3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 03:22
donderdag 7 januari 2010 om 03:28
Grr.... ik wil alles weg ,over klaar, gelijk goed.
Geen eetbuien meer, wat al best lijkt te lukken deze week.
Dacht ik, nou als dat weg valt, DAN kan ik slapen....nou, da is nie vrees ik.
Dan moet ik ook maar stoppen met roken, lijkt mij ook beter.
Maar dan.... wil ik nog altijd, ook normaal slapen!!!
( en ook naar bed durven en geen debiel gedoe in mijn hoofd, maar daar hoop ik ook op met die medicatie, dat komt ook vast goed).
Oke.... dus slaapprobleem moet ook opgelost worden, gaat toch niet zo vanzelf als ik dacht....hmmmm.
Geen eetbuien meer, wat al best lijkt te lukken deze week.
Dacht ik, nou als dat weg valt, DAN kan ik slapen....nou, da is nie vrees ik.
Dan moet ik ook maar stoppen met roken, lijkt mij ook beter.
Maar dan.... wil ik nog altijd, ook normaal slapen!!!
( en ook naar bed durven en geen debiel gedoe in mijn hoofd, maar daar hoop ik ook op met die medicatie, dat komt ook vast goed).
Oke.... dus slaapprobleem moet ook opgelost worden, gaat toch niet zo vanzelf als ik dacht....hmmmm.
donderdag 7 januari 2010 om 08:42
Goeiemorgen lieve meiden!!
Minny... ik heb je lekker geknuffeld !!!
Ik ga opschieten en naar mn moeder. Ik heb gedroomd over mn stiefvader... ik liet hem het forum zien (???) want daar had ik foto's geplaatst van een badkamer die we verbouwd hadden bij een klant! Ik ga er nog even heel hard over nadenken wat dat nou kan betekenen, die droom....
Minny... ik heb je lekker geknuffeld !!!
Ik ga opschieten en naar mn moeder. Ik heb gedroomd over mn stiefvader... ik liet hem het forum zien (???) want daar had ik foto's geplaatst van een badkamer die we verbouwd hadden bij een klant! Ik ga er nog even heel hard over nadenken wat dat nou kan betekenen, die droom....
donderdag 7 januari 2010 om 09:55
Goedemorgen dames!
Bi,
Wat gaat dat ineens rap zeg. Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het voor je moeder maar beter snel over kan zijn.
Wat klink je sterk en wat goed dat je broer en jij samen dingen bespreken.
Misschien een hele vervelende vraag maar heb je met je moeder dingen besproken over de begravenis/crematie. Muziek? Bloemen? Gedicht op de kaart?
Sorry misschien ga ik een grens te ver maar ik heb dit soort dingen nooit kunnen bespreken met mijn moeder en vraag me nu nog vaak af of we wel het juiste gedaan hebben.
Idd. een vreemde droom. Dromen jullie vaker over het forum? Ik wel eens namelijk zeker als ik vlak voordat ik ging slapen hier nog geweest ben.
Bi,
Wat gaat dat ineens rap zeg. Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het voor je moeder maar beter snel over kan zijn.
Wat klink je sterk en wat goed dat je broer en jij samen dingen bespreken.
Misschien een hele vervelende vraag maar heb je met je moeder dingen besproken over de begravenis/crematie. Muziek? Bloemen? Gedicht op de kaart?
Sorry misschien ga ik een grens te ver maar ik heb dit soort dingen nooit kunnen bespreken met mijn moeder en vraag me nu nog vaak af of we wel het juiste gedaan hebben.
Idd. een vreemde droom. Dromen jullie vaker over het forum? Ik wel eens namelijk zeker als ik vlak voordat ik ging slapen hier nog geweest ben.