Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
ha
ha
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 17:31:

[...]

En ik ben niet bevallen? Okay, ik geef toe, het kind werd gelanceerd. Maar toch. Een zéér blije doos daarna hoor. En de kersverse mama was d'r ook best nog een soort van gelukkig mee...Oh haha dat wist ik niet
quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 17:28:

Ik was degene met een blije doos hoor Q, jij had je geld op wat anders gezet.... moet je er nou echt weer aan herinneren.....guttegut

Ehhh.... geld? Ik? Ik wist wel dat ik het niet (meer) had, maar dat ik het ergens op had ingezet?!

Vertél, kan ik er wat mee winnen?
ha
quote:jessy schreef op 06 januari 2010 @ 17:32:

ha

Tsjoe??

Gezondheid alvast
Heerlijk toch Q die anaalruptuur, ook voor je vent, goed strak gehecht was je toch?

Toch nog een blije doos
Wordt hartstikke leuk, dat zie ik al!

Nu moet de penningmeester even gaan koken en zo.

Kaatje, je draagt nu alle verantwoordelijkheid zelf, maar dat moet lukken als je op het juiste moment het aardappelschilmesje, de machete of je knagers weet in te zetten.

Respéct!
Ha Jessy
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 17:30:

[...]

Maar de hamvraag is: krijg je daar dan wel een VIEB als je een x aantal punten hebt. Nee hè? Dat dacht ik al.ben jij aan het dubbelnicken? kabouter vroeg dat ook al
quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 17:31:

Slim Q slim, wie weet komen we weer in godsgrace, wie weet of we blijven het zwarte sgaap.Ik doe mijn uiterste best om tot Het Groepje te gaan behoren, zodat ik invloed krijg op De Mening. Dat zal ons allemaal vooruit helpen, op den duur.
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 17:27:

Misschien ben ik wel zwaar mosterd hoor maar wisten jullie dat je op het fucking Flair forum punten krijgt nav aantal postings en met een bepaald aantal punten kun je prjzen uitzoeken!!

Dus zooo lokken ze mensen naar dat truttenklupje.

Dus ik zit al die tijd mijn best te doen op het verkeerde forum?
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 17:32:

[...]

Ehhh.... geld? Ik? Ik wist wel dat ik het niet (meer) had, maar dat ik het ergens op had ingezet?!

Vertél, kan ik er wat mee winnen? Jij had je geld gezet op een rijke vent toch, blijkbaar had je meer eisen moeten stellen voor die blije doos
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:32:

Wordt hartstikke leuk, dat zie ik al!

Nu moet de penningmeester even gaan koken en zo.

Kaatje, je draagt nu alle verantwoordelijkheid zelf, maar dat moet lukken als je op het juiste moment het aardappelschilmesje, de machete of je knagers weet in te zetten.

Respéct!Yo! Respect terug man! Vrouw, bedoel ik!
Boks, Kaatje!

Later!

quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 17:32:

Heerlijk toch Q die anaalruptuur, ook voor je vent, goed strak gehecht was je toch?

Toch nog een blije doos

Ik had een prematuur, lieve schat. Had ik speciaal om gevraagd, want ik wilde er graag ongeschonden uit komen. En da's gelukt. Ik wil niet opscheppen hoor, maar ik hoefde niet gehecht te worden om toch nog strakker te worden dan daarvóór.

Kwestie van een heel nare zwangerschap. Zeker weten dat je je billen (en de rest) daarna tijdens alle seks héél straks samenknijpt. Niet dat het helpt hoor. Of nou ja, wel bij het binnenhengelen van de complimentjes.
quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 17:33:

[...]

Jij had je geld gezet op een rijke vent toch, blijkbaar had je meer eisen moeten stellen voor die blije doos

Ja, dat rijke vent-gedeelte viel een beetje tegen. Hij bleek wel geld te hebben, maar ècht rijk? Dat viel een beetje tegen dus. Ik moet nog steeds zelf mijn eten koken.

Wat zeg ik?!

Fuck.

Ik moet zelf mijn eten koken. En ik heb háást ook!

(Doei! )
Q,Weet ik toch lieverd
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 17:32:

[...]

ben jij aan het dubbelnicken? kabouter vroeg dat ook al Da's lief, van Kabouter, dat ze mijn mening verkondigt, maar niet nodig. Niet zolang ik zelf aanwezig ben om te typen.
Ik ga ook maar eens eten maken. Dat gevecht doen we nog wel een keer, Kaat.
Ik ga zo pizza's halen, tot straks.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 17:38:

[...]

Da's lief, van Kabouter, dat ze mijn mening verkondigt, maar niet nodig. Niet zolang ik zelf aanwezig ben om te typen.Ik vroeg het al eerder hoor
quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 17:38:

Q,Weet ik toch lieverd

Hoe strak mijn blije doos is?!

We zijn al begonnen, mensen, en ik heb er niet eens wat van gemérkt!
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 17:38:

Ik ga ook maar eens eten maken. Dat gevecht doen we nog wel een keer, Kaat.

You know it!

Latersss!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven