3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de winter ook spuugzat....

Maar vorig jaar rond deze tijd was het ook heel koud want toen hebben alle kids geschaatst op mini's verjaardag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh jeetje JM... gelukkig nog geen boodschappen gedaan
Oh en Lunaan... ik mag in februari mijn abo bij Tmobile omzetten en dan heb ik een 1 phone met internet voor 44,95 per maand en eenmalig 26,- aansluitingskosten... en voor de 44,95 heb je dan 10 euro internet en 300 belminuten en 300 smsjes... moet lukken lijkt me
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 januari 2010 @ 12:25:

Helemaal goed hoor. Kan vast veel leren van Iry. Enne wat mij betreft ben je welkom hoor.

Het water loopt me nu al in de mond..

Nog een suggestie voor het gourmetten als je er van houdt!.. Vis/zeevruchten? .. Gamba's in knoflooksaus.. grote garnalen.. zalmmoot? .. en eventueel van je van die pannetjes hebt, kun je ook nog wat pannekoekenbeslag gebruiken om zelf crepes of pannenkoekjes met uit, kaas, ham, etc te maken..
Nog eentje dan 4 op een rij... ik heb zojuist ook al bij de warme bakker een grote slagroomtaart besteld met een plaatje van Mega Mindy erop... zal mini fantastisch vinden
Ja Boog garnalen en zalm heb ik ook altijd bij de Gourmet
En wat ook lekker is om fijn gesneden paprika champignons en uien te bakken en op het laatste moment er wat mozzerella op te laten smelten.... mmm en dan bij je gehaktbal opeten met veel zelfgemaakte knoflook saus
:Lun heeft weinig aan abbo, zit in het buitenland he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nog even een peukie en dan met Laptop evennaar boven aansluiten aan de printer en stukken advocaat uitprinten... ex belt net en wil vanavond komen babbelen... spannnend
IBI, ik kom ook eten, breng ik de champignonssaus van mijn moeder wel mee
quote:rosanna08 schreef op 07 januari 2010 @ 12:33:

:Lun heeft weinig aan abbo, zit in het buitenland heZo zeg Roos jij bent wakker
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 12:30:

Tijdje terug moest ik ook aan een andere phone en ik heb dus even staan twijfelen bij Iphone.. maar de prijzen waren me toch iets te gortig, plus het feit dat bijna alle applicaties voor de Iphone geld kosten..

Heb uiteindelijk gekozen voor de HTC Hero, waar Google Android op draait.. Vind het zelf een geweldige telefoon.. zoals bij Iphone kun je honderden applicaties heel simpel downloaden en op je telefoon installeren, maar bij Google zijn de meesten gratis.. verder zitten er alle toeters en bellen op en de telefoon kost LOS slechts 370 euro (in tegenstelling tot de 800 euro voor een Iphone..)
Oh Boog.. ik ben nitwit hoor... voor welke applicaties moet ik dan bijvoorbeeld gaan betalen???????
Ik ga toch maar even boodschappen doen.

Alleen maar gezonde dingen.

En even nakijken of er gratis geparkeerd kan worden op het station hier.
Zo, net even de hond "op zijn grieks" uitgelaten. Ik op scooter, hond rent achter scooter aan.

Wat een lekkere hapjes allemaal, ga straks mailen dat ik ook wil gourmetten als ik in Nederland ben.

Boog, goeie tip, ga dadelijk er op googelen.
Ikzelf lust niks wat uit het water komt maar mijn man wel en de vrienden wellicht ook. Goed idee.

Roos,

Heb je een recept van die champignonsaus voor het geval dat je toch niet komt morgen?

Pannenkoekenmix was ik vergeten op te schrijven. Hebben we wel idd.

Ow en die mozzarella klinkt ook erg lekker!
Hoi allemaa!

IBI, je doorgestreepte vraag aan Bi is niet raar hoor, heb haar een aantal weken terug achter de broek aangezeten daarover. Toen het ineens slecht ging bleek dat haar moeder alles op papier heeft gezet Was ik zo blij mee om dat te horen.

Zjeen, ik had een antwoord geschreven hoor, als je de vraag naar woonplaats enzo bedoelt, maar heb dat per ongeluk gewist. Als je dat nog niet gelezen hebt, zal ik het nog een keertje typen.

Verder niets te melden eigenlijk.

(Behalve dan dat ik super blij ben met mijn iPhone )
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 12:40:

Oh Boog.. ik ben nitwit hoor... voor welke applicaties moet ik dan bijvoorbeeld gaan betalen???????

Weet dat je bv. een spelletje de basis gratis kan doen maar dat is dan heel kort. Wil je langer of moeilijker dan moet je betalen.

Maar heb geen idee of dat wel een applicatie is.
IBI, kun je een beetje op gevoel koken? Dat doet mijn moeder namelijk met die saus.

De basis is een roux van boter, bloem en bouillon. Daar gaan champignons doorheen (jaaa echt waar! ) die ze in plakjes heeft gesneden. Er gaat ook nog peterselie doorheen iig. Zout is niet nodig, zit al genoeg in de bouillon. De dikte is een beetje naar smaak. Oh en maggi
Sow, ik ben er ook weer bij.
er is laatst een topic geweest over favo iphone apps, ms leuk om dat eens te bekijken.

Een deel van de apps is betaald, maar de duurste app die ik heb, is 7 euro voor mijn hotmail - en daar is vast ook een gratis versie van te krijgen!

Heel veel apps zijn gratis, een groot deel is 0.79ct en het andere deel is duurder. Maar ik heb veel gratis apps die geweldig werken, dus voor weinig geld, heb je je iPhone vol met leuke apps staan.

Mijn gratis apps zijn:

Teletekst

Telegraaf nieuws

Nu.nl

buienradar

Wikipedia

miniPiano

Metronome

Backtomycar

shopshop (boodschappenlijst - erg handig!)

Unblock me - Free

Appie

Uitzendinggemist

Vocal Zoo (leuk voor kleine kinderen!)

Matches (is memory)

Maar voor in Griekenland is de Google - phone zeker een idee: die is goedkoper en is niet gebonden aan één provider: je kunt m met elke simkaart laten werken.
Zo ik zit pffffffff en hallo!
Hey Z&Z!
Zus.

Dat moet lukken Roos. Ben benieuwd!

Ik heb een week uitstel gekregen Freak. Op papier al.
IBI jij bent GOED

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven