3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Nee over een wedstrijd, ik ga gastkijkert worden in woonplaats van Appel. Maar ik mag niet voor "mijn" team juichen vindt ze. Ghe, ga ik echt wel doen
Nog steeds niet gesnackt!!! Wel een VitamineC-overdosis, maar dat is niet erg volgens Iry.

En geeft zichzelf voor ze afzakt nog even een flinke schouderklop
Mocy:.. knap hoor!.. ik zit ook te watertanden hier... ben gewend te snacken 's nachts terwijl ik weet dat ik dat beter niet kan doen.... maar heb honger!..
Ik heb zojuist een dubbele boterham voor mezelf gesmeerd. Was die chocola helemaal zát.

Hapje, Boog?
Dat je 's nachts beter niet kunt snacken is trouwens een fabeltje. Je moet gewoon eten naar behoefte.

Ik weet trouwens niet hoeveel kilo je bent aangekomen in de afgelopen maanden, maar je moet wel echt je best hebben gedaan volgens mij wil jij opeens een probleem met je gewicht ontwikkeld hebben... Jij bent zo slank als wat!
ja hoor.. van jou altijd..

wat zit er op?
Zo dat was lang tanden poetsen.
Van mijn boterham, Boog...

D'r zit filet americain op. Lust je dat? Of ben je vegetariër?
Hahahaha, Iry, jij hebt ook nog gestookt en geflost, dat kán niet anders!
yep..het hele ritueel.
klopt.. zat eergisteren volgens mij naar Kassa te kijken en dat ging over dieten.. en die ene dietist schoffelde alle fabeltjes eigenlijk onderuit...

na 20:00 uur eten was helemaal geen probleem.. als het maar niet te dicht op andere maaltijden en maar niet VET was..

en ook 3 grote maaltijden of meerdere kleine maaltijden maakt ook niet al te veel uit, als je het maar bij dezelfde hoeveelheid houd.. en wederom.. niet te vet.. .. niet 'snacken'..
En met de monddouche..gespoelt met listerine...jaja, daar ben je wel even mee bezig hoor.
Zo, Iry, je hebt er werk van gemaakt!
da's inderdaad een heel ritueel.. zo lang ben ik niet bezig met tandenpoetsen hoor.. .. maar je hebt nu in ieder geval wel naar zenja geluisterd en alle tandjes gehad..

Q:.. ben dol op Filet Americain..!!..met uitjes... en zout en peper..
Is ook allemaal onzn cal is cal...wanneer en hoe vaak je ze binnen krijgt is kul.

Wel is het zo als je een snacker bent, meerdere kleinere maaltijden dat kan vermijden.
tuc en toastjes met port salut, mijn favo nacht snack :D
Boog, zo eet ik al jaren. Gewoon gezonde dingen, kleine maaltijden, verspreid over de dag, op de momenten waarop ik trek heb. En dat is óók 's nachts dus.

Ik ben pas aan gaan zetten toen ik een dieet moest gaan volgen waarbij zo ongeveer alle gezonde dingen beperkt werden tot het minimum en ik met vetten en suikers bij moest gaan eten om maar aan mijn calorieën te komen. Ben daar een beetje balans in aan het zoeken toen ik afgelopen zomer op de vakantiefoto's zag dat ik wel érg aangekomen was. En sindsdien schommelt het wat. Maar dat is dus echt vanwege een ongezond eetpatroon, omdat ik gewoon te weinig gezonds mag hebben om mijn honger mee te stillen.
Ja...en vriend wilde nog wat waar we niet over mogen praten van Appel.

(en had nog een klein paniek aanvalletje want kreeg het er een beetje benauwd van zo vroeg het bed in te stappen

Het was een drukke avond...
Oh en de boterham is met enkel filet americain (de luie optie...) en hij is vooral al... op.

Sowwy.
drukke avond?.. wat heb je allemaal gedaan dan?

druifje: .. klinkt goed.. heb ik nu ook wel zin in..
Dat vertel ik net allemaal boog .
Da's wel balen dan, Iry. Van het paniekaanvalletje dus. Dat andere kan ik zelf altijd wel waarderen juist.

Druif, toastjes met port salut, dat klinkt ook lekker!
is filet americain eigenlijk wel goed voor je Q?.. .. lijkt me nou niet de meest gezonde snack.. .. wel lekker.. dat wel..

ps.. ik zou die dietist gewoon ontslaan hoor.. als je er alleen maar dikker van wordt..
quote:boogje schreef op 05 januari 2010 @ 02:35:

druifje: .. klinkt goed.. heb ik nu ook wel zin in..Sloerie.
Iry:... drukke avond?.. tandenpoetsen?... tjemig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven