hoe oud was jij?

06-01-2010 11:19 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen je je meest recente relatie kreeg?

Ik ben inmiddels 22 en heb nog nooit echt een serieuze relatie gehad. Wel heb ik op mijn 19e een bijzonder contact gehad met een jongen, maar daar is nooit een serieuze relatie uit voortgekomen. Daarna heb ik nooit meer wat met een jongen gedaan, niet eens gezoend. Hoe ouder ik nu word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dat ik ooit nog iemand tegenkom. Maar om toch weer wat hoop te krijgen dat ik vast nog wel iemand tegen zou kunnen komen, dus mijn vraag aan jullie: hoe oud waren jullie toen jullie je meest recente relatie kregen?
Mijn eerste serieuze relatie had ik van mijn 20ste tot mijn 26ste.

Nu heb ik alweer 2 jaar een andere vriend.

Maar hee!! Je bent pas 22!!!! Geniet er gewoon van! Je bent echt niet abnormaal hoor, het komt allemaal wel!!!!
Ik was twee weken 20 en ik ben nu 33 en 5 maanden oud. Mijn man was 28 en 10,5 maand.

Maar inderdaad, na de 3e week van je 20e is er eigenlijk geen hoop meer, dus ik was er maar net op tijd bij.........
21.
Ik was 23 en dit was mijn eerste serieuze relatie. Dus het komt vanzelf!
38. Er is nog hoop.
23 en zijn nu 6 jaar samen.
20 We zijn nu 7,5 jaar samen.
27, inmiddels zo'n 15 jaar verder.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Een vriend van me heeft nu op z'n 39ste voor het eerst een serieuze relatie.

Heus, je hebt nog alle tijd.
Ik was 22 toen ik mijn huidige vriend leren kennen maar voor hem ik heb ook 3 relaties gehad. Mijn eerste vriend leerde ik kennen op mijn 17e.

Heb je weleens aan internet dating gedaan dromertje? Zo heb ik mijn vriend leren kennen. Ik ben ook niet echt het type van zoenen in een kroeg en vanuit daar een relatie opbouwen met iemand. Ik leer iemand liever een beetje kennen van tevoren.
ik was 30 , hij 20 , nu al 17 jaar getrouwd.
18. Ik ging studeren en ontmoette hem op de studentenvereniging waar ik lid van werd en waar hij al lid was. Heel wat whisky's aan de bar later werd er gezoend. Inmiddels zijn we alweer een aantal jaar getrouwd en wordt het nog steeds alleen maar leuker!
34
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik was 24 toen ik met deze relatie begon
Perfectionisme is niet perfect...
23, ben nu 25.
*
Oja en daarvoor heb ik ook een aantal relaties gehad, waarvan één serieuze. Ik was er jong bij, ja.
En ik wilde dat ik had gewacht tot ik echt de ware was tegen gekomen, i.p.v. deze vind ik niet onaardig en straks wordt ik een oude vrijster.

Ik heb me te veel laten lijden door sociale druk en de medelijdende blikken van ouders en broer die er van uit gingen dat je nooit gelukkig kon zijn als je niet een vaste relatie hebt.
Wow wat stromen er een hoop reacties binnen zeg. Leuk! Dankjewel dames!

@absoluteEinstein, hoe oud was jij dan toen je je eerste relatie kreeg? En heb je later wel 'de ware' gevonden? En zo ja: hoe oud was je toen?
30! daarvoor relaties gehad van 17-19 en van 20-25. Die vijf jaar zonder serieuze lover tussendoor zijn me uitstekend bevallen...
ik was 24, hij 26 nu 9 jaar verder
En ow ja, @pixie pink, nee, ik heb nog nooit echt gedate via internet. Wel een tijdje op zulke sites gestaan, maar ik trof elke keer types die wel héél wanhopig overkwamen. En ja, ook ik wil graag een relatie, natuurlijk. Maar niet door wanhopig te zijn, en liefst eigenlijk ook niet eens door bewust te gaan zoeken. Ik geloof nog het meest in het idee: het moet vanzelf op je pad komen.
Eerste relatie op m'n 16e en laatste relatie op m'n 28e. Meid, ben blij dat je nog niet gebonden bent, geniet lekker van deze tijd! Dan komt die liefde vanzelf wel een keer voorbij wandelen!
Ik was 26 en nu 31 en gaan we over twee maandjes trouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven