3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 12:30
Oh en Lunaan... ik mag in februari mijn abo bij Tmobile omzetten en dan heb ik een 1 phone met internet voor 44,95 per maand en eenmalig 26,- aansluitingskosten... en voor de 44,95 heb je dan 10 euro internet en 300 belminuten en 300 smsjes... moet lukken lijkt me
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 7 januari 2010 om 12:31
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 januari 2010 @ 12:25:
Helemaal goed hoor. Kan vast veel leren van Iry. Enne wat mij betreft ben je welkom hoor.
Het water loopt me nu al in de mond..
Nog een suggestie voor het gourmetten als je er van houdt!.. Vis/zeevruchten? .. Gamba's in knoflooksaus.. grote garnalen.. zalmmoot? .. en eventueel van je van die pannetjes hebt, kun je ook nog wat pannekoekenbeslag gebruiken om zelf crepes of pannenkoekjes met uit, kaas, ham, etc te maken..
Helemaal goed hoor. Kan vast veel leren van Iry. Enne wat mij betreft ben je welkom hoor.
Het water loopt me nu al in de mond..
Nog een suggestie voor het gourmetten als je er van houdt!.. Vis/zeevruchten? .. Gamba's in knoflooksaus.. grote garnalen.. zalmmoot? .. en eventueel van je van die pannetjes hebt, kun je ook nog wat pannekoekenbeslag gebruiken om zelf crepes of pannenkoekjes met uit, kaas, ham, etc te maken..
donderdag 7 januari 2010 om 12:32
donderdag 7 januari 2010 om 12:35
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 12:30:
Tijdje terug moest ik ook aan een andere phone en ik heb dus even staan twijfelen bij Iphone.. maar de prijzen waren me toch iets te gortig, plus het feit dat bijna alle applicaties voor de Iphone geld kosten..
Heb uiteindelijk gekozen voor de HTC Hero, waar Google Android op draait.. Vind het zelf een geweldige telefoon.. zoals bij Iphone kun je honderden applicaties heel simpel downloaden en op je telefoon installeren, maar bij Google zijn de meesten gratis.. verder zitten er alle toeters en bellen op en de telefoon kost LOS slechts 370 euro (in tegenstelling tot de 800 euro voor een Iphone..)
Tijdje terug moest ik ook aan een andere phone en ik heb dus even staan twijfelen bij Iphone.. maar de prijzen waren me toch iets te gortig, plus het feit dat bijna alle applicaties voor de Iphone geld kosten..
Heb uiteindelijk gekozen voor de HTC Hero, waar Google Android op draait.. Vind het zelf een geweldige telefoon.. zoals bij Iphone kun je honderden applicaties heel simpel downloaden en op je telefoon installeren, maar bij Google zijn de meesten gratis.. verder zitten er alle toeters en bellen op en de telefoon kost LOS slechts 370 euro (in tegenstelling tot de 800 euro voor een Iphone..)
donderdag 7 januari 2010 om 12:58
Ikzelf lust niks wat uit het water komt maar mijn man wel en de vrienden wellicht ook. Goed idee.
Roos,
Heb je een recept van die champignonsaus voor het geval dat je toch niet komt morgen?
Pannenkoekenmix was ik vergeten op te schrijven. Hebben we wel idd.
Ow en die mozzarella klinkt ook erg lekker!
Roos,
Heb je een recept van die champignonsaus voor het geval dat je toch niet komt morgen?
Pannenkoekenmix was ik vergeten op te schrijven. Hebben we wel idd.
Ow en die mozzarella klinkt ook erg lekker!
donderdag 7 januari 2010 om 13:00
Hoi allemaa!
IBI, je doorgestreepte vraag aan Bi is niet raar hoor, heb haar een aantal weken terug achter de broek aangezeten daarover. Toen het ineens slecht ging bleek dat haar moeder alles op papier heeft gezet Was ik zo blij mee om dat te horen.
Zjeen, ik had een antwoord geschreven hoor, als je de vraag naar woonplaats enzo bedoelt, maar heb dat per ongeluk gewist. Als je dat nog niet gelezen hebt, zal ik het nog een keertje typen.
Verder niets te melden eigenlijk.
(Behalve dan dat ik super blij ben met mijn iPhone )
IBI, je doorgestreepte vraag aan Bi is niet raar hoor, heb haar een aantal weken terug achter de broek aangezeten daarover. Toen het ineens slecht ging bleek dat haar moeder alles op papier heeft gezet Was ik zo blij mee om dat te horen.
Zjeen, ik had een antwoord geschreven hoor, als je de vraag naar woonplaats enzo bedoelt, maar heb dat per ongeluk gewist. Als je dat nog niet gelezen hebt, zal ik het nog een keertje typen.
Verder niets te melden eigenlijk.
(Behalve dan dat ik super blij ben met mijn iPhone )
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 7 januari 2010 om 13:00
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 12:40:
Oh Boog.. ik ben nitwit hoor... voor welke applicaties moet ik dan bijvoorbeeld gaan betalen???????
Weet dat je bv. een spelletje de basis gratis kan doen maar dat is dan heel kort. Wil je langer of moeilijker dan moet je betalen.
Maar heb geen idee of dat wel een applicatie is.
Oh Boog.. ik ben nitwit hoor... voor welke applicaties moet ik dan bijvoorbeeld gaan betalen???????
Weet dat je bv. een spelletje de basis gratis kan doen maar dat is dan heel kort. Wil je langer of moeilijker dan moet je betalen.
Maar heb geen idee of dat wel een applicatie is.
donderdag 7 januari 2010 om 13:39
IBI, kun je een beetje op gevoel koken? Dat doet mijn moeder namelijk met die saus.
De basis is een roux van boter, bloem en bouillon. Daar gaan champignons doorheen (jaaa echt waar! ) die ze in plakjes heeft gesneden. Er gaat ook nog peterselie doorheen iig. Zout is niet nodig, zit al genoeg in de bouillon. De dikte is een beetje naar smaak. Oh en maggi
De basis is een roux van boter, bloem en bouillon. Daar gaan champignons doorheen (jaaa echt waar! ) die ze in plakjes heeft gesneden. Er gaat ook nog peterselie doorheen iig. Zout is niet nodig, zit al genoeg in de bouillon. De dikte is een beetje naar smaak. Oh en maggi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 7 januari 2010 om 13:46
er is laatst een topic geweest over favo iphone apps, ms leuk om dat eens te bekijken.
Een deel van de apps is betaald, maar de duurste app die ik heb, is 7 euro voor mijn hotmail - en daar is vast ook een gratis versie van te krijgen!
Heel veel apps zijn gratis, een groot deel is 0.79ct en het andere deel is duurder. Maar ik heb veel gratis apps die geweldig werken, dus voor weinig geld, heb je je iPhone vol met leuke apps staan.
Mijn gratis apps zijn:
Teletekst
Telegraaf nieuws
Nu.nl
buienradar
Wikipedia
miniPiano
Metronome
Backtomycar
shopshop (boodschappenlijst - erg handig!)
Unblock me - Free
Appie
Uitzendinggemist
Vocal Zoo (leuk voor kleine kinderen!)
Matches (is memory)
Maar voor in Griekenland is de Google - phone zeker een idee: die is goedkoper en is niet gebonden aan één provider: je kunt m met elke simkaart laten werken.
Een deel van de apps is betaald, maar de duurste app die ik heb, is 7 euro voor mijn hotmail - en daar is vast ook een gratis versie van te krijgen!
Heel veel apps zijn gratis, een groot deel is 0.79ct en het andere deel is duurder. Maar ik heb veel gratis apps die geweldig werken, dus voor weinig geld, heb je je iPhone vol met leuke apps staan.
Mijn gratis apps zijn:
Teletekst
Telegraaf nieuws
Nu.nl
buienradar
Wikipedia
miniPiano
Metronome
Backtomycar
shopshop (boodschappenlijst - erg handig!)
Unblock me - Free
Appie
Uitzendinggemist
Vocal Zoo (leuk voor kleine kinderen!)
Matches (is memory)
Maar voor in Griekenland is de Google - phone zeker een idee: die is goedkoper en is niet gebonden aan één provider: je kunt m met elke simkaart laten werken.