All those in favour, raise your hands!...

04-01-2010 19:54 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Ligeia wrote on 04 January 2010 @ 19:20:

Naomi gaat morgen melden dat de bans direct worden teruggedraaid, omdat deze keer niet alleen forummers, maar ook een moderator - die per slot van rekening het goede voorbeeld dient te geven - volledig meeging in het off-topicgeklets. Dit om het banbeleid richting alle partijen helder en fair te houden.

All those in favour, raise your hands!...Voor de ontbrekende info, zie hier (waar de ontbrekende info ook echt ontbreekt).

All those in favour, raise your hands!...

Totaal aantal stemmen: 149

Voor (44%)
Tegen (56%)
Volgens Naomi waren ze een voorbeeld dat regels opgevolgd worden, inderdaad dus meer een statement dan een eerlijke straf. Een soort schandkar dus .
quote:Ligeia schreef op 04 januari 2010 @ 20:59:

Mwoa, in dit geval wandelde een engelachtige vrolijk mee in eerste instantie, maar waar zij is gebleven toen ze tuimelde? Geen idee, misschien in het Viva-vangnet?...Tot het moment dat er gezegd werd dat het nu over was. Het was ver genoeg gegaan. Mensen werd gevraagd te stoppen. Dat werd niet gedaan. Die mensen kregen een waarschuwing. Gingen toch door. Dan weet je toch wat je doet? Daar staat het gedrag van een Angel toch los van?
Maar goed, de wereld is inderdaad niet vergaan. Ik ben er weg van!...
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 21:00:

Volgens Naomi waren ze een voorbeeld dat regels opgevolgd worden, inderdaad dus meer een statement dan een eerlijke straf. Een soort schandkar dus .Dat vind ik zeer kwalijk. Wellicht dat de Angel in kwestie dan ook maar 2 weken geband moet worden, als statement dat er niet met twee maten gemeten wordt.
quote:Ligeia schreef op 04 januari 2010 @ 21:04:

Maar goed, de wereld is inderdaad niet vergaan. Ik ben er weg van!... Ik ook weer, maar wilde geen anonieme Nee stemmer zijn
Tegen:

Als je na een waarschuwing door gaat, dan is het eigen schuld dikke bult.

En kom op zeg, wat is nou 2 weken.
quote:dangeensuus schreef op 04 januari 2010 @ 20:49:

[...]

wie wie wie!O.a. Festen, die had toen een permaban en kon weer op het forum komen door die fout.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:lindy schreef op 04 januari 2010 @ 20:24:

En voor mij mag er ook een permaban voor permagezuig komen.hear hear
Ik mis ook écht alle spannende dingen hé

Heb even geprobeerd terug te lezen via het linkje in OP maar daar is geen doorkomen aan...

Hmmm,ik stem VOOR!

(maar weet wel 99% zeker dat Naomi nu even laat zien wie hier de baas is....)
Ik heb ook nee gestemd. Omdat ik het gedoe zo zat was, en ik de ban ook wel terecht vond. Gezien het gezuig en gedoe wat eraan voorafging, was het gewoon wachten tot het foutging. En de gebanden waren daar zelf bij, dus moeten daar ook verantwoordelijkheid voor nemen vind ik.
quote:mylenevalerie schreef op 04 januari 2010 @ 21:28:

[...]

O.a. Festen, die had toen een permaban en kon weer op het forum komen door die fout.

D. toch ook of was er toen een andere reden dat ze weer terugkwam (onder een andere nick)?

(ik hou haar naam bewust anoniem, privacy enzo)
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 21:59:

[...]

D. toch ook of was er toen een andere reden dat ze weer terugkwam (onder een andere nick)?

(ik hou haar naam bewust anoniem, privacy enzo)Bij D. gaat er geen lichtje branden bij mij. Bij die fout weet ik dat Antonio, Festen en hoe heet hij, die ook weer een permaban heeft. Ja wellicht meerdere maar die 3 vielen op omdat ze aan een stuk door waarschuwingen, bans en permabans hadden. Onder vele nicks. Daarom viel het op. Verder hou ik mij er niet mee bezig.
Bedoel je Geleerd of Edmund Burke?

Wellicht kwam D. dan om een andere reden opeens weer terug (maakt ook niet uit).
Oja, EB!
Kan iemand zeer kort samenvatten waar dit over gaat?
Tang denk aan het Bannelingenbos
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 21:59:

[...]

(ik hou haar naam bewust anoniem, privacy enzo)Andere reden idd
Ik mis mijn Eddepet
Heeft die titel niet een 's' te veel?...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2010 @ 23:02:

Tang denk aan het Bannelingenbos Het bannelingenbos, dat was ongeveer toen ik begon met forummen. Oh, die goede oude tijd.... *pinkt traantje weg.*
Juist Tang En nu zijn er weer onterecht bannen uitgedeeld, dus stem maar snel 'voor':)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gedaan! Als jij het zegt, vertrouw ik je op je woord .
Tegen.

Ze zijn toch gewaarschuwd?

Ieder andere forummer zou op dezelfde manier geband zijn. Waarom moet er nu ineens zo'n drama van gemaakt worden? Wat een onzin.
quote:lindy schreef op 04 januari 2010 @ 20:24:

[..] En voor mij mag er ook een permaban voor permagezuig komen.Helemaal mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven