diensten gaan draaien. Enige nadeel is dat een goede vriend van ons daar dus cliënt is. Ik heb hem niet gezien en zal hem wellicht ook niet te zien krijgen maar het voelt toch gek. Alsof ik zijn terrein binnen kom zeg maar.

Heb hem net gebeld en het uitgelegd maar hij vind het alleen maar leuk dat ik daar werk. Heeft geen geheimen voor me geeft hij aan en hij snapt dat wanneer ik daar werk dat ik doen een hulpverlener/client contact aan moet gaan en geen vriend/vriendin contact. Hij snapt dat en wilt dat ik de diensten aanneem. Mijn zus zei ook gewoon doen. Mocht het toch niet bevallen kan ik ze altijd weer afbellen in het ergste geval.
Iry ook?
Leuk Ibi.. gelukkig dat je dag leuker geëindigd is dan hij begonnen was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven