Glad buiten en dus onderuit gegaan.

05-01-2010 17:24 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is het buiten spekglad. Vandaag heb ik me toch een aantal maal naar buiten gewaagd waar ik telkens mensen onderuit zag gaan. Overal waar ik keek vloog men alle kanten op. Pechvogel als ik ben besloot ik de rest van de dag veilig binnen te blijven. Vallen zou mij ditmaal niet overkomen! Ik was voorbereid: constant vigilance.

En dus zat ik zojuist vrolijk forummend achter de computer. Niets kon mij gebeuren, ik was veilig binnen. Midden in een post over dun of dik broodbeleg en de psychologische gedachtengang die de keuze voor al dan niet dik broodbeleg met zich meebrengt, hoorde ik opeens een hele harde knal. Nog voordat ik op zijn Elninjoo's kon schelden op vuurwerkafstekende kinderen gleed ik met een gil van mijn stoel en eindigde ik keihard op mijn billen onder mijn bureau. Bleek een van de wielen afgebroken te zijn op de stoel! Grrrrrrrr.

Ik zeg: het is een samenzwering. Van wie weet ik nog niet maar dit kán geen toeval meer zijn!

De wijze les van vandaag is dus: het is nergens veilig. Wie is er ook al op dubieuze wijze slachtoffer geworden van de spekgladde situatie buiten en de samenzwering die hiermee gepaard gaat?
Zwieber, dat wordt morgen spierpijn vrees ik voor je.

Hier ook onderuit gegaan omdat ik perse wilde hardlopen.
Ja hoor, ook ik ben onderuit gegaan met de fiets.

Flinke smak gemaakt en nu een opgezwollen blauwe knie, pijnlijke elleboog en een afschrikwekkende blauwe plek op m'n been.

Ga morgen heul voorzichtig doen!

(maar mooi hoor, die sneeuw!!)
quote:xDoortjex schreef op 05 januari 2010 @ 17:42:

Kan Mr Zwieber het niet even verzorgen?Nee, die is nog met Zwiepje buiten en is zelf heel zielig want hij heeft net van de tandarts gehoord dat hij een gaatje heeft.
Ik zie ook mensen fietsen hier, dat ik denk: hoe DURF je! Het lijkt me doodeng. Ik rij er dan ook heel langzaam langs, want je zal maar meemaken dat er net eentje van zijn fiets glijdt zo onder de wielen van mijn bolide. Brrrrr.

Vanmiddag nog op het totaal be-ijsde fietspad: een vader met een kind achterop. Wow. Doodeng.
quote:Zwieber schreef op 05 januari 2010 @ 17:46:

[...]

Nee, die is nog met Zwiepje buiten en is zelf heel zielig want hij heeft net van de tandarts gehoord dat hij een gaatje heeft.Jee zeg, jullie krijgen het wel voor de kiezen.
quote:Nijntje schreef op 05 januari 2010 @ 17:48:

Ik zie ook mensen fietsen hier, dat ik denk: hoe DURF je! Het lijkt me doodeng. Ik rij er dan ook heel langzaam langs, want je zal maar meemaken dat er net eentje van zijn fiets glijdt zo onder de wielen van mijn bolide. Brrrrr.

Vanmiddag nog op het totaal be-ijsde fietspad: een vader met een kind achterop. Wow. Doodeng.Die vader weet dat hij daar veiliger is dan op zijn bureaustoel! Maar ik zou het niet durven hoor.
quote:Nijntje schreef op 05 januari 2010 @ 17:48:

[...]

Jee zeg, jullie krijgen het wel voor de kiezen. Die kiezen waren eerder Mr. Zwieber's probleem
Ik ben twee weken geleden keihard van mijn fietsje afgevallen, deed best wel pijn aan mijn knie een paar dagen lang. En nu ben ik plots een watje geworden. Elke keer als ik een wittig fietspad zie begint mijn knie spontaan te kloppen. Gevolg is dat ik nu op slakkengang fiets en word ingehaald door bejaarden, beetje tragisch wel.

Ook durfde ik van de week niet van een glad trappetje af te lopen. Ik liep daar samen met mijn kindjes en ik heb ze gevraagd of we dan maar van de trap af zouden gaan glijden. Dat leek op dat moment wel een goed idee. Eenmaal thuisgekomen bleek het idee toch minder. Konden gelijk 3 broeken en jassen de was in, balen.

Ik geloof niet dat ik dit jaar ga schaatsen, ik vrees het ergste...
Ik ben gewoon buiten op mijn snavel gegaan, maar vorige week al. Ik was dus eigenlijk al uitgeklaagd, maar ik wil met liefde nog even het leed oprakelen?
quote:iris1969 schreef op 05 januari 2010 @ 17:41:

Haha Solomio en Leo zijn alvast met de nieuwe forumverdeling begonnen, leuk! Nu nog een roddelrubriek Ben me nergens van bewust????
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik heb vandaag ook gefietst! *Kijkt trots om zich heen hopende op bewonderende blikken en een bescheiden applausje* Maar goed ook, anders zou ik zo te lezen uitgegleden zijn in de douche, van de trap af gedonderd zijn oid?
@Zwieber en Solomio: misschien zijn die kapotte bureaustoelen nog wel toe aan een 2e leven?! Je kunt ze wellicht gebruiken als sneeuw-rollator!
Ik heb moonboots gekocht, dus ik ben vandaag buiten goed op de been gebleven! Ze staan superlomp (maat 37 maar voelt als 45) en ik stamp er enorm mee maar hé, ik ben niet gevallen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Ann Liv schreef op 05 januari 2010 @ 17:51:

Ik heb vandaag ook gefietst! *Kijkt trots om zich heen hopende op bewonderende blikken en een bescheiden applausje* Maar goed ook, anders zou ik zo te lezen uitgegleden zijn in de douche, van de trap af gedonderd zijn oid?HUL-DE!
quote:Serafina schreef op 05 januari 2010 @ 17:51:

@Zwieber en Solomio: misschien zijn die kapotte bureaustoelen nog wel toe aan een 2e leven?! Je kunt ze wellicht gebruiken als sneeuw-rollator!Hier was het wieltje niet afgebroken, maar losgedraaid (ikea hè, dan heb je dat). Maar ik kon het er dus gewoon weer aandraaien, dus stoel is nog steeds bezig aan z'n eerste leven.

David Dunning
quote:Olijfje_ schreef op 05 januari 2010 @ 17:52:

Ik heb moonboots gekocht, dus ik ben vandaag buiten goed op de been gebleven! Ze staan superlomp (maat 37 maar voelt als 45) en ik stamp er enorm mee maar hé, ik ben niet gevallen!Iets mis met maat 45?

David Dunning
quote:Solomio schreef op 05 januari 2010 @ 17:53:

[...]

Iets mis met maat 45?Niets, je kunt er zelfs net zo hard mee op je bakkes gaan als met maat 37
Ben op een ijzige piste in Frankrijk enkele keren onderuit gegaan; telt dat ook?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
quote:Donna schreef op 05 januari 2010 @ 17:43:

Zwieber, dat wordt morgen spierpijn vrees ik voor je.

Hier ook onderuit gegaan omdat ik perse wilde hardlopen mijn vuilniszak wilde weggooien.Auwww Zwieb!
quote:Solomio schreef op 05 januari 2010 @ 17:53:

[...]

Hier was het wieltje niet afgebroken, maar losgedraaid (ikea hè, dan heb je dat). Maar ik kon het er dus gewoon weer aandraaien, dus stoel is nog steeds bezig aan z'n eerste leven.Mijne is echt dood. De afgebroken onderdelen kunnen echter wel als moordwapen ingezet worden.
ik dacht slim te zijn en met de auto boodschappen te gaan doen. Bij een kruising sloeg de motor af en ik kreeg 'm niet meer aan de praat. Tijdje gestaan, paar keer geprobeerd maar helemaal niks.

Was net het telefoonnummer van de wegenwacht aan het opzoeken toen een aardige meneer voorbij kwam die het wel even wilde proberen. En ja hoor, stomme auto startte natuurlijk meteen
Ik denk dat je met maat 37 (eigenlijk heb ik 36 maar daar was geen moonboot meer in te krijgen) sneller valt omdat je minder 'stavlak' hebt Dus met deze dagen is een grote maat denk ik best wel handig!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Solomio schreef op 05 januari 2010 @ 17:50:

[...]

Ben me nergens van bewust????Tuurlijk wel, je begon over je Ikea stoelen. Kluspijler, weet je nog?
quote:AlettaJacobs schreef op 05 januari 2010 @ 17:36:

Mijn smurf en ik hebben de ijselijke tocht naar de supermarkt zowaar overleefd. Zó multifunctioneel, die kinderwagens! Je kunt er je kind in vervoeren en ze werken uitermate stabiliserend. Eigenlijk zijn ze kinderkar en rollator ineen (maar dat durft niemand hardop te zeggen )Ik werd vandaag ingehaald door een moeder met kinderrollatorkar. Als je vandaag iedereen die je inhaalde zelfvoldaan toeknikte, was jij het.
quote:Zwieber schreef op 05 januari 2010 @ 17:55:

[...]

Mijne is echt dood. De afgebroken onderdelen kunnen echter wel als moordwapen ingezet worden.Bewijs dat we echt twee verschillende personen zijn.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven