** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ook extreem vroeg slapen.....ben bijna de halve avond bezig geweest om te lezen.

Qua kind en verblijfsvergunning, dat lijkt me ook verschrikkelijk als het ooit zal mislopen. Daar wil eigenlijk helemaal niet aan denken (wel gedaan en ook al over gesproken) maar hij is hier koud 'n maand dus we gaan ervan uit dat het nog wel even duurt.

Nemo of Isiss, 1 van jullie vroeg het. Ja, was wel de bedoeling dat hij op zichzelf ging maar praktijk blijkt toch moeilijker....geen baan, geen vast inkomen dus waar betaal je dan je huur van?? Mocht het over 'n maand nog niet lekker lopen met dochter dan gaat het toch echt wel gebeuren. Moet zeggen dat hij al vrij veel buitenshuis is door deze situatie. En advies van Es allang ten uitvoer gebracht. Ik heb nu gewoon meer tijd voor de kinderen maar ja....als je al boos wordt als je naar bed moet of je sokken moet opruimen, dan wijt ik grotendeels van het gedrag toch echt aan het ge-pre-puber. Komt allemaal goed, ooit.

'n boek? 'n film? Maar Annet Blok? Nooit van gehoord, maar ik ben ook niet echt van deze wereld momenteel geloof ik.(volgens mijn vriendin bèn ik gewoon Cruella DeVille, zou die leuk matchen met al die andere mooie dames?)

Schrik me de t..... zoonlief heeft 'n ouderwetse wekker gezet en die gaat net af.

Ik ga weer, aan de andere kant van forum land wordt live 'n kinneke geboren dus daar even mijn neus laten zien.
Ik ben een beetje verdrietig. En eigenlijk om een stomme reden. Komende vrijdag had ik met een vriendin afgesproken. Al heel lang geleden, vooral omdat zij telkens niet kon. Maar nu hoorde ik net mijn telefoon niet en nu staat zij op mijn vm dat zij de afspraak liever wil verzetten omdat het haar allemaal te druk wordt. Ze is zwanger, dus ik moet er begrip voor hebben denk ik, maar het is alleen zo dat zij de afgelopen paar jaar zooo vaak afspraken wilde verzetten of zelfs helemaal is vergeten. Ik heb daarop ook al heel bewust geen contact met haar gezocht. En dan kwam zij toch op de een of andere manier weer contact zoeken. Dus het komt niet alleen van een kant, dat denk ik iig. Maar het moet wel altijd op haar manier. Want er is bij haar altijd wel wat en dat is op de een of andere manier altijd belangrijker dan mijn dingen. En nu dus weer.

Eind november deze afspraak gemaakt. "Lekker in het nieuwe jaar, want dan is mijn agenda nog helemaal leeg" zei ze. Dat is nu dus blijkbaar niet meer zo en kan die afspraak met mij wel verzet worden.

Er komt gewoon zo vaak van haar kant iets tussen en wel altijd met een legitieme reden min of meer, maar wel vaak met dingen dat ik denk als je nou écht wilt..... Maar ik kan iemand natuurlijk niet dwingen tot af te spreken en wil het ook helemaal niet. Het doet alleen zeer te zien dat ik toch blijkbaar meer aan haar hang dan zij aan mij.

En dat wist ik eigenlijk al. Wij hebben daarover al eens gigantische ruzie gemaakt, toen zij een afspraak vergeten was en ik uitte erg teleurgesteld te zijn, (Misschien heb ik hier alwel een keer iets verteld). Het kwam er toen op neer dat zij zei dat ze het logisch vond dat haar vriend, familie veel aandacht kregen en dat vrienden er vooral voor de gezelligheid zijn en niet moeilijk moeten doen.

Dat was op zich redelijk uitgepraat tussen ons, maar daarna had ik dus bewust besloten afstand te nemen en mij dan ook meer op ander mensen te richten. En toen kwam dat contact dus toch weer terug. En heeft ook zij uitgesproken dat ik belangrijk ben voor haar. Alleen zie ik nu weer dat dat toch wel op een heel andere manier is dan voor mij. Ik zag ons avondje niet perse als een verplichting die ik nog in een volle week moet proppen, maar juist ontspanning.

Het stelt ook niets voor eigenlijk want zij stelt zelf voor om dan over twee weken af te spreken (maar dan kan ik niet). Alleen ik denk dan, ja ja. Zal wel. Dan ben je weer twee weken meer zwanger en is het vast nog steeds druk. Eerst zien dan geloven.
Ik heb even niet zo veel zin om op filmideen en zo te reageren. Een andere keer probeer ik weer gezellig te reageren, oké? Ik ga maar slapen, dat helpt altijd tegen negatieve buien.
Es, dat is echt niet leuk. 1 keertje kan gebeuren maar telkens verzetten en als het dan duidelijk is dat jij wel verzet kan worden ten opzichte van anderen, tsja, kan me voorstellen dat je je dan niet happy voelt. Misschien ook tijd om de balans op te maken? Marg deed het erg rapido maar misschien moet je eens nadenken of het wel zinvol is om te blijven afspreken?

Ik ga ook maar naar bed. Alleen, tsssk.
Fieje, jij bent nog nooit op bek gegaan omdat je niet remt, da's de beste remedie met ijzel (zeker als je in de auto zit )

Oh ja, ging naar bed.....
Dank je. Ik ben maar mailtjes en smsjes naar andere vrienden gaan sturen die ik al een tijd niet meer heb gesproken. Dat levert vast straks een paar leuke afspraken op. Even wat positieve vibes creeren.

Contact bewust verbreken wil ik niet. Ik vind vriendschappen heel kostbaar. Zeker die die al lang duren en met mensen die mij al jaren kennen. Je kent elkaar toch op een andere manier. En ik vind het hoe ouder en gsettelder iedereen wordt steeds moeilijker nieuwe vrienden te maken.
Naar dat het zo gaat Es. Ik heb er ook een hekel aan.

Trouwens, als mensen in november pas in het nieuwe jaar kunnen-willen afspreken omdat hun 'agenda vol is' heb ik het eigenlijk al gehad. Kom op zeg, als je wil is er toch wel eerder ergens een plekje? Tegelijk heb ik er zelf een hekel aan om op lange termijn wat af te spreken omdat je altijd zal zien dat het tegen die tijd niet uitkomt, of er wat anders tussendoor komt.

Contact 'officieel' verbreken zou ik ook niet doen.

Soms heb je even een periode dat het niet zo lekker loopt met oude vrienden of er wat irritaties zijn en dan gaat de zaak in de ijskast maar later (soms een paar jaar!) later vind je elkaar vaak opeens weer helemaal terug. Je oudste vriendschappen blijven toch de mooiste. Je kent elkaar idd op allerlei manieren en weet álles van elkaar.

Ik zou of even helemaal niks doen -en idd positieve vibes zoeken bij andere mensen - en wachten tot ik weer zin heb om haar te bellen, of tot zij weer zin heeft om mij te bellen. Of ik zou op hele korte termijn (deze week) gewoon even langswippen. Tussen de agendas door zeg maar, even een uurtje. Gewoon even bellen van ik kom nú langs. Of woont ze ver weg ?
.
ahum, als ik me er als nieuwkomer wel mee mag bemoeien ?
.
Ik ga voor de lekkere uitziende God uit de UK!

En dat boek gaat hem worden, een bestseller. Als ik stop met mijn opleiding dan wordt dat mijn nieuwe doel! Mag jij mijn verhaallijn doen Jooles Maar weet waar je aan begint. Dat gaat van een Turk waar ik een huis mee kocht die uiteindelijk trouwde met een Turkse (heel kort door de bocht, want dit is een vent uit duizende, dat huis is nog steeds niet verkocht namelijk en we hebben nog steeds contact) naar een vlucht naar Turkije waar ik een Marokkaan tegen het lijf liep, die een pathologische leugenaar bleek te zijn, om vervolgens naar het buitenland te vluchten daar een nacht met een Libanees heb beleefd die perse wou dat ik aan zn zakie zou zitten wat ik niet deed en toen deed ie het zelf maar, naar een Italiaan die zo lekker was, maar na 2 minuten al klaar was en dat was mn eerste sex relatie. Om nu het internetdating ontdekt te hebben. Jezus, wat een leven

Als we trouwens op dit tempo doorgaan dan hoef ik helemaal niet meer te studeren, dít is toch niet bij te houden!

Isiss wat fijn dat het goed ging vandaag en dat je hier nu alvast een goed gevoel over hebt. Hoe gaat het nu verder? Is dit meerdere dagen?

Impala: ik moet gewoon lachen om jouw manier van schrijven! Leuk dat je uit de meeleesstand bent

Als ik dubbel kon quoten dan quotte ik Fille en Jooles en de pedo dokter en dan ging ik ook even lachen

Marg, wat goed om te lezen dat je baan leuk was de eerste dag! Das alvast een goed teken!

Volgens mij heb ik ook eens een stuk gelezen van Robo (toen mn moeder ziek werd en ik daar ging kijken). haar vriend zag het ook totaal niet zitten toch? Helemaal heftig...

Es, das altijd moeilijk. Vind het advies van impala (natuurlijk bemoei vooral, gezellig ) wel goed. Alhoewel ik dan zelf ook vaak denk, dan ben ík weer degene die bij jou langs gaat.. Ik heb ook zo´n vriendin...

Over mn examen: dank voor alle reacties. Ik vond het echt even het einde van de wereld vandaag. Ten eerste heb ik nog nooit een her gehad, ten tweede had ik echt heel goed geleerd en ten derde sloeg het examen zo nergens op! 10 vragen (waar vaak 1 woord het antwoord was dus ja dat wist je of je wist het niet) van f*cking 11 hoofdstukken! En dan nog 3 andere vakken en daar hadden we in totaal 13 vragen over. Ik vond het gewoon stom! Ik wist zo ontzettend veel en dan gaan ze zitten mierenneuken over details. Pfff. Die her-ren zijn ook pas in het 2e examenblok. Dan heb je dus nieuwe examens én herexamens. En dan nog eens in augustus, wat dan zou betekenen dat ik dan ook geen vakantie heb. Wat ik dan al niet heb want dan moet ik 50 uur in de week werken in het hotel alhoewel ik dat dan als vakantie zie.

Zat dus al ver vooruit te denken en daar werd ik nogal moedeloos van. Maar ik geloof dat het fille was met haar wijze spreekwoorden - over zwaluwen ofzo die ik niet ga herhalen voor ik het verknal - er is idd nog geen man overboord...

Nu nog even studeren, dan slapen en dan morgen heel de dag blokken voor het volgende examen op donderdag, wat lang niet zo moeilijk kan zijn als die vandaag...

Hoop ik.
Oh Impala: neem eens een plaatje. Of een avator ofzo. Dat zeg ik ook altijd verkeerd, dus let maar niet op hoe ik het noem.

Ik ga nog even op paiq kijken
Hmm Es, dat is niet zo leuk. Volgens mij heb je het er al vaker over gehad. Ik snap dat je oude contacten belangrijk vindt omdat je elkaar al zo lang kent. Maar ja, aan de andere kant, wat niet meer is, dat is niet meer. Ik hecht zelf wel aan vriendschappen, en die kunnen ook zeker hun dipjes hebben qua kwantiteit en kwaliteit van afspraken, maar soms is het gewoon over. Dan werkt het niet meer. En soms komt dat later weer goed. En je leert ook weer andere mensen kennen, die, op dat moment in je leven, misschien beter bij je passen. Overigens weet ik niet of zwanger zijn een excuus is. Ja je kan vaker moe zijn en je kan een keer afzeggen, maar het lijkt me sterk dat ze nu al weet dat ze vrijdag kapot is. Je mag eisen aan mensen stellen hè. Je bent geen opvulling van haar agenda, je bent een vriendin, dan moet ze je ook zo behandelen.

Cadi, precies. Misschien moet ik van de fietscursussen gaan geven die ze in het buurthuis in de buurt geven. Ik mezelf al staan voor een hele serie behoofddoekte vrouwen en een nepijsbaantje. "Verdomme Fatima, ik zei toch niet remmen!"
quote:impala schreef op 05 januari 2010 @ 23:24:

Ik zou of even helemaal niks doen -en idd positieve vibes zoeken bij andere mensen - en wachten tot ik weer zin heb om haar te bellen, of tot zij weer zin heeft om mij te bellen. Of ik zou op hele korte termijn (deze week) gewoon even langswippen. Tussen de agendas door zeg maar, even een uurtje.

Dat zou ik ook doen en zo zou ik het sowieso doen met vriendinnen waarbij er altijd wat tussenkomt. Ik ga daar in elk geval zelf niet meer hemel en aarde voor bewegen en spreek op de korte termijn af. Dus: deze week. Als ze niet kan, dan bel ik de volgende keer wel weer als ik zin en tijd heb. Ik moet zeggen dat dat bij mij eigenlijk prima werkt.

En een knuffel. Ik vind 'oude' vriendschappen soms wel moeilijk te onderhouden, omdat ik sommige vriendinnen niet kwijt wil, maar er ook geen vriendinnen mee zou zijn geworden als we elkaar nú tegen gekomen zouden zijn. Dan zet ik het gewoon op een laag pitje als ik het even gehad heb en doe ik bovenstaande. Ik ga er geen ruzie over maken want ik weet al dat we er niet hetzelfde over denken en er dus ook niet uit zullen komen.

Tsssssk.. iemand heeft míj gewoon uit zijn lijst verwijderd op paiq. Zonder wat te zeggen. Dat doe ik normaal.

Wat is dit nou.

~ is heel erg op haar tenen getrapt en heeft nu een deuk in haar ego ~
quote:fille schreef op 05 januari 2010 @ 23:55:

Cadi, precies. Misschien moet ik van de fietscursussen gaan geven die ze in het buurthuis in de buurt geven. Ik mezelf al staan voor een hele serie behoofddoekte vrouwen en een nepijsbaantje. "Verdomme Fatima, ik zei toch niet remmen!" :rofl
quote:fille schreef op 05 januari 2010 @ 23:55:

Cadi, precies. Misschien moet ik van de fietscursussen gaan geven die ze in het buurthuis in de buurt geven. Ik mezelf al staan voor een hele serie behoofddoekte vrouwen en een nepijsbaantje. "Verdomme Fatima, ik zei toch niet remmen!"

Ik heb nog wel een boek: leren fietsen in het Turks.

Met foto's erbij.

Das handig

Nemo, misschien heeft hij een relatie gevonden... ?

Ik zocht plaatjes van 'hilarisch' om te reageren op Filles educatieve talenten, want ik lag echt in een deuk. Moet je kijken wat voor plaatjes ik toen vond:

Ooooo Fille en d'r fietscursus! Ik kom niet meer bij!

Hoe kom je aan dat boek? Of heb je het net via paiq gehad en moet je het nog uitprinten?

Trouwens, ik dacht dat jij zo aardig was in de datingwereld. En dan verwijder je mensen zonder het te zeggen?

Ik lees steeds: "Help wat te doen? Vorken tussen mij en zwager."

Gewoon, weghalen.
Marg die foto's!
Fille, je bent gek. Hoe kom je erop?

Oh man komt thuis, ik ga net doen of ik slaap
Deze kon ik jullie toch niet onthouden:

Dat topic is trouwens ook hilarisch Fille! Ik heb alleen de openingspost gelezen: hoi, ik heb met mijn zwager gezoend, sindsdien smsen en msnen we elke dag en hebben elkaar elke dag gezien, is het okee als ik met hem naar bed ga? Mijn vriend werkt elke dag van vier uur 's ochtends tot tien uur 's avonds en ik voel me echt verwaarloosd is het een goed idee om mijn zwager te neuken?

PS Ik wil mijn vriend niet kwijt en hou heel veel van hem.

Ik wilde naar bed, maar nu moet ik toch even kijken.
Look out knock head geweldig

Ik heb in Cambodja eens een homomade sandwich gehad Maak ook altijd foto's van zulke heerlijke versprekingen! (of mss is het woord taalfouten meer op zn plaats)

En dat topic Marg is toch wel nep, of niet dan?

Volgens mij is dat nep.

Dat boek heb ik nog van mijn periode bij Vluchtelingenwerk.

Dacht je weet maar nooit waar het goed voor is. Hier dus voor.

Ik ging eigenlijk nog leren vanavond, maar dat gaat hem niet weer worden. Cadi heeft me ook al een preek gegeven.

- ik ga zo naar bed Cadi promise -
Je hebt de openingspost wel verkort Margh. Grandioze samenvatting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven