3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 14:12
Goedemiddag!!
Het was wel de "ikouwehoertegenmezelf" ochtend hier zeg!
Haha, ik natuurlijk, maar JustMe en Freak, jullie gingen ook goed!
@Stratego, hoe is het met de journalisten van het plaatselijke sufferdje bij jullie?
Hier is er 1 die (in het erg goed gelezen krantje) zich regelmatig vastbijt in het gemeentebeleid.
Houd in je achterhoofd, onderbouwen en publiceren die hap.
Gemeenten moeten zich aan regels houden betreft de communicatie met de burgers, zoniet dan hebben ze een robleem hoor!
Hier in Regio was ooit een gemeente die verzuimd had boomkap vergunningen aan te vragen, heeft me toch een gedoe gegeven! Het is die wethouder duur komen te staan, hij wordt tenslotte afgerekend op het werk dat zijn ambtenaren (niet) doen.
Het was wel de "ikouwehoertegenmezelf" ochtend hier zeg!
Haha, ik natuurlijk, maar JustMe en Freak, jullie gingen ook goed!
@Stratego, hoe is het met de journalisten van het plaatselijke sufferdje bij jullie?
Hier is er 1 die (in het erg goed gelezen krantje) zich regelmatig vastbijt in het gemeentebeleid.
Houd in je achterhoofd, onderbouwen en publiceren die hap.
Gemeenten moeten zich aan regels houden betreft de communicatie met de burgers, zoniet dan hebben ze een robleem hoor!
Hier in Regio was ooit een gemeente die verzuimd had boomkap vergunningen aan te vragen, heeft me toch een gedoe gegeven! Het is die wethouder duur komen te staan, hij wordt tenslotte afgerekend op het werk dat zijn ambtenaren (niet) doen.
woensdag 6 januari 2010 om 14:17
Zo ben inmiddels meer boos dan verdrietig. Waarom gaan ze zo met mensen om? Heb de papieren die ik in huis heb bij elkaar weten te sprokkelen en heb sommige dingen aangevraagd.
Heb de makelaar gebeld en die gaat uitstel regelen. Leek hem geen probleem verder.
Wat ik kan doen heb ik nu gedaan. Ben een heel stuk kalmer zeker omdat Freak me verteld heeft dat ik die 10% niet hoef te betalen wanneer ik de verkoop idd. ontbindt. En dat ik voor de overige kosten wellicht de hypotheker aansprakelijk kan stellen.
Mijn man komt straks thuis en dan gaan we samen naar de hypotheker.
Voel me een beetje schuldig dat ik me ziek gemeld heb (hoewel ik geen geld krijg en Randstad gewoon iemand anders stuurt nu hoor heb alleen mezelf ermee) maar heb nu ook wel echt hoofdpijn gekregen van het janken.
Heb trouwens een bericht geplaatst op het beleidstopic. Wat een gezeik daar zeg.
Heb de makelaar gebeld en die gaat uitstel regelen. Leek hem geen probleem verder.
Wat ik kan doen heb ik nu gedaan. Ben een heel stuk kalmer zeker omdat Freak me verteld heeft dat ik die 10% niet hoef te betalen wanneer ik de verkoop idd. ontbindt. En dat ik voor de overige kosten wellicht de hypotheker aansprakelijk kan stellen.
Mijn man komt straks thuis en dan gaan we samen naar de hypotheker.
Voel me een beetje schuldig dat ik me ziek gemeld heb (hoewel ik geen geld krijg en Randstad gewoon iemand anders stuurt nu hoor heb alleen mezelf ermee) maar heb nu ook wel echt hoofdpijn gekregen van het janken.
Heb trouwens een bericht geplaatst op het beleidstopic. Wat een gezeik daar zeg.
woensdag 6 januari 2010 om 14:19
@Stratego, je bent een kanjer!! Go Girl!
@Just Me, als je je loopje naar de supermarkt graag hebt om even een loopje te hebben dan ist missch handig om een andere reden of doel te zoeken voor een ommetje?
Ga hondjes van oude dames uitlaten ik noem zomaar iets geks.
Maar je kunt een vriezer kopen, als je je loopje nodig hebt om even afleiding te hebben. Dan lukt minder geld uitgeven natuurlijk nooit!
Snapjewakbedoel?
@IBI, schouders eronder meid!
Je bent uit je depressie gekomen nota bene, dan kun je deze hobbel ook aan hoor!
Je bent niet alleen dat blijkt maar weer.
Je hebt je lieve man en onze lieve Freak zelfs! (het is maar internet) om je te steunen.
@Just Me, als je je loopje naar de supermarkt graag hebt om even een loopje te hebben dan ist missch handig om een andere reden of doel te zoeken voor een ommetje?
Ga hondjes van oude dames uitlaten ik noem zomaar iets geks.
Maar je kunt een vriezer kopen, als je je loopje nodig hebt om even afleiding te hebben. Dan lukt minder geld uitgeven natuurlijk nooit!
Snapjewakbedoel?
@IBI, schouders eronder meid!
Je bent uit je depressie gekomen nota bene, dan kun je deze hobbel ook aan hoor!
Je bent niet alleen dat blijkt maar weer.
Je hebt je lieve man en onze lieve Freak zelfs! (het is maar internet) om je te steunen.
anoniem_97320 wijzigde dit bericht op 06-01-2010 14:25
Reden: te snel
Reden: te snel
% gewijzigd
woensdag 6 januari 2010 om 14:25
Beleid daar ga ik niet heen!
*gaat op handen zitten, al typt het lastig zonder handen*
@Piba, klopt dat je niet kon vinden hoor, heb er nog niet over geschreven, ben er nog niet uit wat ik er precies van vond.
Heb tips van Freak ter harte genomen, dat ieder geval wel.
Heb er nog wat dubbel gevoel bij.
Vandaag druk bezig geweest met info zoeken voor zoon. second opinion bij bekende kinderziekenhuis in midden nederland heeft wachttijd van 18 tot 20 mnd!!
Dan zit hij op het middelbaar onderwijs.
Ménn wat een gedonder.
Toch was er ook goed nieuws, net brief bij de post met verslag de dame die hem op school geobserveerd heeft voor rugzakje.
Goed en prettig geformuleerd verslag!
Volgende week gesprek met haar en juf. Zie ik nu hoopvol tegemoet.
Stap voor stap, ik kan toch niet alles tegelijk!
*gaat op handen zitten, al typt het lastig zonder handen*
@Piba, klopt dat je niet kon vinden hoor, heb er nog niet over geschreven, ben er nog niet uit wat ik er precies van vond.
Heb tips van Freak ter harte genomen, dat ieder geval wel.
Heb er nog wat dubbel gevoel bij.
Vandaag druk bezig geweest met info zoeken voor zoon. second opinion bij bekende kinderziekenhuis in midden nederland heeft wachttijd van 18 tot 20 mnd!!
Dan zit hij op het middelbaar onderwijs.
Ménn wat een gedonder.
Toch was er ook goed nieuws, net brief bij de post met verslag de dame die hem op school geobserveerd heeft voor rugzakje.
Goed en prettig geformuleerd verslag!
Volgende week gesprek met haar en juf. Zie ik nu hoopvol tegemoet.
Stap voor stap, ik kan toch niet alles tegelijk!
woensdag 6 januari 2010 om 14:36
quote:JustMe32 schreef op 06 januari 2010 @ 14:34:
Weet iemand waarom ik mijn tv op TMF NL heb staan?
Uhm, omdat MTV te weinig muziekvideo's uitzendt?
Nee, JM, geen idee! Vind je het leuk om TMF te kijken? Anders moet je snel zappen! Is er op Discovery niets leuks? Ben gek op How I'ts Made! Heerlijk, kan ik uren naar kijken!
Weet iemand waarom ik mijn tv op TMF NL heb staan?
Uhm, omdat MTV te weinig muziekvideo's uitzendt?
Nee, JM, geen idee! Vind je het leuk om TMF te kijken? Anders moet je snel zappen! Is er op Discovery niets leuks? Ben gek op How I'ts Made! Heerlijk, kan ik uren naar kijken!
woensdag 6 januari 2010 om 14:39
@Peet: als je eraan toe bent hoop ik dat je er iets meer over kunt vertellen tzt.
Count your blessings: fijn dat het verslag in ieder geval goed was, misschien helpt dat wel erg als het de basis vormt voor verdere stappen. Ook is het prettig om te merken als mensen hun werk serieus nemen en er trots uit halen!
@beleidtopic: ook ik als meelezer moet op m'n handen zitten om niet m'n mening te geven, het lijkt een tikkende tijdbom daar qua emoties!
Count your blessings: fijn dat het verslag in ieder geval goed was, misschien helpt dat wel erg als het de basis vormt voor verdere stappen. Ook is het prettig om te merken als mensen hun werk serieus nemen en er trots uit halen!
@beleidtopic: ook ik als meelezer moet op m'n handen zitten om niet m'n mening te geven, het lijkt een tikkende tijdbom daar qua emoties!
woensdag 6 januari 2010 om 14:40
woensdag 6 januari 2010 om 14:41
Straat, even over jouw brief die is doorgespeeld naar iemand anders. Misschien kun je je beroepen op de wbp (Wet bescherming Persoonsgevens)
http://www.justitie.nl/on ... poring_en_handhaving/wbp/
't lijkt me dat ze niet zomaar iets van/over jou mogen doorspelen naar een derde waar dit niet voor bedoeld was.
http://www.justitie.nl/on ... poring_en_handhaving/wbp/
't lijkt me dat ze niet zomaar iets van/over jou mogen doorspelen naar een derde waar dit niet voor bedoeld was.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 6 januari 2010 om 14:41
Ik luister graag muziek, vandaar dat hij op een muziek zender staat denk ik.
Maar normaal nooit op TMF NL.
Meestal heb ik muziek op mijn laptop.
Och, ja maar soms kijk ik wel vaker rare/vreemde dingen op tv.
Soms kan ik de hele middag Jetix of Nickelodeon op hebben staan. Voel ik me weer even jong, niet dat ik oud ben maar toch.
Maar een andere keer staat er Dr Phil of dergelijke op.
Maar normaal nooit op TMF NL.
Meestal heb ik muziek op mijn laptop.
Och, ja maar soms kijk ik wel vaker rare/vreemde dingen op tv.
Soms kan ik de hele middag Jetix of Nickelodeon op hebben staan. Voel ik me weer even jong, niet dat ik oud ben maar toch.
Maar een andere keer staat er Dr Phil of dergelijke op.
woensdag 6 januari 2010 om 14:42
woensdag 6 januari 2010 om 14:44
Hallo meiden...
IBi je bent goed bezig meid... en inderdaad heel goed om samen met je man naar de hypotheker te gaan... en mocht je niet alle gegevens van de afgelopen 3 jaar kunnen vinden heb ik nog een tip voor je... je kunt bij de belastingdienst het zogenaamde IB60 formulier aanvragen ...daar staat dan precies in vermeld wat je inkomsten zijn geweest... dat worden dan dus 3 keer IB 60!!!!!! 2007/2008/2009!!!!
Zet 'm op meid... en fijn dat makelaar in ieder geval geen probleem heeft met verlenging dat geeft een hoop rust/lucht en extra tijd!!!
IBi je bent goed bezig meid... en inderdaad heel goed om samen met je man naar de hypotheker te gaan... en mocht je niet alle gegevens van de afgelopen 3 jaar kunnen vinden heb ik nog een tip voor je... je kunt bij de belastingdienst het zogenaamde IB60 formulier aanvragen ...daar staat dan precies in vermeld wat je inkomsten zijn geweest... dat worden dan dus 3 keer IB 60!!!!!! 2007/2008/2009!!!!
Zet 'm op meid... en fijn dat makelaar in ieder geval geen probleem heeft met verlenging dat geeft een hoop rust/lucht en extra tijd!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 6 januari 2010 om 14:44
Oh nee, ik ben op beleid geweest, heb me nog nét kunnen inhouden.
Heb dan ook niet gepost.
Om 1 of andere reden voel ik een vomeerniet nader bepaalde smiley bijna uit mijn vingers ontsnappen.
Zou dat oud zeer zijn? Nee toch?
*adem heel rustig in, en adem zachtes blazend uit*
(Nee ik hoef niet te bevallen, dit doet beleidstopic met me )
Heb dan ook niet gepost.
Om 1 of andere reden voel ik een vomeerniet nader bepaalde smiley bijna uit mijn vingers ontsnappen.
Zou dat oud zeer zijn? Nee toch?
*adem heel rustig in, en adem zachtes blazend uit*
(Nee ik hoef niet te bevallen, dit doet beleidstopic met me )
woensdag 6 januari 2010 om 14:45
't is gewoon geze*k op het beleidstopic. Ik zit regelmatig op m'n handen om niet te typen. Zou ik dat wel doen krijg ik vast het verwijt dat ik normaal nooit reageer en nu wel omdat anderen ook reageren. Brrr, stelletje ze*kerds daar.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Weten jullie wat ik heerlijke programma;s vind meiden: Hell's Kitchen, Temptation Island (helaas allang niet meer uitgezonden), Expeditie Robinson, ATWT, Beauty & the nerd, GTST, een of andere Next Top Modol.
Echt geweldige programma's waar je niet bij na hoeft te denken, alleen maar kijken
Series als Prison Break en Lost ook helemaal geweldig.
Echt geweldige programma's waar je niet bij na hoeft te denken, alleen maar kijken
Series als Prison Break en Lost ook helemaal geweldig.
He Peet... fijn zeg dat dat verslag in ieder geval goed en helder is... heb je in ieder geval iets....
Lief vriendinnetje is voor mij aan het nadenken over wervelende open sollicitatie en ik ga zo even op site snuffelen... bedankt lieverd!
Tut.. ik zie je huppelen en verzitten... sterkte meid
en verder.....
Lief vriendinnetje is voor mij aan het nadenken over wervelende open sollicitatie en ik ga zo even op site snuffelen... bedankt lieverd!
Tut.. ik zie je huppelen en verzitten... sterkte meid
en verder.....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 6 januari 2010 om 14:48
wow, had hier een heel stuk geschreven over wat ik van het beleid-topci vond, maar heb het allemaal weggehaald: in het slechtste geval gaat er iemand mee aan de haal en quote het op dat topic. Ik zit er ECHT niet op te wachten om daarbij die catfight betrokken te worden!
Maar het is wel leuk meelezen!
Maar het is wel leuk meelezen!
woensdag 6 januari 2010 om 14:49