3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 09:58
Ook even snel een goedemorgen.
Ben vandaag vrij, Koptische Kerst, en dus heb ik nu al lang weekend! En het wordt vandaag ook nog een 26 graden, life is good.
Nu eerst even de stad in om m'n internet te betalen, en dan de rest van de dag op m'n balkon in de zon.
Ik wip vast nog even langs later vandaag,
Fijne dag iedereen!
Ben vandaag vrij, Koptische Kerst, en dus heb ik nu al lang weekend! En het wordt vandaag ook nog een 26 graden, life is good.
Nu eerst even de stad in om m'n internet te betalen, en dan de rest van de dag op m'n balkon in de zon.
Ik wip vast nog even langs later vandaag,
Fijne dag iedereen!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
donderdag 7 januari 2010 om 10:19
donderdag 7 januari 2010 om 10:21
Kreta is het grootste eiland van Griekenland Jm, en hoort dus bij europa. Maar we zijn een beetje buitenbeentjes hier. En daar hou ik wel van.
ik moet juist altijd wennen in Nederland.
Ik weet nog vier jaar geleden toen ik aankwam op Schiphol ik even wou bellen (niet met mobiel, want die had ik niet) en ik echt nergens een munten telefoon kon vinden.
Alleen maar kaarten, chipknipding, enz
ik moet juist altijd wennen in Nederland.
Ik weet nog vier jaar geleden toen ik aankwam op Schiphol ik even wou bellen (niet met mobiel, want die had ik niet) en ik echt nergens een munten telefoon kon vinden.
Alleen maar kaarten, chipknipding, enz
donderdag 7 januari 2010 om 10:27
O, ik moet dalijk maar eens langszaam wat fatsoenlijke kleding aan doen e.d.
Dan boodschappen doen.
O, en eerst bedenken wat ik wil koken.
Mijn (ex)vriend komt vanmiddag langs en blijft eten.
En ik ga dus koken, maar ik weet nog niet helemaal wat.
Haha, maar ik kan niet zo goed koken. (hij wel, haha)
Dan boodschappen doen.
O, en eerst bedenken wat ik wil koken.
Mijn (ex)vriend komt vanmiddag langs en blijft eten.
En ik ga dus koken, maar ik weet nog niet helemaal wat.
Haha, maar ik kan niet zo goed koken. (hij wel, haha)
donderdag 7 januari 2010 om 10:43
donderdag 7 januari 2010 om 10:48
Mogge ook Lunaan
Elke winter is volgens mij koud, Just me.
Ik herinner mij de winters ook niet meer, hoor. Wel een keer in november. Mijn dochter zat toen nog op de kleuterschool en keek 's ochtends naar buiten of er al sneeuw lag. En volgens haar lag er sneeuw, dit was maar een heel dun transparant laagje op de auto's. Maar toen ik haar op de fiets naar school bracht werd het steenkoud en het begon enorm te sneeuwen. Zo erg , dat ik op de terug weg niet eens meer kon fietsen! Bizar...
Elke winter is volgens mij koud, Just me.
Ik herinner mij de winters ook niet meer, hoor. Wel een keer in november. Mijn dochter zat toen nog op de kleuterschool en keek 's ochtends naar buiten of er al sneeuw lag. En volgens haar lag er sneeuw, dit was maar een heel dun transparant laagje op de auto's. Maar toen ik haar op de fiets naar school bracht werd het steenkoud en het begon enorm te sneeuwen. Zo erg , dat ik op de terug weg niet eens meer kon fietsen! Bizar...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 7 januari 2010 om 11:21
Hi allen!
Ben ook weer achter mijn burootje met kopje koffie! Wil vandaag veel doen, dus jaag me maar weg als ik teveel reageer!
Winter 2008-2009 was koud, vooral in jan 2009 toen het een aantal dagen achter elkaar flink (harder dan nu!) gevroren had; pikzwarte dikke ijslaag!
Groot artikel in de NRC Next vandaag over deze winter in vergelijking met andere winters: erg boeiend!
Ben ook weer achter mijn burootje met kopje koffie! Wil vandaag veel doen, dus jaag me maar weg als ik teveel reageer!
Winter 2008-2009 was koud, vooral in jan 2009 toen het een aantal dagen achter elkaar flink (harder dan nu!) gevroren had; pikzwarte dikke ijslaag!
Groot artikel in de NRC Next vandaag over deze winter in vergelijking met andere winters: erg boeiend!
donderdag 7 januari 2010 om 11:24
quote:piba schreef op 07 januari 2010 @ 11:21:
Hi allen!
Haha, dus als ik gewoon mijn krant had gelezen wist ik het.
Ga ik die dalijk maar eens lezen.
Hi allen!
Haha, dus als ik gewoon mijn krant had gelezen wist ik het.
Ga ik die dalijk maar eens lezen.
donderdag 7 januari 2010 om 11:30
Au stoot net mijn tenen tegen het bed. Liggen nu een beetje open.
Ben de schik een heel stuk boven strateeg. Ga zo naar de hypotheker toe om te zeggen dat we er voor gaan.
Zit er alleen heel erg tegenop om de badkamer leverancier te bellen om te zeggen dat het later word. I.P.V. februari dus mei. Maar we kunnen wel de luxe dingen nemen. Mijn man en ik hebben overlegd. Of overal water bij de wijn (minder ovens/luxe/geen bubbelbad enz) en dan alles alsnog doen of wel de dingen die we wilde maar dan andere dingen laten (dus de tuin, een dakkapel, direct een nieuwe cv ketel enz) Hebben voor de eerste optie gekozen zodat we overal optimaal van kunnen genieten. En ach op deze manier zien we het huis ook echt opknappen wat me wel leuk lijkt.
Ben de schik een heel stuk boven strateeg. Ga zo naar de hypotheker toe om te zeggen dat we er voor gaan.
Zit er alleen heel erg tegenop om de badkamer leverancier te bellen om te zeggen dat het later word. I.P.V. februari dus mei. Maar we kunnen wel de luxe dingen nemen. Mijn man en ik hebben overlegd. Of overal water bij de wijn (minder ovens/luxe/geen bubbelbad enz) en dan alles alsnog doen of wel de dingen die we wilde maar dan andere dingen laten (dus de tuin, een dakkapel, direct een nieuwe cv ketel enz) Hebben voor de eerste optie gekozen zodat we overal optimaal van kunnen genieten. En ach op deze manier zien we het huis ook echt opknappen wat me wel leuk lijkt.