Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
quote:findingnemo schreef op 04 januari 2010 @ 22:44:

"geen haai die er naar kraait"

Nou, da's in ieder geval waar!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Natuurlijk kun je dat, Fille! Ik doe ook maar wat en het lukt best aardig. Er ligt een handboek voor je klaar, met alle tips en trucs en je mag bellen tussen 13.00 en 16.00 oh, nee, dan slapen we, van 10.00 tot 11.00 en van 16.00 tot 17.00, als je vragen hebt .

Februari is nog een beetje druk, maar dat is maar een weekje.

En ik ken Ieren eigenlijk alleen als enorme zuuperds die standaard ladderzat gaan strippen aan het eind van de avond. Die van mij doen dat hier thuis iig niet, wat ze op de piste doen, weet ik niet. Ze komen in andere hutten .

Zuipen kunnen ze wel, gezien de hoeveelheid flessen die ik vandaag weggedragen heb!

Marg, succes morgen met je eerste dag!! Iig leuk om weer collega's om je heen te hebben en loopafstand is cool.

Hahaha, volgens mij heeft Impala hartstikke gelijk. Reden van opgaaf is wel grappiger trouwens en meer Nemo's stijl .

Leuk, een ontmaskerde meelezert!
Owh fille: lekker nummer!

En marg: ik ben ook benieuwd, ruzie? Waarover? Vind jou geen ruzie-type....
Marg daarom dus, omdat ik niet smacht enzo. En dus eigenlijk niet op de ld thuis hoor. Maar ik wilde wel graag eens meeschrijven omdat ik jullie zo leuk vind ;) Wij hebben wel eens eerder fijne discussies gehad, op een eerder (heel oud) topic over religies enzo. Daar schreef toen een vrouw die heel erg in natuurreligies was, weet je dat nog? Misschien schreef Kjong daar ook al? Eng he, van die meelezers ;)
.
quote:Spijker schreef op 04 januari 2010 @ 22:46:

[...]

Nou, da's in ieder geval waar!

Oh ja.. toen was jij er nog niet Heb nog wel meer van die geweldig blunders hoor ik ben de beste. Alhoewel ik het toen nog op een type fout gooide. Toch zitten de h en i niet echt bij elkaar in de buurt.. Dus later ben ik maar gaan accepteren dat ik een typ gebrek heb.. of gewoon niet kan nadenken als ik typ. Blind typen, super snel, kortsluiting in mn hersens denk ik.

Oh ja, ik ging slapen/.
Typisch wel, dat meelezers zich door al die eindeloze chit-chat heen weten te worstelen!
Ok ik ga toch nog niet slapen.

Impala: alsof wij nog LDR's hebben. Euh.. nee.

Niemand meer.

NIemand?

Jee das ook erg.

Anyway: join the club!
Haha Nemo, ik doe het zelf ook heel vaak. Nog erger is dat ik vaak nav versprekingen van anderen of gewoon voor de grap andere uitdrukkingen maak en dat je dan de echte niet meer weet (zo zeg ik: geen hond die er naar kraait, met je kont in de boter vallen).

Haha Marg, ik denk dan altijd als een meelezer zich openbaart: 'nouja zeg! Iemand leest gewoon mee! Wat een grof schandaal' en voel dan een lichte schok. Maar goed, het is een openbaar forum dus ik weet wel dat er wel meer mensen meelezen *zwaait voorzichtig naar de meelezers* en het is wel erg leuk als iemand het hier gezellig vindt.

Impala, op afstand is ook niet leuk.
Oh ja, dat was de haai. Ik wist dat de haai er was, maar niet meer in welke context.

En er is idd nog eentje 'uit mijn tijd hier', maar die weet ik ook niet meer. Ik heb een heel slecht geheugen voor zulke dingen..

Die muziek vind ik ook leuk trouwens!!
quote:Spijker schreef op 04 januari 2010 @ 22:50:

Typisch wel, dat meelezers zich door al die eindeloze chit-chat heen weten te worstelen!

Eindeloze chit-chat??

Weet je wel hóe leuk het hier is?!?!

Ik zei het al.. we moeten een uitgever zoeken!
Spijker, Paloma speelt 9 maart in Berlijn. Dan ben ik er in principe niet meer, da's dan jammer. Ik zoek verder.
quote:Spijker schreef op 04 januari 2010 @ 22:50:

Typisch wel, dat meelezers zich door al die eindeloze chit-chat heen weten te worstelen!Ja gek he. Ik sla ook wel eens wat over hoor als het me teveel wordt haha. Maar ik volg jullie wel. Het is soms net een soap. En Marg kan wel ruzie maken hoor, heeft ze onlangs niet haar vriend bijna op straat gezet ;)? En om het taalstretchen van Nemo kan ik ook altijd wel lachen. Ik wil ook weten hoe het afloopt met de buurmannen en mannetjes Lek. Elke keer weer een nieuwe cliffhanger. Verslavend gewoon. Ik vind jullie gewoon grappig en leuke intelligente vrouwen.
.
quote:fille schreef op 04 januari 2010 @ 22:53:

Spijker, Paloma speelt 9 maart in Berlijn. Dan ben ik er in principe niet meer, da's dan jammer. Ik zoek verder.12 maart Paradiso, Amsterdam...
Nemo, ben klaar met eten. En uitbuiken. En yoga. Nu 'n lekker wijntje en dan heerlijk slapen.

Superveel succes morgen!

Marg, haha! Ik vind niet iedereen met hoofdpijn zeikerds! Oké, soms wel 'n beetje dan. Al zal 't misschien veel erger voelen als iemand 't bijna nooit heeft, dat kan goed zijn, en ik kan ook niet oordelen hoe 't bij anderen voelt. Bij mij moet ik er scheel van kijken wil ik thuisblijven, anders gaat 't m'n leven beïnvloeden en dat wil ik niet.

Maar de date-verhalen zijn veel leuker om te lezen dus ga daar vooral snel mee door.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 08:27
Reden: Toch liever niet hier
% gewijzigd
Lezen jullie dan verder nergens 'stiekem' mee?

Ik heb in de tussenseizoenen geen leven en lees dan echt overal en nergens mee
quote:fille schreef op 04 januari 2010 @ 22:53:

Spijker, Paloma speelt 9 maart in Berlijn. Dan ben ik er in principe niet meer, da's dan jammer. Ik zoek verder.Nee, want in principe zit Fille dan hoog op een Alp in Tirol en zit Ine met haar dikke kont in een bikini op de Malediven met de architect de buurman.
Ja zij woont daar. Nee het viel eigenlijk wel mee die ruzie, maar het viel me opeens ontzettend op wat voor iemand het eigenlijk is (een extreme baas) en als het niet volgens haar zin gaat dan is het niet goed. (Dus was ze geïrriteerd toen de vlucht vertraging had en ik later kwam dan gepland, geïrriteerd toen ik een gat in de dag had geslapen de eerste nacht (maar niet wakker maken) enzovoort. Later was ze geïrriteerd dat ik niet wilde bellen maar alleen smsen (vanwege kosten - ik heb beltegoed en wil persé beltegoed houden bv. als ik in mijn uppie terugvlieg, of als het nieuwjaar is en ik mijn geliefden iets wil laten weten), en toen schoot ze eerst uit haar slof maar ze wilde het er absoluut niet over hebben.) Toen hebben we een avond stommetje zitten spelen, en toen heb ik mijn koffers gepakt. Ik was er opeens zo klaar mee. Ze had misschien denk ik wel verwacht dat ik heel veel zou aandringen om het toch uit te praten of op te lossen, en als het mijn broer of vriend was zou ik dat ook wel doen maar ik vond het opeens zó kinderachtig en stom allemaal, dat ik dacht, zak er maar lekker in.

Het bijzondere was dat ik er eigenlijk helemaal niet mee zat, alleen maar dacht, he he, weer een gewicht geloosd. Misschien word ik volwassen, maar ik heb gewoon geen zin meer in die spelletjes. Je bent allebei volwassen, als er iets niet gaat zoals je wilt kan je het daar gewoon over hebben en afspraken maken om het een volgende keer te voorkomen. Lijkt mij dan. Deze dame wordt deze maand al 30! Dan hoef je toch niet zo blij te doen, denk ik.

Ik heb toen idd. een hotel gepakt, ze smste nog dat het mijn keus was en dat ik altijd bij haar mocht slapen en niet 'op straat' hoefde te slapen. Ik had nog liever de nacht doorgebracht op het vliegveld Uiteindelijk heb ik iets superleuks gedaan met oudjaar waardoor ik niet alleen was, heb ik overdag nog andere vrienden van vroeger gezien (herinnerde me ineens dat die er wonen) en heb ik me eigenlijk hartstikke goed vermaakt in mijn eentje. Beter dan de hele tijd met zo'n baas. Ik voelde me soms echt als zo'n sneue echtgenoot die je weleens tegenkomt, met een vrouw vooruit: Janus, loop door! Janus, schiet op! Janus, wacht nou eens even!

Nee ik lees nergens mee. geen tijd.

maar ik ben gesterkt in een uitgever zoeken naar Impala haar opmerking. Laten we dat doen en rijk worden.

Isiss: heeeeeeeel veel succes! Het feit dat je er al zo over nadenkt zegt al genoeg. you can do it girl! Weet het zeker!
Bravo marg, dat is nog eens effectief ruzie maken!
quote:Margaretha2 schreef op 04 januari 2010 @ 22:59:

Het bijzondere was dat ik er eigenlijk helemaal niet mee zat, alleen maar dacht, he he, weer een gewicht geloosd.

hahaha you go girl!

en nu ga ik wel slapen.

Wil nog wel iets leren morgen.

Denk ik.

Ben verzadigd op dit moment

doeiiii
Er zijn wel meer momenten dat ik op mijn handen moest zitten. Over de bassist had ik wel wat willen zeggen (zag er geen brood in, dat heb ik er stiekum op het andere topic van Spijker tussendoor gegooid). En toen jullie Marg aanvielen omdat ze klaagde dat ze zo weinig geld heeft (ik vind dat ze genoeg reden heeft tot klagen. Ken je het boek 'de 1000-euro generatie' - gaat over Italianen met universitaire diplomas en goede banen die noodgedwongen als student leven omdat ze niet meer dan 1000 euro verdienen).

En over Nemo en haar sms-jes. En tegen Ine zeggen dat ik ook hoofdpijn heb als het sneeuwt en dat dat zwaar kut is. Zo kan nog wel even doorgaan.

Maar vertel eens, waar lezen jullie stiekum mee?
.
quote:impala schreef op 04 januari 2010 @ 22:47:

Marg daarom dus, omdat ik niet smacht enzo. En dus eigenlijk niet op de ld thuis hoor. Maar ik wilde wel graag eens meeschrijven omdat ik jullie zo leuk vind ;) Wij hebben wel eens eerder fijne discussies gehad, op een eerder (heel oud) topic over religies enzo. Daar schreef toen een vrouw die heel erg in natuurreligies was, weet je dat nog? Misschien schreef Kjong daar ook al? Eng he, van die meelezers ;)

Ja, je nick kwam me al bekend voor, maar ik weet echt niet meer waarom!

Was dat Caelesta?

Ja, ik kan wel ruzie maken hoor maar heb er niet meer zoveel zin in. Met mijn geliefden niet, want dan vind ik het echt erg, en met anderen die verderweg staan ook niet want dan heb ik er geen zin in. Vroeger wel, toen ik een jaar of zestien was vond ik het hartstikke lollig. Nu wist ik ook wel een thing or two te zeggen tegen die vriendin maar toen dacht ik, waarom zou ik het doen, waarom zou ik haar nu raken waar het pijn doet, ik kan beter gewoon gaan.

Maar dat kwam denk ik ook wel omdat zij in mijn ogen al zo duidelijk 'verloren' had door wat ze zei. Als iemand mij wel raakt of mijn gelijke is qua ruzie maken sluit ik niet uit dat ik er vol in ga hoor Dat dan weer wel.
Wow, ik zit een verhaal te schrijven en jullie typen zo even een hele pagina weg. Tang op 'n varken (Fieje, maak er wat van) enz.

Maar Paloma is leuk! Zullen we daar meeten? Ik vind

Stone Cold Sober toch nog steeds de leukste.

En Marg ook succes morgen, en Impala welkom en aan iedereen want ik vind jullie ook leuk.
Ik lees nergens stiekem mee, ik kan mn grote mond nooit houden...
ik ben erg, ik weet het. ik doe net alsof ik in bed lig

Impala: op je handen zitten moet niet hoor, gooi het in de groep! Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven