Bezemtopic deel 5 alweer
dinsdag 5 januari 2010 om 11:44
Mmmmm, mosterd dus....maar dat geeft ook vlekken. Pips heeft in ieder geval wel gevoel voor humor is stress-situaties.
Maar is er eigenlijk niet zoveel reden voor stress, want met een beetje gladheid is er veel minder verkeer op de weg en kan er ook minder onverwachts voor de auto springen. En zelf kan je ook niet zo snel de hoek om scheuren waardoor een ingreep dreigt. Gewoon gaan zitten en doen wat je altijd doet, en dan krijg je dat roze plastic pasje bijna vanzelf.
Maar is er eigenlijk niet zoveel reden voor stress, want met een beetje gladheid is er veel minder verkeer op de weg en kan er ook minder onverwachts voor de auto springen. En zelf kan je ook niet zo snel de hoek om scheuren waardoor een ingreep dreigt. Gewoon gaan zitten en doen wat je altijd doet, en dan krijg je dat roze plastic pasje bijna vanzelf.
dinsdag 5 januari 2010 om 12:21
Klopt, dasty tegen vlekken
alle soorten vlekken trouwens. Vet Vuil.
Dat goedje krijgt echt alles weg.
Weet je, da's allemaal heel leuk hoor, die 1 euro aanbiedingen bij de C1000. Alleen iets minder als je daar dan komt en de helft blijkt op. Grrr...
Troela is echt niet fit dus die hou ik lekker thuis vanmiddag.
Ze ligt nu op de bank met een dekentje en wil zelfs de tv niet aan.
Dan is ze écht niet lekker hoor.
Pips! spannend!!!! *duim duim duim*
alle soorten vlekken trouwens. Vet Vuil.
Dat goedje krijgt echt alles weg.
Weet je, da's allemaal heel leuk hoor, die 1 euro aanbiedingen bij de C1000. Alleen iets minder als je daar dan komt en de helft blijkt op. Grrr...
Troela is echt niet fit dus die hou ik lekker thuis vanmiddag.
Ze ligt nu op de bank met een dekentje en wil zelfs de tv niet aan.
Dan is ze écht niet lekker hoor.
Pips! spannend!!!! *duim duim duim*
dinsdag 5 januari 2010 om 12:54
dinsdag 5 januari 2010 om 14:08
Ik haat de peuterpuberteit(of hoe ze dat ook noemen)Niet slapen,niet eten,als ie zijn zin niet krijgt gaat ie bijten,slaan,krabben en schoppen.Niks is goed en hij is de hele dag boos!
Kortom:ik heb een klein tirannetje in huis!
Straffen,lief doen,boos worden,afleiden,niks helpt dus ik heb hem in zijn bed gegooid.Het gebrul is 2 straten verder te horen maar dat kan me niks schelen.
Iemand van jullie nog tips?
Kortom:ik heb een klein tirannetje in huis!
Straffen,lief doen,boos worden,afleiden,niks helpt dus ik heb hem in zijn bed gegooid.Het gebrul is 2 straten verder te horen maar dat kan me niks schelen.
Iemand van jullie nog tips?
dinsdag 5 januari 2010 om 15:36
De aanhouder wint!Voorlopig ligt ukkie al uurtje te slapen.
Maar dat gedrag...kost me veel moeite om rustig te blijven.
En Pips??Kan ik de fles opentrekken?Hoop het zo voor je!
Troela al wat beter GL?Het heerst geloof ik he?
Zoeb,al wat wijzer wat betreft fysio?
MissM,is dit je eerste week alleen met miniM?
Rainz,bevalt baan nog steeds?
En waar is verder iedereen?Allis,Boro,Livre,1609,Lau enz.
Maar dat gedrag...kost me veel moeite om rustig te blijven.
En Pips??Kan ik de fles opentrekken?Hoop het zo voor je!
Troela al wat beter GL?Het heerst geloof ik he?
Zoeb,al wat wijzer wat betreft fysio?
MissM,is dit je eerste week alleen met miniM?
Rainz,bevalt baan nog steeds?
En waar is verder iedereen?Allis,Boro,Livre,1609,Lau enz.
dinsdag 5 januari 2010 om 15:39
Jonna als ie in zo'n driftbui zit is ie bijna sterker dan mij...ik kan hem dan niet vasthouden,dan wringt ie zich wel los.
Eerst liet hij zich dan nog wel troosten maar dat is er de laatste tijd niet meer bij.
Na een tijdje draait ie vanzelf wel weer bij maar ik vind het zo zielig dat hij zo'n rotgevoel vanbinnen heeft.Ik zie aan hem dat hij het zelf ook niet fijn vindt.
Eerst liet hij zich dan nog wel troosten maar dat is er de laatste tijd niet meer bij.
Na een tijdje draait ie vanzelf wel weer bij maar ik vind het zo zielig dat hij zo'n rotgevoel vanbinnen heeft.Ik zie aan hem dat hij het zelf ook niet fijn vindt.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:24
Pfff, het is hier druk, druk, druk. Weet niet hoe het komt, maar ik ben hele dagen aan het rennen en vliegen. Amper tijd om even 5 minuten te computeren, laat staan om uitgebreid te forummen.
Baan bevalt nog steeds uitstekend, ik heb het er ontzettend naar mijn zin.
Zoeb, ik zag jou in de gauwigheid iets zeggen over een oogarts die niets kon vinden. Jouw relaas doet mij denken aan mijn vader. Hij zag vlekken, (weliswaar aan 1 oog, weet niet hoe het bij jou is) en de oogarts kon ook niets vinden. Uiteindelijk bleek dat hij lijdt aan de ziekte Sarcoidose, ook wel vliegende ontsteking genoemd. Hij is nu blind aan één oog.
Wat ik bedoel te zeggen: als je vaker ontstekingen hebt verspreid door je hele lijf (dan eens een knie, dan eens een arm, je snapt me wel), laat je dan voor de zekerheid ook eens testen op Sarcoidose. Die wordt niet snel gediagnostiseerd omdat de ontstekingen dus niet steeds op dezelfde plek terugkomen en er dus meestal geen reden is om verder te kijken dan die ene ontsteking die je op dat moment hebt. Ik zou zeggen, liever het zekere voor het onzekere. Het is geloof ik te controleren met bloed prikken.
Oh ja, het is bijna de 30e, ik zou het haast vergeten. Zoeb, ga jij weer met de trein? Dan kunnen we misschien weer samen reizen.
Baan bevalt nog steeds uitstekend, ik heb het er ontzettend naar mijn zin.
Zoeb, ik zag jou in de gauwigheid iets zeggen over een oogarts die niets kon vinden. Jouw relaas doet mij denken aan mijn vader. Hij zag vlekken, (weliswaar aan 1 oog, weet niet hoe het bij jou is) en de oogarts kon ook niets vinden. Uiteindelijk bleek dat hij lijdt aan de ziekte Sarcoidose, ook wel vliegende ontsteking genoemd. Hij is nu blind aan één oog.
Wat ik bedoel te zeggen: als je vaker ontstekingen hebt verspreid door je hele lijf (dan eens een knie, dan eens een arm, je snapt me wel), laat je dan voor de zekerheid ook eens testen op Sarcoidose. Die wordt niet snel gediagnostiseerd omdat de ontstekingen dus niet steeds op dezelfde plek terugkomen en er dus meestal geen reden is om verder te kijken dan die ene ontsteking die je op dat moment hebt. Ik zou zeggen, liever het zekere voor het onzekere. Het is geloof ik te controleren met bloed prikken.
Oh ja, het is bijna de 30e, ik zou het haast vergeten. Zoeb, ga jij weer met de trein? Dan kunnen we misschien weer samen reizen.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:28
Oh Rainz wat eng. Maar inderdaad heeft de oogarts dat ook overwogen maar het komt noot meteen bij allebei de ogen voor en ook niet zo opeens opzetten. En ik heb nooit ontstekingen.
Ik ga er wel even voor alle zekerheid op googlen.
Ja ik ga weer met de trein natuurlijk. Gezellig.
En Pips? En en en???
Ik ga er wel even voor alle zekerheid op googlen.
Ja ik ga weer met de trein natuurlijk. Gezellig.
En Pips? En en en???