3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 09:39
Ik begin niet eens aan bijlezen....
Ik ben gister vroeg naar bed gegaan, had ik nodig
Net ruzie gemaakt met Esprit
Ik bestel ALTIJD mijn kleren bij Esprit, nouja, veel. Ik denk dat ik elke maand wel iets bestel. Ik breng honderden euro's per jaar naar Esprit. Betaal altijd optijd. In de vakantie is het dus gebeurt dat ik ben vergeten te betalen en ik vond een incasso op de deurmat. Ik gelijk betaald bij terugkomst. Krijg ik net een mail, dat ik alleen nog maar via creditcard kan betalen, die ik niet heb. Dus ik gebeld dat het 1x mis is gegaan, en uitgelegd waarom. "Ja, ik heb begrip voor u situatie maar dit kan niet meer terug gedraait worden, nooit meer."
En had zulke leuke dingen besteld
Ik ben gister vroeg naar bed gegaan, had ik nodig
Net ruzie gemaakt met Esprit
Ik bestel ALTIJD mijn kleren bij Esprit, nouja, veel. Ik denk dat ik elke maand wel iets bestel. Ik breng honderden euro's per jaar naar Esprit. Betaal altijd optijd. In de vakantie is het dus gebeurt dat ik ben vergeten te betalen en ik vond een incasso op de deurmat. Ik gelijk betaald bij terugkomst. Krijg ik net een mail, dat ik alleen nog maar via creditcard kan betalen, die ik niet heb. Dus ik gebeld dat het 1x mis is gegaan, en uitgelegd waarom. "Ja, ik heb begrip voor u situatie maar dit kan niet meer terug gedraait worden, nooit meer."
En had zulke leuke dingen besteld