Bezemtopic deel 5 alweer
woensdag 6 januari 2010 om 17:27
Ach waarom voel ik me bleeegh?
Kou
Familie bla
Jeuk
Vreetaanval
Nog meer jeuk
Een kat die de vuilniszak opengekrabt heeft
Nog meer kou en nog meer jeuk.
Voor die jeuk ben ik net even bij de HA geweest. Jeuk op mijn rug, hoofd, benen en buik. Pukkelachtige uitslag op mijn rug, maar verder nergens iets te zien. Ik werd er werkelijk al een paar dagen knettergek van en krabde mezelf bijna stuk.
Heb nu een zalfje en pilletjes gekregen.
Oja janken kan enorm opluchten, dus lekker doen hoor MissM.
Ik wou dat ik het zelf ook wat vaker kon...
Kou
Familie bla
Jeuk
Vreetaanval
Nog meer jeuk
Een kat die de vuilniszak opengekrabt heeft
Nog meer kou en nog meer jeuk.
Voor die jeuk ben ik net even bij de HA geweest. Jeuk op mijn rug, hoofd, benen en buik. Pukkelachtige uitslag op mijn rug, maar verder nergens iets te zien. Ik werd er werkelijk al een paar dagen knettergek van en krabde mezelf bijna stuk.
Heb nu een zalfje en pilletjes gekregen.
Oja janken kan enorm opluchten, dus lekker doen hoor MissM.
Ik wou dat ik het zelf ook wat vaker kon...
woensdag 6 januari 2010 om 18:02
Hormonale tranen, of niet MissM? En een ernstig gebrek aan slaap zal er ook aan meewerken denk ik he? Doet James 's avonds iets met Zoon of moet je echt de hele tijd wakker blijven?
Gold jeuk wordt een mens helemaal gestoord van. Bah. Hopelijk helpt je zalfje!
Zoon is weer beter gelukkig. Daardoor heb ik vandaag te hard gewerkt. Beetje dom.
Straks maar lekker op tijd naar bed.
Lief is laat thuis vandaag. Ik heb het er niet op staan, zo met al die sneeuw die ze weer voorspellen.
Gold jeuk wordt een mens helemaal gestoord van. Bah. Hopelijk helpt je zalfje!
Zoon is weer beter gelukkig. Daardoor heb ik vandaag te hard gewerkt. Beetje dom.
Straks maar lekker op tijd naar bed.
Lief is laat thuis vandaag. Ik heb het er niet op staan, zo met al die sneeuw die ze weer voorspellen.
woensdag 6 januari 2010 om 18:34
Niet zoveel
Vandaag had ik wel een slimmerik die niet zoveel zin in werken had. "Juf, zal ik een kopje thee voor je halen? Nu je zwanger bent moet je voldoende drinken, dat is goed voor de baby".
Nu is de jongedame die het vroeg nogal een pittig ding dus ik heb maar geantwoord dat ik liever heb dat ze niet teveel stress veroorzaakt want dat is nog minder goed voor de baby
Maar ik kan er wel hard om lachen hoor, zulke dingen
Vandaag had ik wel een slimmerik die niet zoveel zin in werken had. "Juf, zal ik een kopje thee voor je halen? Nu je zwanger bent moet je voldoende drinken, dat is goed voor de baby".
Nu is de jongedame die het vroeg nogal een pittig ding dus ik heb maar geantwoord dat ik liever heb dat ze niet teveel stress veroorzaakt want dat is nog minder goed voor de baby
Maar ik kan er wel hard om lachen hoor, zulke dingen
woensdag 6 januari 2010 om 19:48
Je zou een fantastische angel zijn Pips
Ik vind jullie allemaal lief.
Zucht.
Ik wil lekker in bad met een boekje, maar de dokter zei: 'zo kort mogelijk douchen en voorlopig even niet in bad'..
En ik moet mezelf weer bij elkaar rapen en morgen met frisse moed er weer tegenaan.
Over drie weken is er een belangrijk zakendineetje en dan moet ik er weer top uit zien.
Ik kan ut ik kan ut ik kan ut. Tjakkaaaaaaa.
Ik vind jullie allemaal lief.
Zucht.
Ik wil lekker in bad met een boekje, maar de dokter zei: 'zo kort mogelijk douchen en voorlopig even niet in bad'..
En ik moet mezelf weer bij elkaar rapen en morgen met frisse moed er weer tegenaan.
Over drie weken is er een belangrijk zakendineetje en dan moet ik er weer top uit zien.
Ik kan ut ik kan ut ik kan ut. Tjakkaaaaaaa.
woensdag 6 januari 2010 om 20:59
quote:nikkinuts schreef op 06 januari 2010 @ 09:09:
- Opruimen.
- Stofzuigen, nog maar een keer het hele huis.
- De vloer met de stoomreiniger doen, gelukkig niet meer het hele huis.
- Stoofvlees opzetten.
- Schoonmaken.
- Ramen zemen.
- Naar Gamma.
- Haarverf en proxide kopen, weet nog niet welke kleur.
- Hardlopen.
- Koken en eten.
- Niets doen.
Aardig gelukt die lijst.
Vrijdag of zaterdag maar naar Gamma en de kapperzaak.
Ik ben moe, moet alleen nog even de badkamer inruimen.
Ik heb de vloer daar ook met de stoomreiniger gedaan en alles wat in de badkamer staat op de gang gezet.
Misschien krijg ik Sportman zo gek!
- Opruimen.
- Stofzuigen, nog maar een keer het hele huis.
- De vloer met de stoomreiniger doen, gelukkig niet meer het hele huis.
- Stoofvlees opzetten.
- Schoonmaken.
- Ramen zemen.
- Naar Gamma.
- Haarverf en proxide kopen, weet nog niet welke kleur.
- Hardlopen.
- Koken en eten.
- Niets doen.
Aardig gelukt die lijst.
Vrijdag of zaterdag maar naar Gamma en de kapperzaak.
Ik ben moe, moet alleen nog even de badkamer inruimen.
Ik heb de vloer daar ook met de stoomreiniger gedaan en alles wat in de badkamer staat op de gang gezet.
Misschien krijg ik Sportman zo gek!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 6 januari 2010 om 21:07
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben net heerlijk in bad geweest. Wel erg omslachtig, met één been buiten boord en het in en uitstappen was ook niet om aan te zien, maar het is gelukt!
Getverdergetver Gold! Ik heb medelijden met je! Douchen en badderen is zo lekker! Helpt een ?
Hips als Angel! Je zou het verdomde goed doen. Eerlijk, recht door zee, rechtvaardig en zonder aanziens des persoons, tenzij bekend wordt wie Angel 3 is
Nikki, je lijkt wel een vliegende tornado!
En MissM, jij krijgt een bemoedigings van me!
Getverdergetver Gold! Ik heb medelijden met je! Douchen en badderen is zo lekker! Helpt een ?
Hips als Angel! Je zou het verdomde goed doen. Eerlijk, recht door zee, rechtvaardig en zonder aanziens des persoons, tenzij bekend wordt wie Angel 3 is
Nikki, je lijkt wel een vliegende tornado!
En MissM, jij krijgt een bemoedigings van me!