Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Hey meiden en heer (als Grouse net als ik vooral meeleest),

Ik ben wel jaloers op jullie hoor. Jullie hebben het allemaal erg goed 'together'. Ik hoop dat ik me snel ook zo voel.

Even mijn samenvatting: het is dus sinds 3 weken uit. Na ruim een jaar. Hij is depressief, heeft ontzettend veel meegemaakt (dus ook wel logisch dat hij depri is), heeft nauwelijks vertrouwen in relaties en het leven. Oftewel: een hele zware relatie. Daarnaast was hij wel degene met wie ook ik de meeste raakvlakken had. Met wie ik dezelfde flauwe grappen kon lachen, dezelfde leuke dingen mee kon doen en tegen wie ik aan durfde te huilen als ik het moeilijk had.

Maar goed, dat is dus nu voorbij en dat is ook beter zo. Ik heb het er alleen erg zwaar mee. Ik geloofde echt dat wij samen de wereld aankonden. Lastig om dat los te laten.....

@Lin: Goed dat je zo bezig bent hoor. En ik begrijp heel goed dat het lang niet zo leuk is als met je ex. Maar je bent wel op de goede weg. En binnenkort ga je er wel veel van genieten. Het is net als pannenkoeken bakken: de eerste mislukt altijd, maar die daarna zijn errug lekker

@Vlinder: Goed bezig! LEuk dat je zo kan genieten van het contact met anderen. Blijven doen he!

@omdathetkan: ook jij lijkt al heel erg op de goede weg. Mooi om te zien.

@misssilver: Jouw jaar is in ieder geval al goed begonnen! Zowel een date als een ex die zo te horen praktisch op zijn knieeen ligt om je terug te krijgen. Geniet ervan .

@Grouse: mocht je nog meelezen, hoop dat je het een beetje hoog houdt. Sterkte!

Love Actually is op tv, ook goed voor hoop geven. 'Love actually is all around' ......;-)
Zo dames, het weekend zit er weer en daar ben ik erg blij om! Bah, wat een rotweekend heb ik gehad.. Niet zozeer omdat ik ex mis, maar boos over de manier waarop ik behandeld ben.

Lin, leuk dat je toch een leuke date hebt gehad! Je bent er weer lekker even uit geweest en hebt het gezellig gehad. En je hebt op tijd aangegeven dat je het gehad had, goed zo!

Missilver: Nu komt inderdaad het besef bij hem... En dat doet vast heel heel heel veel pijn! Gelukkig zie je heel goed in waarom het over is... ben benieuwd hoe je avondje was!

Eva: het is pas 3 weken uit.. Geef jezelf even de tijd. Je gaat je ook met de tijd beter voelen, en dan zie je het allemaal weer veel helderder. (is dat wel een woord?)

Denk maar niet dat ik er na 3 weken zo bij zat als nu

Ik heb dit weekend vrolijk afgesloten met een lange douche, maskertjes en nageltjes lakken

Morgen ga ik er weer vol tegen aan! Elke avond heb ik wel wat te doen. Dus dat wordt een druk weekje. Het weekend ook alvast maar een beetje inplannen om niet weer in zo'n gat te vallen! En jady, wat ben ik blij met jou hier. Je bent zo lekker positief! Ik word lekker opgepept door je posts!
yeah Lev! thanx...;-)

Ik heb ook mn nagels gedaan en french manicure op mn tenen. Prachtig al zeg ik het zelf!

Je bent zo goed op weg, nog een paar weken & dan zijn ook die weekenden weer top! Ik voorspel een leuke date binnen 2 maanden! :-)

Tussenstandje: midden oktober uit- midden/eind december KLAAR met de ex- begin 2010 aan het daten...Best vlot toch? Beterrrrr!!

Dus ik loop 2 weken voor op jou he Lev :-)

Inderdaad Eva, 3 weken is nog niks, geef jezelf de tijd! Lekker ff 2 maanden treuren, daarna voel je je beter dan ooit! Beloofd!

Silver! En en en?

fijne eerste werkweek van ONS jaar gewenst allemaal, maak er een mooie van, dan worden de andere 51 weken gewoon nog beter, gewoon omdat het kan...:-)
Hey,

Ik merk echt dat ik veel heb aan deze topic!

Lieve Levin, vind dat je zo postief bent! Je hebt een rotweekend gehad, maar toch ga jij er morgen weer tegenaan. Heel knap van je!

Omdathetkan: Je bent goed bezig!

En silver, hoop dat je date leuk was!

Moet eerlijk zeggen dat ik nogal goed ben in dingen ergens achter zoeken. Zoals ik al had verteld, had ik mijn ex een rekening gestuurd. Vervolgens kreeg ik een mail, met de vraag of ik het emailadres had van dat bedrijf, hij had een vraag over die rekening.

Ik ging kijken op die rekening, en er staat gewoon een website op. Dan begint het te knagen. Waarom zoekt hij contact. Uit gemakszucht of omdat hij contact met mij wil hebben? Want ik heb zoiets van als ik klaar ben met mijn ex, dan zoek ik zulke dingen lekker zelf uit. Ga ik de hulp van ex niet voor inschakelen.. Ja, ik ga piekeren waarom hij contact zoekt. Juist, omdat ik had gemaild dat ik geen contact wil.

Krijg steeds het gevoel dat hij met een ''smoes'' contact zoekt. Dat hij mij niet kan loslaten. (Een college zei tegen mij, dat als hij echt van mij houdt, mij niet los zal laten) en dan ga ik dat denken...

Juist omdat ik mailden geen contact te willen, vind ik het zo moeilijk.

Ladies, we doen het allemaal zo goed!!
heej bloem, waarom zou je de hele tijd iets gaan zitten afvragen waar je nu toch geen antwoord op krijgt? Wat zijn reden ook was om te mailen: kom je toch niet achter. Dus let it go! Het is nog steeds uit, dat is de situatie. Als hij een verborgen agenda heeft dan is dat zijn probleem. Als hij je terugwil dan zal ie je wel op een andere manier gaan contacten, maar je weet het niet! Dus nogmaals: niet meer aan denken, alleen denken aan de dingen die je wel zeker weet.

Voor je het weet schiet je weer helemaal terug in de hoop dat hij jou terugwil, de enige vraag die boeiend is: "wat wil ik?".

Al zijn woorden en daden tot in de treure gaan afwegen maakt je alleen maar gek! Je bent hartstikke goed bezig!

pfff mijn date maakt me helemaal gek...vreselijke sexissues gehad met ex, dus was onzeker, geen libido meer, voelde me geen vrouw...maar HIJ...pushes all my buttons...:-)
Hall Allemaal,

HAPPY NEWYEAR!

Fijn om jullie posts weer te lezen. Ik wilde dat ik ook wat verder kwam maar voel me nog steeds niet fijn

Waarom kan ik niet los laten en accepteren?? Waarom hou ik zo vast aan die mannen? Ik begin me af te vragen wie ik nu echt wil... En dan de grote vraag; Kan het dan nog?

Met ex man heb ik steeds vaker goede gesprekken. Erg emotioneel,maar heel verhelderend. Hij houdt de deur op een kier (waar ben ik mee bezig? Hij heeft notabene nog een vriendin!!)

Hij wil niets liever dan zijn gezin weer terug,maar hij is erg voorzichtig zegt hij. Ik geloof echt dat zijn nieuwe liefde niet 'de ware' is. Ik ken die man zo goed en ik kan heel goed tussen de regels door luisteren... Verder gebeuren er dingen tussen ons die zij niet zou accepteren als ze het zou weten.

Ex-vriend idem dito. Zit nog steeds bij vrouw,maar bla blabla hij houdt niet van haar,gaat het niet worden,maaaaaaaar hij zit er nog steeds. En dus begrijp ik helemaal niets van mezelf. Waarom laat ik dit allemaal toe. Waarom zitten beide mannen zoveel in mijn hoofd? Waarom bestaat mijn hele gemoedstoestand uit hoe 'hij' reageert en of hij wel reageert,en hoe hij reageert en wat ze schrijven of zeggen... Pfffttt. Hoezo met jezelf in de knoei zitten.

Mijn oud & nieuw was heftig. Ex vriend zat met gezin bij familie en ex man zat met kinderen bij zijn ouders. EN ik? Ik had een leuk feest,maar het 20 minuten zitten

Gisteren ex vriend gelaten voor wat hij was en lekker naar mijn kindjes geweest bij exman. Veel gepraat,even geknuffeld en lekker lang gewandeld. En...hij liet het allemaal toe...

Gelukkig ben ik niet haatdragend en wraakzuchtig want ik WEET dat ik beide relaties van die mannen met hun vrouw/vriendin in 1 sms naar de knoppen kan helpen.... Gelukkig ben ik zo niet,maar het is zoooooo frustrerend dat zei beide gebakken zitten en ik nog steeds aan het leren ben ik hoe ik single verder moet

Zal vanavond verder lezen en reageren op jullie posts
@ AmvdV: Wat zit jij toch in een moeilijke situatie! Maar vind het echt goed hoe je ermee omgaat! Je raapt je zelf elke keer weer bij elkaar om toch wat te gaan doen.

Maar denk door zoveel contact te hebben met je exman dat het wel moeilijk blijft om hem los te laten. Helemaal als hij aangeeft dat de deur op een kier staat en er nog wordt geknuffeld. Denk dat voor jou even wat afstand van beide mannen beter is. Hoe moeilijk het ook is, uit eindelijk geeft het je meer kracht als je ook op je eigen benen kan staan.

Je moet nu echt aan jezelf gaan denken en bedenken hoe jij het nu wilt en wat je daarvoor moet doen! Kom je kunt het! Je bent al harstikke goed bezig!!

Ik heb net mijn ex een mail gestuurt. Wil het nu echt afsluiten en daarvoor zou ik het prettig vinden om de laatste spullen te ruilen. En daarnaast wil ik die foto's hebben. Ben benieuwd of hij reageert..

Het was trouwens een simpel mailtje, heb hem wel gelukkig nieuwjaar gewenst en gevraagd hoe het ging. Verder alleen over de spullen. Als hij nog vrienden wil blijven moet hij er nu maar is wat voor doen, ik heb die pogingen al gedaan!

En verder blijf ik me goed voelen. Voel me zo sterk nu ik alles weer op de rit heb! Ik kan gewoon wel op mijn eigen benen staan en HOE!
*sorry!*
Only dead fish go with the flow
ja dream, dacht dat ik een meelezer had...maar boeiend ook! Ik hoef geen verantwoording af te leggen...dus ik kleed me weer ff om als Jady...
Oh zo'n 'meelezer' die dat ook aan je laat weten in je privé-leven begrijp ik?? kzag t aan je schrijfstijl

Zal ik mn post verwijderen?? Is geen punt, hoor!
jaaaaaa daar is ze weer...:-)

AmvdV...pfff het wordt jou ook niet makkelijk gemaakt he. Loslaten gaat niet zo als je nog contact hebt he?

Twijfel je over exman? Denk je dat daar nog toekomst in zit?

En: zo "gebakken" zitten ze natuurlijk niet he! Want als jij zegt alles te kunnen slopen met 1 sms dan weten ze zelf ook wel dat alles op losse schroeven staat. Jij hebt tenminste zekerheid nu, je weet waar je aan toe bent: zij lopen nog steeds aan te kloten.

Logisch dat je wat genegenheid zoekt bij exman hoor, jullie hebben toch een diepe band! Hij heeft daat blijkbaar ook behoefte aan...Hoop alleen niet dat je er dalijk in verzuipt, dat je hem terug wil en dat hij dan niet komt! Waak daarvoor he, geniet van alles wat je happy maakt, maar pas op met dromen over de toekomst....

Al die gedachten & gevoelens zijn logisch, je bent nog niet los, maar dat komt vanzelf. In de tussentijd hoofd boven water houden en flink tegen jezelf blijven praten: wat zij denken en voelen: BOEIEND! Dat weet je toch niet nu, want dat weten ze zelf niet eens. Wat wil JIJ!?

sterkte!
hee dream, ja ik kreeg een vage opmerking...niks concreets maar zo sneeky is ie wel...

Laat maar lekker staan hoor.

Hoe ist met dream?
niks
anoniem_93880 wijzigde dit bericht op 04-01-2010 20:31
Reden: gek aant worden...lama
% gewijzigd
Mijn ex heb ik gister nog een sms gestuurd dat hij eerst zelf happy moet zijn voordat hij iemand anders happy kan maken. Dat hij ook veel heeft meegemaakt afgelopen jaar en dat hij naar mijn idee daar voor is gaan vluchten en dat hij daar door onbereikbaar werd voor mij en daardoor steeds verder uit elkaar zijn geraakt. Ook gezegd dat hij mij als zijn vriendin ook kwijt IS. Dat HIJ die keuze heeft gemaakt en dat ik dat nu aan het accepteren ben, dat ik me ook niet verder aan hem ga opdringen. Heb wel gezegd dat hij mij als zijn maatje niet kwijt is en dat ik wel voor hem klaar sta. Hierop heb ik 0,0 reactie gehad. Zal wel weer iets met zijn trots te maken hebben dat hij hier niet op reageert. Ik hou nog wel van mijn ex maar ik wéét dat er voor ons samen geen toekomst in zit.. niet meer!! Het zou zoveel makkelijk zijn om gewoon te zeggen ik ga er alles voor doen om weer bij hem terug te komen, maar nee deze keer wint mijn verstand van mijn hart en realiseer ik me wel dat ik hem moet loslaten. We zijn zo verschillend, zijn uit elkaar gegroeid, hebben andere passies, interesses en levensverwachtingen.. dat gaat gewoon niet meer samen. Maar ik moet hier wel sterk voor in mijn schoenen blijven staan. :S Ik heb sterk het vermoeden dat hij zich heel rot/depressief voelt en dat doet mij pijn.

Gisteravond heb ik een fantastische avond gehad met m’n date! Ik had totaal niet verwacht dat er een vent zou zijn die al zo snel weer iets in mij los zou maken. Om heel eerlijk te zijn zitten er echt kriebels. Het is lastig om de kriebels te plaatsen. Ene kant zag ik de relatie met mijn ex bergafwaarts gaan en kan ik het misschien makkelijker accepteren dat het niet meer goed komt en sta ik daarom wel open voor nieuwe mannen? Ik hoop namelijk niet het een bevlieging is omdat ik ‘een relatie’ mis?? Ik sta er gewoon verbaasd van hoe snel ik alweer kriebels krijg van een ander. De date was gewoon super! Wij waren er al om 7uur en de mannen kwamen om 8uur. Uiteindelijk zaten we kwart voor 1 in de auto terug naar huis!! We moesten alle vier vandaag gewoon op tijd werken maar vonden het gewoon te gezellig. Maar mijn god wat was ik nerveus!! Ik had echt klamme handjes, droge mond, trillende benen ofwel heel erg zenuwachtig! Maar wat een wereldvent! Hij staat zo vol energie in het leven, is serieus met zijn toekomst bezig, weet wat hij wil en is gewoon een echte vent. Bepaalde eigenschappen en passies die mijn ex echt tekort kwam heeft hij wel. Maar verder blijf ik er wel nuchter onder.. ik heb niets te verliezen dus ik zie wel wat hier uit voort komt of niet. Ik heb al wel weer sms’jes van hem gehad, en hoor van die vriendin/vriend van mij dat hij ook erg zenuwachtig was en dat hij steeds informeert of ik al iets heb losgelaten wat ik van hem vindt etc. terwijl ik juist vraag wat hij over mij heeft gezegd. Lijken wel pubers haha. Maar ik geniet er gewoon lekker van!

@Lin67: Daten hoeft niet meteen tot een nieuwe liefdesrelatie te leiden. Geniet gewoon lekker van de aandacht, van de fun.. Je kunt wel treuren om je gebroken relatie of gaan zitten wachten op de ware. Niet doen! Erop uit gaan, daten en lol hebben ga je je veel beter van voelen en dan komt de rest vanzelf.

@Eva27: Een ding wat ik van mijn gebroken relatie heb geleerd is dat je hem soms niet kunt helpen. Als iemand zo diep in de put zit dan is diegene ook totaal onbereikbaar. Aangezien je veel raakvlakken met had is het ook heel moeilijk om dat vertrouwde kwijt te zijn en los te laten. Je geeft zelf aan dat het zo beter is, hou dat goed in je achterhoofd. Waarom vindt je zelf dat het zo beter is?

Dit houdt mij althans sterk in mijn schoenen. Als het beter is, waarom er dan teveel of telang om blijven treuren? Je moet jezelf de tijd gunnen en je gevoelens toe laten maar probeer niet te lang te blijven hangen in die fase. Probeer het voor jezelf op een rijtje te krijgen, te begrijpen en in te zien waarom het gegaan is zoals het is gegaan. Zodra je hier vrede/rust in kan vinden kan jij verder!! Good Luck!

@Levin5 en Omhetkan: Goed bezig hoor! Heerlijk is dat om nu te kunnen doen waar jij je goed bij voelt. Lekker tutten knap je inderdaad van op. Van de bank afkomen en dingen ondernemen krijg je ook echt positieve energie van!

@Bloempje14: Niet te veel piekeren. Het kan zijn dat hij jou heeft gemaild met een smoes maar voor hetzelfde gaat het hem echt puur en alleen om die rekening. Hier over nadenken en eigen conclusies trekken heeft geen zin! Mocht hij contact blijven zoeken dan kan je gaan nadenken waarom hij dat doet maar voor alsnog zou ik er maar niet teveel aandacht aan schenken.
WOEHOEEE!!!

silver is verliehiefd! :-)

goed joh, tuurlijk denk je nog aan ex, die is niet zomaar ineens weg uit je systeem! Maar dat besef, dat jullie gewoon niet (meer) matchen...dat is gewoon de laatste stap.

Leuk joh, zo'n date! Goed voor je self esteem! En je bent sterk genoeg om niet halsoverkop in een reboundrelatie te springen, geniet lekker! Niks te verliezen...maar zoveel te winnen!

Mijn suffe ex mailde weer...dat ie over me droomt en steeds aan me denkt...BUMMER! NIET wederzijds.

Morgen komt date...bij mij filmpje kijken...:-)

Waar is Levin?! Hoe was je dag?
Hey ladies,

Wil het zograag van me afzetten, en het gaat veel beter dan eerst maar dat blijft mijn zwakke punt, overal iets achter zoeken.

Silver, leuk dat jij zo'n leuke date hebt gehad. En je bent al zo ver dat je weet dat jij en je ex geen toekomst samen hadden.

Omdathetkan: je hebt gelijk, ik moet gewoon denken: hij is zo dom, dat hij zelf die website niet heeft gezien en mij daarom mailt. Als ik zo denk, dan kom ik veel verder dan dat ik denk, waarom mailt hij mij..

En idd, ik denk maar zo als hij mij terugwilt dan zal hij wel met mijn contact zoeken. Dus ik moet het loslaten, nog meer loslaten dan dat ik al deed.

Goed om te horen dat je zo van je date hebt kunnen genieten ;) Is het gewoon een date, of heb het idee dat het meer kan worden?
precies bloem, het is echt een keuze die je moet maken: anders denken! je kan die kutgedachtes gewoon wegdrukken, ff oefenen, maar werkt prima. Jij creeert zelf die gedachtes, dus jij kan ze ook weer slopen. Komt helemaal goed met jou!

weet nie wat het is met die date...woeste aantrekkingskracht wel, maar weet niet of dat ook op relatieniveau zo zal zijn...nu ist meer een beetje fysiek ofzo...hij heeft wat, maar weet niet echt wat...

Ach boeiend, ik geniet van nu, als het niks is dan heb ik nu mooi alle wijsheid in pacht om daar gewoon mee te dealen. Ik doe niet meer aan liefdesverdriet! :-)
Hallo!

Hoe is je week Levin? Kan je jezelf een beetje bezig houden? Afleiding werkt wel het beste, hè. Bij mij in ieder geval wel.

Jady: ok, twee maanden dus, dan kan ik ook weer heerlijk genieten lekkere mannen met woeste aantrekkingskracht Ik ga nog skiën dit voorjaar, dus wie weet een lekkere skileraar (moet er nu nog even niet aan denken, maar tijd hè, tijd).

Bloem: mijn ex en ik hebben ook nog wel contact en dat maakt het wel (extra) zwaar. Hij geeft ook aan me niet kwijt te willen, me niet los te willen laten etc. Maar jij hebt duidelijk aangegeven geen contact te willen, dus dat heeft hij te respecteren. Geef hem anders aan dat je tot een bepaalde datum ofzo geen contact wil en dat jullie eventueel daarna nog wel weer vrienden kunnen worden ofzo. Maar dit helpt jou niet en aangezien je op dit moment aan niemand verantwoording schulding bent, behalve jezelf, lijkt me logisch om geheel voor jezelf te kiezen.

AmvdV: wát een situatie zit jij in. Je zou er een boek over kunnen schrijven, of niet? Ik ben met de rest eens dat misschien even totaal geen contact goed is om je gedachten op een rijtje te kunnen zetten en te bepalen wat jij belangrijk vindt. En van daaruit weer verder.

Vlinder: heb je al wat gehoord van ex?

Silver: Je klinkt wel behoorlijk verliefd, leuk man! Geniet ervan!

Hier gaat het aardig. Ik heb gisteren mijn eerste dag zonder tranen gehad, jippie! Ben ook lekker druk bezig met van alles en nog wat. Mis ex natuurlijk wel, ontzettend, maar hoop snel wat losser te komen. Begin nu ook wel een beetje boos op hem te worden. Schijnt ook zo'n fase te zijn, hè.....
ohnee...krijg net een megalange mail van ex, met alles wat ik ooit zo graag wil de horen...ontzettend gevoelig en open, een heftige liefdesverklaring...echt heel erg heftig...

fuck! Wat moet ik nou doen??
quote:Jady83 schreef op 04 januari 2010 @ 20:43:

BUMMER! NIET wederzijds.

Was dat grootspraak?

Ik zou genieten van het gebaar. Dit is wat je wilde en je mag best even hierin baden. En daarna zou ik lekker je tijd nemen om te bedenken wat je hiermee wil. Misschien even een reactie terugsturen dat je het hebt ontvagnen, dat het je zeker wat doet en dat je de tijd (misschien wel wat weken??) gaat nemen om te overdenken en te reageren. Hij kan wel even wachten toch......
Ha Jady!

WTF??!! Ik denk dat ik het eerst op me in zou laten werken en nog niet zou reageren.... Je bent net bezig om dingen voor jezelf op een rijtje te krijgen toch?
pfff....BUMMER! hahahah...soms voelt dat zo he...maar als ik eerlijk ben: ik wil niet meer, niet meer op die manier. Ik wil gewoon ook eens als een prinses behandeld worden...date doet dat! Dat gevoel heb ik even nodig...me weer vrouw voelen, sexy en gewild...of is dat stom? Hij wilde me nooit, raakte me met geen vinger aan, heeft me echt bruut afgestoten terwijl ik zo mn best deed...Ik trek dat echt niet meer...

Beste vrienden waren we...met een diepe band wel, maar dat was het dan ook.

Hoe denken jullie daarover? Hoe belangrijk is sex in een relatie? Bij ons ging dat na 1 jaar al bergafwaards, met als gevolg 3 jaar lang afwijzing, frustratie...onzekerheid, wanhoop & achterdocht ook. Heb echt staan janken in mn mooiste lingerie omdat hij niet wilde en ik hem niet moest pushen...Heeft me zoveel pijn gedaan, maanden lang geen sex...8 x per jaar...Gewoon geen intimiteit meer.

Dat is toch echt een prima reden om een relatie te beeindigen of vinden jullie dat kortzichtig?
Ik vind seks een van de belangrijkste dingen in een relatie. Al die andere dingen kan ik met anderen ook: seks doe ik maar met één. Het geeft zoveel meer intimiteit. Alleen al naakt naast elkaar geeft een sterkere band dan gekleed op de bank.

Ik vind het nog knap dat je zo lang hebt volgehouden! En inderdaad, afwijzing, teleurstelling, wanhoop etc. Dat wil je niet. Is ook nergens voor nodig!

In kort: het is echt een fantastische reden om een relatie te beëindigen. En misschien ook wel om te beginnen.......met een ander......
thanx eva, dat wilde ik even horen....:-) Het is inderdaad niet alleen sex, dacht op een gegeven moment echt dat ie vreemdging, was zo onzeker! En al een andere man je dan wel heel graag wil...dan voelt dat echt heel relaxed...

Okay, vanavond date dus ik ga maar even naar de zonnebank...

Thanx girls!
Hey Jady,

Ik vind sex alleen niet het belangrijkste, maar wel belangrijk genoeg om er een issue van te maken als het 8 x per jaar gebeurd en met veel moeite. Ik zou er ook erg onzeker van worden, terwijl de oorzaak natuurlijk niet bij jou ligt. waarschijnlijk heeft hij een veel lager libido en dat is erg lastig... Ik kan me goed voorstellen dat je het heerlijk vindt dat een andere man je nu wel het gevoel geeft dat je sexy bent. Mijn vriend heeft ook soms een iets lager libido dan ik, dat is meestal als hij een vervelende dienst heeft gehad in een week. Daar kan ik zelfs al moeite mee hebben! Maar 8 x per jaar zou ik ook een issue van maken. Absoluut.

Je moet voor jezelf bepalen wat jij belangrijk vindt in een relatie. Sex MAG je graag willen in een relatie, dat lijkt me heel natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven