Bij welk groepje zou je willen horen?
woensdag 6 januari 2010 om 22:36
Had je vroeger graag bij de majorettes gewild, maar was je moeder bang voor blaasontstekingen?
Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?
Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?
Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?
Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?
Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?
Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?
Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Jaloers op de mensen in het achtergrondorkest bij Symphonica in Rosso?
Zou je graag bij het clubje stamgasten, waarbij iedereen blij opkijkt als er een van binnen komt , willen horen in het café?
Had je graag in de ouderraad willen zitten maar waren alle vacatures al vergeven?
Zou je je het liefst tussen de gangbangers willen storten?
Mis je weer de aansluiting bij de salsa dansers omdat je partner niet over te halen valt?
Zou je diep in je hart bij de Hells Angels willen horen of bij het dierenbevrijdingsfront?
Kortom ; in welk groepje zou/ had je graag willen zitten? ( " hét groepje " op het Forum is verboden om te noemen ; dat bestaat namelijk helemaal niet )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 januari 2010 om 22:38
woensdag 6 januari 2010 om 22:39
woensdag 6 januari 2010 om 22:41
quote:Solomio schreef op 06 januari 2010 @ 22:38:
De majorettes, jeugdtrauma. Ik heb het geprobeerd, maar ik was te groot en te grof en te lelijk.
Waren ze allemaal, toch ; groot en grof? Behalve de voorste.
Ik wou ook. Ik mocht niet. Zwakke blaas....
De majorettes, jeugdtrauma. Ik heb het geprobeerd, maar ik was te groot en te grof en te lelijk.
Ik wou ook. Ik mocht niet. Zwakke blaas....
woensdag 6 januari 2010 om 22:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 22:41:
[...]
Ik wou ook. Ik mocht niet. Zwakke blaas.... Nee joh, waren allemaal van die goedgevormde kekke meisjes.
[...]
Ik wou ook. Ik mocht niet. Zwakke blaas.... Nee joh, waren allemaal van die goedgevormde kekke meisjes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
Ben majorette geweest, en zonder op te scheppen, een hele goeie ook,veel wedstrijden gedaan en zo
Ik heb nooit bij een groepje willen horen, wel kan ik jaloers zijn op mensen die een instrument kunnen bespelen, en dan het liefst piano of gitaar.
Ik heb nooit bij een groepje willen horen, wel kan ik jaloers zijn op mensen die een instrument kunnen bespelen, en dan het liefst piano of gitaar.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

woensdag 6 januari 2010 om 22:46
Mijn moeder vond de pakjes van de majorettes te bloot en te ordinair, dus daar kon ik helaas naar fluiten en op de middelbare school was ik een heel gemiddeld kind, dus geen lid van het populaire clubje. En nu lijkt me dat stamcafé groepje wel wat, een beetje à la Cheers, maar dan natuurlijk alleen met leuke mensen en niet met van die bierbuikmannen.
woensdag 6 januari 2010 om 22:46
quote:binkie14 schreef op 06 januari 2010 @ 22:43:
Ja, BGB, diep in mijn hart zou ik graag bij de Hell's Angels horen.
Ik ook . Zo'n Ol' Lady in een sexy leren pak op een prachtig glimmend scheurijzer. Die mannen vind ik dan altijd zo " hummelig " met al dat haar en al dat buikvet.
Ja, BGB, diep in mijn hart zou ik graag bij de Hell's Angels horen.
Ik ook . Zo'n Ol' Lady in een sexy leren pak op een prachtig glimmend scheurijzer. Die mannen vind ik dan altijd zo " hummelig " met al dat haar en al dat buikvet.
woensdag 6 januari 2010 om 22:47