Bezemtopic deel 5 alweer
maandag 4 januari 2010 om 16:59
Ja, bijna de 30ste idd Leuk!
Zal nog een stukkie op de hyves erover gooien, over wat te doen enzo! Schonen we die ook weer eens op of laten we het zo?
Jonna, het is wel vrolijk zo, je voet Nee, geintje hoor. Doe je voorzichtig! Heb net weer even gespiekt naar je kleinzoon. Het blijft een snoepie he? Oh, en Happy is goed bezig!
Zoeb, wat zuur allemaal zeg. Hou vol met roken he?
Gold, wat een loeder is het ook he, bah bah Zo jammer!
Oh, het sneeuwt hier weer heel erg! Wel mooi!!!
Pips, hoe is het met je moeder?
Mamz, je dag vandaag weer beter met de jongens?
Coetje, goed bezig lees ik wel Is zo'n speciale doos voor kerstballen nou echt nodig?
Its, gelukt met de vaseline?
Gelf, je huis nog steeds zo lekker opgeruimd? doe mij zo'n man
MissM, wat goed van je, dat je zo streng bent geweest. Kom je ook nar de meet? En komt de kleine man dan mee?
Hier hebben we de afgelopen dagen ook veel gedaan. Himalaya's weggewerkt (nog beetje doende mee), de babykamer to be weer wat verder ontmanteld en gewoon de boel netjes gehouden. Zo lekker als het gewoon wat op orde is en je zomaar klaar bent met alles!
Gisteren de kerstboom eruit gegooid, meteen gestofzuigd en klaar.
Vandaag alweer gewerkt maar om 4 uur echt naar huis gegaan. Mijn vrienden Moe&Misselijk zijn helaas ook na de vakantie dus nog steeds dikke vrienden met me
Morgen ga ik het de kinderen vertellen, zo spannend
Zal nog een stukkie op de hyves erover gooien, over wat te doen enzo! Schonen we die ook weer eens op of laten we het zo?
Jonna, het is wel vrolijk zo, je voet Nee, geintje hoor. Doe je voorzichtig! Heb net weer even gespiekt naar je kleinzoon. Het blijft een snoepie he? Oh, en Happy is goed bezig!
Zoeb, wat zuur allemaal zeg. Hou vol met roken he?
Gold, wat een loeder is het ook he, bah bah Zo jammer!
Oh, het sneeuwt hier weer heel erg! Wel mooi!!!
Pips, hoe is het met je moeder?
Mamz, je dag vandaag weer beter met de jongens?
Coetje, goed bezig lees ik wel Is zo'n speciale doos voor kerstballen nou echt nodig?
Its, gelukt met de vaseline?
Gelf, je huis nog steeds zo lekker opgeruimd? doe mij zo'n man
MissM, wat goed van je, dat je zo streng bent geweest. Kom je ook nar de meet? En komt de kleine man dan mee?
Hier hebben we de afgelopen dagen ook veel gedaan. Himalaya's weggewerkt (nog beetje doende mee), de babykamer to be weer wat verder ontmanteld en gewoon de boel netjes gehouden. Zo lekker als het gewoon wat op orde is en je zomaar klaar bent met alles!
Gisteren de kerstboom eruit gegooid, meteen gestofzuigd en klaar.
Vandaag alweer gewerkt maar om 4 uur echt naar huis gegaan. Mijn vrienden Moe&Misselijk zijn helaas ook na de vakantie dus nog steeds dikke vrienden met me
Morgen ga ik het de kinderen vertellen, zo spannend
maandag 4 januari 2010 om 21:08
Helleu,
Ik zit weer achter de strijkplank.
Wat een puinbak is het hier zeg, ze zeggen dat je huis niet vuil wordt als ze zo'n plafond plaatsen. Nou m'n reet, het is buiten op de gang al een stofzooi.
Sportman had al een stofzuigerzak vol gezogen met stof.
Vannacht slapen we gezellig met de matrassen in de woonkamer, tussen het gereedschap.
We zijn net gewoon gevlucht, lekker gaan hardlopen in de sneeuw.
Het was zwaar, maar lekker.
En straks maar naar bed, morgen om half 8 staan de mannen er weer.
Ik ben blij dat ik moet werken.
Jonna, doe je wel een beetje voorzichtig met je voet? Ziet er wel indrukwekkend uit, dat wel. ;-P
Voor de rest ben ik weinig bij, morgen doe ik weer sociaal.
Ik zit weer achter de strijkplank.
Wat een puinbak is het hier zeg, ze zeggen dat je huis niet vuil wordt als ze zo'n plafond plaatsen. Nou m'n reet, het is buiten op de gang al een stofzooi.
Sportman had al een stofzuigerzak vol gezogen met stof.
Vannacht slapen we gezellig met de matrassen in de woonkamer, tussen het gereedschap.
We zijn net gewoon gevlucht, lekker gaan hardlopen in de sneeuw.
Het was zwaar, maar lekker.
En straks maar naar bed, morgen om half 8 staan de mannen er weer.
Ik ben blij dat ik moet werken.
Jonna, doe je wel een beetje voorzichtig met je voet? Ziet er wel indrukwekkend uit, dat wel. ;-P
Voor de rest ben ik weinig bij, morgen doe ik weer sociaal.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 4 januari 2010 om 21:23
Hoi
Ik ben vandaag naar een durpke ver weg gegaan om een slee te kopen voor de kleintjes. Ze hebben hem vanavond gelijk uitgetest..
Morgen moet ik aan de afwas, denk dat ik het hele weekend gespaard heb
Fuss, inderdaad spannend, je kinderen gaan vertellen..
Zoebie, ik hoop dat je in elk geval veel terug krijgt van de belasting van die kosten.
Jonna, auw.
Nikki, sterkte op de koude woonkamervloer.
Ik ben vandaag naar een durpke ver weg gegaan om een slee te kopen voor de kleintjes. Ze hebben hem vanavond gelijk uitgetest..
Morgen moet ik aan de afwas, denk dat ik het hele weekend gespaard heb
Fuss, inderdaad spannend, je kinderen gaan vertellen..
Zoebie, ik hoop dat je in elk geval veel terug krijgt van de belasting van die kosten.
Jonna, auw.
Nikki, sterkte op de koude woonkamervloer.
maandag 4 januari 2010 om 21:33
Pffff, Zoonlief was opeens ziek in zijn bedje. Dus die is alweer gedoucht en de wasmachine loopt. Arm menneke. Hopelijk is het morgen weer over. Doet me zo denken aan precies een jaar terug, toen hij waterpokken kreeg en zo ontzettend ziek werd. Maar dat wordt dit niet, dit is gewoon een maagje-legen. Toch?
maandag 4 januari 2010 om 23:22
Hallo schatten!
Ik beloof echt eerlijk waar met mijn hart op mijn hand dat ik heel voorzichtig zal doen. Ik heb geen zin om er nog langer mee te zitten.
Gold, de tattoo is een Japans teken en staat voor: Geluk(kig), samen en blijheid. Happy heeft dezelfde tattoo, niet op zijn enkel trouwens
Zoeb, ik denk dat de blauwheid niet van de val komt, wel het bloeden. (morgen ga ik er even mee naar de huisarts, dwz. dat Happy ook gaat)
Lukt het met niet roken?
Nikki, ik ben een beetje jaloers op je, ook op Hips trouwens. Ik wil zo vreselijk graag weer hardlopen, ik wil zo graag de Dam tot Damloop volbrengen dit jaar!
Zullen we het doen?
Fussie, ja mooi mannetje he? Een apetrotse oma ben ik en als ik vandaag Happy bezig zie met Ixsje dan denk ik: ik kan mij met de beste wil van de wereld geen betere opa bedenken dan hij!
Spannende dag dus voor je! Hoe denk je dat de kinderen reageren?
Hoop dat zoonlief de nacht lekker doorslaapt!
En ik heb ook zin in dé meet!
Ik beloof echt eerlijk waar met mijn hart op mijn hand dat ik heel voorzichtig zal doen. Ik heb geen zin om er nog langer mee te zitten.
Gold, de tattoo is een Japans teken en staat voor: Geluk(kig), samen en blijheid. Happy heeft dezelfde tattoo, niet op zijn enkel trouwens
Zoeb, ik denk dat de blauwheid niet van de val komt, wel het bloeden. (morgen ga ik er even mee naar de huisarts, dwz. dat Happy ook gaat)
Lukt het met niet roken?
Nikki, ik ben een beetje jaloers op je, ook op Hips trouwens. Ik wil zo vreselijk graag weer hardlopen, ik wil zo graag de Dam tot Damloop volbrengen dit jaar!
Zullen we het doen?
Fussie, ja mooi mannetje he? Een apetrotse oma ben ik en als ik vandaag Happy bezig zie met Ixsje dan denk ik: ik kan mij met de beste wil van de wereld geen betere opa bedenken dan hij!
Spannende dag dus voor je! Hoe denk je dat de kinderen reageren?
Hoop dat zoonlief de nacht lekker doorslaapt!
En ik heb ook zin in dé meet!
dinsdag 5 januari 2010 om 07:48
dinsdag 5 januari 2010 om 08:01
Fussie maar hopen dat ie snel opknapt.
Hoe voel jij je?
Glibber de gladder buiten brrrrrr.
Was zit in de machine en straks een was opvouwen.
Stofzuigen
En wwat ik verder nog tegenkom
De kinderkamers zijn zo goed als behangvrij maar momenteel heeft de stukadoor geen tijd
Ook heb ik 4 volle vuiliszakken met speelgoed weggegooit, allemaal kapot of Mcdonalds spul of smekspeelgoed.
Nu een hele mooie opgeruimde kamer maar zonder behang op de muur, heeft ook wel wat.
Succes vandaag allemaal!
Hoe voel jij je?
Glibber de gladder buiten brrrrrr.
Was zit in de machine en straks een was opvouwen.
Stofzuigen
En wwat ik verder nog tegenkom
De kinderkamers zijn zo goed als behangvrij maar momenteel heeft de stukadoor geen tijd
Ook heb ik 4 volle vuiliszakken met speelgoed weggegooit, allemaal kapot of Mcdonalds spul of smekspeelgoed.
Nu een hele mooie opgeruimde kamer maar zonder behang op de muur, heeft ook wel wat.
Succes vandaag allemaal!
dinsdag 5 januari 2010 om 08:35
Mogguh maisjes...
He Fuss, hier klaagde Troela ook dat ze niet lekker was, misselijk en ze had diarree zei ze. Maar ze wilde toch naar school, dus is net vertrokken. Als het niet gaat haal ik haar gewoon weer op.
Spannend vandaag voor jou en leuk voor je kinderkes op school! 'De juf krijgt een baby!' Die gaan uit hun dak voorspel ik zo...
Wat mooi Jonna zo'n tattoo en dat Happy er dan ook een heeft...
Ben nu wel benieuwd waar...
Zo ZenZ, jij bent goed bezig! 4 vuilniszakken, dat ruimt lekker op.
Nikki, het scheen vannacht niet zo koud te worden omdat er veel bewolking was...zei Helga.
Wanneer kunnen jullie weer in jullie eigen slaapkamer en bedje?
Oja, is het nu al zeker dat jij ook naar de bezem-meet komt?
En omdat dit een lijstjestopic zou moeten zijn:
Stofzuigen
NIET snoepen
Wassen drogen vouwen blablabla...
Boodschappen. (daar zie ik echt giga tegenop door die kou)
Repetitie. Dus tekst leren.
Nu eerst (meer) koffie.
Fijne dag !
He Fuss, hier klaagde Troela ook dat ze niet lekker was, misselijk en ze had diarree zei ze. Maar ze wilde toch naar school, dus is net vertrokken. Als het niet gaat haal ik haar gewoon weer op.
Spannend vandaag voor jou en leuk voor je kinderkes op school! 'De juf krijgt een baby!' Die gaan uit hun dak voorspel ik zo...
Wat mooi Jonna zo'n tattoo en dat Happy er dan ook een heeft...
Ben nu wel benieuwd waar...
Zo ZenZ, jij bent goed bezig! 4 vuilniszakken, dat ruimt lekker op.
Nikki, het scheen vannacht niet zo koud te worden omdat er veel bewolking was...zei Helga.
Wanneer kunnen jullie weer in jullie eigen slaapkamer en bedje?
Oja, is het nu al zeker dat jij ook naar de bezem-meet komt?
En omdat dit een lijstjestopic zou moeten zijn:
Stofzuigen
NIET snoepen
Wassen drogen vouwen blablabla...
Boodschappen. (daar zie ik echt giga tegenop door die kou)
Repetitie. Dus tekst leren.
Nu eerst (meer) koffie.
Fijne dag !
dinsdag 5 januari 2010 om 08:59
Moguh!
Fuss spannend! Leuk hoor om dat aan die kleintjes te vetellen
Nik, had je niet zo'n kampeergevoel?
Ik vind 16 km wel heel veel hoor Jonna, ik wil niks forceren. Eerst maar eens die 5 km echt helemaal hardlopen, dan stapje voor stapje verder
Vanmiddag examen, benieuwd of het doorgaat......
Fuss spannend! Leuk hoor om dat aan die kleintjes te vetellen
Nik, had je niet zo'n kampeergevoel?
Ik vind 16 km wel heel veel hoor Jonna, ik wil niks forceren. Eerst maar eens die 5 km echt helemaal hardlopen, dan stapje voor stapje verder
Vanmiddag examen, benieuwd of het doorgaat......
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
dinsdag 5 januari 2010 om 09:01
Fus wat leuk dat je het de kinderen gaat vertellen. Hoe hebben ze gereageerd?
Wat zijn jullie allemaal goed bezig. Wij hebben zondag al alles van kerst eruit gehaald. Alleen de krans hangt nog buiten. Die moet eerst naar de garage want hij zit vol sneeuw. Wel lekker opgeruimd nu. Moet alleen nog ramen wassen, maar 't is te koud en dat vind ik een hele goede smoes.
Ik heb zin in de 30e.
Ik heb een lijstje.
Gemeente nog een keer bellen dat de rolstoel eindelijk eens wordt opgehaald.
Fysio bellen wat er mogelijk is
Keuken opruimen
Koelkast schoonmaken
Keukenkastjes schoonmaken
Gang en trap stofvrij maken
Boven stoffen en stofzuigen
Auto naar de garage brengen. Verwarming doet het niet en dat is knap lastig met dit weer. En het is geen zekering jammer genoeg.
We hebben met het weghalen van de kerstspullen gezien dat de kamer echt behangen en geverfd moet worden.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig. Wij hebben zondag al alles van kerst eruit gehaald. Alleen de krans hangt nog buiten. Die moet eerst naar de garage want hij zit vol sneeuw. Wel lekker opgeruimd nu. Moet alleen nog ramen wassen, maar 't is te koud en dat vind ik een hele goede smoes.
Ik heb zin in de 30e.
Ik heb een lijstje.
Gemeente nog een keer bellen dat de rolstoel eindelijk eens wordt opgehaald.
Fysio bellen wat er mogelijk is
Keuken opruimen
Koelkast schoonmaken
Keukenkastjes schoonmaken
Gang en trap stofvrij maken
Boven stoffen en stofzuigen
Auto naar de garage brengen. Verwarming doet het niet en dat is knap lastig met dit weer. En het is geen zekering jammer genoeg.
We hebben met het weghalen van de kerstspullen gezien dat de kamer echt behangen en geverfd moet worden.
dinsdag 5 januari 2010 om 09:10
Moggûh!
Voor jou ook spannend Hips, wanneer hoor je of het doorgaat?
Wij hebben ook geen idee of het gaat lukken hoor, maar ik ga er wel heel erg mijn best voor doen! Ook al omdat we de Dam Loop vorig jaar hadden zullen lopen, maar door die blessures kon dat niet. Wel mijn nichtje toen weggebracht en aangemoedigd en dat deed een beetje pijn......
Op het lijstje vandaag:
* op mijn kont blijven zitten
* Happy commanderen
Geniet!
Voor jou ook spannend Hips, wanneer hoor je of het doorgaat?
Wij hebben ook geen idee of het gaat lukken hoor, maar ik ga er wel heel erg mijn best voor doen! Ook al omdat we de Dam Loop vorig jaar hadden zullen lopen, maar door die blessures kon dat niet. Wel mijn nichtje toen weggebracht en aangemoedigd en dat deed een beetje pijn......
Op het lijstje vandaag:
* op mijn kont blijven zitten
* Happy commanderen
Geniet!
dinsdag 5 januari 2010 om 09:32
Goedemorgen
ik hoop voor je dat het doorgaat pips, het lijkt hier in ieder geval niet meer zo glad
Hoe hebben de kinderen gereageerd fus, of moet je het nog vertellen
Hier is de vaseline nog niet uit de trui van itsman. Ik moet vandaag maar even kijken voor ontvettingsspul of iets. Fijn hoor nieuwe tattoo's.
Ik weet in ieder geval dat als ik ga ik wat oude kleren klaarleg voor de dagen erna
Mijn bezemlijstje:
werken
boodschappen (in de herhaling)
Was wegvouwen (in de herhaling)
Keuken opruimen
Slaapkamer opruimen
ik hoop voor je dat het doorgaat pips, het lijkt hier in ieder geval niet meer zo glad
Hoe hebben de kinderen gereageerd fus, of moet je het nog vertellen
Hier is de vaseline nog niet uit de trui van itsman. Ik moet vandaag maar even kijken voor ontvettingsspul of iets. Fijn hoor nieuwe tattoo's.
Ik weet in ieder geval dat als ik ga ik wat oude kleren klaarleg voor de dagen erna
Mijn bezemlijstje:
werken
boodschappen (in de herhaling)
Was wegvouwen (in de herhaling)
Keuken opruimen
Slaapkamer opruimen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 5 januari 2010 om 09:35
Mogu lieverds!
Pips,mocht het doorgaan,heel veel succes!!
Jonna,mooie tattoo!Succes met het pootje,stil zitten is lastig
Zoeb,vriend had vorig jaar ook premieachterstand en na een belletje met de fysio wilde hij de facturen wel een maand opschuiven zodat ie wel gelijk behandeld kon worden.Ik zou het gewoon vragen als ik jou was.
Fuss en Gold,sterkte met zieke kinderen!
Zus,hier ook nog geen behang op mijn kamer(is al een jaar
Lijstje vandaag:
ukkie naar creche
wc poetsen
vaatwasser in en uitruimen
wassen,vouwen,strijken (wasmachine draait)
gezonde maaltijd maken
gestofzuigd en keuken gedweild
Fijne dag!!
Pips,mocht het doorgaan,heel veel succes!!
Jonna,mooie tattoo!Succes met het pootje,stil zitten is lastig
Zoeb,vriend had vorig jaar ook premieachterstand en na een belletje met de fysio wilde hij de facturen wel een maand opschuiven zodat ie wel gelijk behandeld kon worden.Ik zou het gewoon vragen als ik jou was.
Fuss en Gold,sterkte met zieke kinderen!
Zus,hier ook nog geen behang op mijn kamer(is al een jaar
Lijstje vandaag:
ukkie naar creche
wc poetsen
vaatwasser in en uitruimen
wassen,vouwen,strijken (wasmachine draait)
gezonde maaltijd maken
gestofzuigd en keuken gedweild
Fijne dag!!
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 10:51
Reden: strepen en extra's :)
Reden: strepen en extra's :)
% gewijzigd
dinsdag 5 januari 2010 om 10:09
Haaiiii,
Hier is het gewone leven ook weer begonnen, hetzelfde gevoel als Pips.. fijn en vervelend tegelijk!
Huis is gelukkkig nog steeds netjes, heb nog wel een paar andere extra projectjes maar dat komt nog wel. Voorlopig helpt het al dat er niet zoveel rommel ligt, dan leg je er ook minder snel iets bij
Pip, ik ga voor je duimen vanmiddag!! Allereerst natuurlijk dat het doorgaat en ten tweede zodat je gewoon slaagt!
Jonna, voet ziet er niet lekker uit zeg.. hoe is het met de pijn??
Zoeb, wat een gedoe met al die dokters die je van het kastje naar de muur sturen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er knettergek van wordt.. Ik hoop echt dat die neuroloog nu gewoon doorgaat totdat duidelijk is wat er nu aan de hand is.
Is het bij jullie trouwens buiten ook zo'n ijsbaan?? Het is hier echt extreem glad.. kan me niet herinneren dat het de laatste jaren zo erg is geweest. Vind het maar niks..
Hier is het gewone leven ook weer begonnen, hetzelfde gevoel als Pips.. fijn en vervelend tegelijk!
Huis is gelukkkig nog steeds netjes, heb nog wel een paar andere extra projectjes maar dat komt nog wel. Voorlopig helpt het al dat er niet zoveel rommel ligt, dan leg je er ook minder snel iets bij
Pip, ik ga voor je duimen vanmiddag!! Allereerst natuurlijk dat het doorgaat en ten tweede zodat je gewoon slaagt!
Jonna, voet ziet er niet lekker uit zeg.. hoe is het met de pijn??
Zoeb, wat een gedoe met al die dokters die je van het kastje naar de muur sturen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er knettergek van wordt.. Ik hoop echt dat die neuroloog nu gewoon doorgaat totdat duidelijk is wat er nu aan de hand is.
Is het bij jullie trouwens buiten ook zo'n ijsbaan?? Het is hier echt extreem glad.. kan me niet herinneren dat het de laatste jaren zo erg is geweest. Vind het maar niks..