Mode & Beauty alle pijlers

Legging!

05-01-2010 18:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik heb graag een legging aan. Nu is mijn probleem dat ik vrij klein ben, en de normale leggings dus wat te groot zijn. Ik wil het graag net boven mn enkels hebben. Een korte legging gaat dus ook niet, want dan is tie net te kort.

Weet iemand of je een legging gewoon korter kan maken, net zoals een broek?

Ik hoor het graag
Hoe klein ben je dan? Ik ben 164 en heb daar echt geen problemen mee. Heb leggings van de Sting, C&A en van de Vero Moda. Enige legging die wat lang is (bij mij dan) is van de H&M, die komt bij mij tot mijn enkel.
Ik ben 1,60. Nu gaat het wel omdat je laarzen aan hebt. Maar straks in het voorjaar wil ik gewoon schoenen aan en dan is het geen gezicht.
Ik las verkeerd "ik wil het graag tot net onder mn oksels"

@amerika, ook als je tienermaten koopt?
Die sluiten weer niet mooi aan. Het is lastig erg lastig.

Maar daarom vroeg ik me dus af of je ze gewoon korter kan maken??
quote:amerika schreef op 05 januari 2010 @ 18:59:

Die sluiten weer niet mooi aan. Het is lastig erg lastig.

Maar daarom vroeg ik me dus af of je ze gewoon korter kan maken??Natuurlijk. Hup, schaar erin! Waarom zou je ze niet korter kunnen maken?
Een legging is gemaakt van katoen, dus knippen en omzoomen.

Maar ik ben 1.55 m en heb nooit problemen met legging, maar ook een dikke kont dus dan zal het daar wel op blijven hangen. Hihi.
Let wel op je stiksel. Moet meerekken. Dus niet gewoon op je gewone naaimachine een naadje stikken. Het beste is op een covermachine en anders een stretchsteek gebruiken. Of korter laten maken door een coupeuse.

Maar ik denk dat je gewoon passende leggings moet kunnen kopen hoor. Ik ben 167 en heb hele korte benen en bij mij zijn leggings gewoon op lengte.
Volgens mij lijk je in een legging wel nóg kleiner, omdat 'ie je lijf 'breekt'. Ik vind het in ieder geval niet mooi. Kan je beter een mooie panty of kousen aandoen.
zucht.
Ik ben ook 1.60m en vind ze juist vaak vrij kort. Blijkbaar heb ik giraffenbenen dan ofzo
quote:emaille schreef op 05 januari 2010 @ 20:48:

zucht.Weetje Emaille, opeens begrijp ik je. Ik zie opeens de lijn: blijkbaar moet er bij een dik, klein of mager persoon altijd iemand even melden dat iets niet staat, terwijl gewoon antwoord geven ook mogelijk is. Guilty as charged, maar heel vervelend!
Haha, zo bedoelde ik het inderdaad
quote:Bengal schreef op 05 januari 2010 @ 19:18:

Let wel op je stiksel. Moet meerekken. Dus niet gewoon op je gewone naaimachine een naadje stikken. Het beste is op een covermachine en anders een stretchsteek gebruiken. Of korter laten maken door een coupeuse.

Alhoewel op de meeste machines wel een halve locksteek zit, daar lukt het wel mee.

Ik koop trouwens ook best vaak een mooie dikke panty (heb je in meer kleurtjes) waar ik gewoon de tenen afknip. Laddert niet, krult een beetje om dus staat goed en zit lekker .
Ik ben 1.67 en heb bij Miss etam en sissy boy leggings gekocht, vooral die van sissy boy valt vrij kort! Nu in sale denk ik.
quote:Weetje Emaille, opeens begrijp ik je. Ik zie opeens de lijn: blijkbaar moet er bij een dik, klein of mager persoon altijd iemand even melden dat iets niet staat, terwijl gewoon antwoord geven ook mogelijk is. Guilty as charged, maar heel vervelend!

Mja, als je grote tieten hebt en een laag truitje aan hebt, dan is het sletterig. Met een coltrui is het zonde. Met weinig tiet 'heb je toch niets om te laten zien'. Als je te lang bent, mag je geen hakken aan. Te dun met een strak truitje = opscheppen. Dikke mensen mogen sowieso alleen aan de tenten.

En als je je dan braaf aan de mode houdt en op je figuur let, dan ben je een orgineel kuddedier.

En geloof het niet, als je dan maar naakt gaat rondlopen voor de goede vrede, zijn er nog mensen die commentaar hebben.
Liever elitair dan een pauper!
Ik heb de mijne in de droger gegooid. Scheelt een paar cm.

Probeer het desnoods eerst met 1 legging.
Ik heb geen motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven