3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 02:40
Filet americain valt onder de categorie van dingen die nog mochten, Boog. En het stilt de honger vooral, wat ook best wel noodzakelijk was. After-chocolate-dipje.
Die dietist houdt mijn gewicht nauwlettend in de gaten. Ik mag niet te zwaar worden en ik mag niet te licht worden, dus ik sta er braaf elke zoveel maanden op de weegschaal.
En die kilo's van afgelopen zomer die zijn er wel af intussen hoor. Ik kreeg de vraag of ik weer zwanger was. Dat vond ik toch net iets te pijnlijk... ook omdat dat dus niet meer mág nu.
Die dietist houdt mijn gewicht nauwlettend in de gaten. Ik mag niet te zwaar worden en ik mag niet te licht worden, dus ik sta er braaf elke zoveel maanden op de weegschaal.
En die kilo's van afgelopen zomer die zijn er wel af intussen hoor. Ik kreeg de vraag of ik weer zwanger was. Dat vond ik toch net iets te pijnlijk... ook omdat dat dus niet meer mág nu.
dinsdag 5 januari 2010 om 02:41
quote:boogje schreef op 05 januari 2010 @ 02:40:
maar waarom paniekaanvalletje?.. ... als manlief vraagt of je gezellig mee vroeg naar bed gaat.. en je krijgt dan paniekaanvallen, dat lijkt me geen teken voor een gelukkig huwelijk....
Misschien heeft Iry's vriend wel dezelfde.... bonbon op de taart... als de man van Zus. Ik weet niet hoe groot die bonbon precíes is, maar ik kan me zomaar bonbons voorstellen die wel voor een lichte paniekreactie zouden kunnen zorgen hoor.
Ofzo.
maar waarom paniekaanvalletje?.. ... als manlief vraagt of je gezellig mee vroeg naar bed gaat.. en je krijgt dan paniekaanvallen, dat lijkt me geen teken voor een gelukkig huwelijk....
Misschien heeft Iry's vriend wel dezelfde.... bonbon op de taart... als de man van Zus. Ik weet niet hoe groot die bonbon precíes is, maar ik kan me zomaar bonbons voorstellen die wel voor een lichte paniekreactie zouden kunnen zorgen hoor.
Ofzo.
dinsdag 5 januari 2010 om 02:44