Juli 2010!

07-11-2009 11:46 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb gezocht maar zie het nog niet 'het juli topic' ik heb gisteren getest en blijk zwanger. Heb al een kleintje van bijna 2! Het kwam toch nog vrij snel, ik was 2 maanden geleden gestopt met de pil en ben dus nog maar 1keer ongesteld geworden.

Wie is er nog meer uitgerekend in juli 2010???

Groetjes!
Super Mango!

Mijn aanvullingen zijn: ik ben 34, uitgerekend 2 juli, 2e kindje, vandaag naar vk.

Misschien ook leuk op de een of andere manier erin te zetten hoe oud de eerdere kinderen zijn? De mijne is 1.
ships..... nu zit dus ergens een fout ff zoeken
oef gevonden
Naam:leeftijd:Uitgerekendhoeveelste kindbijzonderhedenSmurf01342 juli2e5 jan. vkKena?3 juli1e Allis315 juli1e Ienimama?9 juli 2e Ingeding?14 juli 2eFussie..14 juli 2eSharra?18 juli 2eWoont in SignaporeAnnickaatje? 22 juli3eBij gynHetzer?26 juli3eBij gynMango822728 juli2e13 jan. vkPezuls?? 3eZusje??2eAnnabel???
Zo eerst maar....

Smurf: heb je gegevens verwerkt. Leuk idee, alleen nog een kolom erbij is best wat werk. Heb er nu even genoeg van!
@ Im, van harte gefeliciteerd! Wat leuk en super gezellig! Heel bijzonder!

@ Mango, gaaf een tabel, eigenlijk moeten we een nieuw topic openen dat de tabel overal bovenaan komt te staan! Dat zou wel heel stoer zijn!

Annvulling: ben 24 jaar, 12 juli uitgerekend en 4 febr. VK
Klik voor het nieuwe topic met tabel
He, wat jammer, een schema . Ik vond het wel verfrissend, een maandtopic dat aan het einde van het eerste trimester nog steeds schema-loos was.

(Ben zelf ook in juli uitgerekend en gluur af en toe mee.)
Haha Miffi, Je mag nog wel gezellig meeschrijven als je durft!
Wacht zet ik je direct in de tabel!
Wat leuk om dit topic te zien, want ook ik ben uitgerekend in juli! 6 juli om precies te zijn.

Het is onze eerste, en vooral mijn vriend zit helemaal al op de roze wolk.

Het geslacht weten we nog niet, maar we denken dat het een jongetje zal worden. (gevoel?).
Je kunt alles positief bekijken.
hallo ladydea, we zijn door gaan schrijven op een ander topic, zodat daar een tabel kon worden aangemaakt. Je bent daar van harte welkom. Voor de link: zie 1 van de berichtjes hierboven van Mango.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven