Saai!
dinsdag 5 januari 2010 om 19:18
quote:steph schreef op 05 januari 2010 @ 19:10:
Hele saaie dag ja Dushi. Één nagel is er vanaf omdat er lucht onder zat en die moet nu groeien, volgende keer op alle nagels nieuwe tips erop. Lekker saai wit. Kunnen ze nog altijd gelakt worden.
Nu een saaie tv-avond met vriend.
Snjookie, krijg je dan een vib? (nomineer mij, nomineer mij).Ik mocht kiezen uit een schakelarmband, een schoudertas en een vib...........
Hele saaie dag ja Dushi. Één nagel is er vanaf omdat er lucht onder zat en die moet nu groeien, volgende keer op alle nagels nieuwe tips erop. Lekker saai wit. Kunnen ze nog altijd gelakt worden.
Nu een saaie tv-avond met vriend.
Snjookie, krijg je dan een vib? (nomineer mij, nomineer mij).Ik mocht kiezen uit een schakelarmband, een schoudertas en een vib...........
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 5 januari 2010 om 19:26
dinsdag 5 januari 2010 om 20:11
dinsdag 5 januari 2010 om 22:05
dinsdag 5 januari 2010 om 22:08
Eigenlijk vind ik dat ik wat gewicht moet verliezen (ben in de afgelopen 2 jaar ongeveer 10 kilo aangekomen maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zowel antidepressiva heb geslikt als dat ik aan de pil ben gegaan).... kwamen er gisteren 2 collega's van een andere afdeling tijdens hun lunchpauze op de loopband/fiets energie verbranden en vroegen mij hoe ik toch zo slank bleef
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 5 januari 2010 om 22:12