3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 12:17
Wat zal ik eens eten vanavond? Moet zo eerst de keuken weer eens opschonen enzo. Daarna boodschappen doen bij de C1000 (euro weken, jammie 2 pakken optimel 1 euro)
Morgen komen 2 vrienden gourmetten. Hebben jullie nog een leuk origineel idee om op de gourmet te gooien?
Wij hebben altijd: Gemarineerde speklap, kipfilet, gehakt, shoarma, biefstuk, worstjes, paprika, ui, prei, champignons, taugé, stokbrood, zelfgemaakte kruidenboter, satésaus, diverse andere sausen, plakjes spek, geraspte kaas, crème fraise, eieren
Morgen komen 2 vrienden gourmetten. Hebben jullie nog een leuk origineel idee om op de gourmet te gooien?
Wij hebben altijd: Gemarineerde speklap, kipfilet, gehakt, shoarma, biefstuk, worstjes, paprika, ui, prei, champignons, taugé, stokbrood, zelfgemaakte kruidenboter, satésaus, diverse andere sausen, plakjes spek, geraspte kaas, crème fraise, eieren
donderdag 7 januari 2010 om 12:23
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 januari 2010 @ 12:17:
wow... mag ik komen eten?
bij een eventuele meet mogen jij en Iry voor de hapjes zorgen, goed?
wow... mag ik komen eten?
bij een eventuele meet mogen jij en Iry voor de hapjes zorgen, goed?
donderdag 7 januari 2010 om 12:27
quote:schaap1001 schreef op 07 januari 2010 @ 10:45:
Ik haaaaaat winter. Glibberen en glijden vanmorgen naar het werk. Allerlei auto's die de verkeerde kant op stonden op de autoweg......
Tja, ik ben ook totaal geen fan van het winterweer.. Veel mensen vinden het pitoresk zo'n winter landschap.. alles in het wit.. voor mij hoef't niet..
Doe mij maar alle dagen zon.. - Imka Marina
Ik haaaaaat winter. Glibberen en glijden vanmorgen naar het werk. Allerlei auto's die de verkeerde kant op stonden op de autoweg......
Tja, ik ben ook totaal geen fan van het winterweer.. Veel mensen vinden het pitoresk zo'n winter landschap.. alles in het wit.. voor mij hoef't niet..
Doe mij maar alle dagen zon.. - Imka Marina