Bij welk groepje zou je willen horen?

06-01-2010 22:36 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had je vroeger graag bij de majorettes gewild, maar was je moeder bang voor blaasontstekingen?

Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?

Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?

Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?

Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?

Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?

Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?

Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik voel een 'krekkelstad' ( wat is dat in godsnaam?) groepje opkomen.

zie je wel, er kan wérkelijk geen topic worden geopend zonder groepjesvorming!
quote:diaantje1971 schreef op 06 januari 2010 @ 23:21:

[...]

Ben hier beland door de liefde

Geboren in het Gooi, maar daar mag ik niet meer komen Waarom niet? Ben je de "r" kwijt??
Voor later een groepje waar ik bij zou willen horen: Hangouderen

quote:DeKenau schreef op 06 januari 2010 @ 23:22:

zie je wel, er kan wérkelijk geen topic worden geopend zonder groepjesvorming! Krekkelstad is de carnavalsnaam voor Enschede...

Weet je dat ook weer
quote:biebelie schreef op 06 januari 2010 @ 23:15:

[...]

je bent vlakbij...kom je gezellig naar Boeskoolstad.

Vooral de maandag vind ik erg gezellig!

Klopt is maar een klein stukkie.

"vroeger" ging ik er altijd uit trouwens.. naar Jumbo
quote:Yraatje schreef op 06 januari 2010 @ 23:22:

[...]

Waarom niet? Ben je de "r" kwijt??

Uhh , ja

Ik praat echt boers, soms verstaat mn eigen familie me niet eens meer.

En als ik ze hoor praten denk ik, slik die aardappel eens door.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:DeKenau schreef op 06 januari 2010 @ 23:22:

zie je wel, er kan wérkelijk geen topic worden geopend zonder groepjesvorming!
Ik wil graag clubjes willen.

Het lijkt me zo leuk om een echt clubsmens te zijn. Ik ben een combi van Marg en Nijn. Het lijkt me heel leuk om clubjes leuk te vinden. Vooral het stamgastengroepje spreekt me zeer aan.

Maar diep in't hart zit het er toch niet in. Ik word vaak geintroduceerd in leuke groepjes en ik probeer het altijd wel.. maar ik ben slecht in het onderhouden. Het boeit me dan toch te weinig. Ik heb hechte vrienden en die spreek ik dagelijks/wekelijks, en de rest verwatert toch snel... Vind ik dan te oppervlakkig en dan raak ik verveeld.

Terwijl ik dat gevoel oppervlakkig vind!

Iemand die ook zo is een een groepje wil starten dat geen groepje mag heten? (en rot op met het hierop brullen van 'NIET-groepje)
quote:diaantje1971 schreef op 06 januari 2010 @ 23:24:

[...]

Uhh , ja

En als ik ze hoor praten denk ik, slik die aardappel eens door.
quote:wolletje schreef op 06 januari 2010 @ 23:23:

[...]

Klopt is maar een klein stukkie.

"vroeger" ging ik er altijd uit trouwens.. naar Jumbo Da's alweer lang geleden dat die bestond. Ben daar echt nog nooit geweest.... ik was toen het bestond nog niet bezig met uitgaan enzo... en toen ik er aan toe was, bestond Jumbo niet meer... Dus toen weken we uit naar Groothuis in Hengelo.
wat zijn jullie allemaal braaf trouwens.

ik had meer dit voor ogen waar ik als rebellerende horror puber bij wilde horen:

Nog eens, Kenau?
Ik ben ook nooit in Jumbo geweest maar mijn vriend en zijn "groepje" gingen daat vrogger ook naartoe.
Spinster, je mag in het Krekkelstadgroepje. Neem ze meteen mee naar een ander topic, wil je?
quote:Yraatje schreef op 06 januari 2010 @ 23:25:

[...]

Da's alweer lang geleden dat die bestond. Ben daar echt nog nooit geweest.... ik was toen het bestond nog niet bezig met uitgaan enzo... en toen ik er aan toe was, bestond Jumbo niet meer... Dus toen weken we uit naar Groothuis in Hengelo.

Hahah ja

En naar het Grutje in Borne

Hardrock tent
quote:diaantje1971 schreef op 06 januari 2010 @ 23:24:

[...]

Uhh , ja

En als ik ze hoor praten denk ik, slik die aardappel eens door.Nou, dan voel je je hier wel thuis in ieder geval

Ik heb een tijdje in Breda e.o. gewoond, leerde daar natuurlijk netjes Nederlands praten enzo... maar men kon nog heel goed horen dat ik uit het oosten kwam (was (en ben) ik overigens ook erg trots op, dus ik verborg het ook niet echt). Toen ik weer terug was verhuisd naar Enschede en een vriendin me een tijdje later eens belde hoe het was en hoe het ging, vertelde ik haar dat ik al weer helemaal gewend was. "Ja, dat hoor ik", zei ze. Was ik zo weer in mijn oude accentje vervallen
quote:Yraatje schreef op 06 januari 2010 @ 23:25:

[...]

Da's alweer lang geleden dat die bestond. Ben daar echt nog nooit geweest.... ik was toen het bestond nog niet bezig met uitgaan enzo... en toen ik er aan toe was, bestond Jumbo niet meer... Dus toen weken we uit naar Groothuis in Hengelo.

oeh... ben ik al zo oud

Groothuis ging ik nooit naartoe.

Na Jumbo was het gewoon in Enschede uit. discotheek Circus, later expierence. Poort van kleef ging ik ook wel eens naartoe.

en heeeel af en toe ga ik nog wel eens naar Aspen valley of ski hut
Ik zou graag lid van de NVVH zijn.

En dan het liefst zo als ik me dat van vroeger voorstel dat we dan gezellig gaan handwerken of koekjes-bak-wedstrijden doen enzo. En het liefst dat ik er dan ook echt iets van zou kunnen, zodat ik inderdaad een gewaardeerd lid zou zijn.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Meiden , voel je vrij om een Enkutschede topic te openen, hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 23:26:

Nog eens, Kenau?stiekum wel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 23:27:

Spinster, je mag in het Krekkelstadgroepje. Neem ze meteen mee naar een ander topic, wil je? Krekkelwattes? * rolt mouwen omhoog en spuugt op handen *. Neh, dan nog liever een hoofdstadclubje. (Zwaait meteen ook naar de Rotterdammers )
quote:DeKenau schreef op 06 januari 2010 @ 23:30:

[...]

stiekum wel

Doe die link nog eens ; ik zag niets.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 23:30:

Meiden , voel je vrij om een Enkutschede topic te openen, hoor.+ kut
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 23:27:

Spinster, je mag in het Krekkelstadgroepje. Neem ze meteen mee naar een ander topic, wil je? Zitten we je topic te vervuilen? Of ben je nu gewoon jaloers dat jij niet uit Krekkelstad komt???
quote:Yraatje schreef op 06 januari 2010 @ 23:28:

[...]

Nou, dan voel je je hier wel thuis in ieder geval

Ik heb een tijdje in Breda e.o. gewoond, leerde daar natuurlijk netjes Nederlands praten enzo... maar men kon nog heel goed horen dat ik uit het oosten kwam (was (en ben) ik overigens ook erg trots op, dus ik verborg het ook niet echt). Toen ik weer terug was verhuisd naar Enschede en een vriendin me een tijdje later eens belde hoe het was en hoe het ging, vertelde ik haar dat ik al weer helemaal gewend was. "Ja, dat hoor ik", zei ze. Was ik zo weer in mijn oude accentje vervallen

Ik was 17 toen ik hier kwam wonen, en pffff het was echt niet te verstaan wat die mensen hier zeiden

Siepels en Stoet, vergeet het nooit meer, watte zei ik

En nu, praat ik vloeiend twents, woon ik hier 21 jaar en zou niet meer terug willen naar het Gooi,

De nuchterheid en doe maar gewoon van de twentenaren, vind ik helemaal geweldig!

Hier kan ik lekker in mn pyama broek mn hond uit laten,kom je in het Gooi niet mee weg, hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven