3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
maar waarom paniekaanvalletje?.. ... als manlief vraagt of je gezellig mee vroeg naar bed gaat.. en je krijgt dan paniekaanvallen, dat lijkt me geen teken voor een gelukkig huwelijk....
Filet americain valt onder de categorie van dingen die nog mochten, Boog. En het stilt de honger vooral, wat ook best wel noodzakelijk was. After-chocolate-dipje.

Die dietist houdt mijn gewicht nauwlettend in de gaten. Ik mag niet te zwaar worden en ik mag niet te licht worden, dus ik sta er braaf elke zoveel maanden op de weegschaal.

En die kilo's van afgelopen zomer die zijn er wel af intussen hoor. Ik kreeg de vraag of ik weer zwanger was. Dat vond ik toch net iets te pijnlijk... ook omdat dat dus niet meer mág nu.
Dat andere werkte na gekalmeerd te zijn door vriend ook erg ontspannend, werd zeker gewaardeerd .
quote:boogje schreef op 05 januari 2010 @ 02:40:

maar waarom paniekaanvalletje?.. ... als manlief vraagt of je gezellig mee vroeg naar bed gaat.. en je krijgt dan paniekaanvallen, dat lijkt me geen teken voor een gelukkig huwelijk....

Misschien heeft Iry's vriend wel dezelfde.... bonbon op de taart... als de man van Zus. Ik weet niet hoe groot die bonbon precíes is, maar ik kan me zomaar bonbons voorstellen die wel voor een lichte paniekreactie zouden kunnen zorgen hoor.

Ofzo.
Oh, het zat anders lees ik nu...
Ben ook niet getrouwd Boog, dus ja dan krijg je paniek he, geen sex voor het huwelijk
quote:iry schreef op 05 januari 2010 @ 02:42:

Ben ook niet getrouwd Boog, dus ja dan krijg je paniek he, geen sex voor het huwelijk Ja, dat heb ik ook nog geprobeerd vol te houden. In woord dan. Maar hoewel mijn buik nog best aardig in mijn jurk wegviel, spraken mijn tieten boekdelen.
jullie laten me door de pijn heen lachen :D
Iry:.. ben je NIET getrouwd?..... foei!.. .. nou zeg.... had had ik nou niet van je verwacht, I!..
Want jij bent wel braaf getrouwd, Boog?

Druif, doe je wel voorzichtig? Ik wil er geen schuld aan hebben dat je je straks een breuk lacht ofzo.
ik heb zelf nooit zo goed begrepen hoe mensen kunnen wachten met sex tot na de bruiloft, stel het valt heel erg tegen...
qwertu dat maakt niks uit hoor, misschien dat ik dan wel een fatsoenlijke behandeling krijg :p
Dat snap ik ook niet, Druif. Dat heb ik gelukkig van mijn moeder ook anders geleerd. (Die houding veranderde toen ik daadwerkelijk seks voor het huwelijk hád hoor, maar dat is moeders eigen volgens mij. )
quote:qwertu schreef op 05 januari 2010 @ 02:46:

Want jij bent wel braaf getrouwd, Boog?

Ik ben absoluut niet getrouwd!!.. maar ik doe dus ook NIET aan seks... .. ik wacht keurig tot ik de 'ware' ben tegengekomen..
*knip*
quote:boogje schreef op 05 januari 2010 @ 02:49:

[...]

Ik ben absoluut niet getrouwd!!.. maar ik doe dus ook NIET aan seks... .. ik wacht keurig tot ik de 'ware' ben tegengekomen..

Ik geloof daar helemaal NIKS van!
zitten er eigenlijk veel calorieen in zoute pinda's?
Iry

Ik heb alleen maar te maken met mijn zelf gecreëerde angsten omtrent slapen en vind dat al moeilijk zat om mee om te gaan.

Sjee, echt een dikke voor jou, zeg.
Ik ook niet druif, lullige was wel dat ik daardoor op mijn 17e aan het trouwen was.... dat was lekker dan.
ja boogje heel veel !
quote:boogje schreef op 05 januari 2010 @ 02:52:

zitten er eigenlijk veel calorieen in zoute pinda's?Niet als je alleen maar het zout eraf likt en de rest laat liggen.
Iry.. lijkt me erg vervelend.. en kan me beste voorstellen dat je daardoor het naar bed gaan zo lang mogelijk uitstelt.. Is dat ook de reden dat je zo vaak op nachtmensen rondhangt?.. en heb je dat al vaker gehad?..
Da's ook niet fijn, Druif.

(Haal jij de privacy-gevoelige info ook weer even uit je post weg?)
:hug voor iry
hoezo boogje ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven