3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Ook even snel een goedemorgen.

Ben vandaag vrij, Koptische Kerst, en dus heb ik nu al lang weekend! En het wordt vandaag ook nog een 26 graden, life is good.

Nu eerst even de stad in om m'n internet te betalen, en dan de rest van de dag op m'n balkon in de zon.

Ik wip vast nog even langs later vandaag,

Fijne dag iedereen!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Weer slecht geslapen vannacht. Wanneer je droomt over de containers buiten zetten en de was aanzetten enzo. en allerlei andere praktische zaken dan ben je denk ik iets te gespannen.
Bloempje,

Moet je internet daar contant betalen? Heb je geen internetbankieren daar?
Hee bloempje, heb je iets meegekregen van de aanslag in Egypte?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 januari 2010 @ 10:00:

Bloempje,

Moet je internet daar contant betalen? Heb je geen internetbankieren daar?Ik betaal ook mijn internet contant, hier geen internet bankieren.
Waar zit jij dan Lunaan? En heb je ook geen acceptgiro dan. En de huur? Zijn toch best grote bedragen waar je dan mee over de straat moet.
Zit op kreta Ibi, betaal alles contant hier, huur geef ik aan de huisbaas die om de hoek woont. die betaalt de electric en het water.

Krijg mijn salaris ook contant, ja alles contant.

We lopen hier een beetje achter geloof ik.
Wat vreemd lunaan.

Ik wist niet dat er op plaatsen in europa (daar ligt Kreta toch of niet?...aardrijkskunde lessen zijn weer te lang geleden, haha)

nog alles contant ging.
Haha wat bizar! Althans zo lijkt dat nu voor mij. Leuk om dit soort dingen te lezen.
quote:lunaan schreef op 07 januari 2010 @ 10:10:

Zit op kreta Ibi, betaal alles contant hier.

We lopen hier een beetje achter geloof ik.

Wat een belastingparadijs.. .. alles contant.. niks op papier.. niks te bewijzen..

*gaat ook op Kreta wonen*... staan er nog huisjes leeg daar?
Kreta is het grootste eiland van Griekenland Jm, en hoort dus bij europa. Maar we zijn een beetje buitenbeentjes hier. En daar hou ik wel van.

ik moet juist altijd wennen in Nederland.

Ik weet nog vier jaar geleden toen ik aankwam op Schiphol ik even wou bellen (niet met mobiel, want die had ik niet) en ik echt nergens een munten telefoon kon vinden.

Alleen maar kaarten, chipknipding, enz
Wat een verschillen dan zo binnen Europa zeg.
allemaal

IBI, ben je al een beetje de schrik te boven?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
O, ik moet dalijk maar eens langszaam wat fatsoenlijke kleding aan doen e.d.

Dan boodschappen doen.

O, en eerst bedenken wat ik wil koken.

Mijn (ex)vriend komt vanmiddag langs en blijft eten.

En ik ga dus koken, maar ik weet nog niet helemaal wat.

Haha, maar ik kan niet zo goed koken. (hij wel, haha)
Hoi Justme, dan kunnen jullie toch gezellig pannenkoeken gaan bakken samen?
Maak okra's in tomaten saus Just me, heel makkelijk en heel gezond. Recept staat op etenpijler onder: Orka's in de pan.

Mogge straatje

Boogie, genoeg huisjes hier, je bent welkom.
Er is trouwens volgens mij iets mis met mijn geheugen.

Tenminste ik kan al die koude en sneeuw/ijs rijke winters van die er allemaal zijn geweest niet herrinneren. Zie topic over koning winter.

Was het afgelopen winter (2008/2009) echt zo koud?
Ik haaaaaat winter. Glibberen en glijden vanmorgen naar het werk. Allerlei auto's die de verkeerde kant op stonden op de autoweg......

And this also will pass........ I sure hope so
Nog een peukie en dan ga ik mezelf maar eens uit bed hijsen.
Mogge ook Lunaan

Elke winter is volgens mij koud, Just me.

Ik herinner mij de winters ook niet meer, hoor. Wel een keer in november. Mijn dochter zat toen nog op de kleuterschool en keek 's ochtends naar buiten of er al sneeuw lag. En volgens haar lag er sneeuw, dit was maar een heel dun transparant laagje op de auto's. Maar toen ik haar op de fiets naar school bracht werd het steenkoud en het begon enorm te sneeuwen. Zo erg , dat ik op de terug weg niet eens meer kon fietsen! Bizar...
Ik weet nog vroegah, toen ik een klein Lunaantje was, konden we naar school schaatsen. Zoveel ijs lag er.
Ja, elke winter is het inderdaad wel koud.

Geef mij de lente maar.

De zomer vind ik dan weer te warm.
Hi allen!

Ben ook weer achter mijn burootje met kopje koffie! Wil vandaag veel doen, dus jaag me maar weg als ik teveel reageer!

Winter 2008-2009 was koud, vooral in jan 2009 toen het een aantal dagen achter elkaar flink (harder dan nu!) gevroren had; pikzwarte dikke ijslaag!

Groot artikel in de NRC Next vandaag over deze winter in vergelijking met andere winters: erg boeiend!
quote:piba schreef op 07 januari 2010 @ 11:21:

Hi allen!

Ben ook weer achter mijn burootje met kopje koffie! Wil vandaag veel doen, dus jaag me maar weg als ik teveel reageer!

Winter 2008-2009 was koud, vooral in jan 2009 toen het een aantal dagen achter elkaar flink (harder dan nu!) gevroren had; pikzwarte dikke ijslaag!

Groot artikel in de NRC Next vandaag over deze winter in vergelijking met andere winters: erg boeiend!

Haha, dus als ik gewoon mijn krant had gelezen wist ik het.

Ga ik die dalijk maar eens lezen.
Au stoot net mijn tenen tegen het bed. Liggen nu een beetje open.

Ben de schik een heel stuk boven strateeg. Ga zo naar de hypotheker toe om te zeggen dat we er voor gaan.

Zit er alleen heel erg tegenop om de badkamer leverancier te bellen om te zeggen dat het later word. I.P.V. februari dus mei. Maar we kunnen wel de luxe dingen nemen. Mijn man en ik hebben overlegd. Of overal water bij de wijn (minder ovens/luxe/geen bubbelbad enz) en dan alles alsnog doen of wel de dingen die we wilde maar dan andere dingen laten (dus de tuin, een dakkapel, direct een nieuwe cv ketel enz) Hebben voor de eerste optie gekozen zodat we overal optimaal van kunnen genieten. En ach op deze manier zien we het huis ook echt opknappen wat me wel leuk lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven