Angel 1 stopt er mee

05-01-2010 11:41 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers!

Zoals jullie al in de titel kunnen zien zal ik per 1 februari mijn vleugels neerleggen en alleen nog als Vinyl dit forum betreden.

Deze beslissing komt voor mij niet uit de lucht vallen, ik heb er al wel vaker over nagedacht, maar steeds weer floot ik mezelf terug omdat ik het werk en het team zo leuk vond!

En.. dat vind ik nog steeds.

Alleen merk ik dat de laatste tijd dit plezier steeds meer overschaduwd wordt door negativiteit en ik merk dat ik daar minder goed tegen kan dan de andere angels.

Angel zijn blijft een vrijwillige taak, en zolang ik er energie uithaalde was het iets waar ik mee door wilde gaan.

Maar nu merk ik dat bepaalde dingen energie gaan kosten en me frustreren.

En dan is het moment gekomen om te stoppen.

Dus... voor deze maand ben ik nog graag beschikbaar voor jullie verzoekjes en mailtjes en daarna graag weer gewoon als Vinyl!

Groeten,

Angel 1
Ik verbaas mij er echt over paloma dat jij met ruim 1600 posts niet weet wie angels zijn en dat die ook gewoon forummen.

Verder vind ik het helemaal geen veer in de reet topic maar hartstikke goed dat je afscheid neemt van je "klanten".

Angel/Vinyl ik ken je niet goed maar bedankt voor het moderen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:robo schreef op 05 januari 2010 @ 21:36:

[...]Ik reageerde op HPL en haar vraag, al een paar posts niet meer op jou Paloma.

Het is helemaal waar dat jij niet degene bent die 100x doorduwt op hetzelfde punt.

Ik greep jouw tekst van "ik blijf mijn mening geven" aan om mijn punt duidelijk te maken omdat juist die houding volgens mij de laatste tijd voor wat gedoe zorgt.

Niet jij persoonlijk in dit geval. Exuses dus dat jij nu als voorbeeld genomen bent voor een heel ander verhaal.Geen probleem. Ik was hier al een beetje confuus aan het wezen .
quote:nouschi schreef op 05 januari 2010 @ 21:45:

Ik verbaas mij er echt over paloma dat jij met ruim 1600 posts niet weet wie angels zijn en dat die ook gewoon forummen.Ik vind dit soort overbodige achtergrondinformatie ook zo Viva forum achtig. Ik zou niet eens weten hoe erachter te komen hoeveel posts iemand heeft geplaatst. Laat staan dat ik van mezelf weet hoeveel posts ik heb geplaatst. Is dit een kwestie van direct op dat vergrootglas te klikken om te zien wat iemand z'n forum historie is?
Nee, op het poppetje naast je nick.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 05 januari 2010 @ 21:53:

Nee, op het poppetje naast je nick.Mag m'n neus zo lang worden als die van Pinokkio, maar wil je wel geloven dat dit de eerste keer is dat ik het poppetje naast m'n nick zie? Zoveel berichten meer dan mij heb jij niet. En dan toch al zoveel weten .
quote:paloma schreef op 05 januari 2010 @ 21:58:

[...]

Mag m'n neus zo lang worden als die van Pinokkio, maar wil je wel geloven dat dit de eerste keer is dat ik het poppetje naast m'n nick zie? Zoveel berichten meer dan mij heb jij niet. En dan toch al zoveel weten .Goed ben ik he.
quote:paloma schreef op 05 januari 2010 @ 21:51:

[...]

Ik vind dit soort overbodige achtergrondinformatie ook zo Viva forum achtig. Ik zou niet eens weten hoe erachter te komen hoeveel posts iemand heeft geplaatst. Laat staan dat ik van mezelf weet hoeveel posts ik heb geplaatst. Is dit een kwestie van direct op dat vergrootglas te klikken om te zien wat iemand z'n forum historie is?

Ja, en dan alle posts tellen

Nee hoor, als je op het poppetje naast je naam klikt, zie je het aantal postings.
O, weer eens enorme mosterd
13181
Fniel, jammer dat je ermee stopt, maar het is geen impulsieve beslissing geweest als ik je angelposts van het afgelopen jaar in herinnering neem.

By the way: wat bezielt een Angel 5 om als niet-forumdeelnemer te gaan modereren op een forum? Ben ik echt razend benieuwd naar.
Angel 5 was een forumster, maar is gestopt met privéforummen vanwege veel gezeur/gerel op het forum, waardoor voor haar de sfeer weg was en het haar het plezier ontnam om prive te forummen. Ze heeft haar account opgeheven maar wilde nog wel Angel blijven.
Okee, die dus.

Ook heftig. Ik zou dan eerder voor de optie van Fniel kiezen: niet modereren/wel forummen.
quote:Pilous schreef op 05 januari 2010 @ 22:07:

Angel 5 was een forumster, maar is gestopt met privéforummen vanwege veel gezeur/gerel op het forum, waardoor voor haar de sfeer weg was en het haar het plezier ontnam om prive te forummen. Ze heeft haar account opgeheven maar wilde nog wel Angel blijven.Ik had het andersom gedaan denk ik....laat Viva zelf maar gaan modereren ipv medeforummers te laten modereren.
quote:mamzelle schreef op 05 januari 2010 @ 22:06:

Fniel, jammer dat je ermee stopt, maar het is geen impulsieve beslissing geweest als ik je angelposts van het afgelopen jaar in herinnering neem.

By the way: wat bezielt een Angel 5 om als niet-forumdeelnemer te gaan modereren op een forum? Ben ik echt razend benieuwd naar.Oei, dan heb ik het niet goed gedaan, want ik modereerde nog maar dik 1,5 jaar
quote:nouschi schreef op 05 januari 2010 @ 22:01:

[...]Goed ben ik he. Absoluut; kom hier - dan krijg je een veer .
Vinyl - voor wat het waard is (komend van mij) vind ik je een leuke forummer. Altijd gevonden. Dat meen ik. Jammer dat je ook een Angel bent, maar gelukkig ben je tot inkeer gekomen .
quote:paloma schreef op 05 januari 2010 @ 22:15:

[...]

Absoluut; kom hier - dan krijg je een veer .Ein-de-lijk een veer
Wil geen misverstanden hoor, maar ik kan me posts van heeel lang geleden herinneren waarin je ook niet zo blij was met de aanvallen op angels.
quote:mamzelle schreef op 05 januari 2010 @ 22:38:

Wil geen misverstanden hoor, maar ik kan me posts van heeel lang geleden herinneren waarin je ook niet zo blij was met de aanvallen op angels.

O, dat kan kloppen, maar die kunnen ook van Vinyl nog zijn geweest?

Vind een discussie prima, maar een aanval niet leuk
Eerlijk gezegd kwam ik je nooit tegen, niet als forummer en niet als Angel. Dat eerste is jammer en ik hoop dat dat verandert, maar dat laatste is alleen maar goed, toch? En hoe dan ook hoorde ik wel heel veel goeds over je.

Vinyl, welkom terug als forummer, je bent een aanwinst dus het verlies van de angels is onze winst.

Enneh, komt er nog een feest, met drank en slingers en foute gedichten en het alfabet en zo?
Ik heb ooit gehoord dat haar buffet verrukkelijk was .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ardberg schreef op 05 januari 2010 @ 22:52:

Eerlijk gezegd kwam ik je nooit tegen, niet als forummer en niet als Angel. Dat eerste is jammer en ik hoop dat dat verandert, maar dat laatste is alleen maar goed, toch? En hoe dan ook hoorde ik wel heel veel goeds over je.

Vinyl, welkom terug als forummer, je bent een aanwinst dus het verlies van de angels is onze winst.

Enneh, komt er nog een feest, met drank en slingers en foute gedichten en het alfabet en zo?

Dankjewel, misschien komen we elkaar inderdaad vaker tegen.

Alleen dat feest.... Ik zou zeggen: organiseer maar wat!

Offe... kom je anders naar de meet? Kunnen we daar toasten en dan luister ik wel vrijwilliger naar een alfabet!!
quote:mylenevalerie schreef op 05 januari 2010 @ 22:54:

Ik heb ooit gehoord dat haar buffet verrukkelijk was .Ja... dat was wel zo, maar voor het hele forum? OEPS!
Angel, bedankt voor al je inzet! Ik hoop dat je nog een leuke afscheidsborrel krijgt als Angel, maar dat zal vast wel goed komen!
Hey Engel1, Jammer de bammer, je was een goede en rechtvaardige engel......... Hey Fniel, wel tof dat je blijft forummen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven