3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 12:15
woensdag 6 januari 2010 om 12:19
Ik lach me slap om dat topic, piba.
Straat... is het geen optie om je brief persoonlijk af te geven aan de wethouder? Ik zou ook laaiend zijn en op het gemeentehuis net zolang stampei maken tot ik hem of haar te spreken kreeg.
Daarom wilde je contactpersoon je zo graag spreken natuurlijk. Wat een (*^%%@#$%^&*( **PIEP**
Tut wat vervelend. Beterschap meid
Straat... is het geen optie om je brief persoonlijk af te geven aan de wethouder? Ik zou ook laaiend zijn en op het gemeentehuis net zolang stampei maken tot ik hem of haar te spreken kreeg.
Daarom wilde je contactpersoon je zo graag spreken natuurlijk. Wat een (*^%%@#$%^&*( **PIEP**
Tut wat vervelend. Beterschap meid
woensdag 6 januari 2010 om 12:20
Ach, ik huppel wat rond als ik naar de wc moet, 't huppelt alleen zo lastig met een espreso'tje dus dat drink ik dan maar aan de keukentafel.
Maar ja, dan gaat het enkeltje weer kloppen dus zo heet mogelijk naar binnen gooien en dan weer naar de bank hupsen.
Neerploffen, beentje op de bank. Beetje op m'n andere bil gaan zitten want dan doet de heup niet zo pijn. Na een minuut of 10 gaat bil slapen, dan op andere bil proberen te zitten. Dat lukt niet, doet pijn. Bij het verzitten verdraai ik nog een keertje m'n enkel.
Ondertussen probeer ik wat te werken. De salontafel is bezaaid met papieren, het lijkt wel een slagveld, daartussen ligt de mobiele eenheid voor het geval ik moet bellen of gebeld word.
Maar ik ben niet zielig hoor, 't scheel me ruim 3 uur reistijd op een dag. Ik begin om 7 uur en hou vanmiddag lekker om 3 uur op met werken. Dat is heerlijk, ik zou wel meer thuis willen werken.
Maar ja, dan gaat het enkeltje weer kloppen dus zo heet mogelijk naar binnen gooien en dan weer naar de bank hupsen.
Neerploffen, beentje op de bank. Beetje op m'n andere bil gaan zitten want dan doet de heup niet zo pijn. Na een minuut of 10 gaat bil slapen, dan op andere bil proberen te zitten. Dat lukt niet, doet pijn. Bij het verzitten verdraai ik nog een keertje m'n enkel.
Ondertussen probeer ik wat te werken. De salontafel is bezaaid met papieren, het lijkt wel een slagveld, daartussen ligt de mobiele eenheid voor het geval ik moet bellen of gebeld word.
Maar ik ben niet zielig hoor, 't scheel me ruim 3 uur reistijd op een dag. Ik begin om 7 uur en hou vanmiddag lekker om 3 uur op met werken. Dat is heerlijk, ik zou wel meer thuis willen werken.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 6 januari 2010 om 12:22
@Bubbles, ik ben er nog eventjes,
Ik heb die brief persoonlijk bij de balie van de wethouder afgeleverd, maar ga die brief nogmaals daar afleveren met een nog een briefje erbij, denk ik.
Jaja, ambtenaren hier, die denken er wel heel makkelijk over, en dan ook nog zo;n lekker salaris erbij en luxe feestjes.
:puke:
Ik heb die brief persoonlijk bij de balie van de wethouder afgeleverd, maar ga die brief nogmaals daar afleveren met een nog een briefje erbij, denk ik.
Jaja, ambtenaren hier, die denken er wel heel makkelijk over, en dan ook nog zo;n lekker salaris erbij en luxe feestjes.
:puke:
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 6 januari 2010 om 12:24
Freak wat zonde van je sollicitatie, ik ben ook geen meester in het schrijven van een flitsende sollicitatiebrief. Ik heb wel ergens op mijn harde schijf nog 500 brieven staan, maar dat zijn geloof ik brieven als je een geschil hebt. Even kijken....
Ja dat zijn brieven als je je recht wilt halen.
Ken je deze site, hier staan voorbeeld sollicitatiebrieven op
http://www.sollicitatieinfo.nl/
Ja dat zijn brieven als je je recht wilt halen.
Ken je deze site, hier staan voorbeeld sollicitatiebrieven op
http://www.sollicitatieinfo.nl/
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 6 januari 2010 om 12:26
woensdag 6 januari 2010 om 12:29
ja erg is dat he Bubbles, dat onrecht, en het gevoel dat je met je rug tegen de muur word gezet.
maar dan kennen ze mij nog niet.
ik heb destijds met behulp van een goede advocaat een aantal zeer pittige rechtszaken overleefd en gewonnen.
op dat gevoel kan ik teren, daarin voel ik me wel sterk.
maar dan kennen ze mij nog niet.
ik heb destijds met behulp van een goede advocaat een aantal zeer pittige rechtszaken overleefd en gewonnen.
op dat gevoel kan ik teren, daarin voel ik me wel sterk.
woensdag 6 januari 2010 om 12:32
woensdag 6 januari 2010 om 12:33
woensdag 6 januari 2010 om 12:34
De wethouder is al nalatig geweest, dus die laat ik voor wat het is. Alleen mogelijk nog een brief er naar toe sturen, totdat hij Stratego spuugzat is en mij uitnodigt misschien.
Eerst brief naar contaktpersoon met mijn eisen, waar ik overigens recht op heb.
Dan naar de sociale raadslieden.
En als dat nog allemaal niet werkt, met de hele papierhandel naar de advocaat tevens voor dwangsom wegens het niet tijdig beantwoorden van mijn brief waardoor ik gedupeerd raak.
Eerst brief naar contaktpersoon met mijn eisen, waar ik overigens recht op heb.
Dan naar de sociale raadslieden.
En als dat nog allemaal niet werkt, met de hele papierhandel naar de advocaat tevens voor dwangsom wegens het niet tijdig beantwoorden van mijn brief waardoor ik gedupeerd raak.
woensdag 6 januari 2010 om 12:35
Ben iets rustiger inmiddels. Heb mijn man gebeld en die was vooral erg boos dat we zo aan het lijntje zijn gehouden en dat we dit pas zo laat hiervan op de hoogte worden gebracht.
Freak,
Aannemer neemt niet op Grrr. Maar ik blijf proberen.
Ben inmiddels onder de douche geweest en aangekleed. Papieren ben ik nu aan het zoeken. Heb voor de zekerheid al gebeld over jaaropgaves dat ze die sturen.
Freak,
Aannemer neemt niet op Grrr. Maar ik blijf proberen.
Ben inmiddels onder de douche geweest en aangekleed. Papieren ben ik nu aan het zoeken. Heb voor de zekerheid al gebeld over jaaropgaves dat ze die sturen.
woensdag 6 januari 2010 om 12:35
quote:Bubbles_ schreef op 06 januari 2010 @ 12:32:
Idd straat.
Ik heb ook wel eens voor hete vuren gestaan en heb daaruit geleerd dat het in principe niet uitmaakt hoe je er komt, àls je er maar komt en ook mijn gelijk gehaald hoor.
Ben ooit eens vergeleken met een pitbull zoals ik mijn tanden ergens in kan zetten
JA!
Helemaal goed, zo denk ik er ook over.
Idd straat.
Ik heb ook wel eens voor hete vuren gestaan en heb daaruit geleerd dat het in principe niet uitmaakt hoe je er komt, àls je er maar komt en ook mijn gelijk gehaald hoor.
Ben ooit eens vergeleken met een pitbull zoals ik mijn tanden ergens in kan zetten
JA!
Helemaal goed, zo denk ik er ook over.