Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Nou meiden......vanmorgen toch maar een testje gewaagd. Eigenlijk zou het pas maandag kunnen maar ik kon het niet langer volhouden

Nou......na 5 minuten een heeel licht tweede roze streepje!!! Nu ben ik helemaal verdwaasd.... is het wel betrouwbaar om te testen 4 dagen voor nod? De eerste poging raak....dat kan toch bijna niet? Streepje is wel heeeel licht...wil ik het niet gewoon graag zien?

Morgenochtend wil ik samen met mijn vriend een Clearblue doen waar duidelijk in komt te staan 'zwanger' of 'niet zwanger'.

Mocht het zo zijn dat ik echt zwanger ben dan zal ik maar niet meer meeschrijven op dit topic. Kan me zo voorstellen dat jullie niet op zwangerschapskwaaltjes zitten te wachten

Ben zo benieuwd.......

een flabbergasted Boef
boefje: het zou superleuk zijn als het eerste schot raak is!
Woooow Boefje: Geweldig!! En ik zeg maar zo: een streepje is een streepje.

Ik hoop voor jou dat je niet meer mee hoeft te schrijven op dit topic en dat je rammelende eierstokken verleden tijd zijn :-)

Je laat nog wel even weten hoe het afloopt he? Hoop echt voor je dat het raak is!

Iedereen beetje goed thuis/op werk gekomen qua sneeuw of ben ik de enige die er last van heeft gehad?
woehoeee boefje!!!!

ik hoop het zo voor je...

pfff ik moet nog wachten tot de 19de...
Zo boefje....dat zou wat zijn! Niets gemiddeld 6 tot 12 maanden.....direct in de eerste maand zwanger.

Hopelijk kan je geluk niet op en is het geen 'weggegooid geld' aan testen ;)

Ik heb helemaal geen last gehad van de sneeuw.....maar ik woon dan ook schandalig dicht bij mijn werk. Desnoods trek ik goede wandel/bergschoenen aan en loop ik naar mijn werk.....

Collega's die verder moeten reizen hebben wel last gehad van het weer.

Thuis heb ik al aangegeven dat ik graag de film komt een vrouw bij de dokter wil zien. Hij is nu nog niet verkrijgbaar in download-land, maar dat zal niet lang meer duren Ben benieuwd.
Wauw boefje! Zo'n streepje krijg je alleen van het HCG-hormoon, anders verschijnt het niet. Dusse... gooi er voor de zekerheid nog maar een test tegenaan maar het lijkt erop dat we je mogen gaan feliciteren. Dat zou supergaaf zijn!

Verder: wat heeft iedereen weer veel geschreven!

Fijn dat je weer wat gezelliger bent Kissie

@orchis

Fijn dat je er met sommige vriendinnen goed over kunt praten. En wat betreft het effect van stoppen met de pil zal ik je op de hoogte houden. Ik ben benieuwd.

@pipo

Veel last van de sneeuw gehad dus? Ik had het meer in de dagen voor kerst. Nu gaat het heel soepel (even afkloppen).

@assie

Wat lekker dat je zo dicht bij je werk woont, ik ben jaloers.

@annayake

We gaan duimen dat jij tegen die tijd ook een streepje hebt!

Ik heb het stoppen met de pil in de groep gegooid. Hele inleiding/monoloog van mijn kant over pilgebruik, regelmatige cyclus etc. Vriend een beetje ongeinteresseerd/afwezig: wil je alvast stoppen? Ik: ja. Hij: nou, dan doe je dat toch. Dus ik maak deze strip nog even af en dan stop ik... Na 15 jaar slikken... Ben benieuwd!
@frutje: dat is iig al een eerste stap in de goede richting!
He Frutje....spannend hoor! Grappig trouwens dat we het helemaal mooi aankleden in een verhaal en er dan een antwoord komt van "prima, doe maar". Haha.....dat ken ik!

Ben benieuwd hoe je je voelt straks, zonder pil. Ik ben ook al 15 jaar aan de pil.....veel te lang eigenlijk, maar natuurlijk wel heel makkelijk.

Tot straks...
ja hier was het eigenlijk hetzelfde verhaal...

ben ook al sinds twee jaar gestopt met de pil.
Jullie hebben de primeur meiden! Ik kan natuurlijk helemaal niet tot morgen wachten dus heb net een digitale van CB gekocht en gedaan met indicator hoe lang of zoiets....

Op de plee van m'n werk en ja hoor 'Zwanger 1-2'

Wat een gek gevoel is dit zeg....zoooooooo naar verlangd en dan staat er ineens zwanger in dat venster. Flabbergasted is nog steeds het juiste woord hoe ik me voel.

Vriend weet het nog niet......nou ja half. Had gisteren ook al een test gedaan en daar kwam alleen een soort schaduw op en die kon hij niet eens zien (ik natuurlijk wel ).

Pfffffff....ben zo benieuwd hoe hij reageert vanavond nu er werkelijk 'zwanger' op dat ding staat.....
super Boefje!!!

Ik ben best jaloers....
Jeetje, wat gaaf Boefje! Gefeliciteerd!

Ik vind het echt super voor je...
He Boefje Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

Heb je al last van :puke: ?? Voel je je anders, dan anders......of valt het allemaal nog mee???

We (ik in ieder geval) wil alles weten!!
Heb door de spanning niet alles gelezen maar:

@ frutje: Dat is stap één! Ik heb het precies op dezelfde manier gebracht bij mijn vriend toen ik wilde stoppen met de pil. Hij reageerde trouwens hetzelfde als jouw vriend!!

@ Annayake: Kan me voorstellen dat je nu jaloers bent.

Hoop dat het bij jou ook de eerste keer raak is....kunnen we samen een nieuw topic starten!!!!!

@ Pipo: ik woon ook op loopafstand van werk dus heb vanmorgen lekker m'n moonboots aangetrokken en ben gaan lopen (normaal fiets). Maar hier in Utrecht heeft het bijna niet gesneeuwd....

@Assie: Ja......in 1x raak......hoe is het mogelijk....

@ kissie. Cool dat Komt een vrouw niet veel afdoet aan het boek. Dat heb je al snel vind ik. Wil nu ook snel de film kijken!

X Boef
@boefje: als ik de 19 niet ongesteld ben doe ik een test.... wie weet...

en ja dan openen we samen een topic lijkt me gezellig!

Maar voel je je goed>anders?
@boefje: als ik de 19 niet ongesteld ben doe ik een test.... wie weet...

en ja dan openen we samen een topic lijkt me gezellig!

Maar voel je je goed>anders?
oeps dubbel....
@ Assie: heb de afgelopen week wel wat vlagen misselijkheid gehad. Maar je kan jezelf natuurlijk ook veel wijsmaken...heb mezelf helemaal gek op internet gelezen over de eerste symptomen enzo en dacht dat ik het me dus inbeeldde. Verder heb ik af en toe hoofdpijn maar dacht dat het door die duffe verwarmingslucht op m'n werk kwam. En lage rugpijn.....dat kon ook weer van een naderende menstruatie komen.

Meiden...zeg maar even eerlijk: willen jullie dit wel horen of moet ik opzouten van dit topic Snap ik helemaal hoor!!!
van mij mag je blijven hoor!
hey ik praat ff mee,

Ik heb het zelfde, ik ben toe aan kinderen maar mijn vriend wil nog niet. ( wil wel kinderen alleen nu nog niet)

Vervelend dat je het niet zelf in de hand kan hebben.
Mag ik de plek van Boefje innemen? Mijn eierstokken rammelen ook alleen heeft vriend nog absoluut geen kriebels en hebben we onze zaakjes nog niet echt op orde.

@boefje: gefeliciteerd al mag ik dat natuurlijk nog niet te hard roepen
gefeliciteerd boefje!
maja waarom nog niet de zaakjes op orde?

hius, baan ?
Hoi Maja...van harte welkom! Vertel, vertel.....wat is jouw situatie. Hier volop mogelijkheden om alles bij elkaar kwijt te kunnen

En Boefje....blijf gezellig hier kletsen. Wie weet is volgend jaar het onderwerp wel gevuld met zwangeren en babies....

BOEFJEEEEEEEEEE!!! Gefeliciteerd. Ik ben zelfs flabbergasted Ik word hier toch een beetje emo van omdat ik je verhaal al vanaf het begin van dit forum ken, en ik ben gewoon ontzettend blij dat jij zo'n positief verhaal hebt, dat geeft de anderen toch weer hoooooop!

@Frutje ging bij mij precies hetzelfde: mega hoge hartslag 'ok, nu ga ik het zeggen' heeeeel verhaal reactie vriend 'prima' Haha, grappig om te horen dat mannen zoveel op elkaar lijken. Ben benieuwd hoe je cyclus gaat lopen. Ik had ook zo lang de pil geslikt en ik was gelijk weer 'op orde' (incl pukkels )

@Annayake: spannneennnndddd!!! Keep us posted.

Ik ben even jullie namen kwijt (hihhaaha?) maarre: welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven